SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Een heer met stijl
Och Jette van der Meij was ooit best een mooie vrouw, maarja iedereen wordt ouder hè.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Morm_NL het volgende:Ligt het nou aan mij of is Laura real life Cruella [ afbeelding ] in disguise??
Vond Mike's opmerking wel grappigquote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och Jette van der Meij was ooit best een mooie vrouw, maarja iedereen wordt ouder hè.
Mensen worden verliefd, ze gaan trouwen, ze gaan vreemd en ze hebben ruzie.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een kut-TT.
Er gebeurt nu eindelijk weer eens wat in GTST.
Uiteraard nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ging de Duitse Jef ook achter de bar staan?
Kijk dit soort reacties, daar doen we het voorquote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een kut-TT.
Er gebeurt nu eindelijk weer eens wat in GTST.
shit, gauw mijn post edittenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk dit soort reacties, daar doen we het voor
Die dingen gebeuren meestal in soaps.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mensen worden verliefd, ze gaan trouwen, ze gaan vreemd en ze hebben ruzie.
Goh, wat geweldig. Zulke superieure verhaallijnen had zelfs ík niet kunnen bedenken
Dank allenquote:
Samen klagen kan ook erg vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom kijken jullie het nog als jullie er toch alleen maar over kunnen klagen?
Tja, maar in GTST gaat het daar nog alleen over. Zelfs een gemiddeld verhaal uit Bouqet-romannetje heeft nog meer inhoud dan de gemiddelde verhaallijn in GTSTquote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren meestal in soaps.
Omdat het gewoon puur leedvermaak isquote:Waarom kijken jullie het nog als jullie er toch alleen maar over kunnen klagen?
Alleen de manier waarop het wordt neergezet is nogal verschillend, gelukkig genieten we hier de vrijheid om ons hierover de uiten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren meestal in soaps.![]()
Zie hierboven. Dat is aan ons en daar heb je niks mee te maken, ik ga andere users ook niet aanspreken als zij het wel fantastisch vinden.quote:Waarom kijken jullie het nog als jullie er toch alleen maar over kunnen klagen?
En mensen worden aangereden, zijn voor het leven verlamd.. maar ineens kunnen ze weer lopen!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mensen worden verliefd, ze gaan trouwen, ze gaan vreemd en ze hebben ruzie.
Goh, wat geweldig. Zulke superieure verhaallijnen had zelfs ík niet kunnen bedenken
2 recastsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef LetsGame het volgende:
Duitse Peter had 3 recasts, maar zat er wel tot 2002 in!
Amenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen de manier waarop het wordt neergezet is nogal verschillen, gelukkig genieten we hier de vrijheid om ons hierover de uiten.
[..]
Zie hierboven. Dat is aan ons en daar heb je niks mee te maken, ik ga andere users ook niet aanspreken als zij het wel fantastisch vinden.
Heeft wel iets weg van Steef van Woerkom.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef LetsGame het volgende:
De Duitse Emiel Bezemer aka Martin Sommer !
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel veel van Mickey weghebben..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van Steef van Woerkom.
Lijkt me een leuke verhaallijn voor weer met een school. Een duistere directeur die de leerlingen chanteert en ze allerlei duistere klusjes laat doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef LetsGame het volgende:
Herr Haferkamp was trouwens de schoolleider van de school waar de kids opzaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Toch langer dan de Nederlandse, maar zeker niet beterquote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2 recastsMaar het personage heeft er niet onafgebroken ingezeten, tussen 1995 en 1999 (?) was het karakter niet te zien in de serie
Ja, dit vond ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel veel van Mickey weghebben..
Het is inderdaad heel leuk om telkens te lezen dat GTST tegenwoordig zo verschrikkelijk slecht is.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen de manier waarop het wordt neergezet is nogal verschillen, gelukkig genieten we hier de vrijheid om ons hierover de uiten.
[..]
Zie hierboven. Dat is aan ons en daar heb je niks mee te maken, ik ga andere users ook niet aanspreken als zij het wel fantastisch vinden.
Je kunt er ook zelf over beginnen natuurlijk, je kunt daarentegen niet van anderen verwachten dat ze het gaan hebben over het specifieke dat jij wilt. Zo werkt het nu eenmaal niet op een forumquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
Heeft echt bijna niemand het over de uitzending?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke verhaallijn voor weer met een school. Een duistere directeur die de leerlingen chanteert en ze allerlei duistere klusjes laat doen.
Overigens zien we de school in seizoen 7 ook weer terug.In Duitsland is de school tegenwoordig nog steeds te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En geen idee wie die mensen zijn in de spoilers..Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nee mijn beste Madam Paon, wij bepalen zelf wel wat we zeggen, als het je niet bevalt negeer het of ga klagen bij de mods.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel leuk om telkens te lezen dat GTST tegenwoordig zo verschrikkelijk slecht is.![]()
Noem dan een keer iets positiefs, want alleen maar geklaag maakt de topicreeks er niet bepaald leuker op.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Toch langer dan de Nederlandse, maar zeker niet beter
Ben zelf dan eens positief.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel leuk om telkens te lezen dat GTST tegenwoordig zo verschrikkelijk slecht is.![]()
Noem dan een keer iets positiefs, want alleen maar geklaag maakt de topicreeks er niet bepaald leuker op.
Kijk, dat is nou eens leuk om te horen. Baby's die van personages van het eerste uur als volwassen! Tegenwoordig hebben vind ik Sjors alleen tof..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
De twee gezichten van de Duitse Stephanie Stenders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Duitsland scheidde ze van Nico en trouwde met een andere man, met wie ze een zoon (Dominik) kreeg. Die is momenteel als vast karakter in de serie te zien
Ik ben echt niet de eerste die zich hier aan stoort.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee mijn beste Madam Paon, wij bepalen zelf wel wat we zeggen, als het je niet bevalt negeer het of ga klagen bij de mods.
Ik ben niet degene die in zowat elke post moet neerzetten hoe slecht de schrijvers zijn, hoe laag het niveau is, etc.quote:
Jef had weer eens wat meer tekst gisteren!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Noem dan een keer iets positiefs
Wat niemand beweert, misschien moeten jullie samen een petitie starten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de eerste die zich hier aan stoort.
Nee klopt dat zijn wij (overigens niet in elke post), je punt is?quote:[..]
Ik ben niet degene die in zowat elke post moet neerzetten hoe slecht de schrijvers zijn, hoe laag het niveau is, etc.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jef had weer eens wat meer tekst gisteren!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, is dat niet positief?
Laura en Jef zitten er nog steeds in. Het decor van de Koning bestaat nog, net als dat van de Rozenboom (decor 2). En natuurlijk is er nog iets over van de oorspronkelijke tunequote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jef had weer eens wat meer tekst gisteren!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, is dat niet positief?
Oke..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de eerste die zich hier aan stoort.
Andere users wel, dat is nu eenmaal hun mening.quote:[..]
Ik ben niet degene die in zowat elke post moet neerzetten hoe slecht de schrijvers zijn, hoe laag het niveau is, etc.
Dat het de topicreeks niet bepaald leuker maakt misschien?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee klopt dat zijn wij (overigens niet in elke post), je punt is?
1/4quote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura en Jef zitten er nog steeds in. Het decor van de Koning bestaat nog, net als dat van de Rozenboom (decor 2). En natuurlijk is er nog iets over van de oorspronkelijke tune
Maak daar maar nog minder van, aangezien de melodie totaal niet meer te herkennen is.quote:
Dat is jouw mening, het is nu eenmaal een forum en daar kan je niet altijd reacties die jij wilt lezen verwachten..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat het de topicreeks niet bepaald leuker maakt misschien?
Vooral dat laatste is zéér positief te noemenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura en Jef zitten er nog steeds in. Het decor van de Koning bestaat nog, net als dat van de Rozenboom (decor 2). En natuurlijk is er nog iets over van de oorspronkelijke tune
Dat is jouw mening en wellicht die van nog meer mensen, een groot aantal mensen vindt het echter zo wel leuker. Dit is inherent aan een internetforum, niet iedereen zal het leuk vinden, dat hoort er nu eenmaal bij en dat blijf je altijd houden.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat het de topicreeks niet bepaald leuker maakt misschien?
Het begin en einde lijkt veel op dat van de eerste tunequote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Maak daar maar nog minder van, aangezien de melodie totaal niet meer te herkennen is.
De eerste "Goede tijden, slechte tijden.." is in mijn oren het enige..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het begin en einde lijkt veel op dat van de eerste tune
Het is mij een eer!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Frey het volgende:
Ik vind de sfeer hier de laatste tijd juist geweldig.
Sinds we de vaste OP weer terug hebben gehaald en wat meer onzin uit zijn gaan halen loopt de reeks ook weer als een trein, terwijl het daarvoor echt jaren erg mager was allemaal.
En de komst van users als LetsGame en PeterKelder.
Arnie was niet overleden, hij was vermist!!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef LetsGame het volgende:
Net op GTST.nl gelezen wie Mimi was, nooit iets geweten over dit personage. Aangezien Helen er nog in zat en Arnie net overleden was denk ik eind 1996.
Dankjequote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Frey het volgende:
Sinds we de vaste OP weer terug hebben gehaald en wat meer onzin uit zijn gaan halen loopt de reeks ook weer als een trein, terwijl het daarvoor echt jaren erg mager was allemaal.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arnie was niet overleden, hij was vermist!!!!
En wat mij betreft blijft dat zo; als de schrijvers slim zijn bedenken ze dat Guus Tuinman contact heeft gezocht met Robert als degene die vertelde dat de stoffelijke resten van Arnie zijn gevonden. Deze zijn niet van Arnie, maar van een willekeurig ander iemand; daarnaast is Guus ontoerekeningsvatbaar en heeft de babywisseling verzonnen - want hij denkt dat alles wat hij denkt de waarheid is.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En wat mij betreft blijft dat zo; als de schrijvers slim zijn bedenken ze dat Guus Tuinman contact heeft gezocht met Robert als degene die vertelde dat de stoffelijke resten van Arnie zijn gevonden. Deze zijn niet van Arnie, maar van een willekeurig ander iemand; daarnaast is Guus ontoerekeningsvatbaar en heeft de babywisseling verzonnen - want hij denkt dat alles wat hij denkt de waarheid is.
Eens, maar er zullen altijd users zijn die wat hun mening betreft buiten de boot vallen. Dit valt niet te vermijden. We moeten echter beseffen dat een onderwerp dynamisch is, niemand kan dit bij andere users afdwingen, het wordt bepaald (of we nou willen of niet) door de actieve meerderheid der posters.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Frey het volgende:
Inderdaad erg zondequote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Frey het volgende:
Al mis ik nu wel users als Hogendoorn en MikeTuinstra die ook altijd hun mening gaven over de boxen.
Tuinstra ook altijd met zijn geweldige Frits en Herman filmpjes. Jammer van de YouTube schoonmaak, daardoor is er veel weggevallen.
Laten we dat vooral zo houden!quote:Terwijl er ook nog veel op staat, echt een scheef beleid.
Mee eens, want zodra een onderwerp toch niet zo interessant leek zoals het was, sterft het echter toch uit zonder de andere te belemmeren.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, maar er zullen altijd users zijn die wat hun mening betreft buiten de boot vallen. Dit valt niet te vermijden. We moeten echter beseffen dat een onderwerp dynamisch is, niemand kan dit bij andere users afdwingen, het wordt bepaald (of we nou willen of niet) door de actieve meerderheid der posters.
Start hier parallel rustig je eigen gtst onderwerp, maar ga niet verwachten van anderen dat ze hun mond houden zodat het beter naar voren komt.
He he we moeten wel een beetje positiviteit te melden hebben, ze hebben doorgaans wel een mooi, glimmende bril:quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef LetsGame het volgende:
Het hoogste IQ wat een hedendaagse GTST schrijver hebben kan is hooguit 75 dus laten we er maar niet vanuit gaan...
RTLquote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Frey het volgende:
Al mis ik nu wel users als Hogendoorn en MikeTuinstra die ook altijd hun mening gaven over de boxen.
Tuinstra ook altijd met zijn geweldige Frits en Herman filmpjes. Jammer van de YouTube schoonmaak, daardoor is er veel weggevallen. Terwijl er ook nog veel op staat, echt een scheef beleid.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef LetsGame het volgende:
Het hoogste IQ wat een hedendaagse GTST schrijver hebben kan is hooguit 75 10 dus laten we er maar niet vanuit gaan...
En toch zien ze, ondanks die mooie, glimmende bril, niet hoe slecht de huidige serie isquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
He he we moeten wel een beetje positief blijven, ze hebben doorgaans wel een mooi, glimmende bril:
[ afbeelding ]
Prachtige manquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
He he we moeten wel een beetje positiviteit te melden hebben, ze hebben doorgaans wel een mooi, glimmende bril:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En toch zien ze, ondanks die mooie, glimmende bril, niet hoe slecht de huidige serie is
Dit.quote:
Eerlijk is eerlijk, zonder hem zouden we een stuk minder hebben gelachen afgelopen jaar.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, zonder hem zouden we een stuk minder hebben gelachen afgelopen jaar.
Ik vind die nieuwe GTST site ook zo onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit.
Allemaal leuke en/of belangrijke fragmenten en afleveringen verwijderd.
En RTL Gemist niet verbeteren zodat het bij iedereen werkt. En alle feedback negeren.
Ik lach eerder om een droogkomische opmerking van Stan Nijholt dan om een "geniale" plotwending van Ridder Gottschalk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, zonder hem zouden we een stuk minder hebben gelachen gehuild afgelopen jaar.
En veel staat er niet eens opquote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe GTST site ook zo onoverzichtelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe GTST site ook zo onoverzichtelijk.
Jup.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En veel staat er niet eens op
Anders jaar proberen dan maarquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Jup.
Je hebt zo'n pijltje naast de personages staan (onder de castfoto), maar dat pijltje werkt bij mij vaak helemaal niet.![]()
Ik kan dus niet eens het profiel van bijv. Ludo bekijken.
Op sommige computers kom ik niet eens verder dan de homepage; als ik dan iets aanklik, gaat-ie automatisch weer naar de homepagequote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Jup.
Je hebt zo'n pijltje naast de personages staan (onder de castfoto), maar dat pijltje werkt bij mij vaak helemaal niet.![]()
Ik kan dus niet eens het profiel van bijv. Ludo bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef LetsGame het volgende:
Ben je op vakantie, krijg je zoiets![]()
[ afbeelding ]
Geen idee wie dit is, maar inderdaad heerlijkquote:
Met 50 euro kan ik nog leven, maar bijna 70 euro! Ze zijn gestoord!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/gtst-seizoen-20/1002004013002293/
Ze hebben de prijs al veranderd, maar nog steeds 10 euro duurder dan de andere boxen.
In welke aflevering zat deze muziekquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Frey het volgende:
Wat is nou in hemelsnaam dat "Eastriver Collective"? Staat vandaag ook weer tussen de muziek, maar ik kan nooit iets vinden.
Die van gisteren.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In welke aflevering zat deze muziek
Ze jankt gelukkig niet om Noud.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:37 schreef Marrije het volgende:
Hier al een tijdje niet meer gelezen, maar wat is Nina veranderd, niet zo zozeer uiterlijk, maar kwa rol. Vind het wel leuk eigenlijk
Het is niet echt hequote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mike doet eerst Nina heeft zijn pik nog niet droog of mag al weer in Sjors leuke rol heeft de beste man.
Beste reactie in dit topic.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inmiddels nog 'slechts' 50 euro.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef LetsGame het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/gtst-seizoen-20/1002004013002293/
62 euro
mja, kwantiteit zegt mij niet zoveelquote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Frey het volgende:
schattig jaquote:
Nu hebben we geen goede reden om te kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
GTST is niet hetzelfde zonder dit lekkere wijf.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een paar kleine dingetjes: Appie was niet de broer van het meisje. Hij was gewoon de boerenknecht van de familie en smoorverliefd op het meisje, Terri. Arnie die toen weggelopen was van huis werd opgenomen door de familie, vooral omdat hij veel leek op hun overleden zoon Johan. Appie kon het niet hebben dat Arnie de hemel werd ingeprezen en begon hem te pesten; zo reed hij met de tractor "per ongeluk" tegen de ladder waar Arnie op stond, zodat die viel (dus niet Peter viel, maar Arnie). De stroomstoot die Arnie uiteindelijk krijgt komt overigens van de koffiemolen. In Australië was dit een beet van een slang, maar dat kan hier in Nederland natuurlijk niet.
[..]
Hier ben ik het volkomen mee eens. Het is tegenwoordig alleen maar "familie van", etc. Iedereen heeft wel een familiaire band met een ander, en daarnaast heeft iedereen wel liggen rotzooien met elkaar.
[..]
Jeanne heette zeDe eerste van drie vrouwen die Daniël op tragische wijze verloor
![]()
Dát is wel een minpuntje uit de eerste jaren; de personages maakten soms meerdere keren hetzelfde mee. Daniël verloor drie vrouwen, Helen werd tot 5 keer bijna vermoord, Robert ging om het seizoen vreemd, etc. In de Duitse versie maakten ze nog weleens een carrièreswitch ofzo; zo runde Daniël daar op een gegeven moment een fitness-bar en ging Robert daar Aardrijkskunde geven.
Echt hequote:Op donderdag 6 september 2012 18:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu hebben we geen goede reden om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ze heeft toch best een goede studie gedaan?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
schattig ja
Dacht ik eerst nog dat alleen haar rol wat dommig was, na een paar keer haar bij koffietijd etc gezien te hebben denk ik dat ze gewoon echt zo is.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep, begin vorig seizoen lag hij een tijdje in coma.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Woelli het volgende:
Is Lucas trouwens ooit met de flexwet geweest?
Kan me daar eigenlijk weinig van herrineren
Oja natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jep, begin vorig seizoen lag hij een tijdje in coma.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Bing
"Het is jouw schuld dat ik mijn lul in jouw kut stak."
Beter dan Schilperoort wordt het toch eigenlijk nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Frey het volgende:
Fons maakt in ieder geval wat nieuwe muziekjes, maar hij mag wel eens andere instrumenten proberen.
Ik zei precies hetzelfde hier!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Bing
Bwehehequote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Bing
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft-ie niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Frey het volgende:
Fons maakt in ieder geval wat nieuwe muziekjes, maar hij mag wel eens andere instrumenten proberen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Kan niet wachten tot morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die scene zal vast ook wel tegelijk te clif zijn
![]()
[..]Zeg dat nou niet te hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wat is die Bing trouwens een idioot zeg!Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Eens, maar eigenlijk pas sinds zijn moeder Dorotea eruit ging, daarvoor was ie nog wel te pruimen vond ik. Zij floot hem ook vaak terug als ie te asociaal deed.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]![]()
Wat is die Bing trouwens een idioot zeg!
Dan is het ook niet zo raar dat Timmetje bij Jack staat hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
Dus zowel Noud als Tim zijn er later bijgeplakt
quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo raar dat Timmetje bij Jack staat haha
Die komt een beetje naar voren als ze boos kijkt, of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:28 schreef Marrije het volgende:
Ik zit de aflevering van gisteren te kijken maar wat heeft sjors toch met haar onderkaak? Of ben ik de enige die dat ziet?
ja! en voor de zomerstop was me dat niet opgevallenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Die komt een beetje naar voren als ze boos kijkt, of bedoel je dat niet?
Kan Magda niet terug kerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Het ergste van alles is dat er nog steeds geen opvolgster voor haar is, zodat Ludo nog steeds zelf de deur opendoet, de jassen aanneemt en de koffie inschenkt![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef PeterKelder het volgende:
Het is zó overduidelijk dat ze dit playbacken, dat het gewoon té grappig is![]()
Ha, ik ben ook nog steeds bij dvd 16quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef LetsGame het volgende:
Omdat ik wel 8 eindexamenklassen (de meeste docenten max 5) heb, heb ik het echt druk dit schooljaar! Ik ben nog steeds bij dvd 16 van seizoen 6
Ik vind Alles of Niets trouwens veel leuker dan Ademnoodquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer Guusje () zingt hoor je ook iemand anders (Babette?) erdoorheen zingen bij haar 2e zin
![]()
En dat oh baby stukje, knap hoor dat ze dat dansend kan![]()
Wel een leuk dansje wat typisch jaren 90 is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
Dus zowel Noud als Tim zijn er later bijgeplakt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Prachtig! Hoe kom je hieraan?
Hier is ook nog een ander liedje over Kennard, schijnt uit de jaren '90 te komen.
Het refrein van "Kennard of Niets" is een beetje aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, we're evenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, ik ben ook nog steeds bij dvd 16Ik denk dat ik van het weekend weer even wat ga bekijken
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Alles of Niets trouwens veel leuker dan Ademnood
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het refrein van "Kennard of Niets" is een beetje aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het refrein van "Kennard of Niets" is een beetje aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er stond ook een foto bij van het live optreden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ze zingen iig net zo flauwigquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef LetsGame het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=XBWW4FMHDAFB (Alles of Niets)
http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=7KOYSJTRD4QF ( Ademnood)
Maar wie deze meiden zijn, geen idee..
en ik ga vannacht naar frankrijk voor 3 weekjes heb het wel allemaal ingeprogrameerd staan maar met een beetje geluk kan ik het misschien ook wel kijken op mijn tablet ik weet niet hoe dat zit met GTST en rechten.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot morgenmaar die scene zal vast ook wel tegelijk te clif zijn
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er stond ook een foto bij van het live optreden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar staan ze toch gewoon?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:55 schreef Susie het volgende:
Iemand enig idee wanneer ze de afleveringen weer op RTL gemist zetten?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er stond ook een foto bij van het live optreden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het vals klinken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vind dit vioolspel helemaal niet zo fantastisch eigenlijk.
quote:
Hopelijk niet Janine. Dat zou wel erg makkelijk zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die is bang dat zijn kans op een relatie met Nina verspeelt is als Sjors gaat kletsen. Ook lullig om na zo'n vrijpartij je 'toekomstige schoonouders' onder ogen te komen.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]Lekker Anton.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
En oh ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kan het dan nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef Riann het volgende:
[..]
en ik ga vannacht naar frankrijk voor 3 weekjes heb het wel allemaal ingeprogrameerd staan maar met een beetje geluk kan ik het misschien ook wel kijken op mijn tablet ik weet niet hoe dat zit met GTST en rechten.
Vind Tim eigenlijk wel leuk. Even de boel een beetje opkrikken. Was hoog nodig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Beeertjee het volgende:
Ik hoopte stiekem dat ze na de vakantie met een frisse start zouden beginnen, of op zn minst een nieuwe verhaallijn. Maar Nuran en Rik, Nina en Mike, Bing en Sjors en nu weer gedoe met Anton en Bianca..En Tim is helemaal niet leuk.
Haha ik ben dus niet de enige die dat gehoord had.. ;-)quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:03 schreef amaranta het volgende:
Sprak Bianca nou Vlaams tegen Mike toen ze zei dat hij een ander overhemd aan moest gaan trekken?
Krikken gebeurt genoeg de laatste dagen in GTST.quote:Op zaterdag 8 september 2012 07:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind Tim eigenlijk wel leuk. Even de boel een beetje opkrikken. Was hoog nodig.
Ik heb dit gemaakt en ik vind het hartstikke lelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet wie dit maakt, en het is een beetje schokerig soms. Maar het shot van Daniël en Nico Stenders zijn echt te geniaal
Echt geweldig ziet het er niet uit nee, maar ik vind het toch best een mooie leader hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb dit gemaakt en ik vind het hartstikke lelijk
Ik ben bezig met een vernieuwde leader en heb al 2 shots af!![]()
Maar deze keer is alles wel vloeiend gelukkig
Dit ziet er inderdaad erg mooi uitquote:
quote:
Danny is gereïncarneerd in een bloempot in de vorm van een Lego-hoofd en is nu verliefd op Nina.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Danny is gereïncarneerd in een bloempot in de vorm van een Lego-hoofd en is nu verliefd op Nina.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
En Ronja is even teruggekomen om zijn haar te doen.
Bedanktquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Echt geweldig ziet het er niet uit nee, maar ik vind het toch best een mooie leader hoorIk doe je het in ieder geval niet snel na
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Net dvd 17 afgerond:Speelt hij ook echt Appie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga zometeen de andere helft van dvd16 kijken!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Speelt hij ook echt Appie?![]()
![]()
Ik ga zometeen de andere helft van dvd16 kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Kan niet wachten op zowel "Appie" en KimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Net dvd 17 afgerond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Die is zeker wel leukquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Helaas nietquote:
Katja was de enige die nog toen die tijd in de nachtclubs stond.quote:Op zondag 9 september 2012 15:32 schreef marijevdv het volgende:
Haha de enige die goed playbackt is Jessica. Volgens mij ook de enige die danstraining heeft gehadbeetje ongesynchroniseerd.
Bron: http://www.dvd-home.nl/in(...)ertainment&Itemid=54quote:Het complete TWINTIGSTE seizoen van de langstlopende soap op de Nederlandse televisie
Goede Tijden, Slechte Tijden
Vanaf 16 oktober 2012 verkrijgbaar als 20 DVD-Box (± 90 uur) inclusief deurhanger en poster van de cast
Met Jette van der Meij, Bartho Braat, Caroline de Bruijn, Erik de Vogel, Ferri Somogyi, Inge Schrama, Lieke van Lexmond, Everon Jackson Hooi, Mark van Eeuwen, Marly van der Velden, Charlotte Besijn, Ruud Feltkamp, Gigi Ravelli, Peter Post, Anita Donk, Marjolein Keuning, Jan Kooijman, Ferry Doedens, Pip Pellens en anderen
Met gastrollen van onder andere Annette Barlo, Joke Bruijs, Sjoerd Dragtsma, Victoria Koblenko en Edwin Rutten
De RTL 4-serie Goede Tijden, Slechte Tijden is de langst lopende soap uit de Nederlandse televisiegeschiedenis. Sinds de start is de serie ongekend populair bij een breed publiek. Op werkdagen worden de belevenissen van de bewoners van Meerdijk op de voet gevolgd door talloze fans. En dat is geen wonder, want GTST biedt voor elk wat wils. Van hartverwarmende romantiek tot zinderende spanning.
Op verzoek van vele fans verschijnt op 16 oktober het complete twintigste seizoen van GTST als 20 DVD-box. In een luxe box inclusief een deurhanger en een poster van de cast. Seizoen 20 is in 2009 en 2010 door RTL 4 op televisie uitgezonden.
De seizoenen 1 tot en met 6 zijn reeds verkrijgbaar. Seizoen 6 sinds enkele weken.
Vanaf 4 december 2012 is ook seizoen 7 voor iedereen te koop.
Synopsis
Dit twintigste seizoen volgt op een bloedstollende cliffhanger waarin het sluimerende conflict tussen Nick en zijn tante Maxime uitliep op een worsteling in het zwembad. Verder zien we of er nog toekomst zit in de ernstig verstoorde relatie tussen Ludo en Janine.
TECHNISCHE GEGEVENS – GTST – Seizoen 20
20 DVD-Box
Speelduur: ± 90 uur Taal: Nederlands
Beeldformaat: 16:9 Regio: 2 (PAL) Audio: Dolby Digital 2.0
Verpakking: 2 x 10 DVD scanavo in luxe box inclusief deurhanger en poster van de cast -
Genre: TV-serie Kijkwijzer: 12
Dat logoquote:Op zondag 9 september 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
Het persbericht over de dvd van seizoen 20 is ook uit:
[..]
Bron: http://www.dvd-home.nl/in(...)ertainment&Itemid=54
quote:Op verzoek van vele fans verschijnt op 16 oktober het complete twintigste seizoen van GTST als 20 DVD-box.
Het logo is fantastisch, het trieste is alleen dat het gebruikt wordt bij een seizoensbox waar het allang niet meer gebruikt werdquote:
Ook die zinderende spanning was toen naar mijn inzichten ver te zoeken. Die Rutger verhaallijn had er wel iets van weg overigens, maar die nasleep was weer oneindig traag.quote:Op zondag 9 september 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
Het persbericht over de dvd van seizoen 20 is ook uit:
[..]
Bron: http://www.dvd-home.nl/in(...)ertainment&Itemid=54
Die tekst hoort ook anders:quote:
quote:Op verzoek van vele bakvissen van een jaar of 14 die de muren van hun slaapkamer hebben volgehangen met posters van Jan Kooijman - dé mooiboy van de serie - verschijnt op 16 oktober het complete twintigste seizoen van GTST als 20 DVD-box.
quote:Op zondag 9 september 2012 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die tekst hoort ook anders:
[..]
De schrijver van het persbericht is bekend gemaakt:quote:Op zondag 9 september 2012 18:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ook die zinderende spanning was toen naar mijn inzichten ver te zoeken. Die Rutger verhaallijn had er wel iets van weg overigens, maar die nasleep was weer oneindig traag.
quote:Op zondag 9 september 2012 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De schrijver van het persbericht is bekend gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Synopsis
Dit twintigste seizoen volgt op een bloedstollende cliffhanger waarin het sluimerende conflict tussen Bing en Jack uitliep op een aanrijding. Of was dat nou seizoen 21? Verder zien we in ieder geval of er nog toekomst zit in de ernstig verstoorde relatie tussen Lucas en Edwin. Of was het Lucas en Bilal?
Verkrachting van het prachtige logo.quote:Op zondag 9 september 2012 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het logo is fantastisch, het trieste is alleen dat het gebruikt wordt bij een seizoensbox waar het allang niet meer gebruikt werd
Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de reactie van Bianca.quote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar Anton's reactie morgen
Is al 10 jaar bezigquote:Op maandag 10 september 2012 17:19 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, een GTST reeks topic op FOK!
quote:Op maandag 10 september 2012 15:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de reactie van Bianca.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
De FAKE-spoilers voor de eerste twee weken van seizoen 23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
Kun je nagaan dat we rond februari dit jaar hier talloze fake-spoilers plaatsten, en dat die veel meer gewaardeerd werden dan de échte spoilers?
Hier de fake-spoilers van 3 t/m 14 september 2012:
[..]
En nu, als vergelijkingsmateriaal, de échte spoilers van deze week:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik weet sowieso wel welke ik zou kiezen![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En nu, als vergelijkingsmateriaal, de échte spoilers van deze week:Er stonden ook al wat "fake* dingen in een krantje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik weet sowieso wel welke ik zou kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Er stonden ook al wat "fake* dingen in een krantje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geweldig![]()
Ik dacht dat ik per ongeluk een andere zender erop had gezet.quote:
whehe, ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik per ongeluk een andere zender erop had gezet.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
Kun je nagaan dat we rond februari dit jaar hier talloze fake-spoilers plaatsten, en dat die veel meer gewaardeerd werden dan de échte spoilers?
Hier de fake-spoilers van 3 t/m 14 september 2012:
[..]
Tim past echt goed naast Antonquote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben erg enthousiast over Tim! Zowel geweldig personage als geweldige acteur!
Nu Wiet nog terug
Ik ben ook wel positief verrast. Hopelijk geven ze hem een interessante verhaallijn (behalve dan als de zoon van Anton).quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Goede aanwinst wel, die Tim. Iemand die in ieder geval kan acteren.
Anton leek wel een dwerg naast Tim.![]()
Ik vind hem ook wel aardig spelen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben ook wel positief verrast. Hopelijk geven ze hem een interessante verhaallijn (behalve dan als de zoon van Anton).
Ik sta dan iig al aan de kant van Sjoerd. De acteur kan goed jaloers spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel aardig spelen.
En laten we hopen, dat hij meer interessante lijnen krijgt. Dan alleen verliefd worden ( op Rikki)
Als het inderdaad Rikki, is op wie hij verliefd wordt. Zal Sjoerd, wel weer zijn vuisten gaan gebruiken ja!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:12 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik sta dan iig al aan de kant van Sjoerd. De acteur kan goed jaloers spelen![]()
Heeft hij nog een goede reden voor ook. het is was met die Anton
Ik dacht eigenlijk dat hij iets met Nina krijgt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als het inderdaad Rikki, is op wie hij verliefd wordt. Zal Sjoerd, wel weer zijn vuisten gaan gebruiken ja!
Ze gaat naar een gespecialiseerd arts die haar littekens weg kan halen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Waarom gaat maxime nou voor operaties naar argentinie? Vanwege dat ongeluk? En blijft ze 3 maandn weg dan?
Bianca vandaag kunnen zien. Wow, ze is goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:35 schreef vencodark het volgende:
Geweldige acteurs, die Bouwhuisjes.Goede scènes, zeker toen Anton begon toe te geven.
Dat dacht ik ook. Weer datzelfde gezeik. Overigens ben ik nog niet ervan overtuigd dat die Tim nou zou geweldig is. Hij is in ieder geval helemaal geen 'hunk' wat mij betreft. Vind het tot dusver toch een irritant mannetje, zoals hij dit aangepakt heeft. Al die geheimzinnigheid en hype over Tim is dus niets bijzonders gebleken. De volgende zoon die opduikt, die niet met open armen wordt ontvangen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:43 schreef Lady-Morgana het volgende:
Pffffff gaat het eindelijk weer goed met Bianca en Anton, komt die Tim weer tussendoor.
Ok hij mag wel blijven, want eindelijk een redelijk goede acteur in GTST, maar nu komt natuurlijk weer dat gezeik tussen die 2Weer hetzelfde verhaal. Gaan ze over een paar maanden weer hertrouwen?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
De dvd-box van seizoen 20 is weer in prijs verhoogd bij bol.com
Wat zitten ze met die prijs te kloten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
De dvd-box van seizoen 20 is weer in prijs verhoogd bij bol.com
Ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De fans zijn zo enthousiast over de box van seizoen 20, dat ze bereid zijn meer geld neer te tellen voor dit prachtige object. Als compensatie zal iedere bijgesloten poster voorzien worden van een handtekening van mij. Of was het nou een handtekening van Jantien?"
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat zitten ze met die prijs te kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |