SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Een heer met stijl
Och Jette van der Meij was ooit best een mooie vrouw, maarja iedereen wordt ouder hè.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Morm_NL het volgende:Ligt het nou aan mij of is Laura real life Cruella [ afbeelding ] in disguise??
Vond Mike's opmerking wel grappigquote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och Jette van der Meij was ooit best een mooie vrouw, maarja iedereen wordt ouder hè.
Mensen worden verliefd, ze gaan trouwen, ze gaan vreemd en ze hebben ruzie.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een kut-TT.
Er gebeurt nu eindelijk weer eens wat in GTST.
Uiteraard nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ging de Duitse Jef ook achter de bar staan?
Kijk dit soort reacties, daar doen we het voorquote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een kut-TT.
Er gebeurt nu eindelijk weer eens wat in GTST.
shit, gauw mijn post edittenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk dit soort reacties, daar doen we het voor
Die dingen gebeuren meestal in soaps.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mensen worden verliefd, ze gaan trouwen, ze gaan vreemd en ze hebben ruzie.
Goh, wat geweldig. Zulke superieure verhaallijnen had zelfs ík niet kunnen bedenken
Dank allenquote:
Samen klagen kan ook erg vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom kijken jullie het nog als jullie er toch alleen maar over kunnen klagen?
Tja, maar in GTST gaat het daar nog alleen over. Zelfs een gemiddeld verhaal uit Bouqet-romannetje heeft nog meer inhoud dan de gemiddelde verhaallijn in GTSTquote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren meestal in soaps.
Omdat het gewoon puur leedvermaak isquote:Waarom kijken jullie het nog als jullie er toch alleen maar over kunnen klagen?
Alleen de manier waarop het wordt neergezet is nogal verschillend, gelukkig genieten we hier de vrijheid om ons hierover de uiten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren meestal in soaps.![]()
Zie hierboven. Dat is aan ons en daar heb je niks mee te maken, ik ga andere users ook niet aanspreken als zij het wel fantastisch vinden.quote:Waarom kijken jullie het nog als jullie er toch alleen maar over kunnen klagen?
En mensen worden aangereden, zijn voor het leven verlamd.. maar ineens kunnen ze weer lopen!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mensen worden verliefd, ze gaan trouwen, ze gaan vreemd en ze hebben ruzie.
Goh, wat geweldig. Zulke superieure verhaallijnen had zelfs ík niet kunnen bedenken
2 recastsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef LetsGame het volgende:
Duitse Peter had 3 recasts, maar zat er wel tot 2002 in!
Amenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen de manier waarop het wordt neergezet is nogal verschillen, gelukkig genieten we hier de vrijheid om ons hierover de uiten.
[..]
Zie hierboven. Dat is aan ons en daar heb je niks mee te maken, ik ga andere users ook niet aanspreken als zij het wel fantastisch vinden.
Heeft wel iets weg van Steef van Woerkom.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef LetsGame het volgende:
De Duitse Emiel Bezemer aka Martin Sommer !
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel veel van Mickey weghebben..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van Steef van Woerkom.
Lijkt me een leuke verhaallijn voor weer met een school. Een duistere directeur die de leerlingen chanteert en ze allerlei duistere klusjes laat doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef LetsGame het volgende:
Herr Haferkamp was trouwens de schoolleider van de school waar de kids opzaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Toch langer dan de Nederlandse, maar zeker niet beterquote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2 recastsMaar het personage heeft er niet onafgebroken ingezeten, tussen 1995 en 1999 (?) was het karakter niet te zien in de serie
Ja, dit vond ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel veel van Mickey weghebben..
Het is inderdaad heel leuk om telkens te lezen dat GTST tegenwoordig zo verschrikkelijk slecht is.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen de manier waarop het wordt neergezet is nogal verschillen, gelukkig genieten we hier de vrijheid om ons hierover de uiten.
[..]
Zie hierboven. Dat is aan ons en daar heb je niks mee te maken, ik ga andere users ook niet aanspreken als zij het wel fantastisch vinden.
Je kunt er ook zelf over beginnen natuurlijk, je kunt daarentegen niet van anderen verwachten dat ze het gaan hebben over het specifieke dat jij wilt. Zo werkt het nu eenmaal niet op een forumquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
Heeft echt bijna niemand het over de uitzending?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke verhaallijn voor weer met een school. Een duistere directeur die de leerlingen chanteert en ze allerlei duistere klusjes laat doen.
Overigens zien we de school in seizoen 7 ook weer terug.In Duitsland is de school tegenwoordig nog steeds te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En geen idee wie die mensen zijn in de spoilers..Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nee mijn beste Madam Paon, wij bepalen zelf wel wat we zeggen, als het je niet bevalt negeer het of ga klagen bij de mods.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel leuk om telkens te lezen dat GTST tegenwoordig zo verschrikkelijk slecht is.![]()
Noem dan een keer iets positiefs, want alleen maar geklaag maakt de topicreeks er niet bepaald leuker op.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Toch langer dan de Nederlandse, maar zeker niet beter
Ben zelf dan eens positief.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel leuk om telkens te lezen dat GTST tegenwoordig zo verschrikkelijk slecht is.![]()
Noem dan een keer iets positiefs, want alleen maar geklaag maakt de topicreeks er niet bepaald leuker op.
Kijk, dat is nou eens leuk om te horen. Baby's die van personages van het eerste uur als volwassen! Tegenwoordig hebben vind ik Sjors alleen tof..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
De twee gezichten van de Duitse Stephanie Stenders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Duitsland scheidde ze van Nico en trouwde met een andere man, met wie ze een zoon (Dominik) kreeg. Die is momenteel als vast karakter in de serie te zien
Ik ben echt niet de eerste die zich hier aan stoort.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee mijn beste Madam Paon, wij bepalen zelf wel wat we zeggen, als het je niet bevalt negeer het of ga klagen bij de mods.
Ik ben niet degene die in zowat elke post moet neerzetten hoe slecht de schrijvers zijn, hoe laag het niveau is, etc.quote:
Jef had weer eens wat meer tekst gisteren!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Noem dan een keer iets positiefs
Wat niemand beweert, misschien moeten jullie samen een petitie starten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de eerste die zich hier aan stoort.
Nee klopt dat zijn wij (overigens niet in elke post), je punt is?quote:[..]
Ik ben niet degene die in zowat elke post moet neerzetten hoe slecht de schrijvers zijn, hoe laag het niveau is, etc.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jef had weer eens wat meer tekst gisteren!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, is dat niet positief?
Laura en Jef zitten er nog steeds in. Het decor van de Koning bestaat nog, net als dat van de Rozenboom (decor 2). En natuurlijk is er nog iets over van de oorspronkelijke tunequote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jef had weer eens wat meer tekst gisteren!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, is dat niet positief?
Oke..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de eerste die zich hier aan stoort.
Andere users wel, dat is nu eenmaal hun mening.quote:[..]
Ik ben niet degene die in zowat elke post moet neerzetten hoe slecht de schrijvers zijn, hoe laag het niveau is, etc.
Dat het de topicreeks niet bepaald leuker maakt misschien?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee klopt dat zijn wij (overigens niet in elke post), je punt is?
1/4quote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura en Jef zitten er nog steeds in. Het decor van de Koning bestaat nog, net als dat van de Rozenboom (decor 2). En natuurlijk is er nog iets over van de oorspronkelijke tune
Maak daar maar nog minder van, aangezien de melodie totaal niet meer te herkennen is.quote:
Dat is jouw mening, het is nu eenmaal een forum en daar kan je niet altijd reacties die jij wilt lezen verwachten..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat het de topicreeks niet bepaald leuker maakt misschien?
Vooral dat laatste is zéér positief te noemenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura en Jef zitten er nog steeds in. Het decor van de Koning bestaat nog, net als dat van de Rozenboom (decor 2). En natuurlijk is er nog iets over van de oorspronkelijke tune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |