Verkrachting van het prachtige logo.quote:Op zondag 9 september 2012 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het logo is fantastisch, het trieste is alleen dat het gebruikt wordt bij een seizoensbox waar het allang niet meer gebruikt werd
Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de reactie van Bianca.quote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar Anton's reactie morgen
Is al 10 jaar bezigquote:Op maandag 10 september 2012 17:19 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, een GTST reeks topic op FOK!
quote:Op maandag 10 september 2012 15:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de reactie van Bianca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
De FAKE-spoilers voor de eerste twee weken van seizoen 23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
Kun je nagaan dat we rond februari dit jaar hier talloze fake-spoilers plaatsten, en dat die veel meer gewaardeerd werden dan de échte spoilers?
Hier de fake-spoilers van 3 t/m 14 september 2012:
[..]
En nu, als vergelijkingsmateriaal, de échte spoilers van deze week:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik weet sowieso wel welke ik zou kiezen![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En nu, als vergelijkingsmateriaal, de échte spoilers van deze week:Er stonden ook al wat "fake* dingen in een krantje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik weet sowieso wel welke ik zou kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Er stonden ook al wat "fake* dingen in een krantje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geweldig![]()
Ik dacht dat ik per ongeluk een andere zender erop had gezet.quote:
whehe, ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik per ongeluk een andere zender erop had gezet.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
Kun je nagaan dat we rond februari dit jaar hier talloze fake-spoilers plaatsten, en dat die veel meer gewaardeerd werden dan de échte spoilers?
Hier de fake-spoilers van 3 t/m 14 september 2012:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |