quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]Lekker Anton.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
En oh ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kan het dan nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef Riann het volgende:
[..]
en ik ga vannacht naar frankrijk voor 3 weekjes heb het wel allemaal ingeprogrameerd staan maar met een beetje geluk kan ik het misschien ook wel kijken op mijn tablet ik weet niet hoe dat zit met GTST en rechten.
Vind Tim eigenlijk wel leuk. Even de boel een beetje opkrikken. Was hoog nodig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Beeertjee het volgende:
Ik hoopte stiekem dat ze na de vakantie met een frisse start zouden beginnen, of op zn minst een nieuwe verhaallijn. Maar Nuran en Rik, Nina en Mike, Bing en Sjors en nu weer gedoe met Anton en Bianca..En Tim is helemaal niet leuk.
Haha ik ben dus niet de enige die dat gehoord had.. ;-)quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:03 schreef amaranta het volgende:
Sprak Bianca nou Vlaams tegen Mike toen ze zei dat hij een ander overhemd aan moest gaan trekken?
Krikken gebeurt genoeg de laatste dagen in GTST.quote:Op zaterdag 8 september 2012 07:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind Tim eigenlijk wel leuk. Even de boel een beetje opkrikken. Was hoog nodig.
Ik heb dit gemaakt en ik vind het hartstikke lelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet wie dit maakt, en het is een beetje schokerig soms. Maar het shot van Daniël en Nico Stenders zijn echt te geniaal
Echt geweldig ziet het er niet uit nee, maar ik vind het toch best een mooie leader hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb dit gemaakt en ik vind het hartstikke lelijk
Ik ben bezig met een vernieuwde leader en heb al 2 shots af!![]()
Maar deze keer is alles wel vloeiend gelukkig
Dit ziet er inderdaad erg mooi uitquote:
quote:
Danny is gereïncarneerd in een bloempot in de vorm van een Lego-hoofd en is nu verliefd op Nina.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |