you tell me..quote:Op woensdag 5 september 2012 13:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat zit daarachter? Mannen die vrouwen nadoen? Zullen dat dan ook mannen zijn die zich uiteindelijk laten ombouwen ofzo.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:
Doe eens. Ik geloof er geen reet van namelijk.
[ afbeelding ]
Gaan we met z'n drieėn dan?quote:
sorryquote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die gare DM's sturen. ga weg boelergezichten![]()
![]()
Dat kan ik niet verklaren, eerlijk gezegd. Jongere meiden die foto's jatten wel: onzekerheid en op zoek naar bevestiging, zoiets. Mannen denk ik dat zij graag meiden zouden willen zijn ofzo.quote:
kan die onze drankjes halen en met palmblad zwaaien om voor wat verkoeling te zorgenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan we met z'n drieėn dan?
Wat
wat een koekebakkerquote:
Gay faces everywhere.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef Allure_ het volgende:
![]()
Zeefruitquote:Op woensdag 5 september 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
dat dm staat ook bij 4ebe gewoon voor dark mossel.
Boelergezichten.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef Allure_ het volgende:
![]()
klamme mosselquote:
Oh!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die onze drankjes halen en met palmblad zwaaien om voor wat verkoeling te zorgen
sorry L, vraag bobbyquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
100 Gulden biljetten bijgedrukt
godver
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die onze drankjes halen en met palmblad zwaaien om voor wat verkoeling te zorgen
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mannen willen ook vaak aandacht, krijgen ze niet. Dus dan maar account van chickie.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat kan ik niet verklaren, eerlijk gezegd. Jongere meiden die foto's jatten wel: onzekerheid en op zoek naar bevestiging, zoiets. Mannen denk ik dat zij graag meiden zouden willen zijn ofzo.
All in wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:56 schreef Potloodvis het volgende:
Zaterdag all-in voor 15 euro. Nice!
Bekend iemand?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaat iemand me sturen dat ie stopt met FOK!.
OK DOEIIIII
Wat dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:56 schreef Potloodvis het volgende:
Zaterdag all-in voor 15 euro. Nice!
Boeiendquote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OK DOEIIIII
Mensen die hierover topics openen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OK DOEIIIII
ehm ja opzich. Maar je stopt toch gewoon als je geen zin meer hebt. speciaal een moment kiezen om te stoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
En als je wil stoppen, stop dan gewoon.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ehm ja opzich. Maar je stopt toch gewoon als je geen zin meer hebt. speciaal een moment kiezen om te stoppen.
GET REAL
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Fascination het volgende:
Hoe kan je wise gek maken?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan je wise gek maken?ik bied mij aan als vrijwilliger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Gezeik altijd hč. IK GA STOPPEN MET FOK EN NU MOET IEDEREEN HUILON. BOEHOE.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die hierover topics openen.
Hoe kan je wise gek maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
Ze heeft het over negers.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik bied mij aan als vrijwilliger.
quote mij dan ookquote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, jij beweert het. Maar ik geloof het al.
Hoe kan je wise gek maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En dan tijdje later zijn ze weer terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gezeik altijd hč. IK GA STOPPEN MET FOK EN NU MOET IEDEREEN HUILON. BOEHOE.
Al dan niet onder een kloonquote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan tijdje later zijn ze weer terug.
Jaja. Fok is ook gewoon verslavend.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan tijdje later zijn ze weer terug.
Chocolade man, geen karamel.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik bied mij aan als vrijwilliger.
ik ben van tijd tot tijd neger.quote:
Zwaktebod dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al dan niet onder een kloon
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. Fok is ook gewoon verslavend.
Hij is geel?quote:
Weinig kans. Ik ben nog meer neger dan jij.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ben van tijd tot tijd neger.
Meestal wanneer mijn caps dwars op mn pan zitten.
"Dan herkennen ze me niet."quote:
Hoe kan je wise gek maken?wat zijn dit voor een betichtingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
Mokka dan toch?quote:
Die R&P troll viel vanmorgen bij zijn eerste topic al door de mand.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dan herkennen ze me niet."
Maar ondertussen
Wie.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die R&P troll viel vanmorgen bij zijn eerste topic al door de mand.
quote:
070quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In welk dorp woon jij dat er gele karamel is?
aziaatquote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef Ziba het volgende:
Negers, daar zal ik mij nooit door laten penetreren. Dat weet ik wel.
Wat slechtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die R&P troll viel vanmorgen bij zijn eerste topic al door de mand.
Oke, karamel ook goedquote:
Rare karamel wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
070En werthers echte is toch ook geel
Of is dat geen karamel?
Du Haguequote:Op woensdag 5 september 2012 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
070En werthers echte is toch ook geel
Of is dat geen karamel?
Dat topic heb ik ook gelezen en ik vond het prutquote:
Oh hell yeahquote:
Hehe wtf.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
krijgen we dan ook caramel muziek ipv neger muziek?
Fleamig.quote:
En nog steeds gaan er weleens mensen op in.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef Ziba het volgende:
Fleaming is een rare troll. Ik snap niet dat hij kan lachen om wat hij doet zegmaar.
Anale seks gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik zo lang spierpijn ?![]()
Het is vervelend en ik loop een beetje vreemd nu
Je bent oud. Ga naar bed.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik zo lang spierpijn ?![]()
Het is vervelend en ik loop een beetje vreemd nu
Ja, kut troll. Trollen is leuk wanneer je rellen veroorzaakt en mensen gepikeerd raken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En nog steeds gaan er weleens mensen op in.
Ja, vanaf het begin trapte er al niemand in volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, kut troll. Trollen is leuk wanneer je rellen veroorzaakt en mensen gepikeerd raken.Op die manier niet. Hij krijgt gewoon een stijfje van die gare verhalen over zingende vrouwen tijdens de seks.
Ally pls, met je negerlippen, oh wait.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weinig kans. Ik ben nog meer neger dan jij.
Niet dat ik weet.quote:
Bedankt voor je adviesquote:
En over vriendinnen die binnen eerst 25 zijn en de volgende dag 27.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, kut troll. Trollen is leuk wanneer je rellen veroorzaakt en mensen gepikeerd raken.Op die manier niet. Hij krijgt gewoon een stijfje van die gare verhalen over zingende vrouwen tijdens de seks.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ally pls, met je negerlippen, oh wait.
Ik mag toch hopen dat hij niet echt ergens in de 40 is. Zo'n oude kerel die daar voldoening uithaalt.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vanaf het begin trapte er al niemand in volgens mij.
Dat zou inderdaad behoorlijk treurig zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet echt ergens in de 40 is. Zo'n oude kerel die daar voldoening uithaalt.
Schizofreen type jij, met je cher- account.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef Ziba het volgende:
Negers, daar zal ik mij nooit door laten penetreren. Dat weet ik wel.
Kan me er nog wel iets bij voorstellen - doen alsof het leven echt is geworden wat je er altijd van hoopte.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet echt ergens in de 40 is. Zo'n oude kerel die daar voldoening uithaalt.
.. goei weer!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja, je komt wat treurigheid tegen op fok.
Shitloads tegelijk meestal ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja, je komt wat treurigheid tegen op fok.
Hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ally pls, met je negerlippen, oh wait.
Ja. Kijk maar uit dat jij binnenkort niet afspreekt met een persoon die alterego's heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schizofreen type jij, met je cher- account.
Haha, precies dit denk ik er altijd bij. En mensen die het zeggen, daar reageert hij maar niet op.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan me er nog wel iets bij voorstellen - doen alsof het leven echt is geworden wat je er altijd van hoopte..
zou smsenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Salatrel het volgende:
daarom een bil om de kwaliteit wat te verhogen
[ afbeelding ]
Blanke vrouwen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Liever geen lippen dan mijn halve gezicht bedekt met lip.
Ik vind het wel mooi. Maar ik vind het minder dat mensen vet lang mensen voor de gek houden, weetjewel. Zoals Fleaming is duidelijk maar je hebt hier ook users die foto's van anderen kapen. En zo jaren doorgaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan me er nog wel iets bij voorstellen - doen alsof het leven echt is geworden wat je er altijd van hoopte..
Die wel he?quote:
Dat is ook niet aardig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
er is zo veel wat ik kan doenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt altijd op mijn sig klikken.
quote:
ik kan me echt geen ras bedenken wat ik niet zou doenquote:
Vertel mij alles.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:09 schreef fyah het volgende:
[..]
er is zo veel wat ik kan doen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
ik kan me echt geen ras bedenken wat ik niet zou doen
Je moet alles een keertje proberenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
heb het wel nog steeds over mensen though.
ik ook niet, al heeft het blanke ras wel mijn absolute voorkeurquote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
heb het wel nog steeds over mensen though.
Maar eigenlijk... wat maakt het nou uit, of je nou de juiste foto ziet bij de user. In verreweg de meeste gevallen ga je diegene toch nooit ontmoeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Maar ik vind het minder dat mensen vet lang mensen voor de gek houden, weetjewel. Zoals Fleaming is duidelijk maar je hebt hier ook users die foto's van anderen kapen. En zo jaren doorgaan.
laatste dame waar ik mee liep te klooien bleek een dubbelleven te leiden. Met een relatie van vier jaar ondertussen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Kijk maar uit dat jij binnenkort niet afspreekt met een persoon die alterego's heeft.
Blond met blauwe ogen etc.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, al heeft het blanke ras wel mijn absolute voorkeur
Eskimo's dus niet he. En van die vieze natives uit australie.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet alles een keertje proberen.
u jellyquote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk... wat maakt het nou uit, of je nou de juiste foto ziet bij de user. In verreweg de meeste gevallen ga je diegene toch nooit ontmoeten.
Mooi woord blijft dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.
Als ze een kut heeft en een hartslag.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eskimo's dus niet he. En van die vieze natives uit australie.
Dus ik ben dood voor jou, verdomme.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die liegen in wat voor vorm dan ook zijn voor mij gelijk dood.
ok doeiquote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gezeik altijd hč. IK GA STOPPEN MET FOK EN NU MOET IEDEREEN HUILON. BOEHOE.
Alleen als je de hoop en verwachting had dat het ooit iets zou gaan worden met dat mooie meisje, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
Zelfs kleine leugentjes als: "ja ik heb de planten water gegeven"quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die liegen in wat voor vorm dan ook zijn voor mij gelijk dood.
Mja, vast wel... jij bent sowieso raar met je 10 accounts en dito verhalenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dus ik ben dood voor jou, verdomme.
Dan niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ze een kut heeft en een hartslag.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zelfs kleine leugentjes als: "ja ik heb de planten water gegeven"
Dan helemaal...quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is waar. Gewoon niet te serieus nemen allemaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alleen als je de hoop en verwachting had dat het ooit iets zou gaan worden met dat mooie meisje, natuurlijk.
Nee ik begrijp wel wat je bedoelt, als je serieuze gesprekken hebt is het prettig als die ander te vertrouwen is. Je voelt je bedonderd als het allemaal niet klopte.
Aan de andere kant denk ik wel: comes with the territory.
Ja, dan wel.quote:
die zachtjes je keel dicht te knijpen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die liegen, mensen die je laten stikken
flauw. echtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zachtjes je keel dicht te knijpen?
BLIJKTIE GODVERDOMME NIET EENS PLANTEN TE HEBBENquote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe een TRquote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, vast wel... jij bent sowieso raar met je 10 accounts en dito verhalen
je bent dan bedonderd dat je niet dat mooie meisje bent van de foto die je aan iedereen hebt gegeven?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?quote:
quote:
Dat mensquote:
sowieso die gastquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Oh, nu ik de ava van Ziba zie: hoe geweldig was die arcade-aflevering van Community?![]()
Is dat Dunya van Desi?quote:
Dat is hoe ik rol.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is waar. Gewoon niet te serieus nemen allemaal.
Te geweldig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Oh, nu ik de ava van Ziba zie: hoe geweldig was die arcade-aflevering van Community?![]()
Meestal even de foto natrekken op Google en dan krijgen ze een ban, geloof ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?
in het diepe?quote:
Ja, dan klaagt Shay Maria mij aan vanwege het schenden van haar copyrightquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?
lijkt idd wel zo jaquote:
Dit.quote:
Sommige zijn op de een of andere manier niet na te trekken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal even de foto natrekken op Google en dan krijgen ze een ban, geloof ik.
Niks gewendquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja en ineens is het superheet buiten![]()
Hollen of stilstaan hier
ik zou haar ook wel schendenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dan klaagt Shay Maria mij aan vanwege het schenden van haar copyright.
Ik heb de planten water gegeven.quote:
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genietenquote:
zal ik jou ff laten genietenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genieten
Want jij bent de zon ? :$quote:
oke man.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb de planten water gegeven.
Vanavond even gestrekt onder de zonnebankquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genieten
ik hou een beetje van jouquote:
Heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vanavond even gestrekt onder de zonnebank.
vooral op haar tettenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar heb je die keuze op gebaseerd?
quote:
Je hebt er weleens één bij die dan niet terugkomt uit de search, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Sommige zijn op de een of andere manier niet na te trekken.
wie zoek je?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Ik kan niet wachten tot bepaalde users hier komen posten.
Wel meer. Op fok zijn daar wel een paar voorbeelden van. Ik weet ook niet hoe die shit werkt trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt er weleens één bij die dan niet terugkomt uit de search, ja.
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mijquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig.
Ik vind het altijd grappig als mensen zeggen dat ik zo lekker bruin ben geworden??
Kontman > tietenmanquote:
Met google image search, dat cameraatje.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wel meer. Op fok zijn daar wel een paar voorbeelden van. Ik weet ook niet hoe die shit werkt trouwens.
Ga me niet nieuwsgierig maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.
Heb jij Facebook?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga me niet nieuwsgierig maken.!
omdat ze een kut heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?
Speels hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.
Nee.quote:
De meeste hier wel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mij.
Het moet gewoon allebei goed zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet sowieso geen plankje zijn, maar kont is toch wel belangrijker dan tieten.
pics?quote:
quote:
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.quote:
Ik vind tieten belangrijker. Kont kun je altijd nog bijtrainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet sowieso geen plankje zijn, maar kont is toch wel belangrijker dan tieten.
Ja, verhouding, dit, dat, alles.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het moet gewoon allebei goed zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.
ik apprecieer een goed kontje op zn tijd ook wel, maar liever boobies.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mij.
[..]
Kontman > tietenman.
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind tieten belangrijker. Kont kun je altijd nog bijtrainen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.
Dmquote:
Ja, maar dat wordt zelden mooi.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.
Dan krijg je kamelenbillenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?
Precies. Waarom kiezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het moet gewoon allebei goed zijn.
Dat is waar. Alhoewel een gespierde kont ook niet alles is. Het moet zacht zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt zelden mooi.
Soms moet je keuzes maken in het leven, Gari.quote:
kelly/ferry heeft ze..quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?
zo dat was recht door zeequote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je moet wel twee ferme knuisten vol vlees kunnen pakken ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is waar. Alhoewel een gespierde kont ook niet alles is. Het moet zacht zijn.
Niet alle vrouwen van een bepaalde leeftijd zijn hetzelfde hoor, en ik ga met vrouwen die veel jonger zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vrouwen van jouw leeftijd zijn dat niet. Of ze zijn labiel en denken dat ze 18 zijn.
Dat is wel jammer ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Tieten. Heb ik mooie verhalen over, maar ja, word toch niet geloofd op fok. ALWAYS THE SAME.
Ontplofte mol.quote:
probeer het eensquote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Tieten. Heb ik mooie verhalen over, maar ja, word toch niet geloofd op fok. ALWAYS THE SAME.
past bij dr karakter.quote:
quote:
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naļeve meisjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen van een bepaalde leeftijd zijn hetzelfde hoor, en ik ga met vrouwen die veel jonger zijn
Fulltime vrouwen zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kelly/ferry is volgens de wet ook een vrouw
Als je een plank was kreeg je tenminste spijker.quote:
Vind het prima om gebasht te worden maar niet door lelijke mensen die aanzien willen op een forum.quote:
Ik moet nog naar Thailand iddquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naļeve meisjes.
wat voor houtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent wel uit ander hout gesneden ja.
wat ben ikquote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent alsnog 3/10. Wouldn't hit.
"Ze komt veel ouder over dan ze is."quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naļeve meisjes.
Ik twijfelde altijd of het niet gewoon onzin was.quote:
voor de deur zekerquote:
Daar hebben ze het internet voor, immers.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zullen er ook zijn, maar die zeggen dat dan niet op tv..
zal zo maar eens die dms van je opzoeken waar je mij om mijn fb vraagt omdat je wilde chatten. Xoxoquote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind het prima om gebasht te worden maar niet door lelijke mensen die aanzien willen op een forum.Kan ik op de één of andere manier niet super goed tegen.
Ik ben juist kleine naieve meisjes gewend dus ik kan er mee dealenquote:
ja nu weet ik meer dankjequote:
Zal zo eens even berichtjes terugkijken waarin jij begint met lullen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal zo maar eens die dms van je opzoeken waar je mij om mijn fb vraagt omdat je wilde chatten. Xoxo
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik twijfelde altijd of het niet gewoon onzin was.
met keukenzout?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
En ik hoop dat je in je reet wordt geneukt door Juminelle.
wait, whut?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Doe je best.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zal zo eens even berichtjes terugkijken waarin jij begint met lullen.
gisteren nogquote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
wowquote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Dat zou iedereen hier er voor over hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Hoi Cher-quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Zo gefrustreerd gewoonquote:
Okequote:
Ik blijf dat een raar woord vinden. Kliko, dus.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou iedereen hier er voor over hebben.
wat is er mis met dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf dat een raar woord vinden. Kliko, dus.
Redelijk triest dan. Als dat echt zo is.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou iedereen hier er voor over hebben.
piemelnijdquote:
Dit gaf mij een tent.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |