quote:
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naïeve meisjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen van een bepaalde leeftijd zijn hetzelfde hoor, en ik ga met vrouwen die veel jonger zijn
Fulltime vrouwen zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kelly/ferry is volgens de wet ook een vrouw
Als je een plank was kreeg je tenminste spijker.quote:
Vind het prima om gebasht te worden maar niet door lelijke mensen die aanzien willen op een forum.quote:
Ik moet nog naar Thailand iddquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naïeve meisjes.
wat voor houtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent wel uit ander hout gesneden ja.
wat ben ikquote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent alsnog 3/10. Wouldn't hit.
"Ze komt veel ouder over dan ze is."quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naïeve meisjes.
Ik twijfelde altijd of het niet gewoon onzin was.quote:
voor de deur zekerquote:
Daar hebben ze het internet voor, immers.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zullen er ook zijn, maar die zeggen dat dan niet op tv..
zal zo maar eens die dms van je opzoeken waar je mij om mijn fb vraagt omdat je wilde chatten. Xoxoquote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind het prima om gebasht te worden maar niet door lelijke mensen die aanzien willen op een forum.Kan ik op de één of andere manier niet super goed tegen.
Ik ben juist kleine naieve meisjes gewend dus ik kan er mee dealenquote:
ja nu weet ik meer dankjequote:
Zal zo eens even berichtjes terugkijken waarin jij begint met lullen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal zo maar eens die dms van je opzoeken waar je mij om mijn fb vraagt omdat je wilde chatten. Xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |