quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.
ik apprecieer een goed kontje op zn tijd ook wel, maar liever boobies.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mij.
[..]
Kontman > tietenman.
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind tieten belangrijker. Kont kun je altijd nog bijtrainen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.
Dmquote:
Ja, maar dat wordt zelden mooi.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.
Dan krijg je kamelenbillenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?
Precies. Waarom kiezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het moet gewoon allebei goed zijn.
Dat is waar. Alhoewel een gespierde kont ook niet alles is. Het moet zacht zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt zelden mooi.
Soms moet je keuzes maken in het leven, Gari.quote:
kelly/ferry heeft ze..quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?
zo dat was recht door zeequote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je moet wel twee ferme knuisten vol vlees kunnen pakken ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is waar. Alhoewel een gespierde kont ook niet alles is. Het moet zacht zijn.
Niet alle vrouwen van een bepaalde leeftijd zijn hetzelfde hoor, en ik ga met vrouwen die veel jonger zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vrouwen van jouw leeftijd zijn dat niet. Of ze zijn labiel en denken dat ze 18 zijn.
Dat is wel jammer ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Tieten. Heb ik mooie verhalen over, maar ja, word toch niet geloofd op fok. ALWAYS THE SAME.
Ontplofte mol.quote:
probeer het eensquote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Tieten. Heb ik mooie verhalen over, maar ja, word toch niet geloofd op fok. ALWAYS THE SAME.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |