wie zoek je?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Ik kan niet wachten tot bepaalde users hier komen posten.
Wel meer. Op fok zijn daar wel een paar voorbeelden van. Ik weet ook niet hoe die shit werkt trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt er weleens één bij die dan niet terugkomt uit de search, ja.
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mijquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig.
Ik vind het altijd grappig als mensen zeggen dat ik zo lekker bruin ben geworden??
Kontman > tietenmanquote:
Met google image search, dat cameraatje.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wel meer. Op fok zijn daar wel een paar voorbeelden van. Ik weet ook niet hoe die shit werkt trouwens.
Ga me niet nieuwsgierig maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.
Heb jij Facebook?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga me niet nieuwsgierig maken.!
omdat ze een kut heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?
Speels hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.
Nee.quote:
De meeste hier wel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mij.
Het moet gewoon allebei goed zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet sowieso geen plankje zijn, maar kont is toch wel belangrijker dan tieten.
pics?quote:
quote:
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.quote:
Ik vind tieten belangrijker. Kont kun je altijd nog bijtrainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet sowieso geen plankje zijn, maar kont is toch wel belangrijker dan tieten.
Ja, verhouding, dit, dat, alles.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het moet gewoon allebei goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |