Te geweldig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Oh, nu ik de ava van Ziba zie: hoe geweldig was die arcade-aflevering van Community?![]()
Meestal even de foto natrekken op Google en dan krijgen ze een ban, geloof ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?
in het diepe?quote:
Ja, dan klaagt Shay Maria mij aan vanwege het schenden van haar copyrightquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?
lijkt idd wel zo jaquote:
Dit.quote:
Sommige zijn op de een of andere manier niet na te trekken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal even de foto natrekken op Google en dan krijgen ze een ban, geloof ik.
Niks gewendquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja en ineens is het superheet buiten![]()
Hollen of stilstaan hier
ik zou haar ook wel schendenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dan klaagt Shay Maria mij aan vanwege het schenden van haar copyright.
Ik heb de planten water gegeven.quote:
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genietenquote:
zal ik jou ff laten genietenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genieten
Want jij bent de zon ? :$quote:
oke man.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb de planten water gegeven.
Vanavond even gestrekt onder de zonnebankquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genieten
ik hou een beetje van jouquote:
Heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vanavond even gestrekt onder de zonnebank.
vooral op haar tettenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar heb je die keuze op gebaseerd?
quote:
Je hebt er weleens één bij die dan niet terugkomt uit de search, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Sommige zijn op de een of andere manier niet na te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |