ok doeiquote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gezeik altijd hè. IK GA STOPPEN MET FOK EN NU MOET IEDEREEN HUILON. BOEHOE.
Alleen als je de hoop en verwachting had dat het ooit iets zou gaan worden met dat mooie meisje, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.
Zelfs kleine leugentjes als: "ja ik heb de planten water gegeven"quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die liegen in wat voor vorm dan ook zijn voor mij gelijk dood.
Mja, vast wel... jij bent sowieso raar met je 10 accounts en dito verhalenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dus ik ben dood voor jou, verdomme.
Dan niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ze een kut heeft en een hartslag.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zelfs kleine leugentjes als: "ja ik heb de planten water gegeven"
Dan helemaal...quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is waar. Gewoon niet te serieus nemen allemaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alleen als je de hoop en verwachting had dat het ooit iets zou gaan worden met dat mooie meisje, natuurlijk.
Nee ik begrijp wel wat je bedoelt, als je serieuze gesprekken hebt is het prettig als die ander te vertrouwen is. Je voelt je bedonderd als het allemaal niet klopte.
Aan de andere kant denk ik wel: comes with the territory.
Ja, dan wel.quote:
die zachtjes je keel dicht te knijpen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die liegen, mensen die je laten stikken
flauw. echtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zachtjes je keel dicht te knijpen?
BLIJKTIE GODVERDOMME NIET EENS PLANTEN TE HEBBENquote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe een TRquote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, vast wel... jij bent sowieso raar met je 10 accounts en dito verhalen
je bent dan bedonderd dat je niet dat mooie meisje bent van de foto die je aan iedereen hebt gegeven?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?quote:
quote:
Dat mensquote:
sowieso die gastquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Oh, nu ik de ava van Ziba zie: hoe geweldig was die arcade-aflevering van Community?![]()
Is dat Dunya van Desi?quote:
Dat is hoe ik rol.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is waar. Gewoon niet te serieus nemen allemaal.
Te geweldig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Oh, nu ik de ava van Ziba zie: hoe geweldig was die arcade-aflevering van Community?![]()
Meestal even de foto natrekken op Google en dan krijgen ze een ban, geloof ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?
in het diepe?quote:
Ja, dan klaagt Shay Maria mij aan vanwege het schenden van haar copyrightquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mag je ook TR doen bij mensen die foto's van andere mensen pakken? Of hoe zit dat hier eigenlijk?
lijkt idd wel zo jaquote:
Dit.quote:
Sommige zijn op de een of andere manier niet na te trekken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal even de foto natrekken op Google en dan krijgen ze een ban, geloof ik.
Niks gewendquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja en ineens is het superheet buiten![]()
Hollen of stilstaan hier
ik zou haar ook wel schendenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dan klaagt Shay Maria mij aan vanwege het schenden van haar copyright.
Ik heb de planten water gegeven.quote:
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genietenquote:
zal ik jou ff laten genietenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genieten
Want jij bent de zon ? :$quote:
oke man.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb de planten water gegeven.
Vanavond even gestrekt onder de zonnebankquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, lekker van de zon genieten
ik hou een beetje van jouquote:
Heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vanavond even gestrekt onder de zonnebank.
vooral op haar tettenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar heb je die keuze op gebaseerd?
quote:
Je hebt er weleens één bij die dan niet terugkomt uit de search, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Sommige zijn op de een of andere manier niet na te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |