Ik vind het wel mooi. Maar ik vind het minder dat mensen vet lang mensen voor de gek houden, weetjewel. Zoals Fleaming is duidelijk maar je hebt hier ook users die foto's van anderen kapen. En zo jaren doorgaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan me er nog wel iets bij voorstellen - doen alsof het leven echt is geworden wat je er altijd van hoopte..
Die wel he?quote:
Dat is ook niet aardig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Liever geen lippen dan mijn halve gezicht bedekt met lip.
er is zo veel wat ik kan doenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt altijd op mijn sig klikken.
quote:
ik kan me echt geen ras bedenken wat ik niet zou doenquote:
Vertel mij alles.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:09 schreef fyah het volgende:
[..]
er is zo veel wat ik kan doen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
ik kan me echt geen ras bedenken wat ik niet zou doen
Je moet alles een keertje proberenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
heb het wel nog steeds over mensen though.
ik ook niet, al heeft het blanke ras wel mijn absolute voorkeurquote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
heb het wel nog steeds over mensen though.
Maar eigenlijk... wat maakt het nou uit, of je nou de juiste foto ziet bij de user. In verreweg de meeste gevallen ga je diegene toch nooit ontmoeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Maar ik vind het minder dat mensen vet lang mensen voor de gek houden, weetjewel. Zoals Fleaming is duidelijk maar je hebt hier ook users die foto's van anderen kapen. En zo jaren doorgaan.
laatste dame waar ik mee liep te klooien bleek een dubbelleven te leiden. Met een relatie van vier jaar ondertussen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Kijk maar uit dat jij binnenkort niet afspreekt met een persoon die alterego's heeft.
Blond met blauwe ogen etc.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, al heeft het blanke ras wel mijn absolute voorkeur
Eskimo's dus niet he. En van die vieze natives uit australie.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet alles een keertje proberen.
u jellyquote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha. Liever geen lippen dan mijn halve gezicht bedekt met lip.
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk... wat maakt het nou uit, of je nou de juiste foto ziet bij de user. In verreweg de meeste gevallen ga je diegene toch nooit ontmoeten.
Mooi woord blijft dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hier in de slowchat heb je toch wel dat mensen in zekere zin een band met elkaar opbouwen. Weliswaar via internet, maar toch. Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen dat je twee jaar met elkaar communiceert en het blijkt niet dat ene mooie meisje van de foto te zijn maar een spichtig wijfje oid.
Als ze een kut heeft en een hartslag.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eskimo's dus niet he. En van die vieze natives uit australie.
Dus ik ben dood voor jou, verdomme.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die liegen in wat voor vorm dan ook zijn voor mij gelijk dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |