Ik sliep om 2 uur en was om 7 uur alweer klaar wakkerquote:Op woensdag 5 september 2012 13:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja toen ik vanmorgen keek in de sc, was het eerste dat me opviel, dat 4ebe niet veel slaap gehad heeft
dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 september 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sliep om 2 uur en was om 7 uur alweer klaar wakker
je moet niet denken dat je bang voor me bentquote:Op woensdag 5 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:
Doe eens. Ik geloof er geen reet van namelijk.
[ afbeelding ]
Wijfquote:
Ja, nu.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef Salatrel het volgende:
ga je mee cruisen in de caribbean 4e?
Krentenbol en waarschijnlijk ynnuhhquote:
dat waren toch mannen die zich als vrouw voordeden?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wijf
[..]
Ja, nu.
Direct
[..]
Krentenbol en waarschijnlijk ynnuhh
quote:
Klopt, maar ik had de wekker om half 8 staan en ik kon niet meer verder slapen om 7 uurquote:Op woensdag 5 september 2012 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat bedoel ik... maar je doet het zelf
Ben nooit bang.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je moet niet denken dat je bang voor me bent
quote:
stuur mijquote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
foto's waarvan je niet weet dat je ze hebt gemaakt de day after terug vinden
Oh andersom.. mja.. nee dat heb ik ook nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat waren toch mannen die zich als vrouw voordeden?
Krentenbol wel, van Ynuhh is het nog niet bekend.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics in dmquote:
Wat zit daarachter? Mannen die vrouwen nadoen? Zullen dat dan ook mannen zijn die zich uiteindelijk laten ombouwen ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, tot morgenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok zie je op schiphol... ik ga met de fyra dus ik strand ergens halverwege ok?
Jouw picca in mijn dmquote:
ik ben er al, dus wacht op jequote:
nooitquote:Op woensdag 5 september 2012 13:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
dan ga jij rare dingen van mij denken
iddquote:
ynuhh. ripquote:Op woensdag 5 september 2012 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wijf
[..]
Ja, nu.
Direct
[..]
Krentenbol en waarschijnlijk ynnuhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |