fatoe¿ ben je surinaams ofzoquote:
Zo doet het net lijken alsof jij echt 20 jaar ouder bent dan ik..quote:
Voordat jij met dat ding bij me bent, ben ik allang 100 meter weggesprint.quote:
maybequote:Op woensdag 5 september 2012 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want hij komt gewoon uit eindje. En jouw familie was nuenen ofzo
?
op fok moet je er altijd van uit gaan dat iemand een man is, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Plaats die man nou maar achter een andere vrouw hier verdomme
PRECIES WAT IK HORON WIL JAJA GA DOOR MET VRAGEN HELEMAAL MOOIquote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"hihihih zo leukkkkkkkk niewus jong0nsssssss![]()
![]()
haha hihi"
MAAR ZIBAAAAAA VERTELLLLLLLL![]()
"oh hihihnog niet lol xD"
Grapje, jeweettoch manquote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Plaats die man nou maar achter een andere vrouw hier verdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grapje, jeweettoch manJA JE HEB ME TE PAKKEN deugniet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naja toen ik vanmorgen keek in de sc, was het eerste dat me opviel, dat 4ebe niet veel slaap gehad heeftquote:
Nee, multiculti klas.quote:
Qftquote:Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op fok moet je er altijd van uit gaan dat iemand een man is, tot het tegendeel bewezen is.
Misschien ben ik dat welquote:Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo doet het net lijken alsof jij echt 20 jaar ouder bent dan ik..
[..]
Voordat jij met dat ding bij me bent, ben ik allang 100 meter weggesprint.
je bent mocro dus¿quote:Op woensdag 5 september 2012 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, multiculti klas.![]()
Zou trouwens eerder mocro zeggen dan surinaams
Je bent zo jong als je je voeltquote:
hij had een wilde nacht gehad.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja toen ik vanmorgen keek in de sc, was het eerste dat me opviel, dat 4ebe niet veel slaap gehad heeft
NEEquote:
mooi dan kan ik met pensioenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt
nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 5 september 2012 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qft
Soms is het ook andersom en dat is enger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |