Okayquote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alleen maar droeloe foto's () dus dan zie je het niet goed. Ik stuur ooit wel een foto als ik een goeie zie
.
Sta jij hier nergens?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alleen maar droeloe foto's () dus dan zie je het niet goed. Ik stuur ooit wel een foto als ik een goeie zie
.
Nee, want hij komt gewoon uit eindjequote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay. Misschien is het wel familie
.
huh? je kan het gewoon letterlijk lezen hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
wat is dit voor omgekeerde psychologie¿
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Het ging per ongeluk en ich habe es nicht gewusst."
Helder licht hè. Altijd prachtig om grapjes te maken en dan mensen die er serieus op gaan happen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huh? je kan het gewoon letterlijk lezen hoor.
Oh neequote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef remi1986 het volgende:
hee heb ik zaagmans gemist deze week
in de url van de pic zit fb account nummer verwerktquote:Op woensdag 5 september 2012 13:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik snap altijd alles, heb ook altijd alles door en onderzoek alles. Vertel.
Waarom ben jij niet gewoon een paar jaar ouder en zit je op mijn piemel?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Helder licht hè. Altijd prachtig om grapjes te maken en dan mensen die er serieus op gaan happen.
smoothquote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet gewoon een paar jaar ouder en zit je op mijn piemel?
Omdat je lelijk bent en ook nog eens dik.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet gewoon een paar jaar ouder en zit je op mijn piemel?
zal ik je ff wakkerswaffelen?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen,
even mezelf in het gezicht slaan..
brb..
Toucheequote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat je lelijk bent en ook nog eens dik.
quote:
Was een grapje, hè! Overigens heb ik echt een boeiende ontdekking gedaan, zodra het rond is maak ik het openbaar.quote:
Altijd met je slapenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen,
even mezelf in het gezicht slaan..
brb..
ik denk dat je knockout gaatquote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk dat ik dan heel snel wakker word ja
Wat een fatoeman ben jijquote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Was een grapje, hè! Overigens heb ik echt een boeiende ontdekking gedaan, zodra het rond is maak ik het openbaar.
"hihihih zo leukkkkkkkk niewus jong0nsssssssquote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Was een grapje, hè! Overigens heb ik echt een boeiende ontdekking gedaan, zodra het rond is maak ik het openbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |