wie zoek je?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Ik kan niet wachten tot bepaalde users hier komen posten.
Wel meer. Op fok zijn daar wel een paar voorbeelden van. Ik weet ook niet hoe die shit werkt trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt er weleens één bij die dan niet terugkomt uit de search, ja.
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mijquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig.
Ik vind het altijd grappig als mensen zeggen dat ik zo lekker bruin ben geworden??
Kontman > tietenmanquote:
Met google image search, dat cameraatje.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wel meer. Op fok zijn daar wel een paar voorbeelden van. Ik weet ook niet hoe die shit werkt trouwens.
Ga me niet nieuwsgierig maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef Ziba het volgende:
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.
Heb jij Facebook?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga me niet nieuwsgierig maken.!
omdat ze een kut heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen?
Speels hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik draai wel vaker om wat ik wil zeggen heen om een beetje te spelen enzo.
Nee.quote:
De meeste hier wel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mij.
Het moet gewoon allebei goed zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet sowieso geen plankje zijn, maar kont is toch wel belangrijker dan tieten.
pics?quote:
quote:
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.quote:
Ik vind tieten belangrijker. Kont kun je altijd nog bijtrainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet sowieso geen plankje zijn, maar kont is toch wel belangrijker dan tieten.
Ja, verhouding, dit, dat, alles.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het moet gewoon allebei goed zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.
ik apprecieer een goed kontje op zn tijd ook wel, maar liever boobies.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jullie zijn bijna allemaal wit tegenover mij.
[..]
Kontman > tietenman.
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind tieten belangrijker. Kont kun je altijd nog bijtrainen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan gaat het over. Of ik moet je mijn ww geven om het te delen maar ik vertrouw je voor geen meter, je bent een bitch.
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.
Dmquote:
Ja, maar dat wordt zelden mooi.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tieten kun je kopen. Hoef je niet eens voor te trainen.
Dan krijg je kamelenbillenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?
Precies. Waarom kiezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het moet gewoon allebei goed zijn.
Dat is waar. Alhoewel een gespierde kont ook niet alles is. Het moet zacht zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt zelden mooi.
Soms moet je keuzes maken in het leven, Gari.quote:
kelly/ferry heeft ze..quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook weleens iets roepen over kontimplantaten?
zo dat was recht door zeequote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je moet wel twee ferme knuisten vol vlees kunnen pakken ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is waar. Alhoewel een gespierde kont ook niet alles is. Het moet zacht zijn.
Niet alle vrouwen van een bepaalde leeftijd zijn hetzelfde hoor, en ik ga met vrouwen die veel jonger zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vrouwen van jouw leeftijd zijn dat niet. Of ze zijn labiel en denken dat ze 18 zijn.
Dat is wel jammer ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Tieten. Heb ik mooie verhalen over, maar ja, word toch niet geloofd op fok. ALWAYS THE SAME.
Ontplofte mol.quote:
probeer het eensquote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Ziba het volgende:
Tieten. Heb ik mooie verhalen over, maar ja, word toch niet geloofd op fok. ALWAYS THE SAME.
past bij dr karakter.quote:
quote:
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naïeve meisjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen van een bepaalde leeftijd zijn hetzelfde hoor, en ik ga met vrouwen die veel jonger zijn
Fulltime vrouwen zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kelly/ferry is volgens de wet ook een vrouw
Als je een plank was kreeg je tenminste spijker.quote:
Vind het prima om gebasht te worden maar niet door lelijke mensen die aanzien willen op een forum.quote:
Ik moet nog naar Thailand iddquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naïeve meisjes.
wat voor houtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent wel uit ander hout gesneden ja.
wat ben ikquote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent alsnog 3/10. Wouldn't hit.
"Ze komt veel ouder over dan ze is."quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, dat vind ik nou altijd triest. Oudere mannen die met veel jongere meiden gaan. Of ze zijn autistisch, sociaal incapabel, een kop om op te schijten en alles wat negatief is. En of zulke mannen reizen naar Thailand, blijven forever alone of nemen jonge naïeve meisjes.
Ik twijfelde altijd of het niet gewoon onzin was.quote:
voor de deur zekerquote:
Daar hebben ze het internet voor, immers.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zullen er ook zijn, maar die zeggen dat dan niet op tv..
zal zo maar eens die dms van je opzoeken waar je mij om mijn fb vraagt omdat je wilde chatten. Xoxoquote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind het prima om gebasht te worden maar niet door lelijke mensen die aanzien willen op een forum.Kan ik op de één of andere manier niet super goed tegen.
Ik ben juist kleine naieve meisjes gewend dus ik kan er mee dealenquote:
ja nu weet ik meer dankjequote:
Zal zo eens even berichtjes terugkijken waarin jij begint met lullen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal zo maar eens die dms van je opzoeken waar je mij om mijn fb vraagt omdat je wilde chatten. Xoxo
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik twijfelde altijd of het niet gewoon onzin was.
met keukenzout?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
En ik hoop dat je in je reet wordt geneukt door Juminelle.
wait, whut?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Doe je best.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zal zo eens even berichtjes terugkijken waarin jij begint met lullen.
gisteren nogquote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
wowquote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Dat zou iedereen hier er voor over hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Hoi Cher-quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
Zo gefrustreerd gewoonquote:
Okequote:
Ik blijf dat een raar woord vinden. Kliko, dus.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou iedereen hier er voor over hebben.
wat is er mis met dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf dat een raar woord vinden. Kliko, dus.
Redelijk triest dan. Als dat echt zo is.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou iedereen hier er voor over hebben.
piemelnijdquote:
Dit gaf mij een tent.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |