Ze heeft het over negers.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik bied mij aan als vrijwilliger.
quote mij dan ookquote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, jij beweert het. Maar ik geloof het al.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Fascination het volgende:
Hoe kan je wise gek maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En dan tijdje later zijn ze weer terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gezeik altijd hè. IK GA STOPPEN MET FOK EN NU MOET IEDEREEN HUILON. BOEHOE.
Al dan niet onder een kloonquote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan tijdje later zijn ze weer terug.
Jaja. Fok is ook gewoon verslavend.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan tijdje later zijn ze weer terug.
Chocolade man, geen karamel.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik bied mij aan als vrijwilliger.
ik ben van tijd tot tijd neger.quote:
Zwaktebod dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al dan niet onder een kloon
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. Fok is ook gewoon verslavend.
Hij is geel?quote:
Weinig kans. Ik ben nog meer neger dan jij.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ben van tijd tot tijd neger.
Meestal wanneer mijn caps dwars op mn pan zitten.
"Dan herkennen ze me niet."quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Fascination het volgende:
Hoe kan je wise gek maken?wat zijn dit voor een betichtingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Mokka dan toch?quote:
Die R&P troll viel vanmorgen bij zijn eerste topic al door de mand.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dan herkennen ze me niet."
Maar ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |