Leuke actie. Heb niets met Wilders maar dit is dan wel weer grappigquote:Wilders op honderd gulden biljet AMSTERDAM - Transportondernemer Benny Wezenberg had tijdens het Carré-debat met de lijsttrekkers een primeur in zijn portemonnee: een honderd gulden biljet met een foto van PVV-leider Geert Wilders. „Ik heb er vijfhonderd laten drukken”, riep Benny, terwijl het biljet van hand tot hand ging in de Carré-loges.
Het is niet de eerste keer dat Wezenberg, ook bekend in de paardenwereld, zich met de politiek bemoeit. In 2006 steunde de ondernemer Rita Verdonk en liet een van zijn vele trucks bestickeren met Stemrita.nl. In Carré had Wezenberg met zijn nieuwe geld de lachers op zijn hand.
bron: Telegraaf.nl
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef mvdejong het volgende:
Dan had hij beter een oud 100 gulden biljet kunnen nemen, dan een 100 euro biljet.
Oeps, even niet goed gekeken.quote:
En de Soviet Unie zal ook nooit vallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nou nou, wat een primeur. Die gulden komt niet meer terug hoe hard sommige mensen er ook om huilen.
vervalsen?, heb jij echte dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Geld vervalsen en in omloop brengen.
Ik zeg: oppakken en 60 jaar de bak in.
De GuldenMark is mij goed genoeg .....quote:Op woensdag 5 september 2012 13:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nou nou, wat een primeur. Die gulden komt niet meer terug hoe hard sommige mensen er ook om huilen.
Ja, vervalsen.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
En de Soviet Unie zal ook nooit vallen.
Als je iets wilt vervalsen moeten er originelen/echte zijn? Ik heb nog nooit zo'n origineel/echt biljet gezien....quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, vervalsen.
Nee, ik heb geen 100-guldenbiljetten en ik zie ook niet wat dat ermee te maken heeft.
Dank je. De Soviets waren er van overtuigd dat het nooit zou eindigen, en de EU fascisten zijn er ook van overtuigd dat het nooit zal eindigen. Ik zie veel overeenkomsten.quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef Jian het volgende:
Als je iets wilt vervalsen moeten er originelen/echte zijn? Ik heb nog nooit zo'n origineel/echt biljet gezien....
EU fascisten... Dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dank je. De Soviets waren er van overtuigd dat het nooit zou eindigen, en de EU fascisten zijn er ook van overtuigd dat het nooit zal eindigen. Ik zie veel overeenkomsten.
We hebben voor het eerst sinds 1944 weer een onverkozen dictator aan de macht in Italie. De paralellen blijven doorgaan.quote:
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:12 schreef Jian het volgende:
O leuk, ik heb originele, geldige 50 euro biljetten met Dombo het vliegend olifantje erop!
Dat mag je, maar ik zie niet wat dat ertoe doet.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |