Ach, als de voorverkoop zou starten vandaag dan was ie inderdaad waarschijnlijk al weer uitverkochtquote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja ik vind dat het nu wel ongeveer tijd is voor de voorverkoop
2013 deel 1 van maakt
Ik weet wel dat vrienden die dat eerst raar vonden om zonder artiesten kaarten te kopen volgend jaar ook gaan. Nu al zin inquote:Op woensdag 5 september 2012 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, als de voorverkoop zou starten vandaag dan was ie inderdaad waarschijnlijk al weer uitverkocht
Dan is er niemand. Komen pas rond 5-6 uur mensen aan. Rond 9 uur word het pas wat drukker.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet wel dat vrienden die dat eerst raar vonden om zonder artiesten kaarten te kopen volgend jaar ook gaan. Nu al zin in![]()
Maar heeft er hier iemand ervaringen met voor de woensdagavond al bij de poort liggen?
En dan sta je voor de ingang bij het parkeren zeker? Neen aan dat je niet bij de ingang-ingang al een kamp neer kan pleuren?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan is er niemand. Komen pas rond 5-6 uur mensen aan. Rond 9 uur word het pas wat drukker.
Dan ben je tam voordat je ook maar 1 tentstok gezien hebt.Die vroegere openingstijden mogen van mij wel blijven trouwens ipv dat het pas 18:00 opent.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:00 schreef Faazz het volgende:
Ik vind het altijd wel episch, die gene die met zijn auto helemaal voor aan het hek geperst zit. Je zou maar als aller eerste in de ochtendgloren aan komen tuffen en er staat nog niemand. Lekker de hele ochtend pils drinken en wachten tot het hek open gaat en als eerste een parkeerplekje uitzoeken
Dat was dit jaar om 10 uur.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:04 schreef Faazz het volgende:
Hoe laat ging het hek van de dam dan dit jaar? Ik ben gewend van af een uur of 12:00/13:00u voor de afgelopen paar jaar, maar dit keer waren we er rond een uur of 10:30 en iedereen was al aan het sjouwen over de brug..
Mijn broer heeft ooit op woensdag met z'n tentje er gekampeerd. Niks aan, want je bent inderdaad als eerste. Dit jaar ook een tentje gezien op de dijk. Maar ik weet niet of die de nacht hebben doorgebracht daar.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet wel dat vrienden die dat eerst raar vonden om zonder artiesten kaarten te kopen volgend jaar ook gaan. Nu al zin in![]()
Maar heeft er hier iemand ervaringen met voor de woensdagavond al bij de poort liggen?
Nja als je met een groepje bent is het nog wel te doen denk ik. Hoewel je toch niet slaapt, dan kan je beter inderdaad om 5uur aan komen zetten. Volgende keer ga ik namelijk sowieso proberen om iig vooraan te zitten, kan zo'n rij niet goed handelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef portie het volgende:
[..]
Mijn broer heeft ooit op woensdag met z'n tentje er gekampeerd. Niks aan, want je bent inderdaad als eerste. Dit jaar ook een tentje gezien op de dijk. Maar ik weet niet of die de nacht hebben doorgebracht daar.
Dit jaar ging het hek bij de dijk om iets na 10 uur open. De camping/bandjes pas na 12 uur. Ik had begrepen dat de rij auto's al tot op de openbare weg was gevormd en er anders verkeerschaos zou ontstaan.
Hmm dan vraag ik me af wat ze als 'de openbare weg' te ver vinden. Want in 2010 hebben we een keer op donderdag vóór de Dijk in de file gestaan, en dat leek mij toen helemaal niet ongewoon, aangezien we pas rond 14:00 ofzo in de buurt waren.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef portie het volgende:
[..]
Mijn broer heeft ooit op woensdag met z'n tentje er gekampeerd. Niks aan, want je bent inderdaad als eerste. Dit jaar ook een tentje gezien op de dijk. Maar ik weet niet of die de nacht hebben doorgebracht daar.
Dit jaar ging het hek bij de dijk om iets na 10 uur open. De camping/bandjes pas na 12 uur. Ik had begrepen dat de rij auto's al tot op de openbare weg was gevormd en er anders verkeerschaos zou ontstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahaha. Gata papa en mama straks achterna!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Kennis van me heeft een kind gekregen en iemand gaf haar dit shirt:Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahaha. Gata papa en mama straks achterna!
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Kennis van me heeft een kind gekregen en iemand gaf haar dit shirt:gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahaha. Gata papa en mama straks achterna!![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste Lowlands was.
Het is voor mij niet meer het geweldige festival dat het 4 jaar geleden was... Tijd om andere (Europese) festivals te bezoeken!quote:Op maandag 17 september 2012 16:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ga volgend jaar wel weer. Al denk ik wel dat ik dan lekker op camping 5 mijn tent neerpleur. En de man moet mee dan
In welk opzicht is het dan zoveel anders dan 4 jaar geleden?quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het is voor mij niet meer het geweldige festival dat het 4 jaar geleden was... Tijd om andere (Europese) festivals te bezoeken!
Het hoeft natuurlijk niet het festival te zijn, je kunt er ook zelf overheen groeien of iets dergelijks...quote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
In welk opzicht is het dan zoveel anders dan 4 jaar geleden?
Zeker mogelijk, ben gewoon nieuwsgierig naar zijn antwoord..quote:Op zondag 23 september 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet het festival te zijn, je kunt er ook zelf overheen groeien of iets dergelijks...
Wow-factor is eraf, schreeuwend duur. Ik was 16 toen ik voor de eerste keer naar Lowlands ging, mee met mensen van 18+. Gebruikte toen geen drugs en nu nog steeds niet. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ik, terwijl ik 16 was, me gedroeg zoals de 16-jarigen van nu. Het zijn irritante kut etters die niet weten hoe je je moet gedragen op een dergelijk festival. Ze lijken allemaal strak te staan van de pillen/whatever en gaan compleet door het lint terwijl iedereen om hun heen gewoon wilt dansen. Afgelopen jaar waren er een paar zo mongolisch aan het moshen dat ik mee ben gaan doen en 'per ongeluk' iemand vol op z'n bek heb geslagen om daarna te zeggen dat dit kan gebeuren als je zo bezig bent. Ze dropen daarna snel afquote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
In welk opzicht is het dan zoveel anders dan 4 jaar geleden?
Hmm da's wel balen dan.quote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wow-factor is eraf, schreeuwend duur. Ik was 16 toen ik voor de eerste keer naar Lowlands ging, mee met mensen van 18+. Gebruikte toen geen drugs en nu nog steeds niet. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ik, terwijl ik 16 was, me gedroeg zoals de 16-jarigen van nu. Het zijn irritante kut etters die niet weten hoe je je moet gedragen op een dergelijk festival. Ze lijken allemaal strak te staan van de pillen/whatever en gaan compleet door het lint terwijl iedereen om hun heen gewoon wilt dansen. Afgelopen jaar waren er een paar zo mongolisch aan het moshen dat ik mee ben gaan doen en 'per ongeluk' iemand vol op z'n bek heb geslagen om daarna te zeggen dat dit kan gebeuren als je zo bezig bent. Ze dropen daarna snel af
Nee, lowlands is voor mij niet meer hetzelfde.
Aan dit te lezen ben je dus wat onwetend over drugs. Geen probleem hoor, maar baseer je conclusies die daar op volgen dan ook niet op het drugsgebruik van mensen. Het lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk dat die mensen die aan het moshen waren onder invloed waren van pillenquote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wow-factor is eraf, schreeuwend duur. Ik was 16 toen ik voor de eerste keer naar Lowlands ging, mee met mensen van 18+. Gebruikte toen geen drugs en nu nog steeds niet. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ik, terwijl ik 16 was, me gedroeg zoals de 16-jarigen van nu. Het zijn irritante kut etters die niet weten hoe je je moet gedragen op een dergelijk festival. Ze lijken allemaal strak te staan van de pillen/whatever en gaan compleet door het lint terwijl iedereen om hun heen gewoon wilt dansen. Afgelopen jaar waren er een paar zo mongolisch aan het moshen dat ik mee ben gaan doen en 'per ongeluk' iemand vol op z'n bek heb geslagen om daarna te zeggen dat dit kan gebeuren als je zo bezig bent. Ze dropen daarna snel af
Nee, lowlands is voor mij niet meer hetzelfde.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:48 schreef vault_tec het volgende:
Weet niet of men dit nog weet. Meisje ontmoet op lowlands, loopt nu stage in engeland tot december... Vakantie geboekt naar engeland. Shit is aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 23 september 2012 11:48 schreef vault_tec het volgende:
Weet niet of men dit nog weet. Meisje ontmoet op lowlands, loopt nu stage in engeland tot december... Vakantie geboekt naar engeland. Shit is aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb totaal geen problemen met drugs, noch met mensen die drugs gebruiken. Ik heb echter wel problemen met mensen die drugs gebruiken en zich dan misdragen/niet rustig kunnen houden/ irritant worden. Gasten die relaxed staat te dansen met een joint in hun mond? Chill, doe je ding. Iemand die z'n neus volsnats zodat hij de hele nacht verder op een rustige plek kan dansen? Nice, als jij er blij van wordt. Maar een kerel met spasmes in z'n gezicht van de pillen die iedereen staat te beuken terwijl niemand daar zin in heeft? Opbokken, ga je moeder pestenquote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm da's wel balen dan.
Het beeld wat jij oproept, herken ik zelf totaal niet overigens. Ik vind het de laatste jaren eigenlijk gezelliger dan ooit. Van drugsgebruik altijd weinig gemerkt (op wiet na), maar ik kom ook weinig in de dance-tenten, misschien scheelt dat?
Opmerkelijk is ook wel dat je het hebt over de 16-jarigen, terwijl de laatste jaren de gemiddelde leeftijd op lowlands lijkt te stijgen. Het één sluit het ander niet uit, maar toch...
Over de prijs heb je natuurlijk wel gelijk, het is schreeuwend duur, maar ja.. elk festival is tegenwoordig duur, helaas.
Boks!quote:Op zondag 23 september 2012 11:48 schreef vault_tec het volgende:
tofquote:Op zondag 23 september 2012 11:48 schreef vault_tec het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, maar ze zijn Werchter-headliner. En daarmee toch een tikkie te groot voor LL.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef WeezerButler het volgende:
Blur zou toch erg gaaf zijn voor LL2013...
Dat zou je wel denken, Maar ook weer niet niveau Foo Fighters. Maar ja je weet maar nooit en Ik zou er wel heel blij van worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, maar ze zijn Werchter-headliner. En daarmee toch een tikkie te groot voor LL.
Ik denk dat Noel Liam nog steeds flink uitkotst, voorlopig nog geen reunie niequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef leeell het volgende:
Sinds Noel en Liam weer in "goed" contact zijn, LL2013 Oasis
en anders Noel met zijn HFB
Ach na al die jaren opgetreden te hebben in de meeste vage hoeken van het Lowlands terrein verdienen ze best wel een keer een spot in de Alphaquote:
Ook niet als afsluiter? Ik vind dat wel een gekke gedachte maar het kan aan mij liggen. Ik ben een groot fan van Mumford and Sons, maar ik vind ze nog niet klaar voor de headliner spot in de Alpha. Misschien een Grolsch afsluiten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Mumford & Sons hebben idd een nieuw album en waren een groot succes in de Alpha vorige keer. Dus dat vind ik geen gekke gedachte nee
Klopt maar ze waren toch niet echt vertrouwd met hun nieuwe nummers. + Het publiek op pinkpop is natuurlijk een stuk minder opzwepend dan op Lowlands.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:36 schreef Luni het volgende:
Hoop ik dat het optreden van M&S beter is als op Pinkpop dit jaar, toen zat de vaart er niet echt in.
Vooraf dacht men dat ze als beginnend bandje ook nog niet klaar waren voor de Alpha en dat lukte ook meer dan goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ook niet als afsluiter? Ik vind dat wel een gekke gedachte maar het kan aan mij liggen. Ik ben een groot fan van Mumford and Sons, maar ik vind ze nog niet klaar voor de headliner spot in de Alpha. Misschien een Grolsch afsluiten.
Nee man, die horen in de Titty Twister!quote:
Vorige keer stonden ze al in de Alpha, dan ga je ze nu in de Grolsch zettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Mumford and Sons, maar ik vind ze nog niet klaar voor de headliner spot in de Alpha. Misschien een Grolsch afsluiten.
Als afsluiter ja. Ik zie ze niet als afsluiter van de Alphaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze al in de Alpha, dan ga je ze nu in de Grolsch zetten
Nee das waar, grote open vlakte en het warme weer speelde ook niet echt mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt maar ze waren toch niet echt vertrouwd met hun nieuwe nummers. + Het publiek op pinkpop is natuurlijk een stuk minder opzwepend dan op Lowlands.
ajb niet zeg, uit die afdeling bands kan je ook niet zoveel halen. Zijn weinig bands die zo "groot" zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef rioolheffing het volgende:
Ik hoop dat Lowlands nog een keer een grote band boekt zoals Coldplay voor de verandering.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef rioolheffing het volgende:
Ik hoop dat Lowlands nog een keer een grote band boekt zoals Coldplay voor de verandering.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef rioolheffing het volgende:
Foo Fighters was ook alleen maar omdat die zelf graag wilden. En ze moeten bewust tegenover FF andere goede namen zetten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Coldplay op Lowlands.
Ze hadden vorig jaar een grote naam: Foo Fighters, waarmee ze de line up in mijn ogen verknald hebben omdat ze The XX en Wilco op hetzelfde tijdstip moesten plaatsen. Ben niet geweest, maar anders was het heel lastig om te kiezen.
Ik gok op een The Killers, Blur of Muse als een van de headliners
Bands van dergelijk fotmaat horen niet meer op lowlands.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een haat tegen Coldplay. Is toch wel de meest vormende band uit de jaren 00. Clocks is een classic, kippenvel altijd.
Fixed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een haat tegen Coldplay. Is toch wel de meeinst vormende band uit de jaren 00. Clocks is een classiczeiknummer, kippenvelsnel wat anders opzetten altijd.
Ja natuurlijk moeten ze dat doen, anders staan er 55000 man bij de Alpha. Dat kan nooit goed gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foo Fighters was ook alleen maar omdat die zelf graag wilden. En ze moeten bewust tegenover FF andere goede namen zetten.
Alleen omdat ze populair zijn geworden vind de hippe lowlanders het weer niet tof, beetje jammer dit.quote:
prachtige generalisatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Alleen omdat ze populair zijn geworden vind de hippe lowlanders het weer niet tof, beetje jammer dit.
Als er iemand niet hip is, ben ik het wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Alleen omdat ze populair zijn geworden vind de hippe lowlanders het weer niet tof, beetje jammer dit.
Onzin. Coldplay begon goed... Parachutes heb ik helemaal grijs gedraaid. Wat daarna volgde waren slappe aftreksels van dat album. Dat kan je een keer doen, maar daarna haak ik af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Omdat Sha la-lie sha la-la ramaganana bebe kalama neianana diggi-loo diggi-leyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef Da hopman het volgende:
Waarom mag trouwens het eurovisiesongfestivalforum wel het hele jaar open blijven terwijl daar maar 1 nederlander heen gaat terwijl het lowlandsforum dicht moet terwijl daar 60.000 potentiele FOKkers heen gaan?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat Sha la-lie sha la-la ramaganana bebe kalama neianana diggi-loo diggi-ley
Dit is nu al gaafquote:Ook Depeche Mode op Rock Werchter 2013
Nog een headliner voor Rock Werchter 2013: Depeche Mode. Het Britse trio zal op zondag 7 juli voor Editors aantreden op de Main Stage. Eerder werd reeds bekendgemaakt dat ook Rammstein, Blur en Green Day naar Rock Werchter komen. Binnenkort meer Rock Werchter 2013!....
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
Lowlands zal wel weer met iets heel matigs komen...
Ik snap niet waarom ze het al paar jaar niet lukt een leuke line-up neer te zetten.![]()
Wat doen ze met de tijd en het geld?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
Ik snap niet waarom ze het al paar jaar niet lukt een leuke line-up neer te zetten.![]()
een pohi gevuld met apple SC en fotografie, ik weet alweer genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef Luni het volgende:
[..]Lowlands met Rock Werchter vergelijken.
Jeujjj, iemand oordelen op Post History.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
[..]
een pohi gevuld met apple SC en fotografie, ik weet alweer genoeg
En hele andere periode in de festivalplanningen van de bands.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
En miljoenen verschil in het budget
Dat zou dan de derde keer zijn.... ik gok van niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef d1ce het volgende:
Heb me prima vermaakt bij The XXHopelijk komen die gewoon nog eenmaal.
Winst makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
geen aanleiding toe ook lijkt mequote:Op vrijdag 16 november 2012 06:50 schreef µ het volgende:
Er gaan geen schokkende dingen veranderen qua tenten.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen aanleiding toe ook lijkt me
Ik. Spelen de 23ste ja. Ben dan jarig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:09 schreef µ het volgende:
Wie was er nou fan van Cancer Bats? Die komen eind januari naar NL.
Idd, Spotify is erg handig in de aanloop.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t altijd wel fijn als ik bij een optreden sta en ik ken of herken de muziek. Maar dat betekent nog niet "bekende gevestigde namen". Dat betekent voor mij altijd in de maanden voor Lowlands elke keer youtuben bij de nieuwste batch namen en de leuke verder luisteren. Zo leer ik weer nieuwe bands kennen!
Nieuwe single met rihannaquote:Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Is dat niet een beetje geweest, weinig actuele rapper toch tegenwoordig?
2013 denk ik?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Je kan het nu nog niet zeggen.
Zal bijvoorbeeld een Depeche Mode nog naar Nederland komen? Is ook een optie, maar heeft naar mijn weten geen nieuwe releases gepland staan zover ik weet?
Editors is een goede en mooie optie, komen ook met nieuw album 2012.
Denk dat je ook kan rekenen op namen als: Alt-J (ja nog een keer), Kodaline, Passenger, Image Dragons, de Kraaien etc. Beetje wat nu populair is op 3FM enzo.
Deftones is ook een goede optie als Alpha act. Touren ook en staan op Reading. Foals komen ook met nieuw album en mogen van mij ook weer naar Biddinghuizen komen. Ook hoor je dat het zogenaamde "Trap" helemaal hot gaat worden in 2013. Daarom zie ik TNGHT ook als optie bij de dance namen.
Maar het duurt nog even, we moeten even afwachten dit jaar.
Ik snap het probleem niet echt. Er zijn nog zeker 5 andere tenten waar je naartoe magquote:Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoop niet dat Sigur Ros headliner wordt van Lowlands. Snap dat het een grote naam is, maar ik heb er weinig mee.Blur en Editors mogen van mij wel, al zie ik die toch al op Rock Werchter, allebei prima muziek.
Mwah, hij heeft natuurlijk gelijk dat hij liever iets naar zijn smaak heeft staan. Maar ze kunnen niet 55.000 mensen blij maken met dezelfde headliners. Dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet echt. Er zijn nog zeker 5 andere tenten waar je naartoe mag
Klopt, maar een grote naam waar ik niks mee heb = minder kans op een grote naam waar ik wel iets mee heb.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet echt. Er zijn nog zeker 5 andere tenten waar je naartoe mag
Unknown Mortal Orchestra staat er vast ook. Nu al de hype van 2013.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Je kan het nu nog niet zeggen.
Zal bijvoorbeeld een Depeche Mode nog naar Nederland komen? Is ook een optie, maar heeft naar mijn weten geen nieuwe releases gepland staan zover ik weet?
Editors is een goede en mooie optie, komen ook met nieuw album 2012.
Denk dat je ook kan rekenen op namen als: Alt-J (ja nog een keer), Kodaline, Passenger, Image Dragons, de Kraaien etc. Beetje wat nu populair is op 3FM enzo.
Deftones is ook een goede optie als Alpha act. Touren ook en staan op Reading. Foals komen ook met nieuw album en mogen van mij ook weer naar Biddinghuizen komen. Ook hoor je dat het zogenaamde "Trap" helemaal hot gaat worden in 2013. Daarom zie ik TNGHT ook als optie bij de dance namen.
Maar het duurt nog even, we moeten even afwachten dit jaar.
Ik weet niet of ik wat heb met de grote namen waar jij wat mee hebt....noem is watquote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, maar een grote naam waar ik niks mee heb = minder kans op een grote naam waar ik wel iets mee heb.
Daar heeft hij zijn Last.fm voor toegevoegd. Ik kan met een gerust hart zeggen dat zijn top 10 de mijne niet is.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wat heb met de grote namen waar jij wat mee hebt....noem is wat
Ook ff gedaan, ik ga er geen woord meer aan vuil maken...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef portie het volgende:
[..]
Daar heeft hij zijn Last.fm voor toegevoegd. Ik kan met een gerust hart zeggen dat zijn top 10 de mijne niet is.
Dat zijn sowieso lang niet allemaal festivalwaardige namen dus het geeft nogal een vertekend beeld.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef portie het volgende:
[..]
Daar heeft hij zijn Last.fm voor toegevoegd. Ik kan met een gerust hart zeggen dat zijn top 10 de mijne niet is.
Het was geen aanval op je muzieksmaak. Maar daar kun je wel het een en ander afleiden wat jij als headliner zou zien. Vorig jaar was dus een goed jaar voor je wat betreft de headliners.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso lang niet allemaal festivalwaardige namen dus het geeft nogal een vertekend beeld.Meat Loaf zoek ik wel op op zijn afscheidstournee, Owl City mag van mij gerust wegblijven na de deceptie die zijn recentste concert was, van Eleventyseven heeft nog haast nooit iemand gehoord
En verder staat er een hoop eurodance tussen en dat soort spul, dat komt toch niet op een festival.
Er is wel meer muziek die ik tof vind dan alleen wat hoog op mijn LastFM staat, voor Lowlands check ik altijd een tijdje van tevoren (als de namen bekend zijn) wat mij het tofst lijkt. Alleen Sigur Ros is een goed voorbeeld van iets wat ik al ken en waar ik niet warm of koud van word.
Bij Rock Werchter ligt het nog weer anders, de vier grote headliners daarvan vind ik allevier wel chill ondanks dat ze niet hoog op mijn LastFM staan. Vooral Editors kan ik wel waarderen, recentelijk wat meer muziek daarvan binnengehaald en dat ligt wel in mijn straatje
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:43 schreef portie het volgende:
[..]
Het was geen aanval op je muzieksmaak. Maar daar kun je wel het een en ander afleiden wat jij als headliner zou zien. Vorig jaar was dus een goed jaar voor je wat betreft de headliners.
Ik krijg zelf vaak zat genoeg gebash op mijn muzieksmaak/collectie dus ik houd me daar niet mee bezig.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Je zou niet de eerste zijn geweest, eerlijk is eerlijk.
Ik was in ieder geval wel blij met Foo Fighters ja, heb alleen niet het hele optreden kunnen zien omdat ik bijna flauwviel van de hitte.Of Monsters and Men en Lights waren ook zeer chill, niet echt headliners te noemen (zeker Lights niet) maar toch. En natuurlijk Will and the People, maar die had ik eerder dat jaar ook al 2x gezien, dus daarover hoorde je me sowieso niet klagen! Verder heb ik Hurts leren kennen op Sziget wat geniaal was.
Ik sluit echter niet uit dat wat ik op Lowlands 2013 het mooist ga vinden, ik nu nog niet of nauwelijks ken. Dat is het voordeel van weinig muziek kennen.
Fair enough. Ik denk ook dat sommige mensen door teveel vast te houden aan wat 'kwalitatief goed' is en wat aandacht verdient, ze te weinig letten op wat voor muziek ze nu echt leuk vinden om te horen en wat voor gevoel ze erbij krijgen. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Aan de andere kant moet ik bekennen ook weleens te hebben neergekeken op mensen die, bijvoorbeeld, graag André Hazes luisteren ('dat is toch kansloze rommel?'), en raak ik geïrriteerd als artiesten die ik oprecht slecht vind (Adele, Caro Emerald) enorm populair worden. Hypocriet als je nagaat dat ik wel Marco Borsato hoog op mijn LastFM heb staan en laatst in dit forum nog een pleidooi hield voor Birdy.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:55 schreef portie het volgende:
[..]
Ik krijg zelf vaak zat genoeg gebash op mijn muzieksmaak/collectie dus ik houd me daar niet mee bezig.
Ieder zo z'n guilty pleasures. Ik zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden als Lowlands gewoon een foute tent zou neerzetten. Gewoon om te zien hoe goed dat zou scoren op LL.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fair enough. Ik denk ook dat sommige mensen door teveel vast te houden aan wat 'kwalitatief goed' is en wat aandacht verdient, ze te weinig letten op wat voor muziek ze nu echt leuk vinden om te horen en wat voor gevoel ze erbij krijgen. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Aan de andere kant moet ik bekennen ook weleens te hebben neergekeken op mensen die, bijvoorbeeld, graag André Hazes luisteren ('dat is toch kansloze rommel?'), en raak ik geïrriteerd als artiesten die ik oprecht slecht vind (Adele, Caro Emerald) enorm populair worden. Hypocriet als je nagaat dat ik wel Marco Borsato hoog op mijn LastFM heb staan en laatst in dit forum nog een pleidooi hield voor Birdy.
Ach ja. Muziek blijft toch een mooi onderwerp van discussie.
90's in de grolsch doet het prima, dus het werkt. Echter zit er een verschil tussen foute muziek, en birdy-achtige dingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef portie het volgende:
[..]
Ieder zo z'n guilty pleasures. Ik zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden als Lowlands gewoon een foute tent zou neerzetten. Gewoon om te zien hoe goed dat zou scoren op LL.
OT: Wanneer komt Lowlands met informatie over ticketprijzen/vvk... ?
Coverpodia hebben we ook al gehad. Sloeg dat een beetje aan? Maar aan fout bedoel ik dan de Andre hazes achtige muziek en evt dus de marco borsato muziek. Wat voor redelijk veel mensen op lowlands gewoon echt not-done is. Of schat ik nu het huidige publiek verkeerd in?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
90's in de grolsch doet het prima, dus het werkt. Echter zit er een verschil tussen foute muziek, en birdy-achtige dingen.
Ik denk dat het nog best kan aanslaan, maar meestal hoor je dergelijke muziek al op de campings, gewoon voor de lol. Ik vind om eerlijk te zijn dat alles op het festivalterrein afspeelt eigenlijk gewoon een beetje muziek van redelijk niveau moet zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef portie het volgende:
r aan fout bedoel ik dan de Andre hazes achtige muziek en evt dus de marco borsato muziek. Wat voor redelijk veel mensen op lowland
Ik wacht op de birdy-cover van een hazes song. Met lekker aangedikte bibber en een traantjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef portie het volgende:
[..]
Coverpodia hebben we ook al gehad. Sloeg dat een beetje aan? Maar aan fout bedoel ik dan de Andre hazes achtige muziek en evt dus de marco borsato muziek. Wat voor redelijk veel mensen op lowlands gewoon echt not-done is. Of schat ik nu het huidige publiek verkeerd in?
De Magneetbar was dat wel een beetjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef portie het volgende:
[..]
Ieder zo z'n guilty pleasures. Ik zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden als Lowlands gewoon een foute tent zou neerzetten. Gewoon om te zien hoe goed dat zou scoren op LL.
OT: Wanneer komt Lowlands met informatie over ticketprijzen/vvk... ?
Dat zou dan meteen een dagafsluiter kunnen zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef indiaantje89 het volgende:
O en Arcade Fire komt in 2013 met een nieuw album geloof ik. Mag van mij ook altijd!
of vroeger de Foxtrot, die barstte van de foute dingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De Magneetbar was dat wel een beetje
Het zou inderdaad een gedroomde dagafsluiter worden. Maar het album komt pas eind 2013 uit, en ik heb her en der gehoord dat ze pas in 2014 festivals gaan doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat zou dan meteen een dagafsluiter kunnen zijn
Mijn top-10:quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Eens even kijken naar m'n last FM top 10:
1 Tori Amos ---> Die zal niet komen. Is wel een aantal jaren terug op Werchter geweest
2 Florence + the Machine ----> Voor t eerst op lowands gezien, nu iets te groot denk ik
3 Crystal Castles -----> Al 2x op Lowlands geweest, wel pas een nieuwe cd weer uit
4 Fever Ray -----> Gezien op Lowlands. Geen diee of daar nog iets nieuws van komt ooit
5 The xx ----> Al 2x op Lowlands gezien
6 Marina & the Diamonds ---> Ook op Lowlands gezien, nu echt te poppy daarvoor geworden denk ik
7 Ludovico Einaudi ---> Klassiek op Lowlands? KanMaar gok van nieet
8 Joshua Radin ----> Neh.
9 Daft Punk ----> We can only hope!
10 Jay Brannan ---> Neh
Grootste kanshebber dus Crystal Castles. Want nieuwe cd net uit, en weliswaar 2x geweest maar daar zit al weer een jaar tussen.
nouja, van hemzelf hebben we weinig gezienquote:8 Holy Other -> Gezien op LL
Holy Other in de top 10 ja? Die hebben toch heul niet zoveel nummers?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef µ het volgende:
[..]
Mijn top-10:
1 Burial -> Treedt niet op
2 Frédéric Chopin -> Is 87 jaar dood
3 Aphex Twin -> Gezien op LL
4 Yann Tiersen -> Al eens live gezien
5 Radiohead -> Al eens live gezien
6 Modeselektor -> Gezien op LL
6 Chase & Status -> Gezien op LL
8 Holy Other -> Gezien op LL
9 Erik Satie -> Is al 163 jaar dood
10 Noisia -> Gezien op LL
11 Paul Kalkbrenner ->Gezien op LL
Tijd voor nieuwe ontdekkingen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, van hemzelf hebben we weinig gezien
nouja meer zwart doek over zijn hoofd en paniek toen hij bij het weglopen bijna openwaaidequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]O ja, zwart doekje
Ik vond dat bij The Knife en later bij Fever Ray ook wel gaaf
Veel gedraaid jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Holy Other in de top 10 ja? Die hebben toch heul niet zoveel nummers?Dan heb je ze echt grijsgedraaid!
Heb ze idd ook afgelopen jaar gezien, in de X-ray
Uhmmmm... hmmz.... mwa.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef µ het volgende:
[..]
Veel gedraaid ja. Vind het geweldig
. Beetje Burial-achtig...
Hoe vond je het optreden?
Oh wauw, dat zouden mijn droomheadliners zijn! (hoewel ik voor LL B&S meer als Grolsch headliner zie)quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef mouzzer het volgende:
Sigur Ros en Belle & Sebastian bevestigd voor End of the Road Festival eind augustus, mooie namen voor Lowlands.
de editie daarvoor bedoel jequote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef Itisbangin het volgende:
Dus toch. Dan heeft dat btw gevalletje afgelopen editie gewoon gezorgd voor teveel onduidelijkheid.
afgelopen jaar ging de btw naar beneden nadat de kaarten verkocht warenquote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Itisbangin het volgende:
Dat is nou precies het probleem. Haha! Ellende.
elende is het toch?quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Itisbangin het volgende:
Dat is nou precies het probleem. Haha! Ellende.
oud vies wijf als toiletjuffrouwquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Da hopman het volgende:
Mij lijkt een oud-hollands cafe wel een mooie opvolger voor de Titty Twister. Lekker donker eiken en dan optredens van de megapiratentoestand of gewoon leuke invulling ala de dag van het levenslied in Nijmegen. Beetje meebrullen met smartlappen is best leuk op zijn tijd.[ afbeelding ]
121 dagen verderquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit gaat de dag worden waarop al mijn Lowlands foto's eindelijk zijn bewerkt
Druk, druk, drukquote:
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de wc er minder ranzig om wordt. Mooie oudbruine tegeltjes en oranje accesoires. Afgewerkt met gevlamde grenen schrootjes of donker eiken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oud vies wijf als toiletjuffrouw
Voorverkoop begint op 2 februaritwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 20-12-2012 om 11:40:25Paradise Rage! Alle ticketinfo voor Lowlands 2013 staat op lowlands.nl. vvk start 2 februari 2013. Filmpje: http://t.co/or859UTf #LL13 reageer retweet
quote:PARADISE RAGE!
De kaarten voor Lowlands 2013 gaan op zaterdag 2 februari 2013 om 11:00u in de verkoop.
Een Lowlandsticket kost dit jaar ¤185,- inclusief ¤10,- servicekosten, camping en pendelbus. Als je ook nog op bezoek wilt bij onze buren van Walibi Holland, dan kun je voor ¤22,- een upgrade kopen. Daarmee kun je tijdens Lowlands drie dagen naar het pretpark óf op één zelfgekozen dag in 2013 (behalve donderdag 15 augustus of maandag 19 augustus).
Met ¤2,60 blijft de muntprijs gelijk aan die van afgelopen jaar.
Per transactie kunnen maximaal vier kaarten worden gekocht.
Ben je lid van CJP? Dan steek je zomaar ¤10,- korting in je zak! Er zijn 5.000 tickets met CJP-korting beschikbaar en als CJP-er kan je één ticket met korting kopen.
Als je met een camper, caravan of vouwwagen komt, heb je een extra Camper Camping Ticket nodig. Deze kost ¤52,25 inclusief ¤4,75 servicekosten en het is mogelijk deze op een later moment bij te kopen. Let op: alleen campers, caravans en vouwwagens die voldoen aan de eisen genoemd in de Wegenverkeerswet en de Regeling Voertuigen zijn toegestaan. Autobussen en omgebouwde busjes worden niet toegelaten. Is het voertuig langer dan 8,5m? Stuur dan een mailtje naar info@lowlands.nl voor het aanvullende reglement en het inschrijfformulier.
Pas op voor zwarthandelaren! Koop je kaarten alleen via de officiële verkoopkanalen (lowlands.nl, livenation.nl, ticketmaster.nl en 0900-300 1250 (45 cpm)) want alleen zo weet je zeker dat je niet teveel betaalt en dat het ticket ook echt toegang tot het festival geeft. Laat zwarthandelaren als Viagogo, Seatwave en Onlineticketshop lekker links liggen want ook dit jaar worden kaarten uit de zwarthandel zo veel mogelijk ongeldig gemaakt. Ook op Marktplaats worden altijd weer valse kaarten aangeboden en zijn fraudeurs op andere manieren actief. Een gewaarschuwd mens kijkt wel uit zijn kaarten hier te kopen! Kijk voor meer informatie over zwarthandel op weetwaarjekoopt.nl
Op zaterdag 2 februari vind je op lowlands.nl een rechtstreekse link naar de juiste ticketshop.
Omdat: crisis of iets anders?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik verwacht trouwens niet zo'n stormloop als de laatste jaren.
Omdat er vooral vorig jaar meer aanbod dan vraag was op sites als marktplaats en daardoor meer aanbieders cq oplichters met hun kaarten bleven zitten. Ik denk dat de piek gewoon geweest is, hij kon ook niet hoger heb ik het idee.quote:
Feed your soul...quote:
Ik twijfel nog of ik volgend jaar toch weer zal gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Met pijn in mijn hart gisteren besloten om LL13t skslippen. ZC is gezelliger en 110e goedkoper en heeft alles van LL en meer.
ZC?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Met pijn in mijn hart gisteren besloten om LL13t skslippen. ZC is gezelliger en 110e goedkoper en heeft alles van LL en meer.
Denk dat het toch weer gewoon binnen een dg uitverkocht is hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat er vooral vorig jaar meer aanbod dan vraag was op sites als marktplaats en daardoor meer aanbieders cq oplichters met hun kaarten bleven zitten. Ik denk dat de piek gewoon geweest is, hij kon ook niet hoger heb ik het idee.
Ja crisis zal ook ongetwijfeld meespelen
gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik volgend jaar toch weer zal gaan
Als er de helft minder mensen een kaartje proberen te kopen verkopen ze nog in 2,5 uur uitquote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat er vooral vorig jaar meer aanbod dan vraag was op sites als marktplaats en daardoor meer aanbieders cq oplichters met hun kaarten bleven zitten. Ik denk dat de piek gewoon geweest is, hij kon ook niet hoger heb ik het idee.
Ja crisis zal ook ongetwijfeld meespelen
In een paar uur is het weer weg, zou niet weten waarom het dit jaar anders zou zijn. Door voorgaande jaren durft niemand lang te wachten en dus stort iedereen zich weer direct op de kaartverkoop.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk dat het toch weer gewoon binnen een dg uitverkocht is hoor.
Dat kan prima, nadat je dat kaartje hebt gekocht controleert niemand meer of je wel cjp hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef Da hopman het volgende:
Ik heb ondertussen al een zoon met een cjp (spreekt opa lowlands) en vroeg me af of ik met zijn pasje een kaartje voor mezelf kan scoren.
vager worden bronnen nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef rioolheffing het volgende:
Zocht net de datum van Lowlands op, kwam ik dit tegen:
http://www.zwaremetalen.c(...)p-Lowlands-2013.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een poll maken? Klik hierజ్ఞా
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef µ het volgende:
Poll: Lowlands 2013
• Ik lig in mijn virtuele tentje klaar als de verkoop start
• Als het juni is kijk ik wel of er kaarten zijn
• Ben er nog niet zeker van of ik ga
• Ik ga niet, nog nooit geweest
• Ik vond het een elende een eerdere keer en ga niet
Tussenstand:hmm ik weet het echt nog niet, vond het afgelopen jaar een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een poll maken? Klik hiermaar dat kwam ook deels door die stinkende hitte. Misschien dat ik wel laat kaarten scoor, want het gaat ongetwijfeld toch kriebelen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik zou tekenen voor hetzelfde weerquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm ik weet het echt nog niet, vond het afgelopen jaar een beetjemaar dat kwam ook deels door die stinkende hitte. Misschien dat ik wel laat kaarten scoor, want het gaat ongetwijfeld toch kriebelen
Tussenstand:Twijfel, ga al zeker naar 3 festivals (PaaspopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een poll maken? Klik hier, Werchter en Glastonbury).
Maar wil wel weer, ideale zomer afsluiter![]()
Tussenstand:Wat is een elende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een poll maken? Klik hier
Sorry, ben afgelopen jaar voor 't eerst geweest.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ken je klassiekers! LWL / De elende van Lowlands
Precies ja, ook al 2x gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Dat kan prima, nadat je dat kaartje hebt gekocht controleert niemand meer of je wel cjp hebt.
Hoe vond je het? Je ging meer de dance tenten in meen ik me te herinneren?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, ben afgelopen jaar voor 't eerst geweest.
edit: maar dat topic ken ik wel.
Nee, totaal niet voor de dance tenten. Ik ga juist echt voor de optredens, ik vond alleen dat die dance tenten 's avonds echt een verademing waren voor wie nog goed door wil feesten en ook van elektronische muziek houdt. Ik bedoel...er stonden ook echt niet de minste namen (Oscar Mulero en Dettmann&Klock voor mij als techno-liefhebber). Daarnaast met de voor mij onbekende Bassnectar nog een verassende eerste festivalavond gehad in de India.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Je ging meer de dance tenten in meen ik me te herinneren?
Heb gisteravond nog filmpjes van afgelopen jaar gekeken en ga toch mensen proberen over te halen om met me mee te gaan naar Lowlands.
There's all kinds of crazy rumours flying about at the moment about Daft Punk at Coachella, and The Rolling Stones playing Glastonbury. We got told months ago that Daft Punk were definitely not touring next year, but it keeps the rumour mill going.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Llotyhy het volgende:
Het is een long shot natuurlijk, maar na de geruchten dat ze een festivaltour gaan doen deze zomer hoop ik toch stiekem een beetje op Daft Punk. Dan mag van mij de rest van het festival geen fuck te beleven zijn, helemaal prima.
Had Pukkelpop toen niet gewoon een exclusief contract voor festivals in de Benelux?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.factmag.com/20(...)not-touring-in-2013/
Maar de vorige keer was de tour in 2007 en deden ze een aantal festivals in 2006. Blijft vreemd dat ze toen wel op pukkelpop stonden en niet op LL. Sowieso is Nederland pas na 2007 gaan warm lopen voor Daft Punk, want de tour in de HMH was pas op het allerlaatste moment uitverkocht.
.quote:Opwekking verstoort seksleven vogels
Zelfs het ANP maakt er nieuws van: zingende gristenen verstoren broedvogels. Jawel, de religiestress heeft zich nu ook verplaatst naar het dierenrijk. Het gaat deze keer niet om pauwen en witte mannetjesvogels, maar om parende vogels in het ommeland van Biddinghuizen. Daar wordt jaarlijks de Pinksterconferentie van Stichting Opwekking gehouden en door het versterkte geluid van 60.000 jubelende gristenen kunnen de vrouwtjesvogels de lokroep van de mannetjes niet meer horen. Terwijl de gristenen over zwevende arenden zingen, de Heer prijzen voor zijn schepping, en zo hun jaarlijkse geestelijk orgasme beleven, worden de vogels wreed gestoord in hun jaarlijkse paringsspel. De bevruchting komt daardoor moeilijk tot stand, en als de bevruchting wel lukt, wordt vervolgens het broeden verstoord.
De Milieugroep Dronten wil daarom dat de gemeente de vreemde vogels van Opwekking het zwijgen oplegt. Zo staat in een vreemde speling van het lot en het woord opnieuw broeder op tegen broeder
Terwijl hun grootste hits van ver voor die tijd waren in NL. Alle hitlijst noteringen zijn van 2001 en eerder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.factmag.com/20(...)not-touring-in-2013/
Maar de vorige keer was de tour in 2007 en deden ze een aantal festivals in 2006. Blijft vreemd dat ze toen wel op pukkelpop stonden en niet op LL. Sowieso is Nederland pas na 2007 gaan warm lopen voor Daft Punk, want de tour in de HMH was pas op het allerlaatste moment uitverkocht.
Nick Cave was de vorige keer briljantquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gut-feeling zegt mij dat Nick Cave and the Bad Seeds dit jaar weer aantreden op Lowlands.
Ik hoor die naam zo vaak vallen, maar ken er eigenlijk weinig vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nick Cave was de vorige keer briljant
Thanks, straks eens luisteren!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Red Right Hand
Into My Arms
The Ship Song
Tupelo
The Weeping Song
Deanna
The Mercy Seat
Stagger Lee
Zou goed kunnen, ze stonden dat jaar erop ook niet in België in de reguliere wereldtournee. Radiohead stond dat jaar ook exclusief op pukkelpop, ze zullen daar wel meer mogelijkheden hebben omdat ze niet onder mojo vallen ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had Pukkelpop toen niet gewoon een exclusief contract voor festivals in de Benelux?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey,Johnny Depp schijnt hun beste nummer te zijn.
Geen idee, ik luister het amperquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er zo geweldig is aan Slayer? Ik hoor echt zoveel mensen helemaal lyrisch zijn over die band. Wat zijn hun beste nummers?
MUZ / A Campingflight to Lowlands Paradise 2013 deel 1quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef µ het volgende:
Zwaremetalen schrijft: Muziekminnend Nederland kan deze periode niet meer om Slayer heen. Werd een paar weken geleden al bekend dat de band met stip in de Top 2000 beland is, nu is ons ter ore gekomen dat de ervaren thrashers komend jaar voor 99% zeker op het Lowlands festival zullen spelen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Is gelijk de ouwe lullen act bekend. Denk dat er menig puntje aan gezogen kan worden qua los gaan bij Slayertquote:
Daar bid ik omquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gut-feeling zegt mij dat Nick Cave and the Bad Seeds dit jaar weer aantreden op Lowlands.
Dat is waar, hebben we dat ook weer gehad. En hee, als een groot deel het tof vind is het alleen maar goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Is gelijk de ouwe lullen act bekend. Denk dat er menig puntje aan gezogen kan worden qua los gaan bij Slayert
mooie lokatie!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.bestkeptsecret.nl/line-up/
Niet gek.
Ga je toch alleen een dagje naar de Monkeys?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:20 schreef rubbereend het volgende:
ik wil naar dat festival maar is in een onmogelijke periode wat betreft mn werk
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga je toch alleen een dagje naar de Monkeys?
quote:
Gelukkig staan de Monkeys op Vrijdag en Sigur op Zondag.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:25 schreef leeell het volgende:
ik zou 80 ekkies lappen voor sigur ros en arctic monkeys op 1 dag
ja daarom dusquote:Op maandag 7 januari 2013 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gelukkig staan de Monkeys op Vrijdag en Sigur op Zondag.
Zo 2001.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:28 schreef leeell het volgende:
arctic monkeys
arctic monkeys op lowlands met miles kane
samen 505
niks mis meequote:
De single is oke, niet super, wel oke.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef leeell het volgende:
nieuwe album van Miles wordt ook tof tevens
wat ben je eufemistisch vandaagquote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De single is oke, niet super, wel oke.
quote:
Portishead heujjjjquote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef theodoor9 het volgende:
Arctic Monkeys, Sigur Ros en Portishead staan exclusief op Best Kept Secret en staan dus niet op Lowlands.
Over Slayer:
http://www.festivalinfo.n(...)_meer_voor_Oya_2013/
Dus die zullen waarschijnlijk wel op Lowlands staan ja.
Is hier om de hoek. Als het past met m'n tentamens ben ik er sowieso 1 dag bij.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef leeell het volgende:
zo, even een noodvergadering georganiseerd voor mn lowlands-gang
we gaan naar Best kept secret
Als er dan toch een grotere wat hardere band moet komen dan zie ik liever System Of A Down dan Slayer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:01 schreef theodoor9 het volgende:
Net bekend gemaakt door Frequency Festival (15-17 Aug):
FM4 Frequency Festival 9 minutes ago via Facebook (306 Likes / 28 Comments)
Das erste feine Update ist da! NEW for 2013 - Daypark: System Of A Down, Nick Cave & The Bad Seeds, Flogging Molly, Casper, Kraftklub, Of Monsters And Men, Max Herre, Sizarr Nightpark: Zeds Dead, Stephan Bodzin, Delta Heavy, John B, Aphrodite, Nils Hoffmann More to come soon, WE LIKE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |