ajb niet zeg, uit die afdeling bands kan je ook niet zoveel halen. Zijn weinig bands die zo "groot" zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef rioolheffing het volgende:
Ik hoop dat Lowlands nog een keer een grote band boekt zoals Coldplay voor de verandering.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef rioolheffing het volgende:
Ik hoop dat Lowlands nog een keer een grote band boekt zoals Coldplay voor de verandering.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef rioolheffing het volgende:
Foo Fighters was ook alleen maar omdat die zelf graag wilden. En ze moeten bewust tegenover FF andere goede namen zetten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Coldplay op Lowlands.
Ze hadden vorig jaar een grote naam: Foo Fighters, waarmee ze de line up in mijn ogen verknald hebben omdat ze The XX en Wilco op hetzelfde tijdstip moesten plaatsen. Ben niet geweest, maar anders was het heel lastig om te kiezen.
Ik gok op een The Killers, Blur of Muse als een van de headliners
Bands van dergelijk fotmaat horen niet meer op lowlands.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een haat tegen Coldplay. Is toch wel de meest vormende band uit de jaren 00. Clocks is een classic, kippenvel altijd.
Fixed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een haat tegen Coldplay. Is toch wel de meeinst vormende band uit de jaren 00. Clocks is een classiczeiknummer, kippenvelsnel wat anders opzetten altijd.
Ja natuurlijk moeten ze dat doen, anders staan er 55000 man bij de Alpha. Dat kan nooit goed gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foo Fighters was ook alleen maar omdat die zelf graag wilden. En ze moeten bewust tegenover FF andere goede namen zetten.
Alleen omdat ze populair zijn geworden vind de hippe lowlanders het weer niet tof, beetje jammer dit.quote:
prachtige generalisatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Alleen omdat ze populair zijn geworden vind de hippe lowlanders het weer niet tof, beetje jammer dit.
Als er iemand niet hip is, ben ik het wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Alleen omdat ze populair zijn geworden vind de hippe lowlanders het weer niet tof, beetje jammer dit.
Onzin. Coldplay begon goed... Parachutes heb ik helemaal grijs gedraaid. Wat daarna volgde waren slappe aftreksels van dat album. Dat kan je een keer doen, maar daarna haak ik af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Omdat Sha la-lie sha la-la ramaganana bebe kalama neianana diggi-loo diggi-leyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef Da hopman het volgende:
Waarom mag trouwens het eurovisiesongfestivalforum wel het hele jaar open blijven terwijl daar maar 1 nederlander heen gaat terwijl het lowlandsforum dicht moet terwijl daar 60.000 potentiele FOKkers heen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |