Ik wacht op de birdy-cover van een hazes song. Met lekker aangedikte bibber en een traantjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef portie het volgende:
[..]
Coverpodia hebben we ook al gehad. Sloeg dat een beetje aan? Maar aan fout bedoel ik dan de Andre hazes achtige muziek en evt dus de marco borsato muziek. Wat voor redelijk veel mensen op lowlands gewoon echt not-done is. Of schat ik nu het huidige publiek verkeerd in?
De Magneetbar was dat wel een beetjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef portie het volgende:
[..]
Ieder zo z'n guilty pleasures. Ik zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden als Lowlands gewoon een foute tent zou neerzetten. Gewoon om te zien hoe goed dat zou scoren op LL.
OT: Wanneer komt Lowlands met informatie over ticketprijzen/vvk... ?
Dat zou dan meteen een dagafsluiter kunnen zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef indiaantje89 het volgende:
O en Arcade Fire komt in 2013 met een nieuw album geloof ik. Mag van mij ook altijd!
of vroeger de Foxtrot, die barstte van de foute dingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De Magneetbar was dat wel een beetje
Het zou inderdaad een gedroomde dagafsluiter worden. Maar het album komt pas eind 2013 uit, en ik heb her en der gehoord dat ze pas in 2014 festivals gaan doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat zou dan meteen een dagafsluiter kunnen zijn
Mijn top-10:quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Eens even kijken naar m'n last FM top 10:
1 Tori Amos ---> Die zal niet komen. Is wel een aantal jaren terug op Werchter geweest
2 Florence + the Machine ----> Voor t eerst op lowands gezien, nu iets te groot denk ik
3 Crystal Castles -----> Al 2x op Lowlands geweest, wel pas een nieuwe cd weer uit
4 Fever Ray -----> Gezien op Lowlands. Geen diee of daar nog iets nieuws van komt ooit
5 The xx ----> Al 2x op Lowlands gezien
6 Marina & the Diamonds ---> Ook op Lowlands gezien, nu echt te poppy daarvoor geworden denk ik
7 Ludovico Einaudi ---> Klassiek op Lowlands? KanMaar gok van nieet
8 Joshua Radin ----> Neh.
9 Daft Punk ----> We can only hope!
10 Jay Brannan ---> Neh
Grootste kanshebber dus Crystal Castles. Want nieuwe cd net uit, en weliswaar 2x geweest maar daar zit al weer een jaar tussen.
nouja, van hemzelf hebben we weinig gezienquote:8 Holy Other -> Gezien op LL
Holy Other in de top 10 ja? Die hebben toch heul niet zoveel nummers?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef µ het volgende:
[..]
Mijn top-10:
1 Burial -> Treedt niet op
2 Frédéric Chopin -> Is 87 jaar dood
3 Aphex Twin -> Gezien op LL
4 Yann Tiersen -> Al eens live gezien
5 Radiohead -> Al eens live gezien
6 Modeselektor -> Gezien op LL
6 Chase & Status -> Gezien op LL
8 Holy Other -> Gezien op LL
9 Erik Satie -> Is al 163 jaar dood
10 Noisia -> Gezien op LL
11 Paul Kalkbrenner ->Gezien op LL
Tijd voor nieuwe ontdekkingen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, van hemzelf hebben we weinig gezien
nouja meer zwart doek over zijn hoofd en paniek toen hij bij het weglopen bijna openwaaidequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]O ja, zwart doekje
Ik vond dat bij The Knife en later bij Fever Ray ook wel gaaf
Veel gedraaid jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Holy Other in de top 10 ja? Die hebben toch heul niet zoveel nummers?Dan heb je ze echt grijsgedraaid!
Heb ze idd ook afgelopen jaar gezien, in de X-ray
Uhmmmm... hmmz.... mwa.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef µ het volgende:
[..]
Veel gedraaid ja. Vind het geweldig
. Beetje Burial-achtig...
Hoe vond je het optreden?
Oh wauw, dat zouden mijn droomheadliners zijn! (hoewel ik voor LL B&S meer als Grolsch headliner zie)quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef mouzzer het volgende:
Sigur Ros en Belle & Sebastian bevestigd voor End of the Road Festival eind augustus, mooie namen voor Lowlands.
de editie daarvoor bedoel jequote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef Itisbangin het volgende:
Dus toch. Dan heeft dat btw gevalletje afgelopen editie gewoon gezorgd voor teveel onduidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |