abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120265346
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Je kan het nu nog niet zeggen.

Zal bijvoorbeeld een Depeche Mode nog naar Nederland komen? Is ook een optie, maar heeft naar mijn weten geen nieuwe releases gepland staan zover ik weet?

Editors is een goede en mooie optie, komen ook met nieuw album 2012.

Denk dat je ook kan rekenen op namen als: Alt-J (ja nog een keer), Kodaline, Passenger, Image Dragons, de Kraaien etc. Beetje wat nu populair is op 3FM enzo.

Deftones is ook een goede optie als Alpha act. Touren ook en staan op Reading. Foals komen ook met nieuw album en mogen van mij ook weer naar Biddinghuizen komen. Ook hoor je dat het zogenaamde "Trap" helemaal hot gaat worden in 2013. Daarom zie ik TNGHT ook als optie bij de dance namen.

Maar het duurt nog even, we moeten even afwachten dit jaar.
2013 denk ik?

Als Lowlands de optie heeft om Blur te halen moeten ze dat gewoon doen. Editors zou wel een kleine overkill zijn en dat zeg ik als fan. Sigur ros als headliner erbij (?). De rest van je lijstje is haalbaar voor nog daarnaast.

Arcade Fire zou heeeeeeel tof zijn.
pi_120265372
2013 bedoel ik inderdaad :D
  donderdag 13 december 2012 @ 13:39:19 #153
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_120265767
Ik hoop niet dat Sigur Ros headliner wordt van Lowlands. Snap dat het een grote naam is, maar ik heb er weinig mee. :P Blur en Editors mogen van mij wel, al zie ik die toch al op Rock Werchter, allebei prima muziek.
pi_120266166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoop niet dat Sigur Ros headliner wordt van Lowlands. Snap dat het een grote naam is, maar ik heb er weinig mee. :P Blur en Editors mogen van mij wel, al zie ik die toch al op Rock Werchter, allebei prima muziek.
Ik snap het probleem niet echt. Er zijn nog zeker 5 andere tenten waar je naartoe mag
pi_120266285
quote:
11s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef WeezerButler het volgende:

[..]

Ik snap het probleem niet echt. Er zijn nog zeker 5 andere tenten waar je naartoe mag
Mwah, hij heeft natuurlijk gelijk dat hij liever iets naar zijn smaak heeft staan. Maar ze kunnen niet 55.000 mensen blij maken met dezelfde headliners. Dat is maar goed ook.
pi_120266459
Balthazar lijkt me sowieso een zekerheidje met het nieuwe album ^O^
  donderdag 13 december 2012 @ 14:27:57 #157
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_120267564
quote:
11s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef WeezerButler het volgende:

[..]

Klopt, maar een grote naam waar ik niks mee heb = minder kans op een grote naam waar ik wel iets mee heb. :P
  donderdag 13 december 2012 @ 14:36:50 #158
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120267922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Je kan het nu nog niet zeggen.

Zal bijvoorbeeld een Depeche Mode nog naar Nederland komen? Is ook een optie, maar heeft naar mijn weten geen nieuwe releases gepland staan zover ik weet?

Editors is een goede en mooie optie, komen ook met nieuw album 2012.

Denk dat je ook kan rekenen op namen als: Alt-J (ja nog een keer), Kodaline, Passenger, Image Dragons, de Kraaien etc. Beetje wat nu populair is op 3FM enzo.

Deftones is ook een goede optie als Alpha act. Touren ook en staan op Reading. Foals komen ook met nieuw album en mogen van mij ook weer naar Biddinghuizen komen. Ook hoor je dat het zogenaamde "Trap" helemaal hot gaat worden in 2013. Daarom zie ik TNGHT ook als optie bij de dance namen.

Maar het duurt nog even, we moeten even afwachten dit jaar.
Unknown Mortal Orchestra staat er vast ook. Nu al de hype van 2013.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_120268317
Ik dacht dat Foxygen de hype van 2013 ging worden
pi_120268416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Klopt, maar een grote naam waar ik niks mee heb = minder kans op een grote naam waar ik wel iets mee heb. :P
Ik weet niet of ik wat heb met de grote namen waar jij wat mee hebt....noem is wat
pi_120268543
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef WeezerButler het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik wat heb met de grote namen waar jij wat mee hebt....noem is wat
Daar heeft hij zijn Last.fm voor toegevoegd. Ik kan met een gerust hart zeggen dat zijn top 10 de mijne niet is. :)
pi_120269006
Lowlands begint toch steeds meer attractievolk te trekken ; "ïk moet erbij zijn op Lowlands"
pi_120269065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef portie het volgende:

[..]

Daar heeft hij zijn Last.fm voor toegevoegd. Ik kan met een gerust hart zeggen dat zijn top 10 de mijne niet is. :)
Ook ff gedaan, ik ga er geen woord meer aan vuil maken...
pi_120269100
Blur zou het voor mij wel wezen...
  donderdag 13 december 2012 @ 16:06:25 #165
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_120271311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef portie het volgende:

[..]

Dat zijn sowieso lang niet allemaal festivalwaardige namen dus het geeft nogal een vertekend beeld. ;) Meat Loaf zoek ik wel op op zijn afscheidstournee, Owl City mag van mij gerust wegblijven na de deceptie die zijn recentste concert was, van Eleventyseven heeft nog haast nooit iemand gehoord :P En verder staat er een hoop eurodance tussen en dat soort spul, dat komt toch niet op een festival.

Er is wel meer muziek die ik tof vind dan alleen wat hoog op mijn LastFM staat, voor Lowlands check ik altijd een tijdje van tevoren (als de namen bekend zijn) wat mij het tofst lijkt. Alleen Sigur Ros is een goed voorbeeld van iets wat ik al ken en waar ik niet warm of koud van word. :P

Bij Rock Werchter ligt het nog weer anders, de vier grote headliners daarvan vind ik allevier wel chill ondanks dat ze niet hoog op mijn LastFM staan. Vooral Editors kan ik wel waarderen, recentelijk wat meer muziek daarvan binnengehaald en dat ligt wel in mijn straatje :)

[ Bericht 15% gewijzigd door DecoAoreste op 13-12-2012 16:13:05 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 16:39:42 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120272568
Eens even kijken naar m'n last FM top 10:

1 Tori Amos ---> Die zal niet komen. Is wel een aantal jaren terug op Werchter geweest O+
2 Florence + the Machine ----> Voor t eerst op lowands gezien, nu iets te groot denk ik
3 Crystal Castles -----> Al 2x op Lowlands geweest, wel pas een nieuwe cd weer uit
4 Fever Ray -----> Gezien op Lowlands. Geen diee of daar nog iets nieuws van komt ooit
5 The xx ----> Al 2x op Lowlands gezien
6 Marina & the Diamonds ---> Ook op Lowlands gezien, nu echt te poppy daarvoor geworden denk ik
7 Ludovico Einaudi ---> Klassiek op Lowlands? Kan :D Maar gok van nieet
8 Joshua Radin ----> Neh.
9 Daft Punk ----> We can only hope! O+
10 Jay Brannan ---> Neh

Grootste kanshebber dus Crystal Castles. Want nieuwe cd net uit, en weliswaar 2x geweest maar daar zit al weer een jaar tussen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120272711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:06 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dat zijn sowieso lang niet allemaal festivalwaardige namen dus het geeft nogal een vertekend beeld. ;) Meat Loaf zoek ik wel op op zijn afscheidstournee, Owl City mag van mij gerust wegblijven na de deceptie die zijn recentste concert was, van Eleventyseven heeft nog haast nooit iemand gehoord :P En verder staat er een hoop eurodance tussen en dat soort spul, dat komt toch niet op een festival.

Er is wel meer muziek die ik tof vind dan alleen wat hoog op mijn LastFM staat, voor Lowlands check ik altijd een tijdje van tevoren (als de namen bekend zijn) wat mij het tofst lijkt. Alleen Sigur Ros is een goed voorbeeld van iets wat ik al ken en waar ik niet warm of koud van word. :P

Bij Rock Werchter ligt het nog weer anders, de vier grote headliners daarvan vind ik allevier wel chill ondanks dat ze niet hoog op mijn LastFM staan. Vooral Editors kan ik wel waarderen, recentelijk wat meer muziek daarvan binnengehaald en dat ligt wel in mijn straatje :)
Het was geen aanval op je muzieksmaak. Maar daar kun je wel het een en ander afleiden wat jij als headliner zou zien. Vorig jaar was dus een goed jaar voor je wat betreft de headliners.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 december 2012 @ 16:44:35 #168
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_120272746
Allah-Las & Nick Waterhouse lijken me wel eerste prima opvulling :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 13 december 2012 @ 16:53:02 #169
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_120273035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:43 schreef portie het volgende:

[..]

Het was geen aanval op je muzieksmaak. Maar daar kun je wel het een en ander afleiden wat jij als headliner zou zien. Vorig jaar was dus een goed jaar voor je wat betreft de headliners.
Gelukkig maar. :P Je zou niet de eerste zijn geweest, eerlijk is eerlijk.

Ik was in ieder geval wel blij met Foo Fighters ja, heb alleen niet het hele optreden kunnen zien omdat ik bijna flauwviel van de hitte. :') Of Monsters and Men en Lights waren ook zeer chill, niet echt headliners te noemen (zeker Lights niet) maar toch. En natuurlijk Will and the People, maar die had ik eerder dat jaar ook al 2x gezien, dus daarover hoorde je me sowieso niet klagen! Verder heb ik Hurts leren kennen op Sziget wat geniaal was.

Ik sluit echter niet uit dat wat ik op Lowlands 2013 het mooist ga vinden, ik nu nog niet of nauwelijks ken. Dat is het voordeel van weinig muziek kennen. :P
pi_120273130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Gelukkig maar. :P Je zou niet de eerste zijn geweest, eerlijk is eerlijk.

Ik was in ieder geval wel blij met Foo Fighters ja, heb alleen niet het hele optreden kunnen zien omdat ik bijna flauwviel van de hitte. :') Of Monsters and Men en Lights waren ook zeer chill, niet echt headliners te noemen (zeker Lights niet) maar toch. En natuurlijk Will and the People, maar die had ik eerder dat jaar ook al 2x gezien, dus daarover hoorde je me sowieso niet klagen! Verder heb ik Hurts leren kennen op Sziget wat geniaal was.

Ik sluit echter niet uit dat wat ik op Lowlands 2013 het mooist ga vinden, ik nu nog niet of nauwelijks ken. Dat is het voordeel van weinig muziek kennen. :P
Ik krijg zelf vaak zat genoeg gebash op mijn muzieksmaak/collectie dus ik houd me daar niet mee bezig.
  donderdag 13 december 2012 @ 17:13:16 #171
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_120273700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:55 schreef portie het volgende:

[..]

Ik krijg zelf vaak zat genoeg gebash op mijn muzieksmaak/collectie dus ik houd me daar niet mee bezig.
Fair enough. Ik denk ook dat sommige mensen door teveel vast te houden aan wat 'kwalitatief goed' is en wat aandacht verdient, ze te weinig letten op wat voor muziek ze nu echt leuk vinden om te horen en wat voor gevoel ze erbij krijgen. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Aan de andere kant moet ik bekennen ook weleens te hebben neergekeken op mensen die, bijvoorbeeld, graag André Hazes luisteren ('dat is toch kansloze rommel?'), en raak ik geïrriteerd als artiesten die ik oprecht slecht vind (Adele, Caro Emerald) enorm populair worden. Hypocriet als je nagaat dat ik wel Marco Borsato hoog op mijn LastFM heb staan en laatst in dit forum nog een pleidooi hield voor Birdy.

Ach ja. Muziek blijft toch een mooi onderwerp van discussie. :)
pi_120273986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Fair enough. Ik denk ook dat sommige mensen door teveel vast te houden aan wat 'kwalitatief goed' is en wat aandacht verdient, ze te weinig letten op wat voor muziek ze nu echt leuk vinden om te horen en wat voor gevoel ze erbij krijgen. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Aan de andere kant moet ik bekennen ook weleens te hebben neergekeken op mensen die, bijvoorbeeld, graag André Hazes luisteren ('dat is toch kansloze rommel?'), en raak ik geïrriteerd als artiesten die ik oprecht slecht vind (Adele, Caro Emerald) enorm populair worden. Hypocriet als je nagaat dat ik wel Marco Borsato hoog op mijn LastFM heb staan en laatst in dit forum nog een pleidooi hield voor Birdy.

Ach ja. Muziek blijft toch een mooi onderwerp van discussie. :)
Ieder zo z'n guilty pleasures. Ik zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden als Lowlands gewoon een foute tent zou neerzetten. Gewoon om te zien hoe goed dat zou scoren op LL.

OT: Wanneer komt Lowlands met informatie over ticketprijzen/vvk... ?
pi_120274079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef portie het volgende:

[..]

Ieder zo z'n guilty pleasures. Ik zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden als Lowlands gewoon een foute tent zou neerzetten. Gewoon om te zien hoe goed dat zou scoren op LL.

OT: Wanneer komt Lowlands met informatie over ticketprijzen/vvk... ?
90's in de grolsch doet het prima, dus het werkt. Echter zit er een verschil tussen foute muziek, en birdy-achtige dingen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_120274156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:24 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

90's in de grolsch doet het prima, dus het werkt. Echter zit er een verschil tussen foute muziek, en birdy-achtige dingen.
Coverpodia hebben we ook al gehad. Sloeg dat een beetje aan? Maar aan fout bedoel ik dan de Andre hazes achtige muziek en evt dus de marco borsato muziek. Wat voor redelijk veel mensen op lowlands gewoon echt not-done is. Of schat ik nu het huidige publiek verkeerd in?
pi_120274336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef portie het volgende:
r aan fout bedoel ik dan de Andre hazes achtige muziek en evt dus de marco borsato muziek. Wat voor redelijk veel mensen op lowland
Ik denk dat het nog best kan aanslaan, maar meestal hoor je dergelijke muziek al op de campings, gewoon voor de lol. Ik vind om eerlijk te zijn dat alles op het festivalterrein afspeelt eigenlijk gewoon een beetje muziek van redelijk niveau moet zijn :P
It's you my love, you who are the stranger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')