quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat Sha la-lie sha la-la ramaganana bebe kalama neianana diggi-loo diggi-ley
Dit is nu al gaafquote:Ook Depeche Mode op Rock Werchter 2013
Nog een headliner voor Rock Werchter 2013: Depeche Mode. Het Britse trio zal op zondag 7 juli voor Editors aantreden op de Main Stage. Eerder werd reeds bekendgemaakt dat ook Rammstein, Blur en Green Day naar Rock Werchter komen. Binnenkort meer Rock Werchter 2013!....
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
Lowlands zal wel weer met iets heel matigs komen...
Ik snap niet waarom ze het al paar jaar niet lukt een leuke line-up neer te zetten.![]()
Wat doen ze met de tijd en het geld?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
Ik snap niet waarom ze het al paar jaar niet lukt een leuke line-up neer te zetten.![]()
een pohi gevuld met apple SC en fotografie, ik weet alweer genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef Luni het volgende:
[..]Lowlands met Rock Werchter vergelijken.
Jeujjj, iemand oordelen op Post History.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
[..]
een pohi gevuld met apple SC en fotografie, ik weet alweer genoeg
En hele andere periode in de festivalplanningen van de bands.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
En miljoenen verschil in het budget
Dat zou dan de derde keer zijn.... ik gok van niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef d1ce het volgende:
Heb me prima vermaakt bij The XXHopelijk komen die gewoon nog eenmaal.
Winst makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is nu al gaaf![]()
geen aanleiding toe ook lijkt mequote:Op vrijdag 16 november 2012 06:50 schreef µ het volgende:
Er gaan geen schokkende dingen veranderen qua tenten.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen aanleiding toe ook lijkt me
Ik. Spelen de 23ste ja. Ben dan jarig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:09 schreef µ het volgende:
Wie was er nou fan van Cancer Bats? Die komen eind januari naar NL.
Idd, Spotify is erg handig in de aanloop.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t altijd wel fijn als ik bij een optreden sta en ik ken of herken de muziek. Maar dat betekent nog niet "bekende gevestigde namen". Dat betekent voor mij altijd in de maanden voor Lowlands elke keer youtuben bij de nieuwste batch namen en de leuke verder luisteren. Zo leer ik weer nieuwe bands kennen!
Nieuwe single met rihannaquote:Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Is dat niet een beetje geweest, weinig actuele rapper toch tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |