Da's toch die pot?quote:
twitter:timknol twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 16:27:21Straks naar @DWDD om te praten over de Jamaica trip (hit the road) en om @AnneSoldaat live in de studio te zien spelen. reageer retweet
Dat geef ik Marijnissen ook niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat geef je Koos Postema niet 80 jaar
Hipsterquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Meisje achter marijnissen met nerd-bril, vlak voor de rode TV.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Meisje achter marijnissen met nerd-bril, vlak voor de rode TV.
Uiteraard.quote:
Wat? Kijkers?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niet eens 1 miljoen voor dwdd
Schandalig
Jaquote:
Zegt wel wat over het programma.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niet eens 1 miljoen voor dwdd
Schandalig
Je gaat vissen?quote:
Ja, dat begint echt kut te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het programma.
Is gewoon net begonnen. Niet iedereen wist dat het alweer was begonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het programma.
Nope congresje A'dam bij ABN Amro.quote:
Zelfs daarna ben je er nog niet vanaf hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal blij zijn als 12 september voorbij is.
Je weet dat we ook richting de verkiezingen in de VS gaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Duhquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Marijnissen doet iedereen het slecht, behalve Roemer
Nee, dan nog 3 maanden moeizaam formeren. Of vomeren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zelfs daarna ben je er nog niet vanaf hoor
Hij heeft wel een goede naam.quote:
quote:
quote:Voor het nieuwe programma 'Hit The Road' ging Chris Zegers met verschillende Nederlandse artiesten naar een ander land om hun hit in de stijl van de locals te herschrijven. Vandaag praat Matthijs met presentator Chris Zegers en drie van de deelnemers, te weten Tim Knol, Don Diablo en Gers Pardoel, over hun muzikale reis.
Ik moest glimlachen.quote:
Ik vraag me nu wel af wat de voornaam van de vader wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En in combinatie met Brent als voornaam, die ouders waren vast dronken
Nederlonts Proten.quote:
Dat is echt geweldig jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:05 schreef eriksd het volgende:
Dat Exotische Liefde moet ik maar eens gaan kijken. Werd me al aangeraden.
Wat is het precies voor programma? Vieze mannetjes met jonge Thaise vrouwen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:05 schreef eriksd het volgende:
Dat Exotische Liefde moet ik maar eens gaan kijken. Werd me al aangeraden.
quote:
quote:
Ik mis 'm. Nu meer dan ooit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Pieter Derks was beter geweest
Tsja, de emmer moet leeg.quote:
Nee man een echte poėet. Het is dat hij geen lang haar heeft, anders dacht ik naar Jezus zelf te kijken.quote:
Welke? Gers, Tim of Dolf?quote:
dj.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wie is nou weer Don Diablo? Klinkt als een goochelaar of zo.
Don Diablo is een Nederlandse DJ.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wie is nou weer Don Diablo? Klinkt als een goochelaar of zo.
eg niequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Allemaal oude knakkers op dit forum
Gers Pardoes ken ik helaas dan weer welquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Allemaal oude knakkers op dit forum
Volgens mij ziet-ie er altijd zo uit. Niet dat dat iets zegt verder, maar ok.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef bjanaan het volgende:
Is Gers stoned ofzo? Moet je die doppen is zien.
Maar we wisten al dat Matthijs een vastgeroeste bayboomer is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:14 schreef Lov1 het volgende:
Matthijs vindt dit duidelijk geen echte muziek
Matthijs houdt alleen van Charles Aznavour en andere franse muziekquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:14 schreef Lov1 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Ik doe hetzelfde wat een band doet"
Het is al september, nog maar even en de Top2000 a gogo is weer op tv!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:14 schreef Lov1 het volgende:
leo komt vast wel een keertje langs voor die tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is al september, nog maar even en de Top2000 a gogo is weer op tv!
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is al september, nog maar even en de Top2000 a gogo is weer op tv!
Bob Marley zijn trouwens uit elkaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Bob Marley, wat een overschatte band vind ik dat.
Hij is alleen zo allejezus lang bezig met vertrekken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Sam's leaving town is wel een mooi nummer overigens.
maar blijft leukquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Telkens hetzelfde kunstje van Lucky
Het is inderdaad geen Dolf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ga jenken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die is zo goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef DeeBee het volgende:
Ze hadden sowieso dit even moeten tonen om Chris te trollen!
Ik ook ! Pfff je word er moe van dat politiekquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Al dat gezeur dat er te veel politiek is. Ga dan lekker oh, oh Cherso kijken of iets anders op SBS en ga vooral niet stemmen.
Oh Oh Cherso zat niet eens bij SBS.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Al dat gezeur dat er te veel politiek is. Ga dan lekker oh, oh Cherso kijken of iets anders op SBS en ga vooral niet stemmen.
Brotip:quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je weet dat er volgende week verkiezingen zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 04:33 schreef ChickenMan het volgende:
[..]![]()
Er is teveel politiek, overal wordt hetzelfde gezegd. Het begint te vervelen.
Marijnissen, Terlouw en Wiegel verkondigden gisteren op tv dat zoals het de laatste jaren op tv gebracht wordt dat bar weinig voorstelt en dat ze daar zelf ook niet zo blij mee waren. Het heeft i.i.g. vrij weinig met debatteren te maken, terwijl het wel zo gebracht wordt. Daar verandert ook een DWDD weinig aan. En ja, de heren politici zijn daar natuurlijk zelf ook schuldig aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Je weet dat er volgende week verkiezingen zijn?
"het begint te vervelen..."
Denk het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk als het echt inhoudelijk gebracht werd dat het de mensen die er hier over klagen nog meer zou vervelen.
Het ging dit keer wel, Wiegel en Marijnissen die de politiek analyseerden was in ieder geval een stuk interessanter dan een lijsttrekker die aanvallen wordt door DWDD-coryfeeėn.quote:
Zelfs Adolf was nog grappiger.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef Norrage het volgende:
Echt die dolf stukjes zijn het ergste ooit in DWDD...of nouja ze passen prima in het rijtje :p
Nou, die saaie muziek van Lianne La Havas? Wat een saaie bende is dat zeg. Van die cafemuziek. Doe mij maar al die leuke up-tempo bandjes die langs komen bij DWDD normaalgesprokenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef YazooW het volgende:
Vanavond Lianne La Havas![]()
eckte muziek, niet van die zooi zoals gewoonlijk bij dwdd
Waar zou dat moeten gebeuren dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou Matthijs straks aan Rutte durven vragen waarom Mark niet aan tafel wil met Freek de Jonge aankomend weekend?
Nee, ik moest eerst even eten koken.quote:
Strategisch geplaatstquote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Er zit wel precies rechts en links een redelijk aantrekkelijke vrouw achter hem
Ja das.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou Matthijs straks aan Rutte durven vragen waarom Mark niet aan tafel wil met Freek de Jonge aankomend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |