Da's toch die pot?quote:
twitter:timknol twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 16:27:21Straks naar @DWDD om te praten over de Jamaica trip (hit the road) en om @AnneSoldaat live in de studio te zien spelen. reageer retweet
Dat geef ik Marijnissen ook niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat geef je Koos Postema niet 80 jaar
Hipsterquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Meisje achter marijnissen met nerd-bril, vlak voor de rode TV.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Meisje achter marijnissen met nerd-bril, vlak voor de rode TV.
Uiteraard.quote:
Wat? Kijkers?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niet eens 1 miljoen voor dwdd
Schandalig
Jaquote:
Zegt wel wat over het programma.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niet eens 1 miljoen voor dwdd
Schandalig
Je gaat vissen?quote:
Ja, dat begint echt kut te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het programma.
Is gewoon net begonnen. Niet iedereen wist dat het alweer was begonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het programma.
Nope congresje A'dam bij ABN Amro.quote:
Zelfs daarna ben je er nog niet vanaf hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal blij zijn als 12 september voorbij is.
Je weet dat we ook richting de verkiezingen in de VS gaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal blij zijn als 12 september voorbij is.
Duhquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Marijnissen doet iedereen het slecht, behalve Roemer
Nee, dan nog 3 maanden moeizaam formeren. Of vomeren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zelfs daarna ben je er nog niet vanaf hoor
Hij heeft wel een goede naam.quote:
quote:
quote:Voor het nieuwe programma 'Hit The Road' ging Chris Zegers met verschillende Nederlandse artiesten naar een ander land om hun hit in de stijl van de locals te herschrijven. Vandaag praat Matthijs met presentator Chris Zegers en drie van de deelnemers, te weten Tim Knol, Don Diablo en Gers Pardoel, over hun muzikale reis.
Ik moest glimlachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |