Zijn er ook rechtse cabaretiers dan?quote:Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef Robus het volgende:
Wat zouden linkse cabaretiers toch zijn zonder Wilders
Oh, please.quote:
hommos.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, please.
Twee bovengemiddeld goed uitziende mannen en de eerste gay-opmerking wordt alweer gemaakt door een onzeker jongetje.
Deze vrouw kan gedachtelezen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, please.
Twee bovengemiddeld goed uitziende mannen en de eerste gay-opmerking wordt alweer gemaakt door een onzeker jongetje.
Het zijn 2 nerdjes, gekquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, please.
Ik ga liever met Sywert stemmenquote:Op maandag 3 september 2012 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Zullen we met z'n allen met fok gaan stemmen hihiihihii
Op de FOK!-partij graag.quote:Op maandag 3 september 2012 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Zullen we met z'n allen met fok gaan stemmen hihiihihii
Jij wil zijn potloodje wel gebruiken hé, viespeukje?quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij wil zijn potloodje wel gebruiken hé, viespeukje?
Je hebt ook hele sociale nerdjesquote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nah, nerds zijn ook contactgestoord. Dat zijn zij echt niet.
patent.quote:
Ik ook niet.quote:
Maar zal het niet vertrouwenquote:
Want 2 anderen gaan sowieso op die andere partij stemmen, maar als ze dat niet doen is het natuurlijk compleet verneukt. Kortom; ik zeg doen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
OK hij stuurt je een SMS en dan moet je op die partij stemmen?
Wat een bs.quote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
OK hij stuurt je een SMS en dan moet je op die partij stemmen?
21quote:
Okequote:Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Op het begin was Alexander nog wel grappig maar hij komt veel teveel terug bij DWDD. Het leuke is er al een tijdje vanaf.
en zn website ligt er alweer uitquote:Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef Buitendam het volgende:
Het is een grappig idee, pikkie. Maar onzin tot en met.
coldplay - life in technicolorquote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heette dat liedje bij dat stukje met dat blauwe scherm ook alweer?
Was hij niet die altijd over de babyboomers liep te emmeren? Die gast roept ook maar wat men wil horen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef Tem het volgende:
Weer een nietszeggende lulkoek zin van Seabert.
Ah. dan zal het wel de versie van Jon Hopkins zijn die ik erin herkendequote:
Ik ook niet, maar wel een tablet!quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen smartphone, helaas, ik val buiten de boot.
Heb ik ook nietquote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel een tablet!
Apppplequote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef ConscienceNL het volgende:
Dus, wat was het nut voor Alexander om met zijn laptop er bij te zitten?
Dat is een understatementquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:21 schreef ConscienceNL het volgende:
Matige lucky.
Eigenlijk geen eens grappig.
Er was geen klote aan. Gelukkig is er VI.quote:
Dat.quote:
idd, ik houd me in. Ze hadden die chick schuinachter Pechtold moeten belichten dat had het nog een beetje kunnen redden.quote:
Broek gaat open. VI tijdquote:
Nee D66, woensdag is het VVD tijd.quote:Op maandag 3 september 2012 20:22 schreef Injetta het volgende:
Mmmm. ging alleen maar over die verkiezingen?
Hij heeft een 50-rittenkaart dit seizoen voor de DWDD.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef ConscienceNL het volgende:
Dus, wat was het nut voor Alexander om met zijn laptop er bij te zitten?
quote:Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Ties02 het volgende:
beetje showen met hun macbook vuige hipsters
Nee hoor, glashelder, soms niet opgelet bij statistiek?quote:Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Dat laatste item was echt amper te volgen
Hey, een fanboy.quote:Op maandag 3 september 2012 20:29 schreef sorcees het volgende:
[..]
Nee hoor, glashelder, soms niet opgelet bij statistiek?
Ja zoals verwacht geeft het je stem geen betekenis, maar maakt het hem alleen maar waziger.quote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het effect van Sywert's stembreker:
http://www.wetenschap24.n(...)ie-je-niet-wilt.html
Die Swybert (of hoe heet ie?) kan iedereen wel sms'jes sturen, maar of men dan ook daadwerkelijk in het stemhokje datgene gaat stemmen is maar de vraag.quote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja zoals verwacht geeft het je stem geen betekenis, maar maakt het hem alleen maar waziger.
Het was een complete kut-uitzending. Twee keer matig tot slechte LuckyTV, matige TVDD, Alexander Pechtold een zeer saaie gast, die Swybert met een baggeridee, Dolf Jansen met oerslecht cabaret en kut-muziek waar niemand op zat te wachten.quote:
Dat ook nogquote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
De Hond moet weer de holocaust erbij halen
Was overduidelijk in scene gezet, slechte stemacteur.quote:
Is Alexander geen halfbroer van Swybert? Ze lijken voor 99% op elkaar. Niet alleen de laptops dus.quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Arcee het volgende:
Mooie slotopmerking van Pechtold.
En waarom zat Klopping erbij? Of dacht Matthijs "Sybert neemt een computer mee, dus dan nodigen we ook Alexander Klopping uit"?:')
Nou ja, zo had Matthijs wel weer een heel blik vrienden van de show opengetrokken gelijk.
Welke ook weer?quote:
Dat als Matthijs een SMS krijgt dat hij D66 moet stemmen (Sywertproject), dat die dan van Pechtold kan zijn.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was een complete kut-uitzending. Twee keer matig tot slechte LuckyTV, matige TVDD, Alexander Pechtold een zeer saaie gast, die Swybert met een baggeridee, Dolf Jansen met oerslecht cabaret en kut-muziek waar niemand op zat te wachten.
Het kon inderdaad beter.
Kortom: het was weer ouderwets ergerlijk en daarom genietenquote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was een complete kut-uitzending. Twee keer matig tot slechte LuckyTV, matige TVDD, Alexander Pechtold een zeer saaie gast, die Swybert met een baggeridee, Dolf Jansen met oerslecht cabaret en kut-muziek waar niemand op zat te wachten.
Het kon inderdaad beter.
Nee ik vond het helaas zo slecht dat het niet eens ergerlijk was.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kortom: het was weer ouderwets ergerlijk en daarom genieten
Morgen beter (of slechter).quote:Op maandag 3 september 2012 23:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee ik vond het helaas zo slecht dat het niet eens ergerlijk was.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was een complete kut-uitzending.
Ja, wat is het nou?quote:Het kon inderdaad beter.
Dit was wel echt slecht.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijke zeggen dat ik maar half heb gekeken, op een gegeven moment verveelde ik me.quote:
zie je? rechtsachter bij pechteld? de tering wat een mokkiequote:Op dinsdag 4 september 2012 00:38 schreef Onnoman het volgende:
waarom zetten ze altijd geile snollen op de achtergrond bij dwdd?
ik zie weer een geil mokkel
met die donkere lange golvende haren met wit hempje.. de teirng jantje.. zelden zoiets moois gezienquote:
Geen idee wat ie zegt, word teveel afgeleid door iemand achter hem.quote:
.................quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Geen idee wat ie zegt, word teveel afgeleid door iemand achter hem.
Deze zit voor Mathijsquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:00 schreef Specularium het volgende:
Ze zijn ook weer terug van vakantie.
https://www.facebook.com/HetmeisjeachterMatthijs
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:42 schreef Roolio het volgende:
Ze heeft ook het NOS-journaal gehaald
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1286384 Vanaf 2:10
Alleen dat klopt niet helemaal toch? Als het meisje er zit zit Pechtold op de 'sprekersstoel' en als het meisje er niet zit is hij naar de andere kant van de tafel omdat er andere dingen worden besproken en Seabert op de spreekstoel zit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:42 schreef Roolio het volgende:
Ze heeft ook het NOS-journaal gehaald
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1286384 Vanaf 2:10
Ja volgens mij heb je gelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:50 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Alleen dat klopt niet helemaal toch? Als het meisje er zit zit Pechtold op de 'sprekersstoel' en als het meisje er niet zit is hij naar de andere kant van de tafel omdat er andere dingen worden besproken en Seabert op de spreekstoel zit.
Dat komt goed uit, ik kom erg moeilijk in slaap de laatste tijd.quote:
Het lijkt een leuk concept, zet een lijsttrekker neer, en zet drie gasten tegenover hem die "stevige gefundeerde kritiek" gaan uiten. Maar bij iemand als Alexander Pechtold werkt dat niet. Deze man heeft op elke vraag een brainwashed antwoord klaar en zo kun je nooit echt een discussie krijgen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben er voor de komende 10 jaar ook wel klaar mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel interessant. Ben gek op al het gezever rond de verkiezingen
quote:De vele kritiek op Felix Rottenberg is geen reden voor De Wereld Draait Door om de vaste tafelgast de deur te wijzen.
Eindredacteur Dieuwke Wynia is zich bewust van de kritiek, maar gaat Rottenberg niet weren, vertelt ze tegenover 3FM. "Ik neem het wel serieus, maar ik weet dat mensen met een duidelijk mening zoals Felix Rottenberg, veel reacties opwekken. Dat is altijd zo. Ik neem het serieus, maar mensen die Twitteren zijn doorgaans iets minder genuanceerd." Wynia luistert met meer aandacht naar mensen die bellen.
"Wij kregen ook heel veel commentaar op Giel Beelen vijf jaar geleden. Mensen vonden Giel een beetje raar met zijn petje bij ons aan tafel. Hij kreeg veel commentaar. Daar hebben wij niet naar geluisterd, want wij maken wat we zelf leuk vinden."
http://www.powned.tv/nieu(...)nberg_mag_blijv.html
Dat er af en toe fabeltjes worden verteld klopt, dat er constant met ingestudeerde oneliners wordt gesmeten klopt ook. Maar elkaar uitsluiten gebeurt juist nu relatief weinig, en 'we worden straks weer allemaal gepakt' is natuurlijk totale onzin. De nationale politiek hier is relatief transparant en presteert relatief goed, wie er ook aan de macht is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben er voor de komende 10 jaar ook wel klaar mee eigenlijk.
Het gaat ner-gens over. De ene loze belofte na de andere, niemand wil met niemand regeren, allemaal gaan ze het anders en vooral béter doen en wat merken we na de verkiezingen: we worden weer gewoon allemaal gepakt en we zijn weer gewoon allemaal ontevreden.
En alle partijen die niet gaan regeren weten het weer allemaal beter en hadden het weer allemaal anders gedaan...
Ik ergens heus nog wel. Denk alleen dat de standpunten van de (veel verschillende) partijen vaak zover uit elkaar liggen dat ze wel consessies móeten doen om überhaupt een regering te kunnen vormen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
Geloof jij vooral oprecht verder in de oprechte goeie bedoelingen van de politiek, dan blijf ik klagen, ok?
Indien niet ok, dan doe ik dat ook trouwens.
Dat begrijp ik en ik ben allang blij dat door elke vorm van coalitie de scherpe kantjes van elk partijprogramma af gaan. Dat troost me dan nog.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:58 schreef Modus het volgende:
Ik ergens heus nog wel. Denk alleen dat de standpunten van de (veel verschillende) partijen vaak zover uit elkaar liggen dat ze wel consessies móeten doen om überhaupt een regering te kunnen vormen.
Ach, Dolf is best een aardige peer, maar hij is zo fel soms en bovendien soms wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo, we zitten er weer klaar voor.
Oh en zeer oneens met TT
Jij en Beatrix?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo, we zitten er weer klaar voor.
Oh en zeer oneens met TT
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch bekruipt me het gevoel dat idealisme verdwenen is en regeren een doel op zich geworden is. Ik ken in ieder geval géén partij die het oprecht goed met me voorheeft. Met daden, niet met loze kreten.
Ikkkke!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Mensen die "doorrrr" gaan zeggen. Oh nee, typen.
Repo?quote:
Sport Inside aan het kijken?quote:
Nee, mandarijnissen.quote:
Doe maar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al het meisje achter matthijs gekeurd?
Frank is inderdaad "groter" dan Erikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |