Let maar eens op, vooral bij het shot van achter kun je goed zien hoe iel zij is en hoe enorm Felix is.quote:
Hij is in ieder geval beter dan de vorigequote:Op maandag 3 september 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Voortaan moet ik vantevoren even nadenken over een TT
''Met elke dag Maurice de Peilingshond''quote:Op maandag 3 september 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Voortaan moet ik vantevoren even nadenken over een TT
Pechtold zet 'm ff weg.quote:Op maandag 3 september 2012 19:46 schreef OProg het volgende:
Jan probeert er weer de Jan Mulder show van te maken...
DTDD is de gangbare afkorting hoorquote:
Ze moet echt in het licht gaan zitten voor een betere inspectiequote:
Ik zat het hardop te zeggen: De TV Draait Door, vandaarquote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DTDD is de gangbare afkorting hoor
Ja, de belichting is matig. Ik zie vooral de mannetjes aan tafel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze moet echt in het licht gaan zitten voor een betere inspectie
Felix maakt iets te vaak hapjes, zo te zien.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ik luister niet ik. Ik kijk naar meisje.
Dat is wel pijnlijk zeg..quote:
Zo blijft ze wel mysterieus. Daarliet is het een lelijk wijfquote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, de belichting is matig. Ik zie vooral de mannetjes aan tafel.
Is de nieuwe huisband.quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Zie ik daar het baasje van the Kik zitten
Kun je daar zien dat je in beeld bent? Leek even dat ze daarom haar haar goed deed.quote:
Wat is dat voor 'n website dan _o-quote:Op maandag 3 september 2012 19:49 schreef henkde_j het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Staat er nog niet op
Simoowwwne Simoowwwnequote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Zie ik daar het baasje van the Kik zitten
Zou helemaal geen slecht idee zijnquote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Het liefst zien mensen als Felix de democratie afgeschaft worden.
Noob.quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'n website dan _o-
Mooi, die vent kan wel ouwehoerenquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ik luister niet ik. Ik kijk naar meisje.
Geef mij dan maar The Mojos hoor.quote:
Haten op Alex de Baasquote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
Politiek gewauwel met PECHtold
Half 8 LIVE was leuker.
Haquote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
Politiek gewauwel met PECHtold
Half 8 LIVE was leuker.
Het is wel een one man show.quote:
Dat hebben we nog niet eerder gezienquote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Meneerik2 het volgende:
Felix gaat anderen even vertellen hoe het moet terwijl hij moeilijk kijkt
Felix? Nee die is gewoon dik.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef eriksd het volgende:
Hij heeft wel grote schoudervullingen zeg.
Nu al weemoed.quote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geweldig programma, 100 items en evenveel deskundigen in 1 programma.
Nee, Alexandertje.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Meer miljarden naar Europa, AOW omhoog, bezuinigingen in de zorg (rollator zelf betalen) en nog veel meer ellende bij D66, nee bedankt.
Idd.quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde houding als die vrouw. Net dan.
Dingen die volkomen terecht zijn en eigenlijk ook gewoon niet anders kunnen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:54 schreef Ties02 het volgende:
Meer miljarden naar Europa, AOW omhoog, bezuinigingen in de zorg (rollator zelf betalen) en nog veel meer ellende bij D66, nee bedankt.
[..]
Oeeh rollator zelf betalen, wat een ramp! Mag ik mijn fiets ook vergoed krijgen, en dan wel een nieuwe natuurlijk, tweedehandsjes blief ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Rollatorquote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Dat doet hij goed em ze hebben er zichtbaar de pest in.quote:Op maandag 3 september 2012 19:54 schreef marcodej het volgende:
Hij lult zich overal prima uit.
Leuk, die ondervragers die op een gegeven moment geen weerwoord meer hebben.
Ik ken zijn programma niet goed, maar je kunt toch wel zelf een rollator betalen?quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Appels en peren.quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Oeeh rollator zelf betalen, wat een ramp! Mag ik mij fiets ook vergoed krijgen, en dan wel een nieuwe natuurlijk, tweedehandsjes blief ik niet
Weet je wel wat je daar allemaal van kan kopen?quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken zijn programma niet goed, maar je kunt toch wel zelf een rollator betalen?
69 ¤ bij de Lidl.
grappig man.quote:
Bejaardenhuizen komen om in rollators. Daar zouden ze keihard op moeten bezuinigenquote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Daar moeten de instanties voor zorgen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken zijn programma niet goed, maar je kunt toch wel zelf een rollator betalen?
69 ¤ bij de Lidl.
Bij de Lidl heel watquote:Op maandag 3 september 2012 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet je wel wat je daar allemaal van kan kopen?
Bij lidl? De hele winkelquote:Op maandag 3 september 2012 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet je wel wat je daar allemaal van kan kopen?
10 minuten geleden beldequote:Op maandag 3 september 2012 19:56 schreef snellejelle het volgende:
Lekker meisje, achter alexander, vaak in beeld
15 euro op Marktplaats.quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
69 ¤ bij de Lidl.
Waarom zou iemand zijn eigen rollator niet hoeven betalen dan? Ik vind het helemaal niet zo gek. Ik ben ook zo goed als blind zonder bril of lenzen (net als héél veel Nederlanders) en ik betaal jaarlijks ook zo'n 300 euro aan bril, lenzen, lenzenvloeistof.quote:
Dat was het enige woord wat je erover hoorde he?quote:
Echt?quote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
de vvd heeft condooms. "voel de liberaal in je"
quote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was het enige woord wat je erover hoorde he?
En dan geen Black Ops 2 kopen?quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
69 ¤ bij de Lidl.
het kwam zo opeens uit haar mondquote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was het enige woord wat je erover hoorde he?
Jup, Voor extra groei!quote:
SP gaf snoepgoed op station Heezequote:
Fifa 13 bedoel je.quote:Op maandag 3 september 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En dan geen Black Ops 2 kopen?
Dat bedoel ik.quote:
Is ook niet zoquote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mulder geeft je altijd de indruk dat hij niet in het antwoord is geinteresseerd.
Hij leest dit niet hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Hou je semi-intellectuele grafbek toch eens, Jantje.
Fifa over PES waarderenquote:
Die oudjes downloaden gewoon FIFA 13 met crack duhquote:
Niet zijn schuld, het is Felix die zijn vraag voor de 1000ste keer herhaalt omdat hij niet meer inhoud heeftquote:Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn genoeg gelachen. Ophoeren Alex! Saaaaiiiiiii.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef OProg het volgende:
[..]
http://www.gva.be/nieuws/(...)landse-condooms.aspx
Dat gladde geblaat kennen we nu wel van hem, weinig inhoud verder.quote:
Ik was het eerst.quote:Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef Furacao86 het volgende:
Wat een mooie meid daar achter Pechtold
Niet iedereen post 300x in het Sterren Springen topicquote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Jaja over gehoord, hij heeft echt wel gekeken.
Nee precies, hij kijkt stiekemquote:Op maandag 3 september 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedereen post 300x in het Sterren Springen topic
quote:Op maandag 3 september 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedereen post 300x in het Sterren Springen topic
Was in een studio opgenomenquote:Op maandag 3 september 2012 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrouw deed me denken aan die gast uit Showroom: "Mannen op de maan, en gij geleuft da?"
Hij wint mijn stem door het niet kijken van die SBS troep. Dus sowieso een goede marketingstrategie.quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Jaja over gehoord, hij heeft echt wel gekeken.
Jupquote:
Geef mij maar The Madd.quote:
quote:
quote:
Not sure....quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik twijfel altijd tussen Haags en Rotterdams bij die dialecten![]()
/csb
Roffaquote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
/csb
Lekker liedje was dat. Her Big Man nog leukerquote:
Ik ook en ik kom notabene nog uit Den Haagquote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
/csb
Nee, maar goed genoeg voor DWDD.quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef snellejelle het volgende:
Die Dave is niet helemaal 100% of wel?
quote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik ook en ik kom notabene nog uit Den Haag
Als het klinkt als een zeikende, jankende kat is het Rotterdams.quote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En als het klinkt als bloemetjes, is het zeker Haags.quote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het klinkt als een zeikende, jankende kat is het Rotterdams.
Ik niet, ben Rotterdamer in Den Haagquote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel ongeveer op neer, mooi verwoordtquote:Op maandag 3 september 2012 20:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En als het klinkt als bloemetjes, is het zeker Haags.
Geef ff een seintje wanneer hij begint, ok?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |