Let maar eens op, vooral bij het shot van achter kun je goed zien hoe iel zij is en hoe enorm Felix is.quote:
Hij is in ieder geval beter dan de vorigequote:Op maandag 3 september 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Voortaan moet ik vantevoren even nadenken over een TT
''Met elke dag Maurice de Peilingshond''quote:Op maandag 3 september 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Voortaan moet ik vantevoren even nadenken over een TT
Pechtold zet 'm ff weg.quote:Op maandag 3 september 2012 19:46 schreef OProg het volgende:
Jan probeert er weer de Jan Mulder show van te maken...
DTDD is de gangbare afkorting hoorquote:
Ze moet echt in het licht gaan zitten voor een betere inspectiequote:
Ik zat het hardop te zeggen: De TV Draait Door, vandaarquote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DTDD is de gangbare afkorting hoor
Ja, de belichting is matig. Ik zie vooral de mannetjes aan tafel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze moet echt in het licht gaan zitten voor een betere inspectie
Felix maakt iets te vaak hapjes, zo te zien.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ik luister niet ik. Ik kijk naar meisje.
Dat is wel pijnlijk zeg..quote:
Zo blijft ze wel mysterieus. Daarliet is het een lelijk wijfquote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, de belichting is matig. Ik zie vooral de mannetjes aan tafel.
Is de nieuwe huisband.quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Zie ik daar het baasje van the Kik zitten
Kun je daar zien dat je in beeld bent? Leek even dat ze daarom haar haar goed deed.quote:
Wat is dat voor 'n website dan _o-quote:Op maandag 3 september 2012 19:49 schreef henkde_j het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Staat er nog niet op
Simoowwwne Simoowwwnequote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Zie ik daar het baasje van the Kik zitten
Zou helemaal geen slecht idee zijnquote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Het liefst zien mensen als Felix de democratie afgeschaft worden.
Noob.quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'n website dan _o-
Mooi, die vent kan wel ouwehoerenquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ik luister niet ik. Ik kijk naar meisje.
Geef mij dan maar The Mojos hoor.quote:
Haten op Alex de Baasquote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
Politiek gewauwel met PECHtold
Half 8 LIVE was leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |