abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116346905

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116346918
Date on!
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 15:48:55 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116346964
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij plopte er zo maar in?
Oh, keihard inwendig strelen. Zeg dat dan Vinnie, goed bezig man! ^O^
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 3 september 2012 @ 15:49:44 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116346993
SC, gaat echt niet goed hier he?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 september 2012 @ 15:50:43 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347022
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Re het volgende:
What seems to be the officer problem?
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 15:51:19 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347044
quote:
Je hebt gelijk, we stoppen weer :*
pi_116347114
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Oh, keihard inwendig strelen. Zeg dat dan Vinnie, goed bezig man! ^O^
Nee dat zei ik niet en hebben we ook niet gedaan.

Morgen date met mevrouw #2: weet nog niet wat we gaan doen
Donderdag date met mevrouw #1: Beginnen met Saw-marathon :P
  maandag 3 september 2012 @ 15:54:52 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116347141
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee dat zei ik niet en hebben we ook niet gedaan.

Morgen date met mevrouw #2: weet nog niet wat we gaan doen
Donderdag date met mevrouw #1: Beginnen met Saw-marathon :P
Leuk! Via welke sites ben je deze tegen gekomen? Welke mevrouw was dat met het slapen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 3 september 2012 @ 15:54:53 #9
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347144
quote:
Je zou verwachten dat dit een SC topic bij uitstek zou zijn... Voor de verandering maar eens de OP gelezen voordat ik wat post.

Ik heb dit topic al een tijd in m'n myat staan, maar ik wist nooit de moed bij mekaar te schrapen om... :')
Ok, wat overdreven.

Bij deze dan: ik zit al best een tijd op een datingsite (Paiq), maar ik ben niet zo heel actief. Mocht de gelegenheid zich dan toch voordoen kom ik weleens in gesprek met een dame.
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets en ik heb daarom ook nog nooit gedate via een datingsite. Ik kan toch niet de enige zijn die zo weinig productief is via het wwweb?
  maandag 3 september 2012 @ 15:57:10 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347224
quote:
5s.gif [b]Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets

Maar je vindt de vrouwen wel interessant genoeg om mee te daten? OF dat ook niet?
pi_116347247
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk! Via welke sites ben je deze tegen gekomen? Welke mevrouw was dat met het slapen?
Allebei via Paiq :). Dat was mevrouw #1.
  maandag 3 september 2012 @ 15:58:54 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347296
quote:
5s.gif Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat dit een SC topic bij uitstek zou zijn... Voor de verandering maar eens de OP gelezen voordat ik wat post.

Ik heb dit topic al een tijd in m'n myat staan, maar ik wist nooit de moed bij mekaar te schrapen om... :')
Ok, wat overdreven.

Bij deze dan: ik zit al best een tijd op een datingsite (Paiq), maar ik ben niet zo heel actief. Mocht de gelegenheid zich dan toch voordoen kom ik weleens in gesprek met een dame.
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets en ik heb daarom ook nog nooit gedate via een datingsite. Ik kan toch niet de enige zijn die zo weinig productief is via het wwweb?
Nee via paiq is het bij mij ook altijd bagger. Serieus wordt er soms pissig van. Terwijl met cam altijd goed en in het echt ook altijd goed. Heb ook gewoon met regelmaat wel een vriendin en ook voor langere tijd dus ja. Die meiden die op paiq zitten zijn wat vaag.
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:04:50 #13
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347507
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je vindt de vrouwen wel interessant genoeg om mee te daten? OF dat ook niet?
Mwah, niet bepaald... Er was ooit wel een meisje die me beviel, maar die woonde dan niet in de buurt of dat contact verwaterde.
Daarnaast ben ik veel te romantisch :')
Ik wil een meisje ontmoeten, haar het hof maken, verrassen etc.
Ondertussen ben ik 28 en het hele internetdaten heb ik al een keer gedaan toen internet net op gang kwam en dat was toen ook al geen succes.
Een keer daten zou wel leuk zijn, maar ik woon echt in het uiterste zuiden van het land dus praktisch bij iedereen ver vandaan.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee via paiq is het bij mij ook altijd bagger. Serieus wordt er soms pissig van. Terwijl met cam altijd goed en in het echt ook altijd goed. Heb ook gewoon met regelmaat wel een vriendin en ook voor langere tijd dus ja. Die meiden die op paiq zitten zijn wat vaag.
Inderdaad. Je moet echt alles eruit trekken en als je dan eindelijk denkt een onderwerp te hebben gevonden waarmee je een raakvlak denkt te hebben blijken de dames vaak holle omhulsels van een toch al niet te flamboyant uiterlijk. :')
  maandag 3 september 2012 @ 16:06:54 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347581
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Mwah, niet bepaald... Er was ooit wel een meisje die me beviel, maar die woonde dan niet in de buurt of dat contact verwaterde.
Ondertussen ben ik 28 en het hele internetdaten heb ik al een keer gedaan toen internet net op gang kwam en dat was toen ook al geen succes.
Een keer daten zou wel leuk zijn, maar ik woon echt in het uiterste zuiden van het land dus praktisch bij iedereen ver vandaan.

[..]

Inderdaad. Je moet echt alles eruit trekken en als je dan eindelijk denkt een onderwerp te hebben gevonden waarmee je een raakvlak denkt te hebben blijken de dames vaak holle omhulsels van een toch al niet te flamboyant uiterlijk. :')
Nouja, de tijden zijn verandert, dat scheelt weer. Maar zolang je ze zelf ook niet interessant vindt, dan houdt het daadwerkelijk daten natuurlijk ook wel op. \Maar is het online daten nu een uitbreiding geworden of is het vervanging van de anderen omdat die niet werkte voor je?
  maandag 3 september 2012 @ 16:07:52 #15
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347623
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, de tijden zijn verandert, dat scheelt weer. Maar zolang je ze zelf ook niet interessant vindt, dan houdt het daadwerkelijk daten natuurlijk ook wel op. \Maar is het online daten nu een uitbreiding geworden of is het vervanging van de anderen omdat die niet werkte voor je?
Ik snap je vraag niet...
  maandag 3 september 2012 @ 16:07:55 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347625
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

[..]

Ja serieus zo ervaar ik het ook hoor. Heb nu 1 meid in paiq waar ik goed mee overweg kan en die speelt dan diablo 3. Dat is misschien wel typerend voor mij ook maar goed :P maar zij is gewoon relaxt en wat normaal. Ik dacht eerst dat het principe wel goed was maar nu na 15 minuten toch stil enzo is alleen maar irritant juist. Terwijl ik verder juist niet zoveel problemen met meiden heb, in het echt niet en ook op gewone chatsites niet bijvoorbeeld. Paiq is voor mij echt wel verfuckt gewoon :D
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:09:25 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347680
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet...
Nou of je in het echt meisjes pakte vroeger en nu en daten via internet als extraatje is of dat daten via internet nu de vervanging is van meiden gruwelijk hard pakken in het echt 8-)
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:09:53 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347694
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef ArtistA het volgende:

Ik snap je vraag niet...
Hoe gaat het meiden versieren in de kroeg / op straat /waar dan ook?
Probeer je het nu online omdat dat dus niet lukt?
  maandag 3 september 2012 @ 16:14:46 #19
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347874
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou of je in het echt meisjes pakte vroeger en nu en daten via internet als extraatje is of dat daten via internet nu de vervanging is van meiden gruwelijk hard pakken in het echt 8-)
:')
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe gaat het meiden versieren in de kroeg / op straat /waar dan ook?
Probeer je het nu online omdat dat dus niet lukt?
Mwah, ik ben geen casanova als je dat bedoelt. In het verleden heb ik wel een aardig aantal aan meisjes versierd, maar een vriendin heb ik niet vaak gehad (2 keer).
Daarom wilde ik nog weleens uitwijken naar datingsites, maar het wierp nooit echt haar vruchten af.
  maandag 3 september 2012 @ 16:18:54 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348043
Net op paiq een battledate, vroeg ze wat we stemden. Ik pvv ander d66. Haar keus was gemaakt :D ( de ander dus :{ ) sommige meiden filteren echt best wel snel hehe
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:21:27 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348144
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef ArtistA het volgende:

Mwah, ik ben geen casanova als je dat bedoelt. In het verleden heb ik wel een aardig aantal aan meisjes versierd, maar een vriendin heb ik niet vaak gehad (2 keer).
Daarom wilde ik nog weleens uitwijken naar datingsites, maar het wierp nooit echt haar vruchten af.
Chatten werkt beter vind ik. Gewoon een groep mensen. Ook al zijn die ook vaak raar, maar in ieder geval meer mensen en niet zolang hoeven te wachten enzo en focussen op 1 persoon. of van die camchats zoals van flirtmee
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:24:43 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116348272
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Net op paiq een battledate, vroeg ze wat we stemden. Ik pvv ander d66. Haar keus was gemaakt :D ( de ander dus :{ ) sommige meiden filteren echt best wel snel hehe
Ja vind je het gek. :') Ik zou een PVV-stemmer ook meteen verwijderen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 3 september 2012 @ 16:26:05 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116348317
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
strik vraag :D had moeten zeggen dat je nog niet alles gelezen hebt en je de publieke debatten afwacht voor je een goede en juiste keuze kan maken.

Dat geeft an dat je eerst goed inleest voor je een belangrijke beslissing neemt. Kennelijk is politiek belangrijk voor haar anders stelt ze die vraag niet!

Ik heb ook zo een battledate gedaan, die andere gast zat alleen maar, goeie vraag ook_gek, goed punt ook_gek, heb je gelijk in ook_gek. Dus ik reageerde op een geven moment met de vraag of een eigen sterke mening en zelfstandig belangrijk is. Zegt die gast ja :D

Hij liep als een mak lammetje achter mij en haar aan :D na paar min lullen merkte ik al dat zij erg dominant was en heb toen al aangegeven dat ze voor die gast moet gaan omdat ik te dominant voor haar ben en zij hem heerlijk kan domineren en alles kan laten doen wat zij wil. Reageert hij, dat vind ik erg aardig dat je dat zegt ook_gek :D god domme zeg wat een figuur!

Ik heb elke keer gekke mensen in zo een battledate :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 3 september 2012 @ 16:28:35 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348416
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja vind je het gek. :') Ik zou een PVV-stemmer ook meteen verwijderen.
Ja zulke mensen zitten ertussen. Mensen verwijderen op basis van hun politieke voorkeur is net zo zwart/wit als stellen dat alle buitenlanders misdadig zijn of juist alle Nederlanders goed :') maar goed zolang je niet door hebt hoe simpel je denkt heb je er ook geen last van
we dan
pi_116348540
Hoezo is dat net zo zwart/wit.
Misschien heeft iemand gewoon behoefte aan samen leven met iemand die redelijk gelijk denkt qua politiek. En is ze het op geen enkel punt eens met de pvv
  maandag 3 september 2012 @ 16:34:35 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116348678
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
Misschien heeft iemand gewoon behoefte aan samen leven met iemand die redelijk gelijk denkt qua politiek. En is ze het op geen enkel punt eens met de pvv
Je kan toch wel samen leven als je beiden een ander idee hebben over de politiek? Lekker eigen mening, zelfstandig en eigen voor keuren. Ik zou dat respecteren van mijn partner. Sterker nog zal het aanmoedigen.

Neem bv verschillende politieke standpunten, daar kan je een goede discussie over voeren en elkaars mening respecteren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 3 september 2012 @ 16:34:40 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116348682
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja zulke mensen zitten ertussen. Mensen verwijderen op basis van hun politieke voorkeur is net zo zwart/wit als stellen dat alle buitenlanders misdadig zijn of juist alle Nederlanders goed :') maar goed zolang je niet door hebt hoe simpel je denkt heb je er ook geen last van
Onzin. De PVV (of de SGP bijv.) staat zo ver van mijn kijk op het leven vandaan dat ik dat bij voorbaat al afschrijf. Ik kan mensen die daarop stemmen met geen mogelijkheid serieus nemen, laat staan dat ik er een relatie mee zou willen.
  maandag 3 september 2012 @ 16:35:28 #28
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348714
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ja die kans is er. Moeten we discussieren over hoe groot die kans is? Want je praat over samen leven na een gesprek van 1 minuut met haar op een datingssite waarbij geen enkel punt ze dus van de pvv goed vindt (waarvan genoeg overeenstemmen met ook andere partijen). Wordt een beetje een verhaaltje 1%er als je snapt wat ik bedoel. Zoiets noemt men in de meeste gevallen gewoon kortzichtig of juist niet goed gefundeerde haat (wat zulke mensen graag juist over de pvv willen zeggen). Ik denk dat je dit ook wel wat in moet zien?
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:35:51 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116348732
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon meer de functionaliteit van Paiq of sowieso het internetdaten is. Ik zou er ook op afknappen bij een battledate, tenminste, ik vind het van een vriend of vriendin beter te accepteren dan van een eventuele partner. Het gaat ook niet erom dat je overal hetzelfde over denkt maar je hebt toch je eigen referentiekader en ervaringen waaruit je redeneert. En dat kan dan dus gigantisch botsen ;)
  maandag 3 september 2012 @ 16:37:50 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348826
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Onzin. De PVV (of de SGP bijv.) staat zo ver van mijn kijk op het leven vandaan dat ik dat bij voorbaat al afschrijf. Ik kan mensen die daarop stemmen met geen mogelijkheid serieus nemen, laat staan dat ik er een relatie mee zou willen.
Je lijkt serieus op mij te willen reageren maar zal wel schijn zijn dan ;) in ieder geval als je zo in het leven staat dan kunnen wij toch niet praten nee. Hoeft ook niet, maar ja raar. De meeste intelligente personen zie je niet stellen dat ze echt veel uitsluiten. Dat zijn meestal andere mensen. Hoe dan ook terug ontopic want dit wordt wat offtopic zo terwijl ik alleen wou aangeven dat ik het raar vindt dat een meid op basis van zoiets je al kan afkappen. Ben namelijk best een aardig en leuk persoon in het echt ;)
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:38:01 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116348834
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja die kans is er. Moeten we discussieren over hoe groot die kans is? Want je praat over samen leven na een gesprek van 1 minuut met haar op een datingssite waarbij geen enkel punt ze dus van de pvv goed vindt (waarvan genoeg overeenstemmen met ook andere partijen). Wordt een beetje een verhaaltje 1%er als je snapt wat ik bedoel. Zoiets noemt men in de meeste gevallen gewoon kortzichtig of juist niet goed gefundeerde haat (wat zulke mensen graag juist over de pvv willen zeggen). Ik denk dat je dit ook wel wat in moet zien?
Wil niet teveel offtopic maar haat heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik haat PVV-stemmers niet, ik snap ze gewoon meestal niet. En praat liever over andere dingen dan politiek met ze.

On topic: hoe zou je zelf dan reageren op een online date die extreem links stemt?
pi_116348900
Maar niet indereen is instaat tot die discussie, misschien kan zij dat wel niet hebben.
En weet ze dat heel goed van haarzelf

En ik ga bijna samenwonen, heb een bepaalde toekomstvisie en een idee van wat voor mij de juiste bezuinigingen zijn.. Dat zie ik toch graag terug in mijn partner een gedeelde visie.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Sommige dingen waren en zijn voor mij ook een dealbreaker kan je nog zo leuk zijn denk je daar heel anders over gaat het niet werken. Kan ik die persoon wel een kans geven maar zal het toch stuk gaan lopen. :)
  maandag 3 september 2012 @ 16:39:52 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348917
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wil niet teveel offtopic maar haat heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik haat PVV-stemmers niet, ik snap ze gewoon meestal niet. En praat liever over andere dingen dan politiek met ze.

On topic: hoe zou je zelf dan reageren op een online date die extreem links stemt?
Geen problemen mee. Vind het wel interessant denk ik. Zolang ze niet gaat stellen dat ik niet vlees mag eten bijvoorbeeld ofzo. Maar ik heb het idee dat rechtse personen minder problemen hebben met links dan links met rechts in het algemeen.
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:42:04 #34
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116349013
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Geen problemen mee. Vind het wel interessant denk ik. Zolang ze niet gaat stellen dat ik niet vlees mag eten bijvoorbeeld ofzo. Maar ik heb het idee dat rechtse personen minder problemen hebben met links dan links met rechts in het algemeen.
wij "knuffelen" iedereen dus ook jullie rechtsmensen hoor. Ja ik vind het ook wel interessant zolang er geen dingen zijn waar ik echt niet ook maar een beetje achter kan gaan staan of echt discriminerende zaken. Dat kan me enorm kwaad maken dan. Het blijft altijd maar afwachten wat iemands voorkeur is dus op zich wel handig dat je battledate dat vroeg :)
  maandag 3 september 2012 @ 16:42:52 #35
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116349056
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef Pvoesss het volgende:
Maar niet indereen is instaat tot die discussie, misschien kan zij dat wel niet hebben.
En weet ze dat heel goed van haarzelf

En ik ga bijna samenwonen, heb een bepaalde toekomstvisie en een idee van wat voor mij de juiste bezuinigingen zijn.. Dat zie ik toch graag terug in mijn partner een gedeelde visie.

[..]

Sommige dingen waren en zijn voor mij ook een dealbreaker kan je nog zo leuk zijn denk je daar heel anders over gaat het niet werken. Kan ik die persoon wel een kans geven maar zal het toch stuk gaan lopen. :)
Oke, ik heb nog nooit in een relatie gehad dat politieke verschillen zoiets tot gevolg kan hebben.. ik zal wel oppervlakkig zijn dan :P maar uh jammer dan voor je. hoe dan ook dit pvv gedoe krijgt teveel aandacht. Gezien dat ik het helemaal niet daarom poste..
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:45:15 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116349160
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

doe's normaal man... je begint aardig negatief op te vallen zo overal, en dat is rete irritant
pi_116349219
Morgen weer een date, het vervolg van vrijdag/zaterdag *O*
  maandag 3 september 2012 @ 16:46:44 #38
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116349221
Ik weet geeneens wat mijn date stemt. Laatst gevraagd, maar ze zei: interesseert politiek jou iets? Nou niet veel schat, maar wat stem je? "Zeg ik niet". OK, gaan we lekker verder met neuken.
Zolang ze die blonde pruik van Geert daaronder niet laat groeien zal het me ook geen reet interesseren wat ze stemt.
  maandag 3 september 2012 @ 16:46:50 #39
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116349228
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef Re het volgende:

[..]

doe's normaal man... je begint aardig negatief op te vallen zo overal, en dat is rete irritant
overal? stel je niet zo aan zeg, beetje luchtig houden mag best. iets vertelt me dat dit ook na dit pvv gedoe komt terwijl ik daar helemaal niet voor kies. Beetje neutraler zijn gelieve..

in het kader van politiek had ik eigenlijk gewoon moeten antwoorden: doe zelf eens normaal man 8-)
we dan
pi_116349247
Ik ben opgegroeid met een extreem (politiekevoorkeur) geloof hatende vader..
Kon geen discussie aangaan over politiek of geloof en was direct drama.

Ik heb mijn portie politiek discussiëren wel gehad zeg maar..
Ik zou overigens niet direct een PVV stemmer daarop afwijzen..

Maar iemand die heel fel in zijn geloof of politieke voorkeur is dan weer wel.
Maakt het voor mij niet uit of je links of rechts als voorkeur hebt.
Maar geef mijn portie dan maar aan een ander.
  maandag 3 september 2012 @ 16:54:39 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116349586
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen weer een date, het vervolg van vrijdag/zaterdag *O*
Lekker snel erachter aan ^O^
pi_116349663
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lekker snel erachter aan ^O^
Ja, het paste anders niet echt in onze agenda's en dan zou er deze week niets meer van komen. Dat zou ik zelf wel zonde vinden, maar zij gelukkig ook.
  maandag 3 september 2012 @ 17:22:56 #43
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116350747
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Chatten werkt beter vind ik. Gewoon een groep mensen. Ook al zijn die ook vaak raar, maar in ieder geval meer mensen en niet zolang hoeven te wachten enzo en focussen op 1 persoon. of van die camchats zoals van flirtmee
Misschien moet ik gewoon een keer een chat copy/pasten hier en dan aan jullie vragen wat ik fout doe :')
  maandag 3 september 2012 @ 17:24:39 #44
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116350795
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Misschien moet ik gewoon een keer een chat copy/pasten hier en dan aan jullie vragen wat ik fout doe :')
Ja dat kan wel interessant zijn :7

Omschrijf anders gewoon even hoe het gaat meestal?
we dan
pi_116350872
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Omschrijf anders gewoon even hoe het gaat meestal?
dan is de copy paste denk ik beter, anders krijgen we toch zijn kant van het verhaal....
  maandag 3 september 2012 @ 17:27:11 #46
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116350896
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef rival het volgende:

[..]

dan is de copy paste denk ik beter, anders krijgen we toch zijn kant van het verhaal....
Ja ik ben gewoon wat ongeduldig sorry :@
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 17:27:45 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116350920
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

overal? stel je niet zo aan zeg, beetje luchtig houden mag best. iets vertelt me dat dit ook na dit pvv gedoe komt terwijl ik daar helemaal niet voor kies. Beetje neutraler zijn gelieve..

in het kader van politiek had ik eigenlijk gewoon moeten antwoorden: doe zelf eens normaal man 8-)
dat pvv gedoe heeft er geen ene reet mee te maken, ik vraag je gewoon normaal te doen, je valt op, in elk topic, en nee niet positief dus dat wilde ik je gewoon even meegeven,

en nu weer verder over datingsites en ervaringen daarmee
  maandag 3 september 2012 @ 17:30:08 #48
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116351002
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef rival het volgende:

[..]

Moet je wel met iemand in een chat komen...
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon wat ongeduldig sorry :@
Ik snap je wel, maar wat rival zegt is behoorlijk waar. Een objectieve mening is zeer gewenst als het hierop aankomt.

Iemand trouwens weleens die foto's beoordeeld op Paiq?
Jezus, wat een gedrochten komen daar voorbij. Sorry, het is ook de meest oppervlakkige bezigheid die ik ooit heb gedaan in m'n leven en ik haal nog meer plezier uit het smeren van een boterham, maar echt :')
  maandag 3 september 2012 @ 17:33:52 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116351155
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:30 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Moet je wel met iemand in een chat komen...

[..]

Ik snap je wel, maar wat rival zegt is behoorlijk waar. Een objectieve mening is zeer gewenst als het hierop aankomt.

Iemand trouwens weleens die foto's beoordeeld op Paiq?
Jezus, wat een gedrochten komen daar voorbij. Sorry, het is ook de meest oppervlakkige bezigheid die ik ooit heb gedaan in m'n leven en ik haal nog meer plezier uit het smeren van een boterham, maar echt :')
1 foto van mij scoort een 8,5 daarop (dat kan je zien) terwijl ik die foto juist wat stom vind omdat ik een kusje geef richting de camera :') rest allemaal rond de 7.5
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 17:39:12 #50
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116351383
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

1 foto van mij scoort een 8,5 daarop (dat kan je zien) terwijl ik die foto juist wat stom vind omdat ik een kusje geef richting de camera :') rest allemaal rond de 7.5
8.5 - 8.5 - 8.3 8)7
  maandag 3 september 2012 @ 17:51:29 #51
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116351878
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef ArtistA het volgende:

[..]

8.5 - 8.5 - 8.3 8)7
hehe fucker >:)

trouwens dan moet je toch in het echt ook wel genoeg voor elkaar krijgen? Althans mijn waardering lager maar gaat best wel oke sinds mijn 18e :P
we dan
pi_116352140
Muah heb zelf ook geen slecht cijfer op Paiq, maar het is niet zo dat ik irl echt hosselacties op mij af krijg.

Vrouwen moeten ook echt alles zelf doen he... ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  maandag 3 september 2012 @ 18:00:10 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116352167
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Perzephone het volgende:
Muah heb zelf ook geen slecht cijfer op Paiq, maar het is niet zo dat ik irl echt hosselacties op mij af krijg.

Ik kwam nooit hoger dan een 7.5 O+
  maandag 3 september 2012 @ 18:01:19 #54
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352200
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Perzephone het volgende:

Emancipatie is jullie grote deugd toch :P ;)
we dan
pi_116352299
Die cijfers zeggen alleen maar dat je óf echt heel lekker bent, óf dat je een gunstige foto hebt. De zwart-witfoto uit mijn fobo kreeg op Paiq een 9 na iets van 100 beoordelingen maar in het echt weet ik ook wel dat ik verre van een 9 ben. Ik had er nog wat foto's opstaan die allemaal meer dan een 8 kregen, gevolg is dat je wordt gekoppeld aan erg mooie vrouwen voor wie je toch tegenvalt als je in het echt geen 9 blijkt te zijn :')
  maandag 3 september 2012 @ 18:04:07 #56
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116352302
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

hehe fucker >:)

trouwens dan moet je toch in het echt ook wel genoeg voor elkaar krijgen? Althans mijn waardering lager maar gaat best wel oke sinds mijn 18e :P
Ik ben te kieskeurig.

Trouwens een update: Ik heb een date via Paiq!
Nu komt het grappige gedeelte: Ik was met een meisje aan het chatten en terwijl de foto van übervaag naar vaag ging en ik de naam bij dat vage gezicht kon plaatsen bleek het een vriendin te zijn die ik al 12 jaar ken en die ik in jaren niet meer heb gezien :')
Ik noemde haar bij voor- en achternaam en BAM!
  maandag 3 september 2012 @ 18:10:48 #57
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352529
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik ben te kieskeurig.

Trouwens een update: Ik heb een date via Paiq!
Nu komt het grappige gedeelte: Ik was met een meisje aan het chatten en terwijl de foto van übervaag naar vaag gaat en ik de naam bij dat vage gezicht kan plaatsen blijkt het een vriendin te zijn die ik al 12 jaar ken en die ik in jaren niet meer heb gezien :')
Ik noemde haar bij voor- en achternaam en BAM!
Oke leuk! ^O^ Moet wel zeggen dat mensen die zeggen dat kieskeurigheid ook wel beetje verkeerd kan overkomen.. ik bedoel ik heb gewoon leuke vriendinnetjes gehad qua uiterlijk en innerlijk maar voel me niet overdadig kieskeurig ofzo, helemaal niet. Als mensen dan zeggen dat ze nooit een relatie hebben omdat ze te kieskeurig zijn komt dat op mij over als een beetje een smoesje om die reden.. er zit heus wel wat leuks tussen in het echt (nu heb ik het over los van paiq e.d.). Kan me daar nooit zo in vinden in kieskeurigheid sorry ;) gotta love my honesty :6 :*
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 18:13:27 #58
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116352629
quote:
12s.gif Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke leuk! ^O^ Moet wel zeggen dat mensen die zeggen dat kieskeurigheid ook wel beetje verkeerd kan overkomen.. ik bedoel ik heb gewoon leuke vriendinnetjes gehad qua uiterlijk en innerlijk maar voel me niet overdadig kieskeurig ofzo, helemaal niet. Als mensen dan zeggen dat ze nooit een relatie hebben omdat ze te kieskeurig zijn komt dat op mij over als een beetje een smoesje om die reden.. er zit heus wel wat leuks tussen in het echt (nu heb ik het over los van paiq e.d.). Kan me daar nooit zo in vinden in kieskeurigheid sorry ;) gotta love my honesty :6 :*
Ik zeg natuurlijk nooit tegen meisjes dat ik kieskeurig ben.
Daarnaast denk ik dat ik veel te snel conclusies trek. Dat die conclusies vaak kloppen staat even buiten kijf :')
  maandag 3 september 2012 @ 18:15:34 #59
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116352720
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik zeg natuurlijk nooit tegen meisjes dat ik kieskeurig ben.
Daarnaast denk ik dat ik veel te snel conclusies trek. Dat die conclusies vaak kloppen staat even buiten kijf :')
Ja maar bedoel er zijn zoveel meiden. Zoveel leuke meiden ook. Wat is er nou extra kieskeurig te zijn als een meid er leuk uitziet en wat leuk gedraagt :P Misschien ontmoet je vaker minder leuke mensen ofzo dat kan. Ik heb ook vaak genoeg gehad dat een meid niet leuk genoeg is. Maar alsnog vaak genoeg ook juist wel. Kan dat nooit zo begrijpen gewoon :P
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 18:21:30 #60
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116352964
Ik merk van mezelf dat als ik teveel op de sites zit dat ik echt zo'n "het gras is altijd groener" - houding krijg. Ontmoet ik dan weer iemand die me leuk lijkt en zijn de dates leuk dan kan de rest me eigenlijk niet meer schelen en kijk ik niet naar de sites om. Ik knap trouwens eerder af op een hele vervelende karaktertrek dan op uiterlijk. Ik ben ook wel realistisch denk ik over wat qua uiterlijk een beetje matcht. Neemt niet weg dat ik iemand wel aantrekkelijk moet vinden.
pi_116353178
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:
Ik merk van mezelf dat als ik teveel op de sites zit dat ik echt zo'n "het gras is altijd groener" - houding krijg. Ontmoet ik dan weer iemand die me leuk lijkt en zijn de dates leuk dan kan de rest me eigenlijk niet meer schelen en kijk ik niet naar de sites om. Ik knap trouwens eerder af op een hele vervelende karaktertrek dan op uiterlijk. Ik ben ook wel realistisch denk ik over wat qua uiterlijk een beetje matcht. Neemt niet weg dat ik iemand wel aantrekkelijk moet vinden.
Misschien ben je er ook gewoon even klaar mee als je het gevoel krijgt dat het gras groener is ergens anders?
  maandag 3 september 2012 @ 18:31:53 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116353396
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien ben je er ook gewoon even klaar mee als je het gevoel krijgt dat het gras groener is ergens anders?
Zou goed kunnen hoor. Wil geen bittere datester worden of een vergane glorie hosselkoningin :P
pi_116354134
lol verkeerde topic :)
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 19:31:20 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116356137
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:
Ik merk van mezelf dat als ik teveel op de sites zit dat ik echt zo'n "het gras is altijd groener" - houding krijg.
Herkenbaar. Dat loopt ook hand in hand met dat je gewoon kieskeurig kan zijn, want hey volgende date staat alweer klaar.
What can change the nature of a man?
  maandag 3 september 2012 @ 20:28:02 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116359190
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Dat loopt ook hand in hand met dat je gewoon kieskeurig kan zijn, want hey volgende date staat alweer klaar.
Klopt :) Tja en vooral ook een beetje realistisch naar jezelf kijken, wat je zelf eigenlijk te bieden hebt.

Of je loopt tegen de "buurman" aan in de Jumbo ofzo..lekker ongemakkelijk :D Nadeel van in je eigen stad daten.
  maandag 3 september 2012 @ 20:28:37 #66
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116359209
Wie wil daten? Rawrr...
pi_116359655
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Grijsbaard het volgende:
Wie wil daten? Rawrr...
Verkeerde aanpak jong :P
  maandag 3 september 2012 @ 20:37:50 #68
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116359717
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Verkeerde aanpak jong :P
lol :P
  maandag 3 september 2012 @ 22:48:00 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_116367077
Moet nog wel leren hoe je de gesprekjes wat sneller richting het interessante trekt, blijf vooralsnog veel hangen in algemeenheden over werk, woonplaats etc.
pi_116367939
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet nog wel leren hoe je de gesprekjes wat sneller richting het interessante trekt, blijf vooralsnog veel hangen in algemeenheden over werk, woonplaats etc.
Tja, wat is "het interessante"? Dat zal ook voor iedereen anders zijn :P
pi_116369129
Pfff net weer knuppel op Paiq "jaaa ik ben eigenlijk niet single, maar seks moet zeker lukken hoor hihhi" :')

Verbaas me toch elke keer weer over mensen die willen vreemdgaan via zoiets. Noujaa... Hij schreef zn naam toch al met kleine letter. :D
pi_116369418
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Perzephone het volgende:
Pfff net weer knuppel op Paiq "jaaa ik ben eigenlijk niet single, maar seks moet zeker lukken hoor hihhi" :')

Verbaas me toch elke keer weer over mensen die willen vreemdgaan via zoiets. Noujaa... Hij schreef zn naam toch al met kleine letter. :D
tsja, wat was jouw reactie? :P
pi_116369509
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:29 schreef Thrar het volgende:

[..]

tsja, wat was jouw reactie? :P
Yum! Seks! :D

Duuuuuhuh :')
pi_116369567
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:31 schreef Perzephone het volgende:

[..]

goede reactie! :')
pi_116370112
Yahoo.... binnenkort ook een date... ze wil een kind van me :P
I'll sing you a lullaby.
pi_116370142
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik kwam nooit hoger dan een 7.5 O+
Ik kreeg een 10 van een dikke vrouw van 48 :')
I'll sing you a lullaby.
pi_116370175
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Grijsbaard het volgende:
Wie wil daten? Rawrr...
Psssttt.... meisje..... :7
I'll sing you a lullaby.
pi_116370596
Ik heb dit weekend twee dates gehad. Bij eentje ben ik in vage fotos getrapt, dat viel irl helaas erg tegen, niet alleen het uiterlijk. De ander was wel leuk, maar naderhand toch afgekapt door haar (wel dankbaar voor de duidelijkheid). Tot voor kort had ik een 100% score van 3 uit 3. Ik maar denken dat ik een koning was...
pi_116370669
topic spoiler
pi_116370688
foute klik
pi_116371141
Vage foto's is een no-go natuurlijk. Lijkt mij een no-brainer.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_116371161
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Psssttt.... meisje..... :7
Hihi O+
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_116371451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
Vage foto's is een no-go natuurlijk. Lijkt mij een no-brainer.
Ach, zolang je om je eigen vage foto's nog kunt lachen, lijkt het me niet zo erg. Sommige dames zagen de humor van mijn humor erover althans ook wel in.

Maar dat ligt natuurlijk geheel aan de vrouw op zich :P
pi_116371484
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef Doum het volgende:
De ander was wel leuk, maar naderhand toch afgekapt door haar (wel dankbaar voor de duidelijkheid).
Daar ben ik dan altijd wel benieuwd naar.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_116371844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:16 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Daar ben ik dan altijd wel benieuwd naar.
waar ben je benieuwd naar?
  dinsdag 4 september 2012 @ 08:01:15 #86
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116374094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:26 schreef Doum het volgende:

[..]

waar ben je benieuwd naar?
Wat was haar afknapper op jouw? En hoe duidelijk was ze erin ;).
pi_116374103
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Perzephone het volgende:

O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:41:52 #88
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116375585
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:31 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Mannen die 'hihihihi' zeggen zijn nou eenmaal woest aantrekkelijk.
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:41:50 #89
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116377008
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:41 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Mannen die 'hihihihi' zeggen zijn nou eenmaal woest aantrekkelijk.
ik wist dat ik iets goed deed :7
WFPB!
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:58:35 #90
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116377401
Mijn rupsen in m'n maag zijn ondertussen wel ontpopt tot kleine vlindertjes O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:59:26 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116377423
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Bij haar ook? denk je?
pi_116377441
Vanavond dus daten, een thuisdate. Ik ben zelden zenuwachtig, maar op het moment dat iemand bij je over de vloer komt is dat toch anders :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:02:32 #93
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116377502
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij haar ook? denk je?
Zoals ze soms naar me kan kijken en gezien ons intensieve en leuke contact (ook veel van haar kant) heb ik wel het vermoeden ja :Y
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:12:52 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116377732
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
Vanavond dus daten, een thuisdate. Ik ben zelden zenuwachtig, maar op het moment dat iemand bij je over de vloer komt is dat toch anders :')
Alle zooi is weg? :P
pi_116377765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alle zooi is weg? :P
Nou ja, ik ga mijn huis ook weer niet teveel aan kant maken, iemand moet er maar aan wennen dat ik niet de beste opruimer ben :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:15:27 #96
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116377800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
pi_116378072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zoals ze soms naar me kan kijken en gezien ons intensieve en leuke contact (ook veel van haar kant) heb ik wel het vermoeden ja :Y
Leuk man :D
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:44:44 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116378672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:

Nou ja, ik ga mijn huis ook weer niet teveel aan kant maken, iemand moet er maar aan wennen dat ik niet de beste opruimer ben :')
Gelijk in het diepe gooien :D

Nog speciale dingen in petto? of gewoon hapje eten enzo?
pi_116378812
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelijk in het diepe gooien :D

Nog speciale dingen in petto? of gewoon hapje eten enzo?
Ik ben bijzonder weinig creatief. In elk geval wat eten, maar een romanticus ben ik allerminst dus verder moet ik maar even zien wat we gaan doen. Beetje improviseren wordt het wel, ben ik bang :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:04:17 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116380749
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:

Ik ben bijzonder weinig creatief. In elk geval wat eten, maar een romanticus ben ik allerminst dus verder moet ik maar even zien wat we gaan doen. Beetje improviseren wordt het wel, ben ik bang :')
Niks mis mee lijkt me zo :)
pi_116380882
Als het klikt (iiiiiiiiiihrrrrrrl! Ik zei het k-woord!) is dat ook allemaal niet nodig, dan lul je gewoon de hele avond weg O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116380938
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het klikt (iiiiiiiiiihrrrrrrl! Ik zei het k-woord!) is dat ook allemaal niet nodig, dan lul je gewoon de hele avond weg O+
Klopt. Klikken (blergh, nu zeg ik het ook :') ) doet het wel, no worries dus :Y
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:14:40 #103
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116381021
Vrijdag een date. :) Zin in! Lijkt mij een erg leuke meid.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:18:40 #104
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381139
Wat een marteling is het soms,

Afgelopen zondag een eerste date gehad en nog niks teruggehoord... Volgens mij ging het hartstikke lekker en ik voelde me echt op mijn gemak, dame in kwestie was ook wel ontspannen. Alleen bij het afscheid nemen weer te impulsief geweest, wanneer leer ik dat nu eens af?

Ach, anders zondag of vrijdag een herkansing ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_116381237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef zalkc het volgende:
Wat een marteling is het soms,

Afgelopen zondag een eerste date gehad en nog niks teruggehoord... Volgens mij ging het hartstikke lekker en ik voelde me echt op mijn gemak, dame in kwestie was ook wel ontspannen. Alleen bij het afscheid nemen weer te impulsief geweest, wanneer leer ik dat nu eens af?

Ach, anders zondag of vrijdag een herkansing ;)
Wat is te impulsief? Je wilde haar zoenen maar ze weigerde? :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:23:32 #106
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is te impulsief? Je wilde haar zoenen maar ze weigerde? :')
Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoeten :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:24:16 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116381304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef zalkc het volgende:

[..]

Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoeten :)
Niets bijzonder impulsiefs aan lijkt mij :)

Dat zei mijn date ook tegen me, heb hem niet geslagen toen ofzo ;)
pi_116381320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dat is toch niet impulsief?
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:25:56 #109
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381351
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is toch niet impulsief?
Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.
pi_116381359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:14 schreef -Splash- het volgende:
Vrijdag een date. :) Zin in! Lijkt mij een erg leuke meid.
Nice, veel plezier!
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:27:42 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116381395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.
:') volgens mij probeer je echt dingen te lezen die er niet zijn.
pi_116381410
quote:

[..]

Als ze je niet leuk vindt dan ligt dat echt niet aan die opmerking :')
pi_116381412
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:28:24 #114
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') volgens mij probeer je echt dingen te lezen die er niet zijn.
Ik weet het, ben soms net een vrouw ;)
pi_116381427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zwanger!?

Gefeliciteerd *O*
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:29:01 #116
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116381428
quote:

[..]

Ligt natuurlijk aan je intonatie en lichaamshouding toen je zei dat je nog een keer wilt afspreken. Als je te gewillig overkomt schrikken sommige vrouwen daarvan en heb je mogelijk nu al je kansen verspeeld...
Shit happens.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:29:33 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116381438
quote:

SPOILER
WTF??? zwanger?!
Uhm feli dan maar :*
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:29:53 #118
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381449
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:31:00 #119
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:29 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan je intonatie en lichaamshouding toen je zei dat je nog een keer wilt afspreken. Als je te gewillig overkomt schrikken sommige vrouwen daarvan en heb je mogelijk nu al je kansen verspeeld...
Shit happens.
Tja, ik breek me nu mijn hoofd daarover. Hoe heb ik het precies geuit. Aan de andere kant eerst maar een paar keer rustig ademhalen ;)
pi_116381494
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

WTF??? zwanger?!
Uhm feli dan maar :*
Sommige mensen vinden kinderen wel leuk ja :(

:P
Sarcasme. Herken het.
pi_116381578
quote:

SPOILER
:D Gefeliciteerd *O*
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:34:26 #122
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116381579
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef zalkc het volgende:

[..]

Tja, ik breek me nu mijn hoofd daarover. Hoe heb ik het precies geuit. Aan de andere kant eerst maar een paar keer rustig ademhalen ;)
Ik weet niet of je advies wilt, maar ik geef het gewoon en je kijkt maar wat je ermee doet.
In dit geval zou ik sowieso een week radiostilte inlassen. Zelfs als ze jou een berichtje stuurt zou ik niet te prompt reageren. Wacht bij voorkeur een dag en als je het echt niet houdt minstens een paar uur.
Op die manier kom je niet in z'n geheel wanhopig over om haar weer te zien.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:35:14 #123
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116381599
quote:

SPOILER
Ah een successtory *O*
Gefeliciteerd *O*
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:36:53 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116381653
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden kinderen wel leuk ja :(

:P
Ik had geen idee of je uberhaupt kinderen wou of hoe je daarover dacht ;)
pi_116381662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik had geen idee of je uberhaupt kinderen wou of hoe je daarover dacht ;)
Nou bij dezen dan :P
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:37:18 #126
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik weet niet of je advies wilt, maar ik geef het gewoon en je kijkt maar wat je ermee doet.
In dit geval zou ik sowieso een week radiostilte inlassen. Zelfs als ze jou een berichtje stuurt zou ik niet te prompt reageren. Wacht bij voorkeur een dag en als je het echt niet houdt minstens een paar uur.
Op die manier kom je niet in z'n geheel wanhopig over om haar weer te zien.
Oh, advies hoeft ook niet zo hard :) ik had me ook al bedacht om er minstens een dag tussen te laten zitten als ik wat hoor :)

Vind het alleen zo stom van mezelf, ben er al eerder mee op mijn bek gegaan :(
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:37:21 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116381669
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou bij dezen dan :P
Leuk meis :*

Zolang je de foto's maar voor je houdt :( ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:37:57 #128
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116381687
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef zalkc het volgende:

[..]

Oh, advies hoeft ook niet zo hard :) ik had me ook al bedacht om er minstens een dag tussen te laten zitten als ik wat hoor :)

Vind het alleen zo stom van mezelf, ben er al eerder mee op mijn bek gegaan :(
Het is ook bezeikte boel... Hoe schat je haar in?
pi_116381699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Leuk meis :*

Zolang je de foto's maar voor je houdt :( ;)
Ik kom alleen maar alle onsmakelijke details vertellen :9
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:38:28 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116381704
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef Spirit82 het volgende:

in de SC van OUD :D
pi_116381708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gewoon optyfen naar OUD!
pi_116381772
Triest, maar zie mn posthistory :')
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:41:22 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116381789
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Triest, maar zie mn posthistory :')
Je bent al aan het inburgeren, mooi zo ^O^
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:42:12 #134
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116381815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Het is ook bezeikte boel... Hoe schat je haar in?
Momenteel? Ik denk dat ze er momenteel over twijfelt, date was leuk, afscheid wat minder, had al anekdotisch verteld dat ik geheid een blunder bega... Ik gok op een positieve balans na 2 dagen bedenktijd en dat een tweede date uitsluitsel moet gaan bieden.

Zie hier mijn leven, impulsief als de neten en analyseren tot het absurde ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:54:40 #135
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116382186
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:42 schreef zalkc het volgende:

[..]

Momenteel? Ik denk dat ze er momenteel over twijfelt, date was leuk, afscheid wat minder, had al anekdotisch verteld dat ik geheid een blunder bega... Ik gok op een positieve balans na 2 dagen bedenktijd en dat een tweede date uitsluitsel moet gaan bieden.

Zie hier mijn leven, impulsief als de neten en analyseren tot het absurde ;)
Mijn leven in een notedop :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:16:53 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116382896
quote:

[..]

En dan nog, het is juist erg prettig als iemand dat al aangeeft. Dan moet je misschien nog even nadenken maar als je het zelf ook tof vond is dat heerlijk om te horen. Het is nog maar dinsdag, relax. Wat zei ze op dat moment?
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:17:27 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116382909
quote:

SPOILER
Van harte!
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:17:32 #138
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116382919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En dan nog, het is juist erg prettig als iemand dat al aangeeft. Dan moet je misschien nog even nadenken maar als je het zelf ook tof vond is dat heerlijk om te horen. Het is nog maar dinsdag, relax. Wat zei ze op dat moment?
"Tot ziens"

Ik ben gewoon nerveus ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:18:28 #139
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116382951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:17 schreef zalkc het volgende:

[..]

Tot ziens
Deze meid klinkt zoveel cooler dan jij.

No offense.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:20:08 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116382991
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:17 schreef zalkc het volgende:

[..]

"Tot ziens"

Ik ben gewoon nerveus ;)
Nou idd je bent denk ik wat te nerveus ;) Als je enthousiast bent maar wel heel nerveuzig en wiebelig en weet ik wat dan kan dat wel eens een beetje een afknapper zijn. Maar ja, je wilt iemand die verder kijkt dan dat neem ik aan. Wacht rustig ff af. Ik heb zelf liever dat iemand nerveus is dan dattie zwijgt
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:20:13 #141
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116382993
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Deze meid klinkt zoveel cooler dan jij.

No offense.
Dank je voor het compliment, als zei cooler is ben ik automatisch hotter ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:20:37 #142
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116383004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dank je voor het compliment, als zei cooler is ben ik automatisch hotter ;)
Is ze hot?
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:21:22 #143
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116383021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Is ze hot?
En wat heeft dat er mee te maken?
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:22:41 #144
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116383067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou idd je bent denk ik wat te nerveus ;) Als je enthousiast bent maar wel heel nerveuzig en wiebelig en weet ik wat dan kan dat wel eens een beetje een afknapper zijn. Maar ja, je wilt iemand die verder kijkt dan dat neem ik aan. Wacht rustig ff af. Ik heb zelf liever dat iemand nerveus is dan dattie zwijgt
Dat scheelt weer, was juist redelijk ontspannen. Ik voelde me net iets teveel op mijn gemak zelfs :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:23:31 #145
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116383091
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef zalkc het volgende:

[..]

En wat heeft dat er mee te maken?
Die willen nog weleens arrogant zijn waar ik vandaan kom.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:29:59 #146
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116383278
quote:

SPOILER
Ik zei toch dat je meer moest sporten. Ga geen excuses verzinnen hé! :(
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:31:00 #147
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116383299
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Die willen nog weleens arrogant zijn waar ik vandaan kom.
Mwah, ben ik eigenlijk niet met je eens. Ook minder knappe vrouwen kunnen arrogant zijn, dat maak ik juist vaker mee :D

Kan ook aan paiq liggen, het lijkt soms wel of er een bepaald seizoen geopend is :D, soms meerdere verschrikkelijke arrogante types, soms wanhopig, soms compleet verknipt, soms krijg ik er compleet geen hoogte van. Op de een of andere manier tref ik er dan ook vier van hetzelfde type binnen een maand.

Maar als antwoord ze word niet snel een fotomodel en komt heel licht arrogant over, maar niks buitengewoons :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:32:29 #148
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116383328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:31 schreef zalkc het volgende:

[..]

Mwah, ben ik eigenlijk niet met je eens. Ook minder knappe vrouwen kunnen arrogant zijn, dat maak ik juist vaker mee :D

Kan ook aan paiq liggen, het lijkt soms wel of er een bepaald seizoen geopend is :D, soms meerdere verschrikkelijke arrogante types, soms wanhopig, soms compleet verknipt, soms krijg ik er compleet geen hoogte van. Op de een of andere manier tref ik er dan ook vier van hetzelfde type binnen een maand.

Maar als antwoord ze word niet snel een fotomodel en komt heel licht arrogant over, maar niks buitengewoons :)
Niks mis met een beetje haar op de tanden :P
Daarnaast hoeft een meisje ook geen fotomodel te zijn. Niets is onaantrekkelijker dan een meisje die zichzelf helemaal geweldig vindt, hoe mooi ze ook is.
pi_116383544
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:
Die cijfers zeggen alleen maar dat je óf echt heel lekker bent, óf dat je een gunstige foto hebt. De zwart-witfoto uit mijn fobo kreeg op Paiq een 9 na iets van 100 beoordelingen maar in het echt weet ik ook wel dat ik verre van een 9 ben. Ik had er nog wat foto's opstaan die allemaal meer dan een 8 kregen, gevolg is dat je wordt gekoppeld aan erg mooie vrouwen voor wie je toch tegenvalt als je in het echt geen 9 blijkt te zijn :')
Mijn blackberry deed ook ooit een keer raar en met de perfecte lichtomstandigheden en pose kwam er een behoorlijk goede foto uit.
Elke dag ontving ik oneliners en 9,3 na 150 beoordelingen, heb hem inmiddels maar verwijderd want dat is geen juiste afspiegeling van de werkelijkheid :P
Ik kreeg oneliners van de mooiste chicks die mij normaal gesproken geen blik waardig gunnen :D

_Cue stond ook bij mijn bewonderaars :D
pi_116383897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef richard_prf het volgende:

_Cue stond ook bij mijn bewonderaars :D
nou als dat geen daten wordt O+
pi_116384049
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik keek net weer even met verbazing dat van de 3 foto's die ik daar heb de gene waarvan ik dacht dat ie het best zou scoren, en die ik zelf het leukst vind een magere 6.4 krijgt, terwijl een simpele badkamerspiegelfoto zonder echte lach en een wat oudere buitenfoto die wel leuk is maar waar ik er alles behalve modueus op sta, een 8 krijgen. Allen na 20+ beoordelingen.... maar die 6.4 foto doet mij (helaas dan) imo het meest recht kwa hoe ik er IRL uitzie denk ik...

Anyhoe.. al weken niets actief gedaan op datingsites... en met passief er op staan komt er letterlijk 0,0 op mij af. Dus of maar weer actief er achter aan of maar eens die abo's opzeggen, zonde van geld zo :+
pi_116384116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:00 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik keek net weer even met verbazing dat van de 3 foto's die ik daar heb de gene waarvan ik dacht dat ie het best zou scoren, en die ik zelf het leukst vind een magere 6.4 krijgt, terwijl een simpele badkamerspiegelfoto zonder echte lach en een wat oudere buitenfoto die wel leuk is maar waar ik er alles behalve modueus op sta, een 8 krijgen. Allen na 20+ beoordelingen.... maar die 6.4 foto doet mij (helaas dan) imo het meest recht kwa hoe ik er IRL uitzie denk ik...

Anyhoe.. al weken niets actief gedaan op datingsites... en met passief er op staan komt er letterlijk 0,0 op mij af. Dus of maar weer actief er achter aan of maar eens die abo's opzeggen, zonde van geld zo :+
Geen fobo, dus kan niet oordelen ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:03:54 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116384137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:54 schreef rival het volgende:

Ik heb al een andere date O+
pi_116384165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb al een andere date O+
Misschien is het wel richard en houden jullie het stiekem voor ons verborgen :o
pi_116384177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:31 schreef zalkc het volgende:

[..]

Zijn idd juist eerder wat de net-niet vrouwen die uit onzekerheid zich een arrogante attitude aanmeten... zo onnodig.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:06:01 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116384189
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:05 schreef Mystikvm het volgende:

Misschien is het wel richard en houden jullie het stiekem voor ons verborgen :o
Ik val op iets andere types ;)
pi_116384231
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:54 schreef rival het volgende:

[..]

Ik zelf doe sowieso niet aan daten :p
Vond het alleen grappig dat Cue er tussen stond :s)
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:13:45 #158
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116384359
quote:

[..]

Ik heb ook eens gekeken hoe vaak die is beoordeeld bij mij, maar blijkbaar dus 150 - 146 - 141
pi_116384491
quote:

[..]

Zonde van het geld inderdaad, ik zou echt nooit betalen voor datingsites er zijn gratis ook genoeg mogelijkheden. (ik ben wel behoorlijk materialistisch en gierig ingesteld dus kan ook persoonlijk zo zijn, zoveel mogelijk geld besparen om goede dure aankopen te doen :D)
Op paiq kan je bijvoorbeeld elke dag gratis een onelinertje sturen. Dan heb je elke week dus sowieso 7 kansen om met iemand in contact te komen :)

Wat is eigenlijk het laagste cijfer dat je kan krijgen? Ik denk zelf een 6.
pi_116384514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:13 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik heb ook eens gekeken hoe vaak die is beoordeeld bij mij, maar blijkbaar dus 150 - 146 - 141
Als je zelf vaker foto's van anderen gaat beoordelen dan worden jouw foto's ook vaker beoordeeld en stijgt de kans aanzienlijk om oneliners te ontvangen en/of meer bewonderaars.
pi_116384693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je doet wel hard je best om onze date verborgen te houden :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:37:05 #162
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116385007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je zelf vaker foto's van anderen gaat beoordelen dan worden jouw foto's ook vaker beoordeeld en stijgt de kans aanzienlijk om oneliners te ontvangen en/of meer bewonderaars.
Dat wist ik niet. Toch ben ik niet zo actief daar hoor...
pi_116385084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:37 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Toch ben ik niet zo actief daar hoor...
Niet alleen zullen jouw foto's vaker tussen de foto beoordelingen zitten maar ook als je bij anderen in hun "foto bewonderaars"lijstje terecht komt dan is er een kans dat een dame besluit je een oneliner te sturen... al helemaal omdat je er eentje per dag gratis kan versturen tegenwoordig :)

Ik ben zelf ook nauwelijks actief daar. Soms is het leuk om te chatten als ik me verveel :D
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:40:39 #164
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116385131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet alleen zullen jouw foto's vaker tussen de foto beoordelingen zitten maar ook als je bij anderen in hun "foto bewonderaars"lijstje terecht komt dan is er een kans dat een dame besluit je een oneliner te sturen... al helemaal omdat je er eentje per dag gratis kan versturen tegenwoordig :)
:D
Ik heb volgende week al een date en daarnaast vind ik een meisje echt leuk die ik al langer ken. Dus voorlopig zit ik wel ff goed ;)
pi_116385204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:40 schreef ArtistA het volgende:

[..]

:D
Ik heb volgende week al een date en daarnaast vind ik een meisje echt leuk die ik al langer ken. Dus voorlopig zit ik wel ff goed ;)
oh ja dan zit je helemaal goed inderdaad, succes :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:42:46 #166
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116385206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

oh ja dan zit je helemaal goed inderdaad, succes :)
Dank! :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:44:12 #167
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116385263
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook nauwelijks actief daar. Soms is het leuk om te chatten als ik me verveel :D
Misschien ook maar weer eens gaan doen, hoewel ik niet zoveel op heb met mensen op uiterlijk te beoordelen. Ook wel de reden dat paiq mij wel bevalt, heb zo'n naar gevoel erbij om eerst naar uiterlijk te gaan kijken.
pi_116385374
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

blijkbaar niet, hoe kom je anders tussen zijn bewonderaars?
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:48:28 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116385438
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef rival het volgende:

Innerlijk ;) Karakter enzo
pi_116385448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef rival het volgende:

[..]

Ze zal wel niet kwa uiterlijk bedoelen :D
pi_116385485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Innerlijk ;) Karakter enzo
:'( :'( :'(
pi_116385607
Ja, genoeg weer over je uiterlijk.
Ja doei.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:59:05 #173
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116385768
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, genoeg weer over je uiterlijk.
Ik weet ineens weer waarom deze in mijn myat staat en waarom ik hier nooit meer kwam :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:09:07 #174
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116386064
oeps
pi_116386133
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb af en toe eerder het idee dat vaca loca en richard één persoon zijn.
Nein, we zijn het soms met elkaar eens omdat we dezelfde soort ervaringen meemaken.

Verder heb ik niet geklaagd over mijn uiterlijk in dit topic.
pi_116386156
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb af en toe eerder het idee dat vaca loca en richard één persoon zijn.
Nee dankje...

Mystikvm had het over beoordeling van foto's vs beoordeling IRL... ik maakte slechts punt dat je eigen idee daarover blijkbaar nogal kan verschillen t.o.v. de vrouwen die het beoordelen...

Maar snij anders zelf even een ander onderwerp aan ipv dit soort comments.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:12:13 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116386165
OT: Badoo date is wel van de baan en aangezien de enige enigzins normaal ogende man met een redelijke leeftijd en profiel een voetfetisjist bleek schuif ik badoo weer eventjes opzij :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:13:32 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116386199
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Nee dankje...

Mystikvm had het over beoordeling van foto's vs beoordeling IRL... ik maakte slechts punt dat je eigen idee daarover blijkbaar nogal kan verschillen t.o.v. de vrouwen die het beoordelen...

Maar snij anders zelf even een ander onderwerp aan ipv dit soort comments.
Valt me gewoon op dat jij er dan ook altijd als de kippen bij bent, niets meer. En heb het al veranderd maar je was me te snel af ;)
pi_116386221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
OT: Badoo date is wel van de baan en aangezien de enige enigzins normaal ogende man met een redelijke leeftijd en profiel een voetfetisjist bleek schuif ik badoo weer eventjes opzij :P
Hoe kom je daar dan achter joh?!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:14:23 #180
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116386235
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
Heb nog nooit begrepen wat daar geil aan kan zijn.. :S
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:15:01 #181
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116386259
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Heb nog nooit begrepen wat daar geil aan kan zijn.. :S
Het schijnt heel populair te zijn ook nog :?
pi_116386284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Valt me gewoon op dat jij er dan ook altijd als de kippen bij bent, niets meer. En heb het al veranderd maar je was me te snel af ;)
Hou nu maar op met die beledigingen van je :(

Heb je al geiten gemolken?
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:17:13 #183
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116386349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ging vrij snel tijdens het gesprek opeens over...voeten. Ik dacht al zoiets van oh jee...en ja hoorr ;)
Maar wel gelachen, dat wel :)
pi_116386355
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af, vroeg ie om een foto collage van je voeten ofzo? :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:18:09 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116386378
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hou nu maar op met die beledigingen van je :(

Heb je al geiten gemolken?
Bitch more, en nee de student daar date ik al lang niet meer mee.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:18:50 #186
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116386395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Het schijnt heel populair te zijn ook nog :?
Helaas was ik daar ook een tijdje geleden achtergekomen.. -.-"
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:20:08 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116386439
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Helaas was ik daar ook een tijdje geleden achtergekomen.. -.-"
Voetfetisjisten gaan ook erg ver in hun adoratie hoor. Dat is geen simpele voetmassage.
Maar goed, ook zij via een datingsite aan hun gerieven komen denk ik.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:20:57 #188
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116386466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Voetfetisjisten gaan ook erg ver in hun adoratie hoor. Dat is geen simpele voetmassage.\
Maar goed, ook zij via een datingsite aan hun gerieven komen denk ik.
ff serieus.. ze douwen gewoon je tenen in hun muil.... :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:24:08 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116386561
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:20 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

ff serieus.. ze douwen gewoon je tenen in hun muil.... :')
Zelfs dat valt voor velen nog onder gewone erotiek hoor. Voetfetisjisten..laat ik er maar over ophouden. Maar die vinden schoenen ook lekker, laat ik het zo zeggen.

Ieder het zijne natuurlijk maar gedacht dat dat soort liefhebbers nou niet meteen om half zeven 's avonds op badoo zouden zitten :P
pi_116386593
Of je vergeet even je normale schoenen als je met de motor naar je date gaat :')
Zo maar even snel wat kopen _O-
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:28:30 #191
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116386701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zelfs dat valt voor velen nog onder gewone erotiek hoor. Voetfetisjisten..laat ik er maar over ophouden. Maar die vinden schoenen ook lekker, laat ik het zo zeggen.

Ieder het zijne natuurlijk maar gedacht dat dat soort liefhebbers nou niet meteen om half zeven 's avonds op badoo zouden zitten :P
Haha blijkbaar wel dus..
pi_116386707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel gek dat ie daar dan meteen over begint. Ik bedoel... naja, dat iemand iets aparts leuk/lekker vindt, is tot daaraan toe. Als het echt een leuke vent is maar hij sabbelt graag aan je grote teen, swa... Of is dat ook al not done?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:37:16 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116386976
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
, swa...
8-)
pi_116387005
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

8-)
IK WIST HET GEWOON HE :(
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:39:22 #195
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116387051
Maakt niet uit swa, je weet toch. :+

Maar soit, het lijkt me toch niet echt cool als iemand aan je tenen zit te sabbelen. :') Zeker personen die daar snel over beginnen zijn eigenlijk in de regel altijd freaks.
pi_116387163
quote:
Relationships to health and disease

Some researchers have hypothesized that foot fetishism increases as a response to epidemics of sexually transmitted diseases. In one study, conducted by Dr. A James Giannini at Ohio State University an increased interest in feet as sexual objects was observed during the great gonorrhea epidemic of twelfth century Europe, and the syphilis epidemics of the 16th and 19th centuries in Europe. In the same study, the frequency of foot-fetish depictions in pornographic literature was measured over a 30 year interval. An exponential increase was noted during the period of the current AIDS epidemic. In these cases, sexual foot play was viewed as a safe-sex alternative. However, the researchers noted that these epidemics overlapped periods of relative female emancipation. Sexual focus on female feet was also hypothesized to have been a reflection of a more dominant posture of the woman in sexual-social relations. (The first surviving mention of foot fetish is by Bertold of Regensburg in 1220.)

Causes

Neurologist Vilayanur S. Ramachandran proposed that foot fetishism is caused by the feet and the genitals occupying adjacent areas of the somatosensory cortex, possibly entailing some neural crosstalk between the two.]

Notable foot fetishists from the past
Notable people are listed alphabetically by last name and single name.
Ted Bundy
Casanova
George du Maurier
Johann Wolfgang von Goethe
Thomas Hardy
Elvis Presley
Quentin Tarantino
Andy Warhol
Een foot fetishist kan dus een ware Casanova zijn, of een koude serialkiller a la Ted Bundy :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:43:31 #197
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116387183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Of je vergeet even je normale schoenen als je met de motor naar je date gaat :')
Zo maar even snel wat kopen _O-
:D Begin jij nou ook al? Leuk, is dat die eerste date-date? Wat gaan jullie doen?
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:47:16 #198
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116387290
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wel gek dat ie daar dan meteen over begint. Ik bedoel... naja, dat iemand iets aparts leuk/lekker vindt, is tot daaraan toe. Als het echt een leuke vent is maar hij sabbelt graag aan je grote teen, swa... Of is dat ook al not done?
Ha ja, ik snap het ook niet dat hij denkt dat dat gelijk goed valt bij een potentiele date. Neuh maar het was nogal een extreem geval, zeg maar. Ik ga dan gerust vragen wat hij precies zoekt, natuurlijk :P

Aan een grote of kleinere teen sabbelen moet iemand idd zelf weten. Wel gewassen dan.
pi_116391376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Bitch more, en nee de student daar date ik al lang niet meer mee.
Wie is deze keer de gelukkige?
pi_116391493
Mijn date verschijnt zo weer nadat ik er gisteren een tweede date mee had en 'r vanmorgen maar op bed heb laten liggen. Want ik had iets met werk. Hetgeen het technisch gezien wel de derde date maakt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116391599
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:01 schreef tcr het volgende:

[..]

Wat was haar afknapper op jouw? En hoe duidelijk was ze erin ;).
Ze was duidelijk in dat ze niet meer verder wilde na onze date. God weet waarom, denk niet dat ik van haar daarop snel een eerlijk antwoord krijg. Ik vind het iig behoorlijk dom, want we hebben ongeveer dezelfde toekomstplannen/visie.
pi_116391804
quote:

SPOILER
Proficiat, Spirit. Kunnen we over niet al te lange tijd in het immer fidele OUD het eens hebben over over je heen kotsende kinderen.
pi_116392958
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn date verschijnt zo weer nadat ik er gisteren een tweede date mee had en 'r vanmorgen maar op bed heb laten liggen. Want ik had iets met werk. Hetgeen het technisch gezien wel de derde date maakt.
Klinkt alsof je tweede date zeer geslaagd was :P
pi_116393027
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Klinkt alsof je tweede date zeer geslaagd was :P
HJ is een echte serial dater,
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 21:25:06 #205
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116398063
quote:

SPOILER
Holy shit, ga jij altijd zo snel?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:54:10 #206
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116399994
Ik werd zo maar aangesproken op Badoo door een meisje van 16. Haar date had afgezegd en of ik af wilde spreken in het park.

Dus vlak buiten het park heb ik haar via Badoo heen en weer gestuurd, maar ik zag alleen maar wat Marokkaanse jongetjes rondwandelen. :')

Ik ben er maar niet verder op ingegaan, maar wel een heul spannend avontuur beleefd, zal ik er een topic over openen? :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116400241
grrr
hele leuke meid ontmoet en laatst mee op stap gegaan, was echt superleuk

reageert ze paar dagen later totaal niet op 2 sms'jes :(((....nee ze was niet dronken die avond, gewoon nuchter. en ja heb haar nuchter ontmoet.

niet reageren = bijna altijd geen interesse meer....maarrrr ik sms haar over week ofzo wel weer voor een volgend afspraakje, je kunt altijd betten op spijt van haar kant dat ze zelf niet wat iniatief toonde (heb dat eens meegemaakt). dit was wel een meid die volgens mij al heel lang vrijgezel is, die is zo gewend om een single leventje te leiden, dat moet je heel slow spelen.
pi_116401600
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werd zo maar aangesproken op Badoo door een meisje van 16. Haar date had afgezegd en of ik af wilde spreken in het park.

Dus vlak buiten het park heb ik haar via Badoo heen en weer gestuurd, maar ik zag alleen maar wat Marokkaanse jongetjes rondwandelen. :')
[blaat]
Mijn grote duim much?
pi_116401770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het laagste cijfer dat je kan krijgen? Ik denk zelf een 6.
5.8 heb ik nu voor eentje
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:23:20 #210
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116401951
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Mijn grote duim much?
Nope
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:28:59 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116402392
binnen een jaar zwanger? Gevalletje van rinkelende eierstokken? :D
pi_116402525
Was het gepland trouwens?
pi_116403269
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik dacht dat die foto's altijd standaard heel hoog beoordeeld werden :')

Wat heb ik trouwens een hekel aan die types waarbij ik altijd zelf het gesprek op moet starten, maar als je eenmaal een gesprek hebt, is het altijd erg gezellig, vaak nog meer van haar kant. Maar de volgende keer dan zelf het gesprek opstarten ho maar :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:42:34 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116403301
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klinkt als erg geslaagd, leuk! :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:45:14 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116403466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wie is deze keer de gelukkige?
Geen idee nog
pi_116403513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:D Begin jij nou ook al? Leuk, is dat die eerste date-date? Wat gaan jullie doen?
Hoezo ik ook al? :P
Nee, was tweede date-date :P. Gewoon een beetje gewandeld enzo. Was weer leuk en gezellig.
Maar ik denk toch dat ik meer gevoelens heb voor eerste date-mevrouw.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:08:00 #217
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116404848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Geen idee nog
Ik denk S. :P
pi_116406795
quote:

[..]

Holy f*ck die foto moet dan wel gruwelijk zijn :o
pi_116407229
Ik ben onlangs gekoppeld aan een man op Paiq. :') Ik heb het er ook een beetje mee gehad. Ik tref alleen maar lelijke en/of oninteressante vrouwen en ik moet altijd het gesprek opstarten. Aufgetieft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116407578
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
Ik ben onlangs gekoppeld aan een man op Paiq. :') Ik heb het er ook een beetje mee gehad. Ik tref alleen maar lelijke en/of oninteressante vrouwen en ik moet altijd het gesprek opstarten. Aufgetieft.
Wel herkenbaar, ben zelf ook niet de hoofdprijs dus dan compenseer ik dat maar door altijd het gesprek te starten... de meeste komen niet verder dan " ja" "nee" "ja" "ja" "nee" "ok"
pi_116407805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Holy f*ck die foto moet dan wel gruwelijk zijn :o
Gewoon een hoofdfoto, normaal belicht (zon).
Andere foto heeft een 6 nu.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wel herkenbaar, ben zelf ook niet de hoofdprijs dus dan compenseer ik dat maar door altijd het gesprek te starten... de meeste komen niet verder dan " ja" "nee" "ja" "ja" "nee" "ok"
Allemaal gesloten vragen stel je dus?
pi_116408018
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Gewoon een hoofdfoto, normaal belicht (zon).
Andere foto heeft een 6 nu.

[..]

Allemaal gesloten vragen stel je dus?
Zonlicht kan wel in je nadeel werken volgens mij vooral als het wat te fel is en dan vanuit een verkeerde hoek de foto nemen kunnen alle negatieve details van je gezicht ter voorschijn komen.

Nee altijd heel spontaan en open vragen, ik probeer altijd een beetje origineel te zijn maar toch komen ze nooit verder dan hele korte antwoorden.
Niet allemaal... zitten ook wel goede tussen... maar ik ga nooit afspreken of zo.
De meeste met wie ik wel leuk chat verwijderen mij als de pics in beeld verschijnen, dan verzinnen ze opeens smoesjes.. gaan ze offline... en volgende dag ben je geblocked :P
pi_116408157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb er nog wel 1 of 2 die regelmatig een vraag stellen, maar het gesprek starten is echt teveel gevraagd. Dan heb ik na 2 of 3 keer echt iets van flikker op, dan doe ik dus ook niets meer.
pi_116409112
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef TheArt het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb er nog wel 1 of 2 die regelmatig een vraag stellen, maar het gesprek starten is echt teveel gevraagd. Dan heb ik na 2 of 3 keer echt iets van flikker op, dan doe ik dus ook niets meer.
Vrouwen hoeven over het algemeen niet zelf een gesprek te beginnen. Er zijn altijd mannen die simpelweg beginnen te ouwehoeren zodra ze online zijn.
Zeg je niets dan komt er ook niets, zeg je wel iets en komt er mondjesmaat iets terug dan ben je niet interessant genoeg.
pi_116409348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven over het algemeen niet zelf een gesprek te beginnen. Er zijn altijd mannen die simpelweg beginnen te ouwehoeren zodra ze online zijn.
Zeg je niets dan komt er ook niets, zeg je wel iets en komt er mondjesmaat iets terug dan ben je niet interessant genoeg.
Eens voor een heel groot deel, behalve dat wat ik zei, geldt voor iemand die mij nota bene een oneliner stuurt. Dan heb ik echt wel een heel groot :')-gezicht. En dat moet ik nog toevoegen, waarmee ik nog geen enkel echt lang inhoudelijk gesprek mee heb gevoerd.
pi_116409888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Schenkstroop?
pi_116409908
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Schenkstroop?
_O-
pi_116409946
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-
Is niet lullig bedoeld maar het zou toch kunnen?
pi_116409980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is niet lullig bedoeld maar het zou toch kunnen?
Grote kans.
pi_116409982
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Grote kans.
Jij was al naar bed, dus niet reageren op mijn post.
pi_116410250
Heel de nacht zitten watsappen, over een paar uur meteen een date. Is die kut telefoon toch nog ergens goed voor. Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat.. ook maar meteen laten weten dat ik mijn baardhaar niet dagelijks scheer om het gezichthaar fiasco van vorige keer te voorkomen.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_116410395
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 03:21 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Heel de nacht zitten watsappen, over een paar uur meteen een date. Is die kut telefoon toch nog ergens goed voor. Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat.. ook maar meteen laten weten dat ik mijn baardhaar niet dagelijks scheer om het gezichthaar fiasco van vorige keer te voorkomen.
Wat is dat dan, een ontbijtdate of iets? Zou niet echt wat voor mij zijn gezien mijn toch wel vaak aanwezige ochtendhumeur.

''Goedemorgen, ik ben dus Marieke333. Leuk je eens te zien!''

''Hrmph.''
pi_116410866
Mijn date is net weg, was weer geslaagd.

Nu werk }:|
  woensdag 5 september 2012 @ 08:25:51 #234
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116411085
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef ook_gek het volgende:
binnen een jaar zwanger? Gevalletje van rinkelende eierstokken? :D
Laatst op Paiq een Speed-date met een dame die ook wel erg direct hierover was, niks mis mee, dan is dat duidelijk. Maar toen mijn 'afknapper' van rokende dames ter sprake kwam was de chat gelijk voorbij, tja volgens mij kun je beter stoppen als je zwanger wilt worden :).

Heh mijn foto-bewonderaarster heeft iemand anders op het oog, ze wil wel wat drinken maar dan vriendschappelijk. Jammer :(.
  woensdag 5 september 2012 @ 08:30:51 #235
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116411164
quote:

[..]

Laagste cijfer was een 7, die heb ik verwijderd voor een foto van gisteren. Eens kijken hoe die scoort...
pi_116411190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 06:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat is dat dan, een ontbijtdate of iets? Zou niet echt wat voor mij zijn gezien mijn toch wel vaak aanwezige ochtendhumeur.

''Goedemorgen, ik ben dus Marieke333. Leuk je eens te zien!''

''Hrmph.''
Ja zoiets, ik heb over twee uurtjes afgesproken. Gewoon samen ontbijten, en wat kletsen en na een uurtje of twee weer naar huis omdat we dan allebei andere dingen hebben om te doen. Voor een eerste kenningsmaking is dat prima, denk ik. In ieder geval beter dan hoe het de vorige keer ging, bij die date zat ik meteen een hele dag op haar lip.

Heb wel een enorme kater dus ik ben benieuwd. ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 5 september 2012 @ 09:49:27 #237
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116412338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Die kans zit er in :P
  woensdag 5 september 2012 @ 09:55:21 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116412443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:25 schreef tcr het volgende:

[..]

Laatst op Paiq een Speed-date met een dame die ook wel erg direct hierover was, niks mis mee, dan is dat duidelijk. Maar toen mijn 'afknapper' van rokende dames ter sprake kwam was de chat gelijk voorbij, tja volgens mij kun je beter stoppen als je zwanger wilt worden :).

Heh mijn foto-bewonderaarster heeft iemand anders op het oog, ze wil wel wat drinken maar dan vriendschappelijk. Jammer :(.
Ik snap haar wel. Het werkt als roker of andersom gewoon vaak niet als je date met een niet-roker die er echt een uitgesproken hekel eraan heeft. Maar ze had het natuurlijk wel even netjes kunnen zeggen. Is toch wel jammer dat je dat niet ziet van te voren op Paiq
  woensdag 5 september 2012 @ 10:25:56 #239
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116413052
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik snap haar wel. Het werkt als roker of andersom gewoon vaak niet als je date met een niet-roker die er echt een uitgesproken hekel eraan heeft. Maar ze had het natuurlijk wel even netjes kunnen zeggen. Is toch wel jammer dat je dat niet ziet van te voren op Paiq
Ik heb ook geen behoefte aan een rokende 'match' inderdaad, wel jammer dat paiq daar geen rekening mee houdt. Het is een van mijn 'afknap' woorden in paiq, hopelijk werkt dat.

Maar inderdaad, volgens mij stonden bij haar die dingen echt te rinkelen, snel door naar de volgende...
  woensdag 5 september 2012 @ 10:44:57 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116413516
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn date is net weg, was weer geslaagd.

Nu werk }:|
Waren de zenuwen terecht van te voren? Of viel het toch wel mee :P
pi_116413613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waren de zenuwen terecht van te voren? Of viel het toch wel mee :P
Viel mee, het eten viel in de smaak en we hebben ons wel vermaakt. :)
  woensdag 5 september 2012 @ 11:07:25 #242
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116414064
Vreemdgaan is wel een hot topic momenteel ;)

Gisteren op paiq met een dame gesproken die ineens opbiechtte dat ze met de man van een vriendin een relatie had momenteel, maar dat hij nog niet wist of hij wel zijn zwangere vrouw wilde verlaten :s

Uur later had ik haar wel overtuigd dat dat niet zo slim was wat ze nu doet, en ineens zag ze het licht en besloot om er maar mee te stoppen, met die gast dan.

Ben ik nou de enige die dit soort types weet te vinden? Hebben jullie ook last van mensen die hun levensverhaal op gaan biechten?
  woensdag 5 september 2012 @ 11:13:29 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116414225
Nou, 'last'. Die klik ik gewoon snel weg, je moet je verre van zulke vrouwen houden.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:13:37 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116414227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef zalkc het volgende:
Vreemdgaan is wel een hot topic momenteel ;)

Gisteren op paiq met een dame gesproken die ineens opbiechtte dat ze met de man van een vriendin een relatie had momenteel, maar dat hij nog niet wist of hij wel zijn zwangere vrouw wilde verlaten :s

Uur later had ik haar wel overtuigd dat dat niet zo slim was wat ze nu doet, en ineens zag ze het licht en besloot om er maar mee te stoppen, met die gast dan.

Ben ik nou de enige die dit soort types weet te vinden? Hebben jullie ook last van mensen die hun levensverhaal op gaan biechten?
Regelmatig "last" van ja. Je vraagt er niet om maar kennelijk kunnen ze het anoniem beter kwijt ofzo. Je kunt wel snel over iets anders beginnen natuurlijk ;)
  woensdag 5 september 2012 @ 11:16:53 #245
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116414307
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Regelmatig "last" van ja. Je vraagt er niet om maar kennelijk kunnen ze het anoniem beter kwijt ofzo. Je kunt wel snel over iets anders beginnen natuurlijk ;)
Zo iemand is voor mij al direct afgeschreven ;)

maar als er verder niemand online is of je hebt niks te doen is het nog altijd leuker dan kijken naar sbs6 ;), soort van interactieve reallifesoap :)
  woensdag 5 september 2012 @ 11:44:02 #246
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116415086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:16 schreef zalkc het volgende:

[..]

Zo iemand is voor mij al direct afgeschreven ;)

maar als er verder niemand online is of je hebt niks te doen is het nog altijd leuker dan kijken naar sbs6 ;), soort van interactieve reallifesoap :)
Tja dan is zij dus ook beter af natuurlijk ;)

Klopt, als je er afleiding in ziet moet je dat natuurlijk doen. Bij mij is het meer dat ik me oprecht verbaas (maar dat zei iemand laatst ook al) dat men denkt dat je dat soort dingen gelijk al met een bijna vreemde moet gaan delen. Ik heb dan nog helemaal geen interesse in de diepere lagen van iemand. Want iedereen heeft natuurlijk zijn dingen, beetje afhankelijk van levenservaring en leeftijd. Vind dat alleen echt iets voor veel later en sowieso meer iets waar mensen zelf mee moeten dealen. Dus ben er een beetje allergisch voor geworden geloof ik :P
pi_116415164
Weer een lekkere vrije dag *O* Maar ik merk toch dat ik schroom 1 van mijn schaarse 2 speeddates op dit uur in te zetten :')
  woensdag 5 september 2012 @ 11:49:20 #248
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116415254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja dan is zij dus ook beter af natuurlijk ;)

Klopt, als je er afleiding in ziet moet je dat natuurlijk doen. Bij mij is het meer dat ik me oprecht verbaas (maar dat zei iemand laatst ook al) dat men denkt dat je dat soort dingen gelijk al met een bijna vreemde moet gaan delen. Ik heb dan nog helemaal geen interesse in de diepere lagen van iemand. Want iedereen heeft natuurlijk zijn dingen, beetje afhankelijk van levenservaring en leeftijd. Vind dat alleen echt iets voor veel later en sowieso meer iets waar mensen zelf mee moeten dealen. Dus ben er een beetje allergisch voor geworden geloof ik :P
Ik heb daar dan weer weinig mee, ben niet zo'n "koetjes en kalfjes" -prater. Wil graag weten wat er nu achter de vrolijke facade schuil gaat ;) is ook mijn tekortkoming :)
pi_116415334
Ik ben sowieso een fan van anoniem op internet dingen delen... Ik zit al 100 jaar op da interwebz en heb met vreemden frustraties, angsten en verdrietjes en verdrieten gedeeld... Soms is juist die anonimiteit, die afstand een mooie gelegenheid om het er eens allemaal uit te gooien en kan iemand die je nauwelijks kent je ineens een inzicht geven wat je niet voor mogelijk had gehouden.

Dus ik zie absoluut de voordelen van je hart luchten bij een vreemde, maar ook op internet kent alles een tijd een plaats en die plaats is niet op een datingsite :')
pi_116415377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik heb daar dan weer weinig mee, ben niet zo'n "koetjes en kalfjes" -prater. Wil graag weten wat er nu achter de vrolijke facade schuil gaat ;) is ook mijn tekortkoming :)
Ik zie dat niet als een tekortkoming. Ik merk eigenlijk ook wel dat ik snel de behoefte voel iemand die mijn interesse wekt echt te leren kennen.

We kunnen wel allemaal tof lopen doen over ons hippe leven en hoe tof we allemaal zijn, maar daar heb ik Facebook al voor :') Dat zoek ik niet in een partner :)
  woensdag 5 september 2012 @ 11:53:52 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116415427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef zalkc het volgende:

[..]

Er zit echt wel een verschil tussen dieper op dingen ingaan vanuit eigen ervaringen en het alleen maar hebben over wat er allemaal mis aan je leven is hoor.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:54:12 #252
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116415435
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zie dat niet als een tekortkoming. Ik merk eigenlijk ook wel dat ik snel de behoefte voel iemand die mijn interesse wekt echt te leren kennen.

We kunnen wel allemaal tof lopen over ons hippe leven en hoe tof we allemaal zijn, maar daar heb ik Facebook al voor :') Dat zoek ik niet in een partner :)
Ben ik wel met je eens, de facade van mijn leven is inderdaad Facebook geworden. Maar op een datingsite wil ik me ook wel op mijn gemak voelen als ik ook de mindere dingen kan vertellen.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:55:47 #253
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116415485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben sowieso een fan van anoniem op internet dingen delen... Ik zit al 100 jaar op da interwebz en heb met vreemden frustraties, angsten en verdrietjes en verdrieten gedeeld... Soms is juist die anonimiteit, die afstand een mooie gelegenheid om het er eens allemaal uit te gooien en kan iemand die je nauwelijks kent je ineens een inzicht geven wat je niet voor mogelijk had gehouden.

Dus ik zie absoluut de voordelen van je hart luchten bij een vreemde, maar ook op internet kent alles een tijd een plaats en die plaats is niet op een datingsite :')
Mee eens. Zitten zeker ook veel positieve kanten aan dat anonieme maar dan liever via een forum oid.

Heb ook wel eens een eerste date gehad waar het alleen over ex, kinderwens, overleden vader en nog meer moeilijke zaken ging. Vroeg me oprecht of hij doorhad dat hij een eerste date had en geen afspraak met een maatschappelijk werker.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:55:59 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116415497
Afhankelijk van de persoon ga ik sneller of minder snel in op serieuze onderwerpen. Tis maar net hoe de sfeer is :)
  woensdag 5 september 2012 @ 11:58:21 #255
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116415564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Er zit echt wel een verschil tussen dieper op dingen ingaan vanuit eigen ervaringen en het alleen maar hebben over wat er allemaal mis aan je leven is hoor.
"don't congratulate yourself too much or berate yourself either your choices are half chance, so are everybody elses " -- Bahz Luhrman - Sunscreen

Oftewel er is niks mis met wat ik doe of heb gedaan, als je het gaat hebben over fouten, snap je iets niet lijkt me ;)
pi_116415670
Even langshobbelen in dit topic, want daten doe ik niet meer (nou ja, wel met mij vriendin natuurlijk). Maar gisteren het heugelijke feit van 1 jaar samen alweer mogen vieren. En in dit geval niet dankzij een datingsite (hoewel we wel allebei op 1 stonden), maar gewoon via FOK! (waar het al niet goed voor is)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_116415674
Ik vermijd nooit onderwerpen. Ik vind dat altijd zo krampachtig, dat wel of niet over iets praten bij een date.
pi_116415679
Mghi, ik hou van Sunscreen, en vindt dat Luhrmann daarmee een van de grootste filosofische epistels van de vorige eeuw heeft afgeleverd, maar dat bedoelt hij volgens mij toch niet :D
  woensdag 5 september 2012 @ 12:02:51 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116415711
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef Ordos20 het volgende:
maar gewoon via FOK! (waar het al niet goed voor is)
Feli :)

En af en toe zit er nog wel wat leuks op fok :)
pi_116415755
Het is uiteindelijk een heel erg korte ontmoeting geworden want ik was te laat (wat nogal lullig is natuurlijk) en vergeten over te stappen met de metro.. gelukkig gaf ze mij om de een of andere reden toch nog een kans. :7
Was naast heel kort uiteindelijk ook wel leuk, ze is in het echt nog knapper dan op haar foto's en het praat ook wel erg leuk. Ik was deze keer totaal niet zenuwachtig. Ik hoop serieus dat ze mij ondanks alles nog een keer wil ontmoeten.

Nu mijn kater uitslapen. :')
  woensdag 5 september 2012 @ 12:05:14 #261
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116415786
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, ik hou van Sunscreen, en vindt dat Luhrmann daarmee een van de grootste filosofische epistels van de vorige eeuw heeft afgeleverd, maar dat bedoelt hij volgens mij toch niet :D
Ik was te gefocused op het stukje "wat er mis gaat in je leven"

Miste weer eens de context :P
Maar als je alleen maar over je issues kan praten moet je niet eens willen daten, om maar eens dooddoener erin te gooien "Je moet eerst van jezelf houden" ;)
pi_116416147
Zijn HJ en Sekhmet trouwens nog steeds met elkaar aan het daten of heeft HJ alweer een ander gehosseld?
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:34:04 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116416626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
Zijn HJ en Sekhmet trouwens nog steeds met elkaar aan het daten of heeft HJ alweer een ander gehosseld?
Hij negeert die vraag / opmerkingen daarover hier heel consequent.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:35:17 #264
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116416651
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef zalkc het volgende:

[..]

"don't congratulate yourself too much or berate yourself either your choices are half chance, so are everybody elses " -- Bahz Luhrman - Sunscreen

Oftewel er is niks mis met wat ik doe of heb gedaan, als je het gaat hebben over fouten, snap je iets niet lijkt me ;)
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt :) Maar mooie quote hoor
  woensdag 5 september 2012 @ 12:36:43 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116416692
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets terug in dit topic heeft hij het toch vrij duidelijk bevestigd ;) Derde date is volgens mij nu aan de gang.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:37:29 #266
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116416712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Iets terug in dit topic heeft hij het toch vrij duidelijk bevestigd ;) Derde date is volgens mij nu aan de gang.
Wat zouden ze toch aan het doen zijn...
WFPB!
pi_116416795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Wat zouden ze toch aan het doen zijn...
ik gok een uitkering trekken? anders heb je nu toch geen tijd om te daten :(
pi_116416827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is mij nooit iets rechtstreeks gevraagd, dus wat zou ik moeten negeren? Ja, we daten nog. :)
  woensdag 5 september 2012 @ 12:44:30 #269
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116416925
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er is mij nooit iets rechtstreeks gevraagd, dus wat zou ik moeten negeren? Ja, we daten nog. :)
Ik had het ook al een beetje afgemeten aan de stilte rondom Sekh :P Normaal vliegen de DMetjes wat meer in het rond ;) Leuk!
pi_116416963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik had het ook al een beetje afgemeten aan de stilte rondom Sekh :P Normaal vliegen de DMetjes wat meer in het rond ;) Leuk!
Die is gewoon druk. :7
  woensdag 5 september 2012 @ 12:48:40 #271
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116417062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die is gewoon druk. :7
ha ha, ja ik inderdaad niet.
pi_116417140
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

HA! Leuk O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_116417313
hoi.
sorry dat ik misschien hier iets onderbreek.

ik was hier tijdje terug, want toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.
toen ging ik hetzelfde interessebericht terug sturen. ik heb geen abbonement genomen ofzoiets.

Ik heb sindsdien haar profielnummer gegoogled, en toen kwam dit! topic tevoorschijn, maar dan een jaar terug.
toen stond er dat iemand vermoedde dat het een faker was, en anderen weer niet ofzoiets.

maar ik ben dus gewoon doorgegaan met standaard interesseberichtjes sturen als ik wat van haar kreeg, en dan stuurde zij ook weer 1 op , etcetc.

maar nu heb ik dus een echte reactie. ja me eerste reactie!

ik heb nog niet goed gelezen want ik ben een beetje in paniek. maar wat moet ik doen?
vriendin krijgen is een beetje me eerste prioriteit, en vind ik het allerbelangrijkste.
seduco sum.en ben erg stout
  woensdag 5 september 2012 @ 12:59:15 #274
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116417345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.

ik was hier tijdje terug, en toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.
toen ging ik hetzelfde interessebericht terug sturen. ik heb geen abbonement genomen ofzoiets.

Ik heb sindsdien haar profielnummer gegoogled, en toen kwam dit! topic tevoorschijn, maar dan een jaar terug.
toen stond er dat iemand vermoedde dat het een faker was, en anderen weer niet ofzoiets.

maar ik ben dus gewoon doorgegaan met standaard interesseberichtjes sturen als ik wat van haar kreeg, en dan stuurde zij ook weer 1 op , etcetc.

ik heb nog niet goed gelezen want ik ben een beetje in paniek. maar wat moet ik doen?
Rustig ademhalen en lezen wat er in staat. Het kan nog steeds fake zijn natuurlijk maar dat lees je gauw genoeg.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:00:49 #275
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116417387
quote:
hoi.

ik was hier tijdje terug, want toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.

vriendin krijgen is een beetje me eerste prioriteit, en vind ik het allerbelangrijkste.
Die laatste zin doet je de das om in 99 van de 100 gevallen.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:03:02 #276
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116417459
quote:
hoi.

Rustig in en uit ademen ;)

Waarom wil je eigenlijk een vriendin? Zou je niet eerst eens beginnen met een leuke meid te leren kennen waar het goed mee klikt?
pi_116417531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Rustig ademhalen en lezen wat er in staat. Het kan nog steeds fake zijn natuurlijk maar dat lees je gauw genoeg.
ja nee het lijkt niet nep.... maar dus ik kan haar nl-xxxxxxx relatienummer vinden in google, en dan kom ik op deze reeks :') van iemand die wel dacht dat ze nep was.

maar het heeft vast geenzin dat ik wat terugstuur, en k kan haar beter niet lastigvallen denk ik misschien zo. is dat niet zo?
ik bedoel. kijk zij heeft vast al genoeg te doen enzo op die 1ne site. want ze heeft vast ook wel contact met andere mannen met profielen van die site enzo. want haar nlxxxxx rp-nummer was al te vinden met google.
ofzoiets.

en wat moet ik nu doen. ze zegt haar email, en dat ze hoopt dat ez wat hoort. dus ze wil wel dat ik een mail stuur?
en 2 vragen staan er ook in haar bericht. allemaal leuke vragen leuk meisje hoor! maar ik heb dat nog nooit gedaan. een email gestuurd naar een meisje enzo. en al helemaal niet naar een meije die ik helemaal niet ken, en nog meer niet een meisje van zon site.
zowiezo niet zo vaak emails gestuurd naar meisjes ( behalve hoeren) .
  woensdag 5 september 2012 @ 13:07:13 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116417572
oke.. Wiens kloon was dit ook alweer?
Weinig zin om hier serieus op in te gaan. Zou zeggen, open je eigen topic hiervoor :)
  woensdag 5 september 2012 @ 13:19:59 #279
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116417965
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Weinig zin om hier serieus op in te gaan. Zou zeggen, open je eigen topic hiervoor :)
Mlig
pi_116417982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Helaas is dit een serieuze user...
  woensdag 5 september 2012 @ 13:21:40 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116418017
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:

i know, maar het probleem is al tig keer teruggekomen. En het enige wat ie 'moet' doen is de tips opvolgen van 'niet bang zijn en gewoon eens die stap wagen'. Want zolang hij dat niet doet, schiet het niet op.
Dan gaat het niet meer om datingsiteervaringen, maar om angst, te weinig eigenwaarde etc.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:36:10 #282
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116418519
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zoiets kun je toch niet serieus nemen man :')
  woensdag 5 september 2012 @ 13:40:48 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116418667
MLIG hier een serieuse reactie.

Je hebt haar mail adres en je hebt van uit haar 2 vragen.

Stel een mailtje op waar je mee begint, hey leuk dat je reageerd. Om terug te komen op je vragen. En dan beantwoord jij ze gewoon. Simpel en clean. VERDER DUS NIKS. Want jou kennende maak je er een totaal niet te volgen verhaal van.

En dan eindig je het mailtje met 2 vragen die je over haar wilt weten. Groetjes en dan je naam.

Zie het als naar de hoeren gaan. Je betaald je doet je ding en je gaat weer weg.

Nu is het reageren per mail en weer weg.

Sim-pel :)

Succes!
  woensdag 5 september 2012 @ 13:41:17 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116418682
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Zoiets kun je toch niet serieus nemen man :')
Helaas is het wel iets wat serieus is -O-
  woensdag 5 september 2012 @ 13:42:20 #285
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116418714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:

Stel een mailtje op waar je mee begint, hey leuk dat je reageerd. Om terug te komen op je vragen. En dan beantwoord jij ze gewoon. Simpel en clean. VERDER DUS NIKS. Want jou kennende maak je er een totaal niet te volgen verhaal van.

En dan eindig je het mailtje met 2 vragen die je over haar wilt weten. Groetjes en dan je naam.

Zie het als naar de hoeren gaan. Je betaald je doet je ding en je gaat weer weg.

Succes!
Net zo simpel als stam+t?
pi_116418755
LEAVE MARKJE AND HiS DYSLEXIA ALONE Y'ALL

pi_116418808
Je zou maar zo 'onzeker' zijn dat je niet eens snapt hoe je de eerste stap moet zetten, via het internet. :{
Ik dacht dat ik het slecht had.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:45:51 #288
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116418843
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Je zou maar zo 'onzeker' zijn dat je niet eens snapt hoe je de eerste stap moet zetten, via het internet. :{
Ik dacht dat ik het slecht had.
Daar is een hele serie over ;)
pi_116418862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Sorry, vijf dagen door NL heen getrokken...en inderdaad twee hele leuke dates gehad, geen tijd om te fokken...was met leukere dingen bezig :Y
pi_116418889
KEIHARDE NEUKSEKS! BWRAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

?
  woensdag 5 september 2012 @ 13:49:48 #291
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116418984
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sorry, vijf dagen door NL heen getrokken...en inderdaad twee hele leuke dates gehad, geen tijd om te fokken...was met leukere dingen bezig :Y
Goede antwoord hoor ;) Als ik je echt had moeten hebben had ik je wel gesmst :) Leuk dat de dates zo goed gingen!
pi_116420359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:

Succes!
oh ja er moet wel iets gebeuren ofzo. als ik wat ik terugstuur eerst laat controleren is het wel slim.
ja wel goed idee heb je, maar ik wil niet dat ze me verlaat zoals de hoeren!

ik heb nog niets gedaan, zit alleen een beetje van alles op te zoeken enzo. en ik zie op haar facebookpagina allemaal dingen staan zoals :
quote:
18 augustus:
Volgende week eindelijk met mijn liefje op vakantie, Duitsland here we come;)! ik hou zielsveel van je lieverd!
en allemaal van dat soort dingen.
is dat een jongen die ze kent en waar ze van houdt en zo?
en dan weer op de relatieplanet.nl site zegt ze dat ze een (dus 2de?) lieve jongen wilt vinden.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:30:10 #293
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116420454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh ja er moet wel iets gebeuren ofzo. als ik wat ik terugstuur eerst laat controleren is het wel slim.
ja wel goed idee heb je, maar ik wil niet dat ze me verlaat zoals de hoeren!

ik heb nog niets gedaan, zit alleen een beetje van alles op te zoeken enzo. en ik zie op haar facebookpagina allemaal dingen staan zoals :

[..]

en allemaal van dat soort dingen.
is dat een jongen die ze kent en waar ze van houdt en zo?
en dan weer op de relatieplanet.nl site zegt ze dat ze een (dus 2de?) lieve jongen wilt vinden.
Dat gaat over haar poesje wat ze meeneemt, gvd snap je het nou echt niet.
pi_116420526
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat gaat over haar poesje wat ze meeneemt, gvd snap je het nou echt niet.
wie is dat dan?
is dit normaal dan?
dat vriendje heeft ook een facebookpagina, maar die is heel beknopt.
dus moet ik haar vriendje nu een bericht gaan sturen?

of is dat "vriendje" nep omdat ze doet tegen iedereen alsof ze wel een vriendje heeft en is ze eigenlijk heel wanhopig?
pi_116420545
Nou snap ik het ook niet meer ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116420590
Ik vind het bijna zielig. ;(
pi_116420604
Ik ben ineens een beetje bang :@
pi_116420616
ik zeg: "next"
pi_116420643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef Spirit82 het volgende:
Nou snap ik het ook niet meer ;(
wat is het als een leuk meisje in een relatieplanet-profiel neerzet dat ze een lieve jongen zoekt.
en op haar facebookpagina staan allemaal dingen en verwijzingen naar haar vriendje. haar vriendje is ook een profiel op facebook.
pi_116420658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ineens een beetje bang :@
moet ik ook bang zijn voor dat meisje?
moet ik "next" doen en niets meer laten horen? of is het eigenlijk een heel leuk meisje?
er is wel nietzoveel "next voor me" . en ik wil wel een vriendin!
pi_116420691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

moet ik ook bang zijn voor dat meisje?
moet ik "next" doen. of is het eigenlijk een heel leuk meisje?
Ik denk dat het niet gezond is deze gedachten te hebben en al helemaal niet voor er zelfs maar een berichtje teruggestuurd is. Ik denk ook dat je niet zou moeten daten, maar een afspraak bij een psycholoog moet maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')