Grote kans.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is niet lullig bedoeld maar het zou toch kunnen?
Wat is dat dan, een ontbijtdate of iets? Zou niet echt wat voor mij zijn gezien mijn toch wel vaak aanwezige ochtendhumeur.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:21 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Heel de nacht zitten watsappen, over een paar uur meteen een date. Is die kut telefoon toch nog ergens goed voor. Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat.. ook maar meteen laten weten dat ik mijn baardhaar niet dagelijks scheer om het gezichthaar fiasco van vorige keer te voorkomen.
Laatst op Paiq een Speed-date met een dame die ook wel erg direct hierover was, niks mis mee, dan is dat duidelijk. Maar toen mijn 'afknapper' van rokende dames ter sprake kwam was de chat gelijk voorbij, tja volgens mij kun je beter stoppen als je zwanger wilt wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef ook_gek het volgende:
binnen een jaar zwanger? Gevalletje van rinkelende eierstokken?
Laagste cijfer was een 7, die heb ik verwijderd voor een foto van gisteren. Eens kijken hoe die scoort...quote:
Ja zoiets, ik heb over twee uurtjes afgesproken. Gewoon samen ontbijten, en wat kletsen en na een uurtje of twee weer naar huis omdat we dan allebei andere dingen hebben om te doen. Voor een eerste kenningsmaking is dat prima, denk ik. In ieder geval beter dan hoe het de vorige keer ging, bij die date zat ik meteen een hele dag op haar lip.quote:Op woensdag 5 september 2012 06:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is dat dan, een ontbijtdate of iets? Zou niet echt wat voor mij zijn gezien mijn toch wel vaak aanwezige ochtendhumeur.
''Goedemorgen, ik ben dus Marieke333. Leuk je eens te zien!''
''Hrmph.''
Ik snap haar wel. Het werkt als roker of andersom gewoon vaak niet als je date met een niet-roker die er echt een uitgesproken hekel eraan heeft. Maar ze had het natuurlijk wel even netjes kunnen zeggen. Is toch wel jammer dat je dat niet ziet van te voren op Paiqquote:Op woensdag 5 september 2012 08:25 schreef tcr het volgende:
[..]
Laatst op Paiq een Speed-date met een dame die ook wel erg direct hierover was, niks mis mee, dan is dat duidelijk. Maar toen mijn 'afknapper' van rokende dames ter sprake kwam was de chat gelijk voorbij, tja volgens mij kun je beter stoppen als je zwanger wilt worden.
Heh mijn foto-bewonderaarster heeft iemand anders op het oog, ze wil wel wat drinken maar dan vriendschappelijk. Jammer.
Ik heb ook geen behoefte aan een rokende 'match' inderdaad, wel jammer dat paiq daar geen rekening mee houdt. Het is een van mijn 'afknap' woorden in paiq, hopelijk werkt dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap haar wel. Het werkt als roker of andersom gewoon vaak niet als je date met een niet-roker die er echt een uitgesproken hekel eraan heeft. Maar ze had het natuurlijk wel even netjes kunnen zeggen. Is toch wel jammer dat je dat niet ziet van te voren op Paiq
Waren de zenuwen terecht van te voren? Of viel het toch wel meequote:Op woensdag 5 september 2012 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn date is net weg, was weer geslaagd.
Nu werk
Viel mee, het eten viel in de smaak en we hebben ons wel vermaakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waren de zenuwen terecht van te voren? Of viel het toch wel mee
Regelmatig "last" van ja. Je vraagt er niet om maar kennelijk kunnen ze het anoniem beter kwijt ofzo. Je kunt wel snel over iets anders beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef zalkc het volgende:
Vreemdgaan is wel een hot topic momenteel
Gisteren op paiq met een dame gesproken die ineens opbiechtte dat ze met de man van een vriendin een relatie had momenteel, maar dat hij nog niet wist of hij wel zijn zwangere vrouw wilde verlaten :s
Uur later had ik haar wel overtuigd dat dat niet zo slim was wat ze nu doet, en ineens zag ze het licht en besloot om er maar mee te stoppen, met die gast dan.
Ben ik nou de enige die dit soort types weet te vinden? Hebben jullie ook last van mensen die hun levensverhaal op gaan biechten?
Zo iemand is voor mij al direct afgeschrevenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Regelmatig "last" van ja. Je vraagt er niet om maar kennelijk kunnen ze het anoniem beter kwijt ofzo. Je kunt wel snel over iets anders beginnen natuurlijk
Tja dan is zij dus ook beter af natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 11:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zo iemand is voor mij al direct afgeschreven![]()
maar als er verder niemand online is of je hebt niks te doen is het nog altijd leuker dan kijken naar sbs6, soort van interactieve reallifesoap
Ik heb daar dan weer weinig mee, ben niet zo'n "koetjes en kalfjes" -prater. Wil graag weten wat er nu achter de vrolijke facade schuil gaatquote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja dan is zij dus ook beter af natuurlijk
Klopt, als je er afleiding in ziet moet je dat natuurlijk doen. Bij mij is het meer dat ik me oprecht verbaas (maar dat zei iemand laatst ook al) dat men denkt dat je dat soort dingen gelijk al met een bijna vreemde moet gaan delen. Ik heb dan nog helemaal geen interesse in de diepere lagen van iemand. Want iedereen heeft natuurlijk zijn dingen, beetje afhankelijk van levenservaring en leeftijd. Vind dat alleen echt iets voor veel later en sowieso meer iets waar mensen zelf mee moeten dealen. Dus ben er een beetje allergisch voor geworden geloof ik
Ik zie dat niet als een tekortkoming. Ik merk eigenlijk ook wel dat ik snel de behoefte voel iemand die mijn interesse wekt echt te leren kennen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb daar dan weer weinig mee, ben niet zo'n "koetjes en kalfjes" -prater. Wil graag weten wat er nu achter de vrolijke facade schuil gaatis ook mijn tekortkoming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |