abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116391599
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:01 schreef tcr het volgende:

[..]

Wat was haar afknapper op jouw? En hoe duidelijk was ze erin ;).
Ze was duidelijk in dat ze niet meer verder wilde na onze date. God weet waarom, denk niet dat ik van haar daarop snel een eerlijk antwoord krijg. Ik vind het iig behoorlijk dom, want we hebben ongeveer dezelfde toekomstplannen/visie.
pi_116391804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiat, Spirit. Kunnen we over niet al te lange tijd in het immer fidele OUD het eens hebben over over je heen kotsende kinderen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116392958
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn date verschijnt zo weer nadat ik er gisteren een tweede date mee had en 'r vanmorgen maar op bed heb laten liggen. Want ik had iets met werk. Hetgeen het technisch gezien wel de derde date maakt.
Klinkt alsof je tweede date zeer geslaagd was :P
pi_116393027
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Klinkt alsof je tweede date zeer geslaagd was :P
HJ is een echte serial dater,
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 21:25:06 #205
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116398063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shit, ga jij altijd zo snel?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:54:10 #206
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116399994
Ik werd zo maar aangesproken op Badoo door een meisje van 16. Haar date had afgezegd en of ik af wilde spreken in het park.

Dus vlak buiten het park heb ik haar via Badoo heen en weer gestuurd, maar ik zag alleen maar wat Marokkaanse jongetjes rondwandelen. :')

Ik ben er maar niet verder op ingegaan, maar wel een heul spannend avontuur beleefd, zal ik er een topic over openen? :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116400241
grrr
hele leuke meid ontmoet en laatst mee op stap gegaan, was echt superleuk

reageert ze paar dagen later totaal niet op 2 sms'jes :(((....nee ze was niet dronken die avond, gewoon nuchter. en ja heb haar nuchter ontmoet.

niet reageren = bijna altijd geen interesse meer....maarrrr ik sms haar over week ofzo wel weer voor een volgend afspraakje, je kunt altijd betten op spijt van haar kant dat ze zelf niet wat iniatief toonde (heb dat eens meegemaakt). dit was wel een meid die volgens mij al heel lang vrijgezel is, die is zo gewend om een single leventje te leiden, dat moet je heel slow spelen.
pi_116401600
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werd zo maar aangesproken op Badoo door een meisje van 16. Haar date had afgezegd en of ik af wilde spreken in het park.

Dus vlak buiten het park heb ik haar via Badoo heen en weer gestuurd, maar ik zag alleen maar wat Marokkaanse jongetjes rondwandelen. :')
[blaat]
Mijn grote duim much?
pi_116401770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het laagste cijfer dat je kan krijgen? Ik denk zelf een 6.
5.8 heb ik nu voor eentje
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:23:20 #210
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116401951
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Mijn grote duim much?
Nope
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:28:59 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116402392
binnen een jaar zwanger? Gevalletje van rinkelende eierstokken? :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116402525
Was het gepland trouwens?
pi_116403269
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik dacht dat die foto's altijd standaard heel hoog beoordeeld werden :')

Wat heb ik trouwens een hekel aan die types waarbij ik altijd zelf het gesprek op moet starten, maar als je eenmaal een gesprek hebt, is het altijd erg gezellig, vaak nog meer van haar kant. Maar de volgende keer dan zelf het gesprek opstarten ho maar :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:42:34 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116403301
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn date verschijnt zo weer nadat ik er gisteren een tweede date mee had en 'r vanmorgen maar op bed heb laten liggen. Want ik had iets met werk. Hetgeen het technisch gezien wel de derde date maakt.
Klinkt als erg geslaagd, leuk! :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:45:14 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116403466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wie is deze keer de gelukkige?
Geen idee nog
pi_116403513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:D Begin jij nou ook al? Leuk, is dat die eerste date-date? Wat gaan jullie doen?
Hoezo ik ook al? :P
Nee, was tweede date-date :P. Gewoon een beetje gewandeld enzo. Was weer leuk en gezellig.
Maar ik denk toch dat ik meer gevoelens heb voor eerste date-mevrouw.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:08:00 #217
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116404848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Geen idee nog
Ik denk S. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_116406795
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Holy f*ck die foto moet dan wel gruwelijk zijn :o
pi_116407229
Ik ben onlangs gekoppeld aan een man op Paiq. :') Ik heb het er ook een beetje mee gehad. Ik tref alleen maar lelijke en/of oninteressante vrouwen en ik moet altijd het gesprek opstarten. Aufgetieft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116407578
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
Ik ben onlangs gekoppeld aan een man op Paiq. :') Ik heb het er ook een beetje mee gehad. Ik tref alleen maar lelijke en/of oninteressante vrouwen en ik moet altijd het gesprek opstarten. Aufgetieft.
Wel herkenbaar, ben zelf ook niet de hoofdprijs dus dan compenseer ik dat maar door altijd het gesprek te starten... de meeste komen niet verder dan " ja" "nee" "ja" "ja" "nee" "ok"
pi_116407805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Holy f*ck die foto moet dan wel gruwelijk zijn :o
Gewoon een hoofdfoto, normaal belicht (zon).
Andere foto heeft een 6 nu.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wel herkenbaar, ben zelf ook niet de hoofdprijs dus dan compenseer ik dat maar door altijd het gesprek te starten... de meeste komen niet verder dan " ja" "nee" "ja" "ja" "nee" "ok"
Allemaal gesloten vragen stel je dus?
pi_116408018
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Gewoon een hoofdfoto, normaal belicht (zon).
Andere foto heeft een 6 nu.

[..]

Allemaal gesloten vragen stel je dus?
Zonlicht kan wel in je nadeel werken volgens mij vooral als het wat te fel is en dan vanuit een verkeerde hoek de foto nemen kunnen alle negatieve details van je gezicht ter voorschijn komen.

Nee altijd heel spontaan en open vragen, ik probeer altijd een beetje origineel te zijn maar toch komen ze nooit verder dan hele korte antwoorden.
Niet allemaal... zitten ook wel goede tussen... maar ik ga nooit afspreken of zo.
De meeste met wie ik wel leuk chat verwijderen mij als de pics in beeld verschijnen, dan verzinnen ze opeens smoesjes.. gaan ze offline... en volgende dag ben je geblocked :P
pi_116408157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb er nog wel 1 of 2 die regelmatig een vraag stellen, maar het gesprek starten is echt teveel gevraagd. Dan heb ik na 2 of 3 keer echt iets van flikker op, dan doe ik dus ook niets meer.
pi_116409112
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef TheArt het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb er nog wel 1 of 2 die regelmatig een vraag stellen, maar het gesprek starten is echt teveel gevraagd. Dan heb ik na 2 of 3 keer echt iets van flikker op, dan doe ik dus ook niets meer.
Vrouwen hoeven over het algemeen niet zelf een gesprek te beginnen. Er zijn altijd mannen die simpelweg beginnen te ouwehoeren zodra ze online zijn.
Zeg je niets dan komt er ook niets, zeg je wel iets en komt er mondjesmaat iets terug dan ben je niet interessant genoeg.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_116409348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven over het algemeen niet zelf een gesprek te beginnen. Er zijn altijd mannen die simpelweg beginnen te ouwehoeren zodra ze online zijn.
Zeg je niets dan komt er ook niets, zeg je wel iets en komt er mondjesmaat iets terug dan ben je niet interessant genoeg.
Eens voor een heel groot deel, behalve dat wat ik zei, geldt voor iemand die mij nota bene een oneliner stuurt. Dan heb ik echt wel een heel groot :')-gezicht. En dat moet ik nog toevoegen, waarmee ik nog geen enkel echt lang inhoudelijk gesprek mee heb gevoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')