Ze was duidelijk in dat ze niet meer verder wilde na onze date. God weet waarom, denk niet dat ik van haar daarop snel een eerlijk antwoord krijg. Ik vind het iig behoorlijk dom, want we hebben ongeveer dezelfde toekomstplannen/visie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:01 schreef tcr het volgende:
[..]
Wat was haar afknapper op jouw? En hoe duidelijk was ze erin.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Proficiat, Spirit. Kunnen we over niet al te lange tijd in het immer fidele OUD het eens hebben over over je heen kotsende kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Klinkt alsof je tweede date zeer geslaagd wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn date verschijnt zo weer nadat ik er gisteren een tweede date mee had en 'r vanmorgen maar op bed heb laten liggen. Want ik had iets met werk. Hetgeen het technisch gezien wel de derde date maakt.
HJ is een echte serial dater,quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klinkt alsof je tweede date zeer geslaagd was
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Holy shit, ga jij altijd zo snel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mijn grote duim much?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werd zo maar aangesproken op Badoo door een meisje van 16. Haar date had afgezegd en of ik af wilde spreken in het park.
Dus vlak buiten het park heb ik haar via Badoo heen en weer gestuurd, maar ik zag alleen maar wat Marokkaanse jongetjes rondwandelen.![]()
[blaat]
5.8 heb ik nu voor eentjequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het laagste cijfer dat je kan krijgen? Ik denk zelf een 6.
Nopequote:
Ik dacht dat die foto's altijd standaard heel hoog beoordeeld werdenquote:
Klinkt als erg geslaagd, leuk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn date verschijnt zo weer nadat ik er gisteren een tweede date mee had en 'r vanmorgen maar op bed heb laten liggen. Want ik had iets met werk. Hetgeen het technisch gezien wel de derde date maakt.
Geen idee nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wie is deze keer de gelukkige?
Hoezo ik ook al?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]Begin jij nou ook al? Leuk, is dat die eerste date-date? Wat gaan jullie doen?
Ik denk S.quote:
Wel herkenbaar, ben zelf ook niet de hoofdprijs dus dan compenseer ik dat maar door altijd het gesprek te starten... de meeste komen niet verder dan " ja" "nee" "ja" "ja" "nee" "ok"quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
Ik ben onlangs gekoppeld aan een man op Paiq.Ik heb het er ook een beetje mee gehad. Ik tref alleen maar lelijke en/of oninteressante vrouwen en ik moet altijd het gesprek opstarten. Aufgetieft.
Gewoon een hoofdfoto, normaal belicht (zon).quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Holy f*ck die foto moet dan wel gruwelijk zijn
Allemaal gesloten vragen stel je dus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, ben zelf ook niet de hoofdprijs dus dan compenseer ik dat maar door altijd het gesprek te starten... de meeste komen niet verder dan " ja" "nee" "ja" "ja" "nee" "ok"
Zonlicht kan wel in je nadeel werken volgens mij vooral als het wat te fel is en dan vanuit een verkeerde hoek de foto nemen kunnen alle negatieve details van je gezicht ter voorschijn komen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gewoon een hoofdfoto, normaal belicht (zon).
Andere foto heeft een 6 nu.
[..]
Allemaal gesloten vragen stel je dus?
Inderdaad. Ik heb er nog wel 1 of 2 die regelmatig een vraag stellen, maar het gesprek starten is echt teveel gevraagd. Dan heb ik na 2 of 3 keer echt iets van flikker op, dan doe ik dus ook niets meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, ben zelf ook niet de hoofdprijs dus dan compenseer ik dat maar door altijd het gesprek te starten... de meeste komen niet verder dan " ja" "nee" "ja" "ja" "nee" "ok"
Vrouwen hoeven over het algemeen niet zelf een gesprek te beginnen. Er zijn altijd mannen die simpelweg beginnen te ouwehoeren zodra ze online zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er nog wel 1 of 2 die regelmatig een vraag stellen, maar het gesprek starten is echt teveel gevraagd. Dan heb ik na 2 of 3 keer echt iets van flikker op, dan doe ik dus ook niets meer.
Eens voor een heel groot deel, behalve dat wat ik zei, geldt voor iemand die mij nota bene een oneliner stuurt. Dan heb ik echt wel een heel grootquote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven over het algemeen niet zelf een gesprek te beginnen. Er zijn altijd mannen die simpelweg beginnen te ouwehoeren zodra ze online zijn.
Zeg je niets dan komt er ook niets, zeg je wel iets en komt er mondjesmaat iets terug dan ben je niet interessant genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |