Klopt. Klikken (blergh, nu zeg ik het ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het klikt (iiiiiiiiiihrrrrrrl! Ik zei het k-woord!) is dat ook allemaal niet nodig, dan lul je gewoon de hele avond weg
Wat is te impulsief? Je wilde haar zoenen maar ze weigerde?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef zalkc het volgende:
Wat een marteling is het soms,
Afgelopen zondag een eerste date gehad en nog niks teruggehoord... Volgens mij ging het hartstikke lekker en ik voelde me echt op mijn gemak, dame in kwestie was ook wel ontspannen. Alleen bij het afscheid nemen weer te impulsief geweest, wanneer leer ik dat nu eens af?
Ach, anders zondag of vrijdag een herkansing
Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is te impulsief? Je wilde haar zoenen maar ze weigerde?
Niets bijzonder impulsiefs aan lijkt mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoeten
Dat is toch niet impulsief?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoeten
Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.quote:
Nice, veel plezier!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:14 schreef -Splash- het volgende:
Vrijdag een date.Zin in! Lijkt mij een erg leuke meid.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.
Als ze je niet leuk vindt dan ligt dat echt niet aan die opmerkingquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ik weet het, ben soms net een vrouwquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]volgens mij probeer je echt dingen te lezen die er niet zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Ben je zwanger!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd![]()
Ligt natuurlijk aan je intonatie en lichaamshouding toen je zei dat je nog een keer wilt afspreken. Als je te gewillig overkomt schrikken sommige vrouwen daarvan en heb je mogelijk nu al je kansen verspeeld...quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.WTF??? zwanger?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm feli dan maar![]()
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Tja, ik breek me nu mijn hoofd daarover. Hoe heb ik het precies geuit. Aan de andere kant eerst maar een paar keer rustig ademhalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan je intonatie en lichaamshouding toen je zei dat je nog een keer wilt afspreken. Als je te gewillig overkomt schrikken sommige vrouwen daarvan en heb je mogelijk nu al je kansen verspeeld...
Shit happens.
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
![]()
Ik weet niet of je advies wilt, maar ik geef het gewoon en je kijkt maar wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Tja, ik breek me nu mijn hoofd daarover. Hoe heb ik het precies geuit. Aan de andere kant eerst maar een paar keer rustig ademhalen
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Ah een successtorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik had geen idee of je uberhaupt kinderen wou of hoe je daarover dachtquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden kinderen wel leuk ja![]()
Nou bij dezen danquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had geen idee of je uberhaupt kinderen wou of hoe je daarover dacht
Oh, advies hoeft ook niet zo hardquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik weet niet of je advies wilt, maar ik geef het gewoon en je kijkt maar wat je ermee doet.
In dit geval zou ik sowieso een week radiostilte inlassen. Zelfs als ze jou een berichtje stuurt zou ik niet te prompt reageren. Wacht bij voorkeur een dag en als je het echt niet houdt minstens een paar uur.
Op die manier kom je niet in z'n geheel wanhopig over om haar weer te zien.
Het is ook bezeikte boel... Hoe schat je haar in?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Oh, advies hoeft ook niet zo hardik had me ook al bedacht om er minstens een dag tussen te laten zitten als ik wat hoor
Vind het alleen zo stom van mezelf, ben er al eerder mee op mijn bek gegaan
Ik kom alleen maar alle onsmakelijke details vertellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk meis
Zolang je de foto's maar voor je houdt![]()
in de SC van OUDquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kom alleen maar alle onsmakelijke details vertellen
Gewoon optyfen naar OUD!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar alle onsmakelijke details vertellen
Momenteel? Ik denk dat ze er momenteel over twijfelt, date was leuk, afscheid wat minder, had al anekdotisch verteld dat ik geheid een blunder bega... Ik gok op een positieve balans na 2 dagen bedenktijd en dat een tweede date uitsluitsel moet gaan bieden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is ook bezeikte boel... Hoe schat je haar in?
Mijn leven in een notedopquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Momenteel? Ik denk dat ze er momenteel over twijfelt, date was leuk, afscheid wat minder, had al anekdotisch verteld dat ik geheid een blunder bega... Ik gok op een positieve balans na 2 dagen bedenktijd en dat een tweede date uitsluitsel moet gaan bieden.
Zie hier mijn leven, impulsief als de neten en analyseren tot het absurde
En dan nog, het is juist erg prettig als iemand dat al aangeeft. Dan moet je misschien nog even nadenken maar als je het zelf ook tof vond is dat heerlijk om te horen. Het is nog maar dinsdag, relax. Wat zei ze op dat moment?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Van harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tot ziens"quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En dan nog, het is juist erg prettig als iemand dat al aangeeft. Dan moet je misschien nog even nadenken maar als je het zelf ook tof vond is dat heerlijk om te horen. Het is nog maar dinsdag, relax. Wat zei ze op dat moment?
Nou idd je bent denk ik wat te nerveusquote:
Dank je voor het compliment, als zei cooler is ben ik automatisch hotterquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Deze meid klinkt zoveel cooler dan jij.
No offense.
Is ze hot?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment, als zei cooler is ben ik automatisch hotter
En wat heeft dat er mee te maken?quote:
Dat scheelt weer, was juist redelijk ontspannen. Ik voelde me net iets teveel op mijn gemak zelfsquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou idd je bent denk ik wat te nerveusAls je enthousiast bent maar wel heel nerveuzig en wiebelig en weet ik wat dan kan dat wel eens een beetje een afknapper zijn. Maar ja, je wilt iemand die verder kijkt dan dat neem ik aan. Wacht rustig ff af. Ik heb zelf liever dat iemand nerveus is dan dattie zwijgt
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Ik zei toch dat je meer moest sporten. Ga geen excuses verzinnen hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Mwah, ben ik eigenlijk niet met je eens. Ook minder knappe vrouwen kunnen arrogant zijn, dat maak ik juist vaker meequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die willen nog weleens arrogant zijn waar ik vandaan kom.
Niks mis met een beetje haar op de tandenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mwah, ben ik eigenlijk niet met je eens. Ook minder knappe vrouwen kunnen arrogant zijn, dat maak ik juist vaker mee![]()
Kan ook aan paiq liggen, het lijkt soms wel of er een bepaald seizoen geopend is, soms meerdere verschrikkelijke arrogante types, soms wanhopig, soms compleet verknipt, soms krijg ik er compleet geen hoogte van. Op de een of andere manier tref ik er dan ook vier van hetzelfde type binnen een maand.
Maar als antwoord ze word niet snel een fotomodel en komt heel licht arrogant over, maar niks buitengewoons
Mijn blackberry deed ook ooit een keer raar en met de perfecte lichtomstandigheden en pose kwam er een behoorlijk goede foto uit.quote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:
Die cijfers zeggen alleen maar dat je óf echt heel lekker bent, óf dat je een gunstige foto hebt. De zwart-witfoto uit mijn fobo kreeg op Paiq een 9 na iets van 100 beoordelingen maar in het echt weet ik ook wel dat ik verre van een 9 ben. Ik had er nog wat foto's opstaan die allemaal meer dan een 8 kregen, gevolg is dat je wordt gekoppeld aan erg mooie vrouwen voor wie je toch tegenvalt als je in het echt geen 9 blijkt te zijn
nou als dat geen daten wordtquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef richard_prf het volgende:
_Cue stond ook bij mijn bewonderaars
Ik keek net weer even met verbazing dat van de 3 foto's die ik daar heb de gene waarvan ik dacht dat ie het best zou scoren, en die ik zelf het leukst vind een magere 6.4 krijgt, terwijl een simpele badkamerspiegelfoto zonder echte lach en een wat oudere buitenfoto die wel leuk is maar waar ik er alles behalve modueus op sta, een 8 krijgen. Allen na 20+ beoordelingen.... maar die 6.4 foto doet mij (helaas dan) imo het meest recht kwa hoe ik er IRL uitzie denk ik...quote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:
Die cijfers zeggen alleen maar dat je óf echt heel lekker bent, óf dat je een gunstige foto hebt. De zwart-witfoto uit mijn fobo kreeg op Paiq een 9 na iets van 100 beoordelingen maar in het echt weet ik ook wel dat ik verre van een 9 ben. Ik had er nog wat foto's opstaan die allemaal meer dan een 8 kregen, gevolg is dat je wordt gekoppeld aan erg mooie vrouwen voor wie je toch tegenvalt als je in het echt geen 9 blijkt te zijn
Geen fobo, dus kan niet oordelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik keek net weer even met verbazing dat van de 3 foto's die ik daar heb de gene waarvan ik dacht dat ie het best zou scoren, en die ik zelf het leukst vind een magere 6.4 krijgt, terwijl een simpele badkamerspiegelfoto zonder echte lach en een wat oudere buitenfoto die wel leuk is maar waar ik er alles behalve modueus op sta, een 8 krijgen. Allen na 20+ beoordelingen.... maar die 6.4 foto doet mij (helaas dan) imo het meest recht kwa hoe ik er IRL uitzie denk ik...
Anyhoe.. al weken niets actief gedaan op datingsites... en met passief er op staan komt er letterlijk 0,0 op mij af. Dus of maar weer actief er achter aan of maar eens die abo's opzeggen, zonde van geld zo
Zijn idd juist eerder wat de net-niet vrouwen die uit onzekerheid zich een arrogante attitude aanmeten... zo onnodig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mwah, ben ik eigenlijk niet met je eens. Ook minder knappe vrouwen kunnen arrogant zijn, dat maak ik juist vaker mee![]()
Ik val op iets andere typesquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien is het wel richard en houden jullie het stiekem voor ons verborgen
Ik heb ook eens gekeken hoe vaak die is beoordeeld bij mij, maar blijkbaar dus 150 - 146 - 141quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik keek net weer even met verbazing dat van de 3 foto's die ik daar heb de gene waarvan ik dacht dat ie het best zou scoren, en die ik zelf het leukst vind een magere 6.4 krijgt, terwijl een simpele badkamerspiegelfoto zonder echte lach en een wat oudere buitenfoto die wel leuk is maar waar ik er alles behalve modueus op sta, een 8 krijgen. Allen na 20+ beoordelingen.... maar die 6.4 foto doet mij (helaas dan) imo het meest recht kwa hoe ik er IRL uitzie denk ik...
Anyhoe.. al weken niets actief gedaan op datingsites... en met passief er op staan komt er letterlijk 0,0 op mij af. Dus of maar weer actief er achter aan of maar eens die abo's opzeggen, zonde van geld zo
Zonde van het geld inderdaad, ik zou echt nooit betalen voor datingsites er zijn gratis ook genoeg mogelijkheden. (ik ben wel behoorlijk materialistisch en gierig ingesteld dus kan ook persoonlijk zo zijn, zoveel mogelijk geld besparen om goede dure aankopen te doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je zelf vaker foto's van anderen gaat beoordelen dan worden jouw foto's ook vaker beoordeeld en stijgt de kans aanzienlijk om oneliners te ontvangen en/of meer bewonderaars.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb ook eens gekeken hoe vaak die is beoordeeld bij mij, maar blijkbaar dus 150 - 146 - 141
Dat wist ik niet. Toch ben ik niet zo actief daar hoor...quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je zelf vaker foto's van anderen gaat beoordelen dan worden jouw foto's ook vaker beoordeeld en stijgt de kans aanzienlijk om oneliners te ontvangen en/of meer bewonderaars.
Niet alleen zullen jouw foto's vaker tussen de foto beoordelingen zitten maar ook als je bij anderen in hun "foto bewonderaars"lijstje terecht komt dan is er een kans dat een dame besluit je een oneliner te sturen... al helemaal omdat je er eentje per dag gratis kan versturen tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Toch ben ik niet zo actief daar hoor...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet alleen zullen jouw foto's vaker tussen de foto beoordelingen zitten maar ook als je bij anderen in hun "foto bewonderaars"lijstje terecht komt dan is er een kans dat een dame besluit je een oneliner te sturen... al helemaal omdat je er eentje per dag gratis kan versturen tegenwoordig
oh ja dan zit je helemaal goed inderdaad, succesquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb volgende week al een date en daarnaast vind ik een meisje echt leuk die ik al langer ken. Dus voorlopig zit ik wel ff goed
Dank!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
oh ja dan zit je helemaal goed inderdaad, succes
Misschien ook maar weer eens gaan doen, hoewel ik niet zoveel op heb met mensen op uiterlijk te beoordelen. Ook wel de reden dat paiq mij wel bevalt, heb zo'n naar gevoel erbij om eerst naar uiterlijk te gaan kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet alleen zullen jouw foto's vaker tussen de foto beoordelingen zitten maar ook als je bij anderen in hun "foto bewonderaars"lijstje terecht komt dan is er een kans dat een dame besluit je een oneliner te sturen... al helemaal omdat je er eentje per dag gratis kan versturen tegenwoordig
Ik ben zelf ook nauwelijks actief daar. Soms is het leuk om te chatten als ik me verveel
Innerlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef rival het volgende:
blijkbaar niet, hoe kom je anders tussen zijn bewonderaars?
Ze zal wel niet kwa uiterlijk bedoelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar niet, hoe kom je anders tussen zijn bewonderaars?
Ik weet ineens weer waarom deze in mijn myat staat en waarom ik hier nooit meer kwamquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, genoeg weer over je uiterlijk.
Nein, we zijn het soms met elkaar eens omdat we dezelfde soort ervaringen meemaken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe eerder het idee dat vaca loca en richard één persoon zijn.
Nee dankje...quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe eerder het idee dat vaca loca en richard één persoon zijn.
Valt me gewoon op dat jij er dan ook altijd als de kippen bij bent, niets meer. En heb het al veranderd maar je was me te snel afquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee dankje...
Mystikvm had het over beoordeling van foto's vs beoordeling IRL... ik maakte slechts punt dat je eigen idee daarover blijkbaar nogal kan verschillen t.o.v. de vrouwen die het beoordelen...
Maar snij anders zelf even een ander onderwerp aan ipv dit soort comments.
Hoe kom je daar dan achter joh?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
OT: Badoo date is wel van de baan en aangezien de enige enigzins normaal ogende man met een redelijke leeftijd en profiel een voetfetisjist bleek schuif ik badoo weer eventjes opzij
Heb nog nooit begrepen wat daar geil aan kan zijn.. :Squote:Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
OT: Badoo date is wel van de baan en aangezien de enige enigzins normaal ogende man met een redelijke leeftijd en profiel een voetfetisjist bleek schuif ik badoo weer eventjes opzij
Het schijnt heel populair te zijn ook nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Heb nog nooit begrepen wat daar geil aan kan zijn.. :S
Hou nu maar op met die beledigingen van jequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat jij er dan ook altijd als de kippen bij bent, niets meer. En heb het al veranderd maar je was me te snel af
Ging vrij snel tijdens het gesprek opeens over...voeten. Ik dacht al zoiets van oh jee...en ja hoorrquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan achter joh?!
Vraag ik me ook af, vroeg ie om een foto collage van je voeten ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan achter joh?!
Bitch more, en nee de student daar date ik al lang niet meer mee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hou nu maar op met die beledigingen van je
Heb je al geiten gemolken?
Helaas was ik daar ook een tijdje geleden achtergekomen.. -.-"quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het schijnt heel populair te zijn ook nog
Voetfetisjisten gaan ook erg ver in hun adoratie hoor. Dat is geen simpele voetmassage.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Helaas was ik daar ook een tijdje geleden achtergekomen.. -.-"
ff serieus.. ze douwen gewoon je tenen in hun muil....quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voetfetisjisten gaan ook erg ver in hun adoratie hoor. Dat is geen simpele voetmassage.\
Maar goed, ook zij via een datingsite aan hun gerieven komen denk ik.
Zelfs dat valt voor velen nog onder gewone erotiek hoor. Voetfetisjisten..laat ik er maar over ophouden. Maar die vinden schoenen ook lekker, laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:20 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ff serieus.. ze douwen gewoon je tenen in hun muil....
Haha blijkbaar wel dus..quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zelfs dat valt voor velen nog onder gewone erotiek hoor. Voetfetisjisten..laat ik er maar over ophouden. Maar die vinden schoenen ook lekker, laat ik het zo zeggen.
Ieder het zijne natuurlijk maar gedacht dat dat soort liefhebbers nou niet meteen om half zeven 's avonds op badoo zouden zitten
Wel gek dat ie daar dan meteen over begint. Ik bedoel... naja, dat iemand iets aparts leuk/lekker vindt, is tot daaraan toe. Als het echt een leuke vent is maar hij sabbelt graag aan je grote teen, swa... Of is dat ook al not done?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zelfs dat valt voor velen nog onder gewone erotiek hoor. Voetfetisjisten..laat ik er maar over ophouden. Maar die vinden schoenen ook lekker, laat ik het zo zeggen.
Ieder het zijne natuurlijk maar gedacht dat dat soort liefhebbers nou niet meteen om half zeven 's avonds op badoo zouden zitten
Een foot fetishist kan dus een ware Casanova zijn, of een koude serialkiller a la Ted Bundyquote:Relationships to health and disease
Some researchers have hypothesized that foot fetishism increases as a response to epidemics of sexually transmitted diseases. In one study, conducted by Dr. A James Giannini at Ohio State University an increased interest in feet as sexual objects was observed during the great gonorrhea epidemic of twelfth century Europe, and the syphilis epidemics of the 16th and 19th centuries in Europe. In the same study, the frequency of foot-fetish depictions in pornographic literature was measured over a 30 year interval. An exponential increase was noted during the period of the current AIDS epidemic. In these cases, sexual foot play was viewed as a safe-sex alternative. However, the researchers noted that these epidemics overlapped periods of relative female emancipation. Sexual focus on female feet was also hypothesized to have been a reflection of a more dominant posture of the woman in sexual-social relations. (The first surviving mention of foot fetish is by Bertold of Regensburg in 1220.)
Causes
Neurologist Vilayanur S. Ramachandran proposed that foot fetishism is caused by the feet and the genitals occupying adjacent areas of the somatosensory cortex, possibly entailing some neural crosstalk between the two.]
Notable foot fetishists from the past
Notable people are listed alphabetically by last name and single name.
Ted Bundy
Casanova
George du Maurier
Johann Wolfgang von Goethe
Thomas Hardy
Elvis Presley
Quentin Tarantino
Andy Warhol
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Of je vergeet even je normale schoenen als je met de motor naar je date gaat
Zo maar even snel wat kopen
Ha ja, ik snap het ook niet dat hij denkt dat dat gelijk goed valt bij een potentiele date. Neuh maar het was nogal een extreem geval, zeg maar. Ik ga dan gerust vragen wat hij precies zoekt, natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel gek dat ie daar dan meteen over begint. Ik bedoel... naja, dat iemand iets aparts leuk/lekker vindt, is tot daaraan toe. Als het echt een leuke vent is maar hij sabbelt graag aan je grote teen, swa... Of is dat ook al not done?
Wie is deze keer de gelukkige?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bitch more, en nee de student daar date ik al lang niet meer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |