hehe fuckerquote:
Ik kwam nooit hoger dan een 7.5quote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Perzephone het volgende:
Muah heb zelf ook geen slecht cijfer op Paiq, maar het is niet zo dat ik irl echt hosselacties op mij af krijg.
Vrouwen moeten ook echt alles zelf doen he...
Emancipatie is jullie grote deugd tochquote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Perzephone het volgende:
Muah heb zelf ook geen slecht cijfer op Paiq, maar het is niet zo dat ik irl echt hosselacties op mij af krijg.
Vrouwen moeten ook echt alles zelf doen he...
Ik ben te kieskeurig.quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
hehe fucker
trouwens dan moet je toch in het echt ook wel genoeg voor elkaar krijgen? Althans mijn waardering lager maar gaat best wel oke sinds mijn 18e![]()
Oke leuk!quote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben te kieskeurig.
Trouwens een update: Ik heb een date via Paiq!
Nu komt het grappige gedeelte: Ik was met een meisje aan het chatten en terwijl de foto van übervaag naar vaag gaat en ik de naam bij dat vage gezicht kan plaatsen blijkt het een vriendin te zijn die ik al 12 jaar ken en die ik in jaren niet meer heb gezien
Ik noemde haar bij voor- en achternaam en BAM!
Ik zeg natuurlijk nooit tegen meisjes dat ik kieskeurig ben.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke leuk!Moet wel zeggen dat mensen die zeggen dat kieskeurigheid ook wel beetje verkeerd kan overkomen.. ik bedoel ik heb gewoon leuke vriendinnetjes gehad qua uiterlijk en innerlijk maar voel me niet overdadig kieskeurig ofzo, helemaal niet. Als mensen dan zeggen dat ze nooit een relatie hebben omdat ze te kieskeurig zijn komt dat op mij over als een beetje een smoesje om die reden.. er zit heus wel wat leuks tussen in het echt (nu heb ik het over los van paiq e.d.). Kan me daar nooit zo in vinden in kieskeurigheid sorry
gotta love my honesty
![]()
Ja maar bedoel er zijn zoveel meiden. Zoveel leuke meiden ook. Wat is er nou extra kieskeurig te zijn als een meid er leuk uitziet en wat leuk gedraagtquote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk nooit tegen meisjes dat ik kieskeurig ben.
Daarnaast denk ik dat ik veel te snel conclusies trek. Dat die conclusies vaak kloppen staat even buiten kijf
Misschien ben je er ook gewoon even klaar mee als je het gevoel krijgt dat het gras groener is ergens anders?quote:Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:
Ik merk van mezelf dat als ik teveel op de sites zit dat ik echt zo'n "het gras is altijd groener" - houding krijg. Ontmoet ik dan weer iemand die me leuk lijkt en zijn de dates leuk dan kan de rest me eigenlijk niet meer schelen en kijk ik niet naar de sites om. Ik knap trouwens eerder af op een hele vervelende karaktertrek dan op uiterlijk. Ik ben ook wel realistisch denk ik over wat qua uiterlijk een beetje matcht. Neemt niet weg dat ik iemand wel aantrekkelijk moet vinden.
Zou goed kunnen hoor. Wil geen bittere datester worden of een vergane glorie hosselkoninginquote:Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ben je er ook gewoon even klaar mee als je het gevoel krijgt dat het gras groener is ergens anders?
Herkenbaar. Dat loopt ook hand in hand met dat je gewoon kieskeurig kan zijn, want hey volgende date staat alweer klaar.quote:Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef eefje801 het volgende:
Ik merk van mezelf dat als ik teveel op de sites zit dat ik echt zo'n "het gras is altijd groener" - houding krijg.
Kloptquote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat loopt ook hand in hand met dat je gewoon kieskeurig kan zijn, want hey volgende date staat alweer klaar.
Tja, wat is "het interessante"? Dat zal ook voor iedereen anders zijnquote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet nog wel leren hoe je de gesprekjes wat sneller richting het interessante trekt, blijf vooralsnog veel hangen in algemeenheden over werk, woonplaats etc.
tsja, wat was jouw reactie?quote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Perzephone het volgende:
Pfff net weer knuppel op Paiq "jaaa ik ben eigenlijk niet single, maar seks moet zeker lukken hoor hihhi"![]()
Verbaas me toch elke keer weer over mensen die willen vreemdgaan via zoiets. Noujaa... Hij schreef zn naam toch al met kleine letter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |