Klopt. Klikken (blergh, nu zeg ik het ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als het klikt (iiiiiiiiiihrrrrrrl! Ik zei het k-woord!) is dat ook allemaal niet nodig, dan lul je gewoon de hele avond weg
Wat is te impulsief? Je wilde haar zoenen maar ze weigerde?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef zalkc het volgende:
Wat een marteling is het soms,
Afgelopen zondag een eerste date gehad en nog niks teruggehoord... Volgens mij ging het hartstikke lekker en ik voelde me echt op mijn gemak, dame in kwestie was ook wel ontspannen. Alleen bij het afscheid nemen weer te impulsief geweest, wanneer leer ik dat nu eens af?
Ach, anders zondag of vrijdag een herkansing
Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is te impulsief? Je wilde haar zoenen maar ze weigerde?
Niets bijzonder impulsiefs aan lijkt mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoeten
Dat is toch niet impulsief?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Impulsief niet achterlijk, ik vertelde dat ik het goed naar mijn zin had gehad en wat mij betreft haar wel vaker wilde ontmoeten
Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.quote:
Nice, veel plezier!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:14 schreef -Splash- het volgende:
Vrijdag een date.Zin in! Lijkt mij een erg leuke meid.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.
Als ze je niet leuk vindt dan ligt dat echt niet aan die opmerkingquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ze deinsde iets terug en knipperde een paar keer. Ik ben geen expert in lichaamstaal, maar iets zegt me dat ik het in 10 seconden heb weten te verkloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ik weet het, ben soms net een vrouwquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]volgens mij probeer je echt dingen te lezen die er niet zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Ben je zwanger!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd![]()
Ligt natuurlijk aan je intonatie en lichaamshouding toen je zei dat je nog een keer wilt afspreken. Als je te gewillig overkomt schrikken sommige vrouwen daarvan en heb je mogelijk nu al je kansen verspeeld...quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.WTF??? zwanger?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm feli dan maar![]()
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Tja, ik breek me nu mijn hoofd daarover. Hoe heb ik het precies geuit. Aan de andere kant eerst maar een paar keer rustig ademhalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan je intonatie en lichaamshouding toen je zei dat je nog een keer wilt afspreken. Als je te gewillig overkomt schrikken sommige vrouwen daarvan en heb je mogelijk nu al je kansen verspeeld...
Shit happens.
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
![]()
Ik weet niet of je advies wilt, maar ik geef het gewoon en je kijkt maar wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Tja, ik breek me nu mijn hoofd daarover. Hoe heb ik het precies geuit. Aan de andere kant eerst maar een paar keer rustig ademhalen
Jahoi. Precies een jaar na onze relatieplanet-date hebben vriendlief en ik een kind geknutseld. We gaan het Rudolf of Romina noemen, zodat het de initialen RP krijgt.Ah een successtorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik had geen idee of je uberhaupt kinderen wou of hoe je daarover dachtquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden kinderen wel leuk ja![]()
Nou bij dezen danquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had geen idee of je uberhaupt kinderen wou of hoe je daarover dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |