Ik kreeg een 10 van een dikke vrouw van 48quote:
Psssttt.... meisje.....quote:
Hihiquote:
Ach, zolang je om je eigen vage foto's nog kunt lachen, lijkt het me niet zo erg. Sommige dames zagen de humor van mijn humor erover althans ook wel in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
Vage foto's is een no-go natuurlijk. Lijkt mij een no-brainer.
Daar ben ik dan altijd wel benieuwd naar.quote:Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef Doum het volgende:
De ander was wel leuk, maar naderhand toch afgekapt door haar (wel dankbaar voor de duidelijkheid).
waar ben je benieuwd naar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Daar ben ik dan altijd wel benieuwd naar.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Perzephone het volgende:
Pfff net weer knuppel op Paiq "jaaa ik ben eigenlijk niet single, maar seks moet zeker lukken hoor hihhi"![]()
Verbaas me toch elke keer weer over mensen die willen vreemdgaan via zoiets. Noujaa... Hij schreef zn naam toch al met kleine letter.
Mannen die 'hihihihi' zeggen zijn nou eenmaal woest aantrekkelijk.quote:
ik wist dat ik iets goed deedquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mannen die 'hihihihi' zeggen zijn nou eenmaal woest aantrekkelijk.
Bij haar ook? denk je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn rupsen in m'n maag zijn ondertussen wel ontpopt tot kleine vlindertjes
Zoals ze soms naar me kan kijken en gezien ons intensieve en leuke contact (ook veel van haar kant) heb ik wel het vermoeden jaquote:
Alle zooi is weg?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
Vanavond dus daten, een thuisdate. Ik ben zelden zenuwachtig, maar op het moment dat iemand bij je over de vloer komt is dat toch anders
Nou ja, ik ga mijn huis ook weer niet teveel aan kant maken, iemand moet er maar aan wennen dat ik niet de beste opruimer benquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn rupsen in m'n maag zijn ondertussen wel ontpopt tot kleine vlindertjes
Leuk manquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals ze soms naar me kan kijken en gezien ons intensieve en leuke contact (ook veel van haar kant) heb ik wel het vermoeden ja
Gelijk in het diepe gooienquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja, ik ga mijn huis ook weer niet teveel aan kant maken, iemand moet er maar aan wennen dat ik niet de beste opruimer ben
Ik ben bijzonder weinig creatief. In elk geval wat eten, maar een romanticus ben ik allerminst dus verder moet ik maar even zien wat we gaan doen. Beetje improviseren wordt het wel, ben ik bangquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelijk in het diepe gooien![]()
Nog speciale dingen in petto? of gewoon hapje eten enzo?
Niks mis mee lijkt me zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben bijzonder weinig creatief. In elk geval wat eten, maar een romanticus ben ik allerminst dus verder moet ik maar even zien wat we gaan doen. Beetje improviseren wordt het wel, ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |