Er zit echt wel een verschil tussen dieper op dingen ingaan vanuit eigen ervaringen en het alleen maar hebben over wat er allemaal mis aan je leven is hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb daar dan weer weinig mee, ben niet zo'n "koetjes en kalfjes" -prater. Wil graag weten wat er nu achter de vrolijke facade schuil gaatis ook mijn tekortkoming
Ben ik wel met je eens, de facade van mijn leven is inderdaad Facebook geworden. Maar op een datingsite wil ik me ook wel op mijn gemak voelen als ik ook de mindere dingen kan vertellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als een tekortkoming. Ik merk eigenlijk ook wel dat ik snel de behoefte voel iemand die mijn interesse wekt echt te leren kennen.
We kunnen wel allemaal tof lopen over ons hippe leven en hoe tof we allemaal zijn, maar daar heb ik Facebook al voorDat zoek ik niet in een partner
Mee eens. Zitten zeker ook veel positieve kanten aan dat anonieme maar dan liever via een forum oid.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben sowieso een fan van anoniem op internet dingen delen... Ik zit al 100 jaar op da interwebz en heb met vreemden frustraties, angsten en verdrietjes en verdrieten gedeeld... Soms is juist die anonimiteit, die afstand een mooie gelegenheid om het er eens allemaal uit te gooien en kan iemand die je nauwelijks kent je ineens een inzicht geven wat je niet voor mogelijk had gehouden.
Dus ik zie absoluut de voordelen van je hart luchten bij een vreemde, maar ook op internet kent alles een tijd een plaats en die plaats is niet op een datingsite
"don't congratulate yourself too much or berate yourself either your choices are half chance, so are everybody elses " -- Bahz Luhrman - Sunscreenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zit echt wel een verschil tussen dieper op dingen ingaan vanuit eigen ervaringen en het alleen maar hebben over wat er allemaal mis aan je leven is hoor.
Feliquote:Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef Ordos20 het volgende:
maar gewoon via FOK! (waar het al niet goed voor is)
Ik was te gefocused op het stukje "wat er mis gaat in je leven"quote:Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, ik hou van Sunscreen, en vindt dat Luhrmann daarmee een van de grootste filosofische epistels van de vorige eeuw heeft afgeleverd, maar dat bedoelt hij volgens mij toch niet
Hij negeert die vraag / opmerkingen daarover hier heel consequent.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
Zijn HJ en Sekhmet trouwens nog steeds met elkaar aan het daten of heeft HJ alweer een ander gehosseld?
Ik denk dat je mij verkeerd begrijptquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
"don't congratulate yourself too much or berate yourself either your choices are half chance, so are everybody elses " -- Bahz Luhrman - Sunscreen
Oftewel er is niks mis met wat ik doe of heb gedaan, als je het gaat hebben over fouten, snap je iets niet lijkt me
Iets terug in dit topic heeft hij het toch vrij duidelijk bevestigdquote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij negeert die vraag / opmerkingen daarover hier heel consequent.
Wat zouden ze toch aan het doen zijn...quote:Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Iets terug in dit topic heeft hij het toch vrij duidelijk bevestigdDerde date is volgens mij nu aan de gang.
ik gok een uitkering trekken? anders heb je nu toch geen tijd om te datenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wat zouden ze toch aan het doen zijn...
Er is mij nooit iets rechtstreeks gevraagd, dus wat zou ik moeten negeren? Ja, we daten nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij negeert die vraag / opmerkingen daarover hier heel consequent.
Ik had het ook al een beetje afgemeten aan de stilte rondom Sekhquote:Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets rechtstreeks gevraagd, dus wat zou ik moeten negeren? Ja, we daten nog.
Die is gewoon druk.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had het ook al een beetje afgemeten aan de stilte rondom SekhNormaal vliegen de DMetjes wat meer in het rond
Leuk!
HA! Leukquote:Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets rechtstreeks gevraagd, dus wat zou ik moeten negeren? Ja, we daten nog.
Rustig ademhalen en lezen wat er in staat. Het kan nog steeds fake zijn natuurlijk maar dat lees je gauw genoeg.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.
sorry dat ik misschien hier iets onderbreek.
ik was hier tijdje terug, en toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.
toen ging ik hetzelfde interessebericht terug sturen. ik heb geen abbonement genomen ofzoiets.
Ik heb sindsdien haar profielnummer gegoogled, en toen kwam dit! topic tevoorschijn, maar dan een jaar terug.
toen stond er dat iemand vermoedde dat het een faker was, en anderen weer niet ofzoiets.
maar ik ben dus gewoon doorgegaan met standaard interesseberichtjes sturen als ik wat van haar kreeg, en dan stuurde zij ook weer 1 op , etcetc.
maar nu heb ik dus een echte reactie. ja me eerste reactie!
ik heb nog niet goed gelezen want ik ben een beetje in paniek. maar wat moet ik doen?
Die laatste zin doet je de das om in 99 van de 100 gevallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.
ik was hier tijdje terug, want toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.
toen ging ik hetzelfde interessebericht terug sturen. ik heb geen abbonement genomen ofzoiets.
Ik heb sindsdien haar profielnummer gegoogled, en toen kwam dit! topic tevoorschijn, maar dan een jaar terug.
toen stond er dat iemand vermoedde dat het een faker was, en anderen weer niet ofzoiets.
maar ik ben dus gewoon doorgegaan met standaard interesseberichtjes sturen als ik wat van haar kreeg, en dan stuurde zij ook weer 1 op , etcetc.
ik heb nog niet goed gelezen want ik ben een beetje in paniek. maar wat moet ik doen?
vriendin krijgen is een beetje me eerste prioriteit, en vind ik het allerbelangrijkste.
Rustig in en uit ademenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.
ik was hier tijdje terug, want toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.
vriendin krijgen is een beetje me eerste prioriteit, en vind ik het allerbelangrijkste.
ja nee het lijkt niet nep.... maar dus ik kan haar nl-xxxxxxx relatienummer vinden in google, en dan kom ik op deze reeksquote:Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Rustig ademhalen en lezen wat er in staat. Het kan nog steeds fake zijn natuurlijk maar dat lees je gauw genoeg.
Mligquote:Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
oke.. Wiens kloon was dit ook alweer?
Weinig zin om hier serieus op in te gaan. Zou zeggen, open je eigen topic hiervoor
Helaas is dit een serieuze user...quote:Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
oke.. Wiens kloon was dit ook alweer?
Weinig zin om hier serieus op in te gaan. Zou zeggen, open je eigen topic hiervoor
i know, maar het probleem is al tig keer teruggekomen. En het enige wat ie 'moet' doen is de tips opvolgen van 'niet bang zijn en gewoon eens die stap wagen'. Want zolang hij dat niet doet, schiet het niet op.quote:
Zoiets kun je toch niet serieus nemen manquote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas is dit een serieuze user...
Helaas is het wel iets wat serieus isquote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch niet serieus nemen man
Net zo simpel als stam+t?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:
MLIG hier een serieuse reactie.
Je hebt haar mail adres en je hebt van uit haar 2 vragen.
Stel een mailtje op waar je mee begint, hey leuk dat je reageerd. Om terug te komen op je vragen. En dan beantwoord jij ze gewoon. Simpel en clean. VERDER DUS NIKS. Want jou kennende maak je er een totaal niet te volgen verhaal van.
En dan eindig je het mailtje met 2 vragen die je over haar wilt weten. Groetjes en dan je naam.
Zie het als naar de hoeren gaan. Je betaald je doet je ding en je gaat weer weg.
Nu is het reageren per mail en weer weg.
Sim-pel
Succes!
Daar is een hele serie overquote:Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Je zou maar zo 'onzeker' zijn dat je niet eens snapt hoe je de eerste stap moet zetten, via het internet.
Ik dacht dat ik het slecht had.
Sorry, vijf dagen door NL heen getrokken...en inderdaad twee hele leuke dates gehad, geen tijd om te fokken...was met leukere dingen bezigquote:Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had het ook al een beetje afgemeten aan de stilte rondom SekhNormaal vliegen de DMetjes wat meer in het rond
Leuk!
Goede antwoord hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sorry, vijf dagen door NL heen getrokken...en inderdaad twee hele leuke dates gehad, geen tijd om te fokken...was met leukere dingen bezig
oh ja er moet wel iets gebeuren ofzo. als ik wat ik terugstuur eerst laat controleren is het wel slim.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:
MLIG hier een serieuse reactie.
Je hebt haar mail adres en je hebt van uit haar 2 vragen.
Stel een mailtje op waar je mee begint, hey leuk dat je reageerd. Om terug te komen op je vragen. En dan beantwoord jij ze gewoon. Simpel en clean. VERDER DUS NIKS. Want jou kennende maak je er een totaal niet te volgen verhaal van.
En dan eindig je het mailtje met 2 vragen die je over haar wilt weten. Groetjes en dan je naam.
Zie het als naar de hoeren gaan. Je betaald je doet je ding en je gaat weer weg.
Nu is het reageren per mail en weer weg.
Sim-pel
Succes!
en allemaal van dat soort dingen.quote:18 augustus:
Volgende week eindelijk met mijn liefje op vakantie, Duitsland here we come;)! ik hou zielsveel van je lieverd!
Dat gaat over haar poesje wat ze meeneemt, gvd snap je het nou echt niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ja er moet wel iets gebeuren ofzo. als ik wat ik terugstuur eerst laat controleren is het wel slim.
ja wel goed idee heb je, maar ik wil niet dat ze me verlaat zoals de hoeren!
ik heb nog niets gedaan, zit alleen een beetje van alles op te zoeken enzo. en ik zie op haar facebookpagina allemaal dingen staan zoals :
[..]
en allemaal van dat soort dingen.
is dat een jongen die ze kent en waar ze van houdt en zo?
en dan weer op de relatieplanet.nl site zegt ze dat ze een (dus 2de?) lieve jongen wilt vinden.
wie is dat dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat gaat over haar poesje wat ze meeneemt, gvd snap je het nou echt niet.
wat is het als een leuk meisje in een relatieplanet-profiel neerzet dat ze een lieve jongen zoekt.quote:
moet ik ook bang zijn voor dat meisje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |