abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 11:53:52 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116415427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik heb daar dan weer weinig mee, ben niet zo'n "koetjes en kalfjes" -prater. Wil graag weten wat er nu achter de vrolijke facade schuil gaat ;) is ook mijn tekortkoming :)
Er zit echt wel een verschil tussen dieper op dingen ingaan vanuit eigen ervaringen en het alleen maar hebben over wat er allemaal mis aan je leven is hoor.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:54:12 #252
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116415435
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zie dat niet als een tekortkoming. Ik merk eigenlijk ook wel dat ik snel de behoefte voel iemand die mijn interesse wekt echt te leren kennen.

We kunnen wel allemaal tof lopen over ons hippe leven en hoe tof we allemaal zijn, maar daar heb ik Facebook al voor :') Dat zoek ik niet in een partner :)
Ben ik wel met je eens, de facade van mijn leven is inderdaad Facebook geworden. Maar op een datingsite wil ik me ook wel op mijn gemak voelen als ik ook de mindere dingen kan vertellen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 5 september 2012 @ 11:55:47 #253
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116415485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben sowieso een fan van anoniem op internet dingen delen... Ik zit al 100 jaar op da interwebz en heb met vreemden frustraties, angsten en verdrietjes en verdrieten gedeeld... Soms is juist die anonimiteit, die afstand een mooie gelegenheid om het er eens allemaal uit te gooien en kan iemand die je nauwelijks kent je ineens een inzicht geven wat je niet voor mogelijk had gehouden.

Dus ik zie absoluut de voordelen van je hart luchten bij een vreemde, maar ook op internet kent alles een tijd een plaats en die plaats is niet op een datingsite :')
Mee eens. Zitten zeker ook veel positieve kanten aan dat anonieme maar dan liever via een forum oid.

Heb ook wel eens een eerste date gehad waar het alleen over ex, kinderwens, overleden vader en nog meer moeilijke zaken ging. Vroeg me oprecht of hij doorhad dat hij een eerste date had en geen afspraak met een maatschappelijk werker.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:55:59 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116415497
Afhankelijk van de persoon ga ik sneller of minder snel in op serieuze onderwerpen. Tis maar net hoe de sfeer is :)
  woensdag 5 september 2012 @ 11:58:21 #255
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116415564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Er zit echt wel een verschil tussen dieper op dingen ingaan vanuit eigen ervaringen en het alleen maar hebben over wat er allemaal mis aan je leven is hoor.
"don't congratulate yourself too much or berate yourself either your choices are half chance, so are everybody elses " -- Bahz Luhrman - Sunscreen

Oftewel er is niks mis met wat ik doe of heb gedaan, als je het gaat hebben over fouten, snap je iets niet lijkt me ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_116415670
Even langshobbelen in dit topic, want daten doe ik niet meer (nou ja, wel met mij vriendin natuurlijk). Maar gisteren het heugelijke feit van 1 jaar samen alweer mogen vieren. En in dit geval niet dankzij een datingsite (hoewel we wel allebei op 1 stonden), maar gewoon via FOK! (waar het al niet goed voor is)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_116415674
Ik vermijd nooit onderwerpen. Ik vind dat altijd zo krampachtig, dat wel of niet over iets praten bij een date.
pi_116415679
Mghi, ik hou van Sunscreen, en vindt dat Luhrmann daarmee een van de grootste filosofische epistels van de vorige eeuw heeft afgeleverd, maar dat bedoelt hij volgens mij toch niet :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 5 september 2012 @ 12:02:51 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116415711
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef Ordos20 het volgende:
maar gewoon via FOK! (waar het al niet goed voor is)
Feli :)

En af en toe zit er nog wel wat leuks op fok :)
pi_116415755
Het is uiteindelijk een heel erg korte ontmoeting geworden want ik was te laat (wat nogal lullig is natuurlijk) en vergeten over te stappen met de metro.. gelukkig gaf ze mij om de een of andere reden toch nog een kans. :7
Was naast heel kort uiteindelijk ook wel leuk, ze is in het echt nog knapper dan op haar foto's en het praat ook wel erg leuk. Ik was deze keer totaal niet zenuwachtig. Ik hoop serieus dat ze mij ondanks alles nog een keer wil ontmoeten.

Nu mijn kater uitslapen. :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:05:14 #261
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116415786
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, ik hou van Sunscreen, en vindt dat Luhrmann daarmee een van de grootste filosofische epistels van de vorige eeuw heeft afgeleverd, maar dat bedoelt hij volgens mij toch niet :D
Ik was te gefocused op het stukje "wat er mis gaat in je leven"

Miste weer eens de context :P
Maar als je alleen maar over je issues kan praten moet je niet eens willen daten, om maar eens dooddoener erin te gooien "Je moet eerst van jezelf houden" ;)
pi_116416147
Zijn HJ en Sekhmet trouwens nog steeds met elkaar aan het daten of heeft HJ alweer een ander gehosseld?
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:34:04 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116416626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
Zijn HJ en Sekhmet trouwens nog steeds met elkaar aan het daten of heeft HJ alweer een ander gehosseld?
Hij negeert die vraag / opmerkingen daarover hier heel consequent.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:35:17 #264
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116416651
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef zalkc het volgende:

[..]

"don't congratulate yourself too much or berate yourself either your choices are half chance, so are everybody elses " -- Bahz Luhrman - Sunscreen

Oftewel er is niks mis met wat ik doe of heb gedaan, als je het gaat hebben over fouten, snap je iets niet lijkt me ;)
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt :) Maar mooie quote hoor
  woensdag 5 september 2012 @ 12:36:43 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116416692
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets terug in dit topic heeft hij het toch vrij duidelijk bevestigd ;) Derde date is volgens mij nu aan de gang.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:37:29 #266
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116416712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Iets terug in dit topic heeft hij het toch vrij duidelijk bevestigd ;) Derde date is volgens mij nu aan de gang.
Wat zouden ze toch aan het doen zijn...
WFPB!
pi_116416795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Wat zouden ze toch aan het doen zijn...
ik gok een uitkering trekken? anders heb je nu toch geen tijd om te daten :(
pi_116416827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is mij nooit iets rechtstreeks gevraagd, dus wat zou ik moeten negeren? Ja, we daten nog. :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 5 september 2012 @ 12:44:30 #269
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116416925
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er is mij nooit iets rechtstreeks gevraagd, dus wat zou ik moeten negeren? Ja, we daten nog. :)
Ik had het ook al een beetje afgemeten aan de stilte rondom Sekh :P Normaal vliegen de DMetjes wat meer in het rond ;) Leuk!
pi_116416963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik had het ook al een beetje afgemeten aan de stilte rondom Sekh :P Normaal vliegen de DMetjes wat meer in het rond ;) Leuk!
Die is gewoon druk. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 5 september 2012 @ 12:48:40 #271
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116417062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die is gewoon druk. :7
ha ha, ja ik inderdaad niet.
pi_116417140
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

HA! Leuk O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_116417313
hoi.
sorry dat ik misschien hier iets onderbreek.

ik was hier tijdje terug, want toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.
toen ging ik hetzelfde interessebericht terug sturen. ik heb geen abbonement genomen ofzoiets.

Ik heb sindsdien haar profielnummer gegoogled, en toen kwam dit! topic tevoorschijn, maar dan een jaar terug.
toen stond er dat iemand vermoedde dat het een faker was, en anderen weer niet ofzoiets.

maar ik ben dus gewoon doorgegaan met standaard interesseberichtjes sturen als ik wat van haar kreeg, en dan stuurde zij ook weer 1 op , etcetc.

maar nu heb ik dus een echte reactie. ja me eerste reactie!

ik heb nog niet goed gelezen want ik ben een beetje in paniek. maar wat moet ik doen?
vriendin krijgen is een beetje me eerste prioriteit, en vind ik het allerbelangrijkste.
seduco sum.en ben erg stout
  woensdag 5 september 2012 @ 12:59:15 #274
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116417345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.

ik was hier tijdje terug, en toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.
toen ging ik hetzelfde interessebericht terug sturen. ik heb geen abbonement genomen ofzoiets.

Ik heb sindsdien haar profielnummer gegoogled, en toen kwam dit! topic tevoorschijn, maar dan een jaar terug.
toen stond er dat iemand vermoedde dat het een faker was, en anderen weer niet ofzoiets.

maar ik ben dus gewoon doorgegaan met standaard interesseberichtjes sturen als ik wat van haar kreeg, en dan stuurde zij ook weer 1 op , etcetc.

ik heb nog niet goed gelezen want ik ben een beetje in paniek. maar wat moet ik doen?
Rustig ademhalen en lezen wat er in staat. Het kan nog steeds fake zijn natuurlijk maar dat lees je gauw genoeg.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:00:49 #275
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116417387
quote:
hoi.

ik was hier tijdje terug, want toen had ik een paar keer een standaard-interessebericht van een meisje ontvangen op de site relatieplanet.

vriendin krijgen is een beetje me eerste prioriteit, en vind ik het allerbelangrijkste.
Die laatste zin doet je de das om in 99 van de 100 gevallen.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:03:02 #276
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116417459
quote:
hoi.

Rustig in en uit ademen ;)

Waarom wil je eigenlijk een vriendin? Zou je niet eerst eens beginnen met een leuke meid te leren kennen waar het goed mee klikt?
pi_116417531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Rustig ademhalen en lezen wat er in staat. Het kan nog steeds fake zijn natuurlijk maar dat lees je gauw genoeg.
ja nee het lijkt niet nep.... maar dus ik kan haar nl-xxxxxxx relatienummer vinden in google, en dan kom ik op deze reeks :') van iemand die wel dacht dat ze nep was.

maar het heeft vast geenzin dat ik wat terugstuur, en k kan haar beter niet lastigvallen denk ik misschien zo. is dat niet zo?
ik bedoel. kijk zij heeft vast al genoeg te doen enzo op die 1ne site. want ze heeft vast ook wel contact met andere mannen met profielen van die site enzo. want haar nlxxxxx rp-nummer was al te vinden met google.
ofzoiets.

en wat moet ik nu doen. ze zegt haar email, en dat ze hoopt dat ez wat hoort. dus ze wil wel dat ik een mail stuur?
en 2 vragen staan er ook in haar bericht. allemaal leuke vragen leuk meisje hoor! maar ik heb dat nog nooit gedaan. een email gestuurd naar een meisje enzo. en al helemaal niet naar een meije die ik helemaal niet ken, en nog meer niet een meisje van zon site.
zowiezo niet zo vaak emails gestuurd naar meisjes ( behalve hoeren) .
  woensdag 5 september 2012 @ 13:07:13 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116417572
oke.. Wiens kloon was dit ook alweer?
Weinig zin om hier serieus op in te gaan. Zou zeggen, open je eigen topic hiervoor :)
  woensdag 5 september 2012 @ 13:19:59 #279
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116417965
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Weinig zin om hier serieus op in te gaan. Zou zeggen, open je eigen topic hiervoor :)
Mlig
pi_116417982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Helaas is dit een serieuze user...
  woensdag 5 september 2012 @ 13:21:40 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116418017
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:

i know, maar het probleem is al tig keer teruggekomen. En het enige wat ie 'moet' doen is de tips opvolgen van 'niet bang zijn en gewoon eens die stap wagen'. Want zolang hij dat niet doet, schiet het niet op.
Dan gaat het niet meer om datingsiteervaringen, maar om angst, te weinig eigenwaarde etc.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:36:10 #282
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116418519
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zoiets kun je toch niet serieus nemen man :')
  woensdag 5 september 2012 @ 13:40:48 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116418667
MLIG hier een serieuse reactie.

Je hebt haar mail adres en je hebt van uit haar 2 vragen.

Stel een mailtje op waar je mee begint, hey leuk dat je reageerd. Om terug te komen op je vragen. En dan beantwoord jij ze gewoon. Simpel en clean. VERDER DUS NIKS. Want jou kennende maak je er een totaal niet te volgen verhaal van.

En dan eindig je het mailtje met 2 vragen die je over haar wilt weten. Groetjes en dan je naam.

Zie het als naar de hoeren gaan. Je betaald je doet je ding en je gaat weer weg.

Nu is het reageren per mail en weer weg.

Sim-pel :)

Succes!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 september 2012 @ 13:41:17 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116418682
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Zoiets kun je toch niet serieus nemen man :')
Helaas is het wel iets wat serieus is -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 september 2012 @ 13:42:20 #285
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116418714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:

Stel een mailtje op waar je mee begint, hey leuk dat je reageerd. Om terug te komen op je vragen. En dan beantwoord jij ze gewoon. Simpel en clean. VERDER DUS NIKS. Want jou kennende maak je er een totaal niet te volgen verhaal van.

En dan eindig je het mailtje met 2 vragen die je over haar wilt weten. Groetjes en dan je naam.

Zie het als naar de hoeren gaan. Je betaald je doet je ding en je gaat weer weg.

Succes!
Net zo simpel als stam+t?
pi_116418755
LEAVE MARKJE AND HiS DYSLEXIA ALONE Y'ALL

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116418808
Je zou maar zo 'onzeker' zijn dat je niet eens snapt hoe je de eerste stap moet zetten, via het internet. :{
Ik dacht dat ik het slecht had.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:45:51 #288
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116418843
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Je zou maar zo 'onzeker' zijn dat je niet eens snapt hoe je de eerste stap moet zetten, via het internet. :{
Ik dacht dat ik het slecht had.
Daar is een hele serie over ;)
pi_116418862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Sorry, vijf dagen door NL heen getrokken...en inderdaad twee hele leuke dates gehad, geen tijd om te fokken...was met leukere dingen bezig :Y
pi_116418889
KEIHARDE NEUKSEKS! BWRAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

?
  woensdag 5 september 2012 @ 13:49:48 #291
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116418984
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sorry, vijf dagen door NL heen getrokken...en inderdaad twee hele leuke dates gehad, geen tijd om te fokken...was met leukere dingen bezig :Y
Goede antwoord hoor ;) Als ik je echt had moeten hebben had ik je wel gesmst :) Leuk dat de dates zo goed gingen!
pi_116420359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:

Succes!
oh ja er moet wel iets gebeuren ofzo. als ik wat ik terugstuur eerst laat controleren is het wel slim.
ja wel goed idee heb je, maar ik wil niet dat ze me verlaat zoals de hoeren!

ik heb nog niets gedaan, zit alleen een beetje van alles op te zoeken enzo. en ik zie op haar facebookpagina allemaal dingen staan zoals :
quote:
18 augustus:
Volgende week eindelijk met mijn liefje op vakantie, Duitsland here we come;)! ik hou zielsveel van je lieverd!
en allemaal van dat soort dingen.
is dat een jongen die ze kent en waar ze van houdt en zo?
en dan weer op de relatieplanet.nl site zegt ze dat ze een (dus 2de?) lieve jongen wilt vinden.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:30:10 #293
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116420454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh ja er moet wel iets gebeuren ofzo. als ik wat ik terugstuur eerst laat controleren is het wel slim.
ja wel goed idee heb je, maar ik wil niet dat ze me verlaat zoals de hoeren!

ik heb nog niets gedaan, zit alleen een beetje van alles op te zoeken enzo. en ik zie op haar facebookpagina allemaal dingen staan zoals :

[..]

en allemaal van dat soort dingen.
is dat een jongen die ze kent en waar ze van houdt en zo?
en dan weer op de relatieplanet.nl site zegt ze dat ze een (dus 2de?) lieve jongen wilt vinden.
Dat gaat over haar poesje wat ze meeneemt, gvd snap je het nou echt niet.
pi_116420526
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat gaat over haar poesje wat ze meeneemt, gvd snap je het nou echt niet.
wie is dat dan?
is dit normaal dan?
dat vriendje heeft ook een facebookpagina, maar die is heel beknopt.
dus moet ik haar vriendje nu een bericht gaan sturen?

of is dat "vriendje" nep omdat ze doet tegen iedereen alsof ze wel een vriendje heeft en is ze eigenlijk heel wanhopig?
pi_116420545
Nou snap ik het ook niet meer ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116420590
Ik vind het bijna zielig. ;(
pi_116420604
Ik ben ineens een beetje bang :@
pi_116420616
ik zeg: "next"
pi_116420643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef Spirit82 het volgende:
Nou snap ik het ook niet meer ;(
wat is het als een leuk meisje in een relatieplanet-profiel neerzet dat ze een lieve jongen zoekt.
en op haar facebookpagina staan allemaal dingen en verwijzingen naar haar vriendje. haar vriendje is ook een profiel op facebook.
pi_116420658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ineens een beetje bang :@
moet ik ook bang zijn voor dat meisje?
moet ik "next" doen en niets meer laten horen? of is het eigenlijk een heel leuk meisje?
er is wel nietzoveel "next voor me" . en ik wil wel een vriendin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')