Opa kijkt ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelukkig is dit allemaal heeeeeelemaal niet off-topic....
Jaap heeft meer bewogen in die 5 minuten dan opa in 40 topicsquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelukkig is dit allemaal heeeeeelemaal niet off-topic....
Niet zo zeuren, Opa kijkt zelf ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.. Jubileum Topic over Opa...het gaat over álles behalve over Opa....
Broek ophalen!quote:
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, Opa kijkt zelf ook.
Ik begreep dat Oop ook keek. Toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...
En toch kijken hequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijtenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zou ie een lijntje op hebben?
Mooie sprong![]()
Hij snuift toch geen magnesium...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijten
Is ook een beetje zonde, kom je in het water is alles weer uit je neusquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijten
Dat is vast Jerry..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef pullup het volgende:
Maar nu weten we nog de favoriete springer van vanavond van opa niet
Lizaquote:
Kelly. Opa heeft een hekel aan vrouwen, vandaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef pullup het volgende:
Maar nu weten we nog de favoriete springer van vanavond van opa niet
Herstel: aan intelligente vrouwen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Kelly. Opa heeft een hekel aan vrouwen, vandaar.
Ik zit net te bellen. Kut, te laat dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De lijnen zijn gesloten! Vinden jullie het ook zo niet-spannend?
En die gasten daaronder zijn ook opa nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Triviant? Dat is hartstikke off-topic
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En die gasten daaronder zijn ook opa niet
En Duiken met Debielen niet?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou voor de gein het geluid aan moeten zetten. High quality entertainment.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!
Als je Jaap debiel noemt gaat ie op je zitten hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Duiken met Debielen niet?
En dan kun je je leven wel gedag zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je Jaap debiel noemt gaat ie op je zitten hoor
Vlemmixquote:
En heb je een graf van twintig vierkante meter nodig. Die wel maar drie centimeter diep hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan kun je je leven wel gedag zeggen
Ik heb sowieso nooit die stream aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou voor de gein het geluid aan moeten zetten. High quality entertainment.
De vragen van dijkie komen vloeiend zijn strot uit.![]()
Nee hoor, want Oop doet meequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, ik hou wel van een feestjequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En heb je een graf van twintig vierkante meter nodig. Die wel maar drie centimeter diep hoeft te zijn.
Dat moet hem wel reddenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie kwart-salto zijwaarts van Jaap.
Dat wint Jaap welquote:
Da's hun probleemquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de mensen in zijn topic niet.
Niet zo zeuren zegquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Op een naburige stream wordt de draak gestoken met Oop
[ afbeelding ]
Moeten we dan met zijn alle bij elkaar komenquote:Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]crisisberaad!, dit laten we niet over onze kant gaan!
quote:Op zondag 2 september 2012 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moeten we dan met zijn alle bij elkaar komenMag ik, mag ik, mag ik, durf het bijna niet te vragen maar mag ik dan naast jou zitten
prachtig nummer, prachtige tekstquote:
Nee hoor. Oop adoreert mij..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herstel: aan intelligente vrouwen.
Mooie beelden uit de jeugd van Oop.quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
Doe ik deze maar ook speciaal voor OPA omdat hij hier in de mooiste stad van ons land geboren is en hij Danny ook leuk vind, met een prachtige amsterdamse smartlapen mooie beelden, die zijn speciaal een beetje voor Schrutz
Geen bami hoor, maar babi pangangquote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Opperste concentratie bij Oop...
Ga ik écht niet vragen hoe zijn Bami smaakt.... weet 'ie zelf niet eens ben ik bang...![]()
[ afbeelding ]
Wist 'ie het verschil ook?quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen bami hoor, maar babi pangang
Ajax schreeuwt niet, hij leeft gewoon mee met de wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, nog ééntje dan...
Voor dat kutbeest grijze skreeuwkraai...![]()
[ afbeelding ]
Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......quote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig badlakenquote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die handoek is waarschijnlijk gewoon om zijn zweet op te vangen voor het in de stoel trekt want dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......
Wat een mooi filmpje.quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
Doe ik deze maar ook speciaal voor OPA omdat hij hier in de mooiste stad van ons land geboren is en hij Danny ook leuk vind, met een prachtige amsterdamse smartlapen mooie beelden, die zijn speciaal een beetje voor Schrutz
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een mooi filmpje.
Onvoorstelbaar he, het lijkt wel een dorp. Het is dat er een tram rijdt en je wat hoge gebouwen ziet..
Ja, Jacob Olie ken ik wel, prachtig werk heeft die gemaaktquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.
Ik mis het Ajax logoquote:Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef pullup het volgende:
Ik ben wel te spreken over de kledingkeuze van deze week overigens.
Deze smaakvolle babyblauwe polo past wel bij de zalmroze kleur van zijn voorhoofd.
Ik hoop dat oma deze week haar best gaat doen om hem in deze prima staat te houden.
[ afbeelding ]
Valt me ook zwaar tegen van die oop.quote:
Ja, maar niet van een Ajax-bordje, mooi weer supporter dat het isquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Toastje eiersalade.. en lekker dat het was!!!!!
Ajax is even naar de achtergrond verdwenenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar niet van een Ajax-bordje, mooi weer supporter dat het is
Mmm, misschien moet ik maar es naar Oop gaan luisteren dan, want die lijsttrekkers kan ik inmiddels niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ajax is even naar de achtergrond verdwenen:P
Oop excelleert momenteel trouwens als commentator bij het lijsttrekkersdebat
Ga dan gewoon de dappermarkt op morgen dan krijg je er tenminste nog humor bijquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, misschien moet ik maar es naar Oop gaan luisteren dan, want die lijsttrekkers kan ik inmiddels niet meer aanhoren.
Ik dacht dat de PvdA er vandaag was?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga dan gewoon de dappermarkt op morgen dan krijg je er tenminste nog humor bij
Dan zullen de zure bommen wel op zijn morgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PvdA er vandaag was?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen de zure bommen wel op zijn morgen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen de zure bommen wel op zijn morgen.
Die mag ook opzouten natuurlijk.quote:
Wat zou Opaatje stemmen?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mag ook opzouten natuurlijk.Ik ben net als Jian een beetje moe van deze campagnes.
Dat begint met een P en heeft niet vdA erachter schat ik in.quote:
Of op een partij die zijn chronische verblijf in zijn stoel waarborgt. Kan ookquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat begint met een P en heeft niet vdA erachter schat ik in.
Ah, PvdT, de Vlem dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
Dat begint met een P en heeft niet vdA erachter schat ik in.
Een van de programmapunten van de PvdT is de verlaging van de bierprijs dus dat zou ook zomaar kunnen.quote:
Omroep max heeft toch een partij, de ouderepartij of zoietsquote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of op een partij die zijn chronische verblijf in zijn stoel waarborgt. Kan ook
Oh ja, dat is misschien ook wel wat voor hem, al is hij helemaal nog niet zo oud toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omroep max heeft toch een partij, de ouderepartij of zoiets
Niemand die het merkt. Op zich is het aantal mogelijke partijen nu best vlot aan het uitdijen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is misschien ook wel wat voor hem, al is hij helemaal nog niet zo oud toch?
Hij houdt ook speciaal voor jou zijn babyblauwe shirt aan. Tof toch?quote:
Yep, zolang er geen geurstreams bestaan ben ik hier tevreden mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij houdt ook speciaal voor jou zijn blauwe shirt aan. Tof toch?
Je mag wrs genieten t/m zaterdag of zondag. Ik weet niet wanneer die ene club speelt.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef pullup het volgende:
Yep, zolang er geen geurstreams bestaan ben ik hier tevreden mee.
Om op de ouderepartij te stemmen hoef je echt niet oud te wezen hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is misschien ook wel wat voor hem, al is hij helemaal nog niet zo oud toch?
Ik denk dat we Proen Links ook wel uit kunnen sluiten.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand die het merkt. Op zich is het aantal mogelijke partijen nu best vlot aan het uitdijen.
Ow, dan stem ik vanaf nu ouderenpartij. Een slimme "meid" is op haar toekomst voorbereidquote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Om op de ouderepartij te stemmen hoef je echt niet oud te wezen hoor
De oudere hebben de toekomstquote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, dan stem ik vanaf nu ouderenpartij. Een slimme "meid" is op haar toekomst voorbereid![]()
(ja knul of jongen rijmt niet)
Ik denk dat hij wat spectaculairs aan het voorbereiden is,quote:
Een diner voor Omaatje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat spectaculairs aan het voorbereiden is,
Dan moet hij stiekem het nummer van de plaatselijke shoarmaboer hebben gedraaid voor vanavondquote:
Oma heeft bierhaaldienst vanavond, neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet hij stiekem het nummer van de plaatselijke shoarmaboer hebben gedraaid voor vanavondmaar ik vrees het ergste.
Altijd nog beter dan geen shirt.quote:ik denk dat we zodirect een nieuw shirt te zien krijgen
Dat spreekt voor zich als oop zich zo blijkt te hebben uitgesloofd op het diner, en zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft bierhaaldienst vanavond, neem ik aan.
Je brengt hem op ideeenquote:Altijd nog beter dan geen shirt.
Misschien met wat hulp van de bevriende visboer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet hij stiekem het nummer van de plaatselijke shoarmaboer hebben gedraaid voor vanavondmaar ik vrees het ergste.
ik denk dat we zodirect een nieuw shirt te zien krijgen
Broodje kroket!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
Het is 18:00uur geweest. En van vandaag eten we![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:20 schreef beequeen het volgende:
Sorry, ik ben de frituur vergeten. Zijn vrouw is allround.![]()
Tsja, gordijnen of wat voor zonwering dan ook is uit den boze. Het blijft een exibisionist.quote:
Wat een tof shirtquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
ejjjj
Is dit zijn nieuw shirt?
[ afbeelding ]
Nee joh ik vind zelfs zijn snor er fantastisch opzitten vandaag, die lijkt zelfs de zwaartekracht met succes te trotserenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Ik lees de pot zure bommen staan ook weer bij sommige op tafel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee joh ik vind zelfs zijn snor er fantastisch opzitten vandaag, die lijkt zelfs de zwaartekracht met succes te trotseren
Die van Oop uiteraard en verder die van DJ en soms SIO nog wel eens, als er een verdwaalde trol voorbijtrekt en verder die van Tonja en Dijk, voor Triviant en Tekenenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:37 schreef mootie het volgende:
Welke chats zijn nog actief eigenlijk?
DJ is nog nooit contra-oop geweest.quote:
O ja, die was er ook nog. En er zullen nog wel een paar van die chats zijn. Een paar van die randfiguren hebben er indertijd heel wat aangemaakt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef devrolijkenoot het volgende:
En dan is er ook nog de contra oop chat die PB ff voor het gemak vergeet omdat naar ik vernomen heb zij daar tegen een bannetje is aangelopen.
http://www.chat4all.net/webchat.php?l=2&c=sio111
Ook veel leden van het para en anti depresiva forumpje met de sufgeneukte haan zijn daar niet welkom,dus bestaat het uit een select groepje echte contra oop fans.
Op het moment heb ik vernomen dat de chat niet zo actief is ,maar als het mooie weer afgelopen is ,zullen daar de contra oop fans zich wel weer verzamelen .
Oop is na het bannetje op ustream ook niet meer zo actief online ,en wat hij eet en drinkt weten we inmiddels al jaren ,en is dus absoluut niet intressant.
Verklaar je nader, want je spreekt nu in raadsels of je pilletjes zijn op, wie je dan ook bentquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:29 schreef devrolijkenoot het volgende:
Randfiguren ???? spreek je nu voor jezelf PB?? ,als ik op jou naam google kom ik nogal wat rand gebeuren van jou tegen idd
Onder anderen dat je nogal wat afiniteit heb met ouwe kerels op een stream
Dus snap ik jou obsessie wel voor opaatje hoor ,stiekem neem je hem toch maar mooi al jaren in de maling hahaha..
Net als die andere ouwe vent Joop was het toch ??
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:37 schreef mootie het volgende:
Welke chats zijn nog actief eigenlijk?
Ach, hij heeft alweer genoeg aandacht gehad. Laat hem nu maar weer met zichzelf in monoloog gaan, daar is hij nog steeds erg goed in. En als hij zijn miriam-rokje aanheeft zullen het wel Vagina Monologen zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Margo37 het volgende:
Het blijft door de mand vallen met die spelfouten :gapen
Select groepje zolder autisten op 1 chat van een zeug, beter zo
Ik drink nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
Goedenavond, kan het gehakketak op elkaar weer ophouden?
Tevens ontoelaatbare post + kloon verwijderd respectievelijk laten verwijderen.
Gedraag u mensen, ook als straks de drank in de man/vrouw is.![]()
Zaterdag
Rusten doen we maar in onze vrije tijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is de dag des heren Zondag, dan moeten we rusten Tita
Jij en rustig zijn gaan niet samen , kan ook niet met vliegende bezem!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rusten doen we maar in onze vrije tijd![]()
oh die heb ik 7 dagen in de week al
dat is waar, kom gewoon tijd tekort zweer het je, de dagen gaan mij de vlug.........quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij en rustig zijn gaan niet samen , kan ook niet met vliegende bezem!
Shit,quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
Goedenavond, kan het gehakketak op elkaar weer ophouden?
Tevens ontoelaatbare post + kloon verwijderd respectievelijk laten verwijderen.
Gedraag u mensen, ook als straks de drank in de man/vrouw is.![]()
Zaterdag
Wat idioot vroeg voor een zondagmorgen..de meeste fans slapen wegens hun drukke chatbezigheden s'nachts, probeer het rond een uur of 3 s'middag's eensquote:
Doe eens vrolijk!quote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef pullup het volgende:
Er is ruimte zat op die chats om dat groeten daar te doen.
Nee Zoa goed zoa zou opa al wakker zijn?quote:
Nope...quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Zoa goed zoa zou opa al wakker zijn?![]()
Godver, wat moet ik nu de hele avond doen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Oop gaat nog effe in de tuin zitte, aldus Oop...
Yup, da's duidelijk, dit wordt beslist géén Oop-Avond...![]()
[ afbeelding ]
Ga ook lekker een komkommertje schillen, gezond én saai voer in één...quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Godver, wat moet ik nu de hele avond doen?
Komkommerquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga ook lekker een komkommertje schillen, gezond én saai voer in één...
Hij heeft toch een tablet met camera nu, waarom heb ik dan geen buitenbeeld? Hij denkt dat ie alles maar kan maken!quote:Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
En tot slot, het IS tenslotte ook lekker weer voor diegene die NIET vroeg op hoeven morgen, de Stoel van Opa-Die-Lekkerbuitenzit...![]()
[ afbeelding ]
Degene die hem echt goed kunnen volgen verzaken ons essentiele informatie te gevenquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie die witte stoel nu buiten neergezet?
- en waar zijn gvd de belastende caps?quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Een spoeddebat aangaande de toestand van de witte stoel is wellicht op z'n plaats?! De verantwoordelijke personen doen maar wat, nergens wordt enige verantwoording afgelegd, het is een zooitje voorzitter
Zeker, die subtiele wijziging eerder deze leek eerst een op opzichzelfstaande toevalligheid daar Opa teleurgesteld zou kunnen zijn in het spelniveau en resultaat van zijn favoriete voetbalclubje.quote:
Dat groene shirt, ....... verdommequote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Spreken wij nu over een Opa-crisis? What's next? Opa die van de week op Groen Links stemt?
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Sevenquote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Betreffende de Opa-Stoel-Info...
Ik ben blijkbaar té stom voor woorden dat ik dát niet weet, aldus vele Opa-Fans te plaatse...![]()
Opa zélf.. doet zijn kop niet open raar genoeg, ergo de toon is gezet omtrent deze..
[ afbeelding ]
Het mag wel iets kosten.quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Seven![]()
![]()
!
Nou, het duurde wel even maar gelukkig hebben de externe Opa-Fans dan toch hun antwoord...quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Seven![]()
![]()
!
Die stoel wordt natuurlijk ook wel zeer intensief gebruikt en moet ook nog eens bestand zijn tegen diverse vloeistoffen en gassen.quote:
een soort nukeproof zetel ....quote:Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die stoel wordt natuurlijk ook wel zeer intensief gebruikt en moet ook nog eens bestand zijn tegen diverse vloeistoffen en gassen.
Ja ik hoef het niet te betalen, en het belastinggeld waar ik jaren voor gewerkt heb, dat is ook op gegaan, aan dingen waar ze in politiek Den Haag alles van weten!quote:
tis weer geen Ajax shirtquote:Op maandag 10 september 2012 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Etenstijd in Maison Oop. Wat zal de pot vandaag weer schaften?
Oop geeft al een hint met zijn rode shirt.
De spanning is om te snijden!!!!
Wat maakt voor jou Opa zo fascinerend dat je zelfs zijn bord met eten boeiend vind?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
We waren nog net op tijd om Oop's daghap te kunnen fotograferen: spinazie met aardappeltjes en vissticks
[ afbeelding ]
Ach, ik houd gewoon de COS een beetje bijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maakt voor jou Opa zo fascinerend dat je zelfs zijn bord met eten boeiend vind?
Ik begrijp er helemaal niets van.
Als het zou kunnen op Ajax.quote:
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in het avondeten van Oop .....quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maakt voor jou Opa zo fascinerend dat je zelfs zijn bord met eten boeiend vind?
Ik begrijp er helemaal niets van.
Echt hè... ze zijn er.......quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in het avondeten van Oop .....
Oma bedoel je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in het avondeten van Oop .....
Lolquote:
Wat ?quote:
Het antwoord dat Oop gaf toen ik vroeg of ie misschien op Roemer ging stemmen is zelfs niet geschikt om in een spoilertag te plaatsen..quote:
Oop vraagt of je wel wijs bent.. Je gaat toch niet op God stemmen? De hele wereld gaat naar de kloten door die kutgelovigen, aldus Oopquote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het wel duidelijk, hij stemt gewoon weer op Van Haersma Buma.
Ik wilde alweer gaan mopperen over het gebrek aan groente maar lees op het etiketje dat er ook taugé in zitquote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond is gekozen voor een snelle hap, want Oop wil niets missen van de tv-uitzendingen over de verkiezingen. Het is Chicken Tonight (saté) met aardappelschijfjes geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kip schijn je zelf toe te moeten voegenquote:
Kip uit een potje, dat klinkt wel erg vies.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde alweer gaan mopperen over het gebrek aan groente maar lees op het etiketje dat er ook taugé in zitdus hij is weer aan zijn wekelijkse portie vitamines gekomen.
Zit er nu alleen saus in zo'n potje of ook al stukjes kip ?
Que ?quote:
Dat vroeg ik dus ook al, maar er schijnen echte stukjes in te zittenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde alweer gaan mopperen over het gebrek aan groente maar lees op het etiketje dat er ook taugé in zitdus hij is weer aan zijn wekelijkse portie vitamines gekomen.
Zit er nu alleen saus in zo'n potje of ook al stukjes kip ?
Dat merk je helemaal niet door de hoeveelheid saus schat ik zo inquote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Kip uit een potje, dat klinkt wel erg vies.
Handigquote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, maar er schijnen echte stukjes in te zitten
bronquote:Ingrediënten: Water, pindakaas 13% (geroosterde pinda, plantaardig vet, plantaardige olie), suiker, ui 7,5%, rode paprika 5%, taugé 5%, glucosestroop, geconcentreerd tomatenpuree, fructose, zout, gemodificeerd maïzetmeel, sojasaus (water, sojaboon, tarwe, zout), waterkastanje, eigeel, voedingszuur E270, kerrie, kleurstof E150c, stabilisator E415, gistextract, aroma, cassavezetmeel.
Nu zou ik me als Oop zijnde toch zorgen gaan maken over wat die stukjes dan wel waren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er al stukjes kip inzitten heeft Oma 'm waarschijnlijk wijsgemaakt.
[..]
bron
Onze fijnproever zal stukjes ui wel voor kip aanzien of zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu zou ik me als Oop zijnde toch zorgen gaan maken over wat die stukjes dan wel waren.
Dat ziet er wel uit als een echt ouderwets betrouwbare buurtpoelierquote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Even voor de goede orde: in het potje zit alleen de saus .De kip dien je zelf te kopen bij de poelier. Bij voorkeur bij Victor Meijer, op hoek van de Escamplaan en de Zuiderparklaan in Den Haag.
[ afbeelding ]
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het inderdaad een heel goede poelier is. Wij maken nog regelmatig een omweg om daar kip te halenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een echt ouderwets betrouwbare buurtpoelier
Is ook weinig zinvol om als buurtsuper te willen concurreren met een poelier als VM, die op nog geen 200 meter afstand zitquote:
Ik vind die satésaus van chicken tonight best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan kwak je er een pot kots van Knorr doorheen.
ik heb die potjes nooit uitgetest maar vind al die kant en klare dingen over het algemeen veel te zout.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die satésaus van chicken tonight best lekker eigenlijk.
Nog wat tauge erdoor en kipfilet en rijst erbij.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft ook nog koekjes gebakken?
Of te zoet, da's helemáál walgelijk. En die poelier is van het type opgepompte plofkippen. Veil voâh wènag. Al dan niet gedrenkt in een lichtgevende oranje marinade. Dus misschien is het wel een pré als oma 'vergeten' is om er vlees in te doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb die potjes nooit uitgetest maar vind al die kant en klare dingen over het algemeen veel te zout.
Je weet het weer smakelijk te brengen, die poelier slaan we dus maar overquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of te zoet, da's helemáál walgelijk. En die poelier is van het type opgepompte plofkippen. Veil voâh wènag. Al dan niet gedrenkt in een lichtgevende oranje marinade. Dus misschien is het wel een pré als oma 'vergeten' is om er vlees in te doen.
Door zo'n marinade is mijn vaatwasser laatst zachtroze geworden, en het was nog hardnekkig spul ook. Duurde 4 wasbeurten voor het echt helemaal weg wasquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of te zoet, da's helemáál walgelijk. En die poelier is van het type opgepompte plofkippen. Veil voâh wènag. Al dan niet gedrenkt in een lichtgevende oranje marinade. Dus misschien is het wel een pré als oma 'vergeten' is om er vlees in te doen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door zo'n marinade is mijn vaatwasser laatst zachtroze geworden, en het was nog hardnekkig spul ook. Duurde 4 wasbeurten voor het echt helemaal weg was.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door zo'n marinade is mijn vaatwasser laatst zachtroze geworden, en het was nog hardnekkig spul ook. Duurde 4 wasbeurten voor het echt helemaal weg was.
Nu wel jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]je weet toch dat je grote boodschap de dag na het consumeren van dat tinnef in de chemobox moet hè?
Victor Meijer is geen slechte poelier hoor..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat geen feestje wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
In Casa Oop wordt vanavond echt groot uitgepakt op deze belangrijke tv-avond. Straks gaat de frituur aan!!
Ik ben er ook niet blij meequote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn 13 zetels meer dan 15 jaar geleden.
Hij zou toch beter moeten weten aan wie hij de meeste van de voorzieningen die er voor mensen in zijn positie zijn weg gelegd te danken heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Voormalig activist Diederik Samsom houdt zijn overwinningsspeech, maar van Oop's kant is een vette boer en een welgemeend Rotop kutcomediant!, het enige dat hem toekomt..
[ afbeelding ]
Tsssk, de PvdA heeft toch wel een deel van zijn stoel mogelijk gemaakt. Ondankbare sloeber.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Voormalig activist Diederik Samsom houdt zijn overwinningsspeech, maar van Oop's kant is een vette boer en een welgemeend Rotop kutcomediant!, het enige dat hem toekomt..
[ afbeelding ]
Ik snap dat soort lui dus echt niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, de PvdA heeft toch wel een deel van zijn stoel mogelijk gemaakt. Ondankbare sloeber.
In hoeverre kun je het opa kwalijk nemen dat-ie nogal simpel van geest lijkt te zijn..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, de PvdA heeft toch wel een deel van zijn stoel mogelijk gemaakt. Ondankbare sloeber.
Ik denk dat jij een tijdje niet hoeft te komen chatten bij Opaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap dat soort lui dus echt niet.
Ze dragen minder bij dan een gemiddeld roedel staatmarrokanen.
Profiteren volop van alle voorzieningen die er de afgelopen 100 jaar hard bevochten zijn hier.
Lijken niet van plan ooit nog een nuttige bijdrage te leveren behalve mekkeren achter de tv.
En nog is het niet genoeg blijkbaar en misgunnen ze wat ze zelf hebben gekregen vooral mensen die niet zijzelf zijn.
Waardeloze profiteurs.
Gekkiequote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
In hoeverre kun je het opa kwalijk nemen dat-ie nogal simpel van geest lijkt te zijn..
Maar misschien heeft hij ook wel hoop gekregen door de woorden van Rutte in het laatste debat: "Wij willen mensen met een uitkering niet benaderen met de insteek wat ze niét kunnen, maar wat ze nog wél kunnen."
Wellich snakt opa naar de voldoening en het zelfrespect die het leveren van een nuttige bijdrage aan de maatschappij hem gaat geven dankzij Mark.
Maare, as ie nou echt gewoon niet kan ........quote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Profiteren volop van alle voorzieningen die er de afgelopen 100 jaar hard bevochten zijn hier.
Lijken niet van plan ooit nog een nuttige bijdrage te leveren behalve mekkeren achter de tv.
En nog is het niet genoeg blijkbaar en misgunnen ze wat ze zelf hebben gekregen vooral mensen die niet zijzelf zijn.
Waardeloze profiteurs.
Tss... zo laat nog, moet jij niet es naar bed kletskoekert?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maare, as ie nou echt gewoon niet kan ........
Ja en zo vroeg al weer aan de gangquote:Op donderdag 13 september 2012 01:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss... zo laat nog, moet jij niet es naar bed kletskoekert?
Maak je niet druk het is nu eenmaal zo, je veranderd opa niet meer!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Waardeloze profiteurs.
Dit was een fijne opaesque rant en ik gun hem zijn biertjes van harte.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maare, as ie nou echt gewoon niet kan ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |