Ach, hij heeft alweer genoeg aandacht gehad. Laat hem nu maar weer met zichzelf in monoloog gaan, daar is hij nog steeds erg goed in. En als hij zijn miriam-rokje aanheeft zullen het wel Vagina Monologen zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Margo37 het volgende:
Het blijft door de mand vallen met die spelfouten :gapen
Select groepje zolder autisten op 1 chat van een zeug, beter zo
Ik drink nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
Goedenavond, kan het gehakketak op elkaar weer ophouden?
Tevens ontoelaatbare post + kloon verwijderd respectievelijk laten verwijderen.
Gedraag u mensen, ook als straks de drank in de man/vrouw is.![]()
Zaterdag
Rusten doen we maar in onze vrije tijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is de dag des heren Zondag, dan moeten we rusten Tita
Jij en rustig zijn gaan niet samen , kan ook niet met vliegende bezem!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rusten doen we maar in onze vrije tijd![]()
oh die heb ik 7 dagen in de week al
dat is waar, kom gewoon tijd tekort zweer het je, de dagen gaan mij de vlug.........quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij en rustig zijn gaan niet samen , kan ook niet met vliegende bezem!
Shit,quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
Goedenavond, kan het gehakketak op elkaar weer ophouden?
Tevens ontoelaatbare post + kloon verwijderd respectievelijk laten verwijderen.
Gedraag u mensen, ook als straks de drank in de man/vrouw is.![]()
Zaterdag
Wat idioot vroeg voor een zondagmorgen..de meeste fans slapen wegens hun drukke chatbezigheden s'nachts, probeer het rond een uur of 3 s'middag's eensquote:
Doe eens vrolijk!quote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef pullup het volgende:
Er is ruimte zat op die chats om dat groeten daar te doen.
Nee Zoa goed zoa zou opa al wakker zijn?quote:
Nope...quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Zoa goed zoa zou opa al wakker zijn?![]()
Godver, wat moet ik nu de hele avond doen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Oop gaat nog effe in de tuin zitte, aldus Oop...
Yup, da's duidelijk, dit wordt beslist géén Oop-Avond...![]()
[ afbeelding ]
Ga ook lekker een komkommertje schillen, gezond én saai voer in één...quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Godver, wat moet ik nu de hele avond doen?
Komkommerquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga ook lekker een komkommertje schillen, gezond én saai voer in één...
Hij heeft toch een tablet met camera nu, waarom heb ik dan geen buitenbeeld? Hij denkt dat ie alles maar kan maken!quote:Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
En tot slot, het IS tenslotte ook lekker weer voor diegene die NIET vroeg op hoeven morgen, de Stoel van Opa-Die-Lekkerbuitenzit...![]()
[ afbeelding ]
Degene die hem echt goed kunnen volgen verzaken ons essentiele informatie te gevenquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie die witte stoel nu buiten neergezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |