O ja, die was er ook nog. En er zullen nog wel een paar van die chats zijn. Een paar van die randfiguren hebben er indertijd heel wat aangemaakt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef devrolijkenoot het volgende:
En dan is er ook nog de contra oop chat die PB ff voor het gemak vergeet omdat naar ik vernomen heb zij daar tegen een bannetje is aangelopen.
http://www.chat4all.net/webchat.php?l=2&c=sio111
Ook veel leden van het para en anti depresiva forumpje met de sufgeneukte haan zijn daar niet welkom,dus bestaat het uit een select groepje echte contra oop fans.
Op het moment heb ik vernomen dat de chat niet zo actief is ,maar als het mooie weer afgelopen is ,zullen daar de contra oop fans zich wel weer verzamelen .
Oop is na het bannetje op ustream ook niet meer zo actief online ,en wat hij eet en drinkt weten we inmiddels al jaren ,en is dus absoluut niet intressant.
Verklaar je nader, want je spreekt nu in raadsels of je pilletjes zijn op, wie je dan ook bentquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:29 schreef devrolijkenoot het volgende:
Randfiguren ???? spreek je nu voor jezelf PB?? ,als ik op jou naam google kom ik nogal wat rand gebeuren van jou tegen idd
Onder anderen dat je nogal wat afiniteit heb met ouwe kerels op een stream
Dus snap ik jou obsessie wel voor opaatje hoor ,stiekem neem je hem toch maar mooi al jaren in de maling hahaha..
Net als die andere ouwe vent Joop was het toch ??
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:37 schreef mootie het volgende:
Welke chats zijn nog actief eigenlijk?
Ach, hij heeft alweer genoeg aandacht gehad. Laat hem nu maar weer met zichzelf in monoloog gaan, daar is hij nog steeds erg goed in. En als hij zijn miriam-rokje aanheeft zullen het wel Vagina Monologen zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Margo37 het volgende:
Het blijft door de mand vallen met die spelfouten :gapen
Select groepje zolder autisten op 1 chat van een zeug, beter zo
Ik drink nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
Goedenavond, kan het gehakketak op elkaar weer ophouden?
Tevens ontoelaatbare post + kloon verwijderd respectievelijk laten verwijderen.
Gedraag u mensen, ook als straks de drank in de man/vrouw is.![]()
Zaterdag
Rusten doen we maar in onze vrije tijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is de dag des heren Zondag, dan moeten we rusten Tita
Jij en rustig zijn gaan niet samen , kan ook niet met vliegende bezem!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rusten doen we maar in onze vrije tijd![]()
oh die heb ik 7 dagen in de week al
dat is waar, kom gewoon tijd tekort zweer het je, de dagen gaan mij de vlug.........quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij en rustig zijn gaan niet samen , kan ook niet met vliegende bezem!
Shit,quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
Goedenavond, kan het gehakketak op elkaar weer ophouden?
Tevens ontoelaatbare post + kloon verwijderd respectievelijk laten verwijderen.
Gedraag u mensen, ook als straks de drank in de man/vrouw is.![]()
Zaterdag
Wat idioot vroeg voor een zondagmorgen..de meeste fans slapen wegens hun drukke chatbezigheden s'nachts, probeer het rond een uur of 3 s'middag's eensquote:
Doe eens vrolijk!quote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef pullup het volgende:
Er is ruimte zat op die chats om dat groeten daar te doen.
Nee Zoa goed zoa zou opa al wakker zijn?quote:
Nope...quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Zoa goed zoa zou opa al wakker zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |