Godver, wat moet ik nu de hele avond doen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Oop gaat nog effe in de tuin zitte, aldus Oop...
Yup, da's duidelijk, dit wordt beslist géén Oop-Avond...![]()
[ afbeelding ]
Ga ook lekker een komkommertje schillen, gezond én saai voer in één...quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Godver, wat moet ik nu de hele avond doen?
Komkommerquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga ook lekker een komkommertje schillen, gezond én saai voer in één...
Hij heeft toch een tablet met camera nu, waarom heb ik dan geen buitenbeeld? Hij denkt dat ie alles maar kan maken!quote:Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
En tot slot, het IS tenslotte ook lekker weer voor diegene die NIET vroeg op hoeven morgen, de Stoel van Opa-Die-Lekkerbuitenzit...![]()
[ afbeelding ]
Degene die hem echt goed kunnen volgen verzaken ons essentiele informatie te gevenquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie die witte stoel nu buiten neergezet?
- en waar zijn gvd de belastende caps?quote:Op zondag 9 september 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Een spoeddebat aangaande de toestand van de witte stoel is wellicht op z'n plaats?! De verantwoordelijke personen doen maar wat, nergens wordt enige verantwoording afgelegd, het is een zooitje voorzitter
Zeker, die subtiele wijziging eerder deze leek eerst een op opzichzelfstaande toevalligheid daar Opa teleurgesteld zou kunnen zijn in het spelniveau en resultaat van zijn favoriete voetbalclubje.quote:
Dat groene shirt, ....... verdommequote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Spreken wij nu over een Opa-crisis? What's next? Opa die van de week op Groen Links stemt?
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Sevenquote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Betreffende de Opa-Stoel-Info...
Ik ben blijkbaar té stom voor woorden dat ik dát niet weet, aldus vele Opa-Fans te plaatse...![]()
Opa zélf.. doet zijn kop niet open raar genoeg, ergo de toon is gezet omtrent deze..
[ afbeelding ]
Het mag wel iets kosten.quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Seven![]()
![]()
!
Nou, het duurde wel even maar gelukkig hebben de externe Opa-Fans dan toch hun antwoord...quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Seven![]()
![]()
!
Die stoel wordt natuurlijk ook wel zeer intensief gebruikt en moet ook nog eens bestand zijn tegen diverse vloeistoffen en gassen.quote:
een soort nukeproof zetel ....quote:Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die stoel wordt natuurlijk ook wel zeer intensief gebruikt en moet ook nog eens bestand zijn tegen diverse vloeistoffen en gassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |