Kip uit een potje, dat klinkt wel erg vies.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde alweer gaan mopperen over het gebrek aan groente maar lees op het etiketje dat er ook taugé in zitdus hij is weer aan zijn wekelijkse portie vitamines gekomen.
Zit er nu alleen saus in zo'n potje of ook al stukjes kip ?
Que ?quote:
Dat vroeg ik dus ook al, maar er schijnen echte stukjes in te zittenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde alweer gaan mopperen over het gebrek aan groente maar lees op het etiketje dat er ook taugé in zitdus hij is weer aan zijn wekelijkse portie vitamines gekomen.
Zit er nu alleen saus in zo'n potje of ook al stukjes kip ?
Dat merk je helemaal niet door de hoeveelheid saus schat ik zo inquote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Kip uit een potje, dat klinkt wel erg vies.
Handigquote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, maar er schijnen echte stukjes in te zitten
bronquote:Ingrediënten: Water, pindakaas 13% (geroosterde pinda, plantaardig vet, plantaardige olie), suiker, ui 7,5%, rode paprika 5%, taugé 5%, glucosestroop, geconcentreerd tomatenpuree, fructose, zout, gemodificeerd maïzetmeel, sojasaus (water, sojaboon, tarwe, zout), waterkastanje, eigeel, voedingszuur E270, kerrie, kleurstof E150c, stabilisator E415, gistextract, aroma, cassavezetmeel.
Nu zou ik me als Oop zijnde toch zorgen gaan maken over wat die stukjes dan wel waren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er al stukjes kip inzitten heeft Oma 'm waarschijnlijk wijsgemaakt.
[..]
bron
Onze fijnproever zal stukjes ui wel voor kip aanzien of zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu zou ik me als Oop zijnde toch zorgen gaan maken over wat die stukjes dan wel waren.
Dat ziet er wel uit als een echt ouderwets betrouwbare buurtpoelierquote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Even voor de goede orde: in het potje zit alleen de saus .De kip dien je zelf te kopen bij de poelier. Bij voorkeur bij Victor Meijer, op hoek van de Escamplaan en de Zuiderparklaan in Den Haag.
[ afbeelding ]
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het inderdaad een heel goede poelier is. Wij maken nog regelmatig een omweg om daar kip te halenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een echt ouderwets betrouwbare buurtpoelier
Is ook weinig zinvol om als buurtsuper te willen concurreren met een poelier als VM, die op nog geen 200 meter afstand zitquote:
Ik vind die satésaus van chicken tonight best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan kwak je er een pot kots van Knorr doorheen.
ik heb die potjes nooit uitgetest maar vind al die kant en klare dingen over het algemeen veel te zout.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die satésaus van chicken tonight best lekker eigenlijk.
Nog wat tauge erdoor en kipfilet en rijst erbij.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft ook nog koekjes gebakken?
Of te zoet, da's helemáál walgelijk. En die poelier is van het type opgepompte plofkippen. Veil voâh wènag. Al dan niet gedrenkt in een lichtgevende oranje marinade. Dus misschien is het wel een pré als oma 'vergeten' is om er vlees in te doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb die potjes nooit uitgetest maar vind al die kant en klare dingen over het algemeen veel te zout.
Je weet het weer smakelijk te brengen, die poelier slaan we dus maar overquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of te zoet, da's helemáál walgelijk. En die poelier is van het type opgepompte plofkippen. Veil voâh wènag. Al dan niet gedrenkt in een lichtgevende oranje marinade. Dus misschien is het wel een pré als oma 'vergeten' is om er vlees in te doen.
Door zo'n marinade is mijn vaatwasser laatst zachtroze geworden, en het was nog hardnekkig spul ook. Duurde 4 wasbeurten voor het echt helemaal weg wasquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of te zoet, da's helemáál walgelijk. En die poelier is van het type opgepompte plofkippen. Veil voâh wènag. Al dan niet gedrenkt in een lichtgevende oranje marinade. Dus misschien is het wel een pré als oma 'vergeten' is om er vlees in te doen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door zo'n marinade is mijn vaatwasser laatst zachtroze geworden, en het was nog hardnekkig spul ook. Duurde 4 wasbeurten voor het echt helemaal weg was.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door zo'n marinade is mijn vaatwasser laatst zachtroze geworden, en het was nog hardnekkig spul ook. Duurde 4 wasbeurten voor het echt helemaal weg was.
Nu wel jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]je weet toch dat je grote boodschap de dag na het consumeren van dat tinnef in de chemobox moet hè?
Victor Meijer is geen slechte poelier hoor..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat geen feestje wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
In Casa Oop wordt vanavond echt groot uitgepakt op deze belangrijke tv-avond. Straks gaat de frituur aan!!
Ik ben er ook niet blij meequote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn 13 zetels meer dan 15 jaar geleden.
Hij zou toch beter moeten weten aan wie hij de meeste van de voorzieningen die er voor mensen in zijn positie zijn weg gelegd te danken heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Voormalig activist Diederik Samsom houdt zijn overwinningsspeech, maar van Oop's kant is een vette boer en een welgemeend Rotop kutcomediant!, het enige dat hem toekomt..
[ afbeelding ]
Tsssk, de PvdA heeft toch wel een deel van zijn stoel mogelijk gemaakt. Ondankbare sloeber.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Voormalig activist Diederik Samsom houdt zijn overwinningsspeech, maar van Oop's kant is een vette boer en een welgemeend Rotop kutcomediant!, het enige dat hem toekomt..
[ afbeelding ]
Ik snap dat soort lui dus echt niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, de PvdA heeft toch wel een deel van zijn stoel mogelijk gemaakt. Ondankbare sloeber.
In hoeverre kun je het opa kwalijk nemen dat-ie nogal simpel van geest lijkt te zijn..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, de PvdA heeft toch wel een deel van zijn stoel mogelijk gemaakt. Ondankbare sloeber.
Ik denk dat jij een tijdje niet hoeft te komen chatten bij Opaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap dat soort lui dus echt niet.
Ze dragen minder bij dan een gemiddeld roedel staatmarrokanen.
Profiteren volop van alle voorzieningen die er de afgelopen 100 jaar hard bevochten zijn hier.
Lijken niet van plan ooit nog een nuttige bijdrage te leveren behalve mekkeren achter de tv.
En nog is het niet genoeg blijkbaar en misgunnen ze wat ze zelf hebben gekregen vooral mensen die niet zijzelf zijn.
Waardeloze profiteurs.
Gekkiequote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
In hoeverre kun je het opa kwalijk nemen dat-ie nogal simpel van geest lijkt te zijn..
Maar misschien heeft hij ook wel hoop gekregen door de woorden van Rutte in het laatste debat: "Wij willen mensen met een uitkering niet benaderen met de insteek wat ze niét kunnen, maar wat ze nog wél kunnen."
Wellich snakt opa naar de voldoening en het zelfrespect die het leveren van een nuttige bijdrage aan de maatschappij hem gaat geven dankzij Mark.
Maare, as ie nou echt gewoon niet kan ........quote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Profiteren volop van alle voorzieningen die er de afgelopen 100 jaar hard bevochten zijn hier.
Lijken niet van plan ooit nog een nuttige bijdrage te leveren behalve mekkeren achter de tv.
En nog is het niet genoeg blijkbaar en misgunnen ze wat ze zelf hebben gekregen vooral mensen die niet zijzelf zijn.
Waardeloze profiteurs.
Tss... zo laat nog, moet jij niet es naar bed kletskoekert?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maare, as ie nou echt gewoon niet kan ........
Ja en zo vroeg al weer aan de gangquote:Op donderdag 13 september 2012 01:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss... zo laat nog, moet jij niet es naar bed kletskoekert?
Maak je niet druk het is nu eenmaal zo, je veranderd opa niet meer!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Waardeloze profiteurs.
Dit was een fijne opaesque rant en ik gun hem zijn biertjes van harte.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maare, as ie nou echt gewoon niet kan ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |