Geen bami hoor, maar babi pangangquote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Opperste concentratie bij Oop...
Ga ik écht niet vragen hoe zijn Bami smaakt.... weet 'ie zelf niet eens ben ik bang...![]()
[ afbeelding ]
Wist 'ie het verschil ook?quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen bami hoor, maar babi pangang
Ajax schreeuwt niet, hij leeft gewoon mee met de wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, nog ééntje dan...
Voor dat kutbeest grijze skreeuwkraai...![]()
[ afbeelding ]
Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......quote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig badlakenquote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die handoek is waarschijnlijk gewoon om zijn zweet op te vangen voor het in de stoel trekt want dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......
Wat een mooi filmpje.quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
Doe ik deze maar ook speciaal voor OPA omdat hij hier in de mooiste stad van ons land geboren is en hij Danny ook leuk vind, met een prachtige amsterdamse smartlapen mooie beelden, die zijn speciaal een beetje voor Schrutz
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een mooi filmpje.
Onvoorstelbaar he, het lijkt wel een dorp. Het is dat er een tram rijdt en je wat hoge gebouwen ziet..
Ja, Jacob Olie ken ik wel, prachtig werk heeft die gemaaktquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |