Moeten we dan met zijn alle bij elkaar komenquote:Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]crisisberaad!, dit laten we niet over onze kant gaan!
quote:Op zondag 2 september 2012 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moeten we dan met zijn alle bij elkaar komenMag ik, mag ik, mag ik, durf het bijna niet te vragen maar mag ik dan naast jou zitten
prachtig nummer, prachtige tekstquote:
Nee hoor. Oop adoreert mij..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herstel: aan intelligente vrouwen.
Mooie beelden uit de jeugd van Oop.quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
Doe ik deze maar ook speciaal voor OPA omdat hij hier in de mooiste stad van ons land geboren is en hij Danny ook leuk vind, met een prachtige amsterdamse smartlapen mooie beelden, die zijn speciaal een beetje voor Schrutz
Geen bami hoor, maar babi pangangquote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Opperste concentratie bij Oop...
Ga ik écht niet vragen hoe zijn Bami smaakt.... weet 'ie zelf niet eens ben ik bang...![]()
[ afbeelding ]
Wist 'ie het verschil ook?quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen bami hoor, maar babi pangang
Ajax schreeuwt niet, hij leeft gewoon mee met de wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, nog ééntje dan...
Voor dat kutbeest grijze skreeuwkraai...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |