Opa kijkt ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelukkig is dit allemaal heeeeeelemaal niet off-topic....
Jaap heeft meer bewogen in die 5 minuten dan opa in 40 topicsquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelukkig is dit allemaal heeeeeelemaal niet off-topic....
Niet zo zeuren, Opa kijkt zelf ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.. Jubileum Topic over Opa...het gaat over álles behalve over Opa....
Broek ophalen!quote:
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, Opa kijkt zelf ook.
Ik begreep dat Oop ook keek. Toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...
En toch kijken hequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijtenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zou ie een lijntje op hebben?
Mooie sprong![]()
Hij snuift toch geen magnesium...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijten
Is ook een beetje zonde, kom je in het water is alles weer uit je neusquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijten
Dat is vast Jerry..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef pullup het volgende:
Maar nu weten we nog de favoriete springer van vanavond van opa niet
Lizaquote:
Kelly. Opa heeft een hekel aan vrouwen, vandaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef pullup het volgende:
Maar nu weten we nog de favoriete springer van vanavond van opa niet
Herstel: aan intelligente vrouwen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Kelly. Opa heeft een hekel aan vrouwen, vandaar.
Ik zit net te bellen. Kut, te laat dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De lijnen zijn gesloten! Vinden jullie het ook zo niet-spannend?
En die gasten daaronder zijn ook opa nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Triviant? Dat is hartstikke off-topic
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En die gasten daaronder zijn ook opa niet
En Duiken met Debielen niet?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou voor de gein het geluid aan moeten zetten. High quality entertainment.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!
Als je Jaap debiel noemt gaat ie op je zitten hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Duiken met Debielen niet?
En dan kun je je leven wel gedag zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je Jaap debiel noemt gaat ie op je zitten hoor
Vlemmixquote:
En heb je een graf van twintig vierkante meter nodig. Die wel maar drie centimeter diep hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan kun je je leven wel gedag zeggen
Ik heb sowieso nooit die stream aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou voor de gein het geluid aan moeten zetten. High quality entertainment.
De vragen van dijkie komen vloeiend zijn strot uit.![]()
Nee hoor, want Oop doet meequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, ik hou wel van een feestjequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En heb je een graf van twintig vierkante meter nodig. Die wel maar drie centimeter diep hoeft te zijn.
Dat moet hem wel reddenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie kwart-salto zijwaarts van Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |