Opa kijkt ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelukkig is dit allemaal heeeeeelemaal niet off-topic....
Jaap heeft meer bewogen in die 5 minuten dan opa in 40 topicsquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelukkig is dit allemaal heeeeeelemaal niet off-topic....
Niet zo zeuren, Opa kijkt zelf ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.. Jubileum Topic over Opa...het gaat over álles behalve over Opa....
Broek ophalen!quote:
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, Opa kijkt zelf ook.
Ik begreep dat Oop ook keek. Toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...
En toch kijken hequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, het interesseert Oop geen flikker hier...
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijtenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zou ie een lijntje op hebben?
Mooie sprong![]()
Hij snuift toch geen magnesium...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijten
Is ook een beetje zonde, kom je in het water is alles weer uit je neusquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want bij zwemmen hoeft men niet te krijten
Dat is vast Jerry..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef pullup het volgende:
Maar nu weten we nog de favoriete springer van vanavond van opa niet
Lizaquote:
Kelly. Opa heeft een hekel aan vrouwen, vandaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef pullup het volgende:
Maar nu weten we nog de favoriete springer van vanavond van opa niet
Herstel: aan intelligente vrouwen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Kelly. Opa heeft een hekel aan vrouwen, vandaar.
Ik zit net te bellen. Kut, te laat dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De lijnen zijn gesloten! Vinden jullie het ook zo niet-spannend?
En die gasten daaronder zijn ook opa nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Triviant? Dat is hartstikke off-topic
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En die gasten daaronder zijn ook opa niet
En Duiken met Debielen niet?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou voor de gein het geluid aan moeten zetten. High quality entertainment.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!
Als je Jaap debiel noemt gaat ie op je zitten hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Duiken met Debielen niet?
En dan kun je je leven wel gedag zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je Jaap debiel noemt gaat ie op je zitten hoor
Vlemmixquote:
En heb je een graf van twintig vierkante meter nodig. Die wel maar drie centimeter diep hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan kun je je leven wel gedag zeggen
Ik heb sowieso nooit die stream aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou voor de gein het geluid aan moeten zetten. High quality entertainment.
De vragen van dijkie komen vloeiend zijn strot uit.![]()
Nee hoor, want Oop doet meequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, ik hou wel van een feestjequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En heb je een graf van twintig vierkante meter nodig. Die wel maar drie centimeter diep hoeft te zijn.
Dat moet hem wel reddenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie kwart-salto zijwaarts van Jaap.
Dat wint Jaap welquote:
Da's hun probleemquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de mensen in zijn topic niet.
Niet zo zeuren zegquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Op een naburige stream wordt de draak gestoken met Oop
[ afbeelding ]
Moeten we dan met zijn alle bij elkaar komenquote:Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]crisisberaad!, dit laten we niet over onze kant gaan!
quote:Op zondag 2 september 2012 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moeten we dan met zijn alle bij elkaar komenMag ik, mag ik, mag ik, durf het bijna niet te vragen maar mag ik dan naast jou zitten
prachtig nummer, prachtige tekstquote:
Nee hoor. Oop adoreert mij..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herstel: aan intelligente vrouwen.
Mooie beelden uit de jeugd van Oop.quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
Doe ik deze maar ook speciaal voor OPA omdat hij hier in de mooiste stad van ons land geboren is en hij Danny ook leuk vind, met een prachtige amsterdamse smartlapen mooie beelden, die zijn speciaal een beetje voor Schrutz
Geen bami hoor, maar babi pangangquote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Opperste concentratie bij Oop...
Ga ik écht niet vragen hoe zijn Bami smaakt.... weet 'ie zelf niet eens ben ik bang...![]()
[ afbeelding ]
Wist 'ie het verschil ook?quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen bami hoor, maar babi pangang
Ajax schreeuwt niet, hij leeft gewoon mee met de wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, nog ééntje dan...
Voor dat kutbeest grijze skreeuwkraai...![]()
[ afbeelding ]
Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......quote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig badlakenquote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die handoek is waarschijnlijk gewoon om zijn zweet op te vangen voor het in de stoel trekt want dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......
Wat een mooi filmpje.quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
Doe ik deze maar ook speciaal voor OPA omdat hij hier in de mooiste stad van ons land geboren is en hij Danny ook leuk vind, met een prachtige amsterdamse smartlapen mooie beelden, die zijn speciaal een beetje voor Schrutz
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een mooi filmpje.
Onvoorstelbaar he, het lijkt wel een dorp. Het is dat er een tram rijdt en je wat hoge gebouwen ziet..
Ja, Jacob Olie ken ik wel, prachtig werk heeft die gemaaktquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |