Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......quote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig badlakenquote:Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ondanks het matige resultaat houden Oop en Oma de moed erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die handoek is waarschijnlijk gewoon om zijn zweet op te vangen voor het in de stoel trekt want dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, een nieuwe Ajax handdoek, nou daar wil Oop zich wel elke dag mee afdrogen, één nadeeltje natuurlijk, als je, je elke dag wilt afdrogen moet je jezelf eerst elke dag wassen .......
Wat een mooi filmpje.quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
Doe ik deze maar ook speciaal voor OPA omdat hij hier in de mooiste stad van ons land geboren is en hij Danny ook leuk vind, met een prachtige amsterdamse smartlapen mooie beelden, die zijn speciaal een beetje voor Schrutz
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een mooi filmpje.
Onvoorstelbaar he, het lijkt wel een dorp. Het is dat er een tram rijdt en je wat hoge gebouwen ziet..
Ja, Jacob Olie ken ik wel, prachtig werk heeft die gemaaktquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi he, en ik hield hier al erg van zoals Ons Amsterdam wat mijn moeder verzamelde, en door Schrutz heb ik de fotograaf Jacob Olie leren kennen, google maar eens, inmiddels heb ik een heel mooi boek en mooie foto`s hier hangen van hem.
Ik mis het Ajax logoquote:Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef pullup het volgende:
Ik ben wel te spreken over de kledingkeuze van deze week overigens.
Deze smaakvolle babyblauwe polo past wel bij de zalmroze kleur van zijn voorhoofd.
Ik hoop dat oma deze week haar best gaat doen om hem in deze prima staat te houden.
[ afbeelding ]
Valt me ook zwaar tegen van die oop.quote:
Ja, maar niet van een Ajax-bordje, mooi weer supporter dat het isquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Toastje eiersalade.. en lekker dat het was!!!!!
Ajax is even naar de achtergrond verdwenenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar niet van een Ajax-bordje, mooi weer supporter dat het is
Mmm, misschien moet ik maar es naar Oop gaan luisteren dan, want die lijsttrekkers kan ik inmiddels niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ajax is even naar de achtergrond verdwenen:P
Oop excelleert momenteel trouwens als commentator bij het lijsttrekkersdebat
Ga dan gewoon de dappermarkt op morgen dan krijg je er tenminste nog humor bijquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, misschien moet ik maar es naar Oop gaan luisteren dan, want die lijsttrekkers kan ik inmiddels niet meer aanhoren.
Ik dacht dat de PvdA er vandaag was?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga dan gewoon de dappermarkt op morgen dan krijg je er tenminste nog humor bij
Dan zullen de zure bommen wel op zijn morgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PvdA er vandaag was?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen de zure bommen wel op zijn morgen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen de zure bommen wel op zijn morgen.
Die mag ook opzouten natuurlijk.quote:
Wat zou Opaatje stemmen?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mag ook opzouten natuurlijk.Ik ben net als Jian een beetje moe van deze campagnes.
Dat begint met een P en heeft niet vdA erachter schat ik in.quote:
Of op een partij die zijn chronische verblijf in zijn stoel waarborgt. Kan ookquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat begint met een P en heeft niet vdA erachter schat ik in.
Ah, PvdT, de Vlem dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
Dat begint met een P en heeft niet vdA erachter schat ik in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |