Het mag wel iets kosten.quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Seven![]()
![]()
!
Nou, het duurde wel even maar gelukkig hebben de externe Opa-Fans dan toch hun antwoord...quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die witte stoel was een leenstoel, de stoel waar hij nu op zit is op maat voor hem gemaakt dus zijn eigen stoel goed voor zijn rug Seven![]()
![]()
!
Die stoel wordt natuurlijk ook wel zeer intensief gebruikt en moet ook nog eens bestand zijn tegen diverse vloeistoffen en gassen.quote:
een soort nukeproof zetel ....quote:Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die stoel wordt natuurlijk ook wel zeer intensief gebruikt en moet ook nog eens bestand zijn tegen diverse vloeistoffen en gassen.
Ja ik hoef het niet te betalen, en het belastinggeld waar ik jaren voor gewerkt heb, dat is ook op gegaan, aan dingen waar ze in politiek Den Haag alles van weten!quote:
tis weer geen Ajax shirtquote:Op maandag 10 september 2012 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Etenstijd in Maison Oop. Wat zal de pot vandaag weer schaften?
Oop geeft al een hint met zijn rode shirt.
De spanning is om te snijden!!!!
Wat maakt voor jou Opa zo fascinerend dat je zelfs zijn bord met eten boeiend vind?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
We waren nog net op tijd om Oop's daghap te kunnen fotograferen: spinazie met aardappeltjes en vissticks
[ afbeelding ]
Ach, ik houd gewoon de COS een beetje bijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maakt voor jou Opa zo fascinerend dat je zelfs zijn bord met eten boeiend vind?
Ik begrijp er helemaal niets van.
Als het zou kunnen op Ajax.quote:
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in het avondeten van Oop .....quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maakt voor jou Opa zo fascinerend dat je zelfs zijn bord met eten boeiend vind?
Ik begrijp er helemaal niets van.
Echt hè... ze zijn er.......quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in het avondeten van Oop .....
Oma bedoel je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in het avondeten van Oop .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |