Dat is een compliment, maar natuurlijk wel een creepy compliment van een enorme freak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als in, een random iemand stuurt je dat op facebook
Als het een man is wil hij in je broekje, maar probeert hij het een beetje nonchalant te brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:52 schreef Juminelle het volgende:
Zien jullie het als een compliment als iemand "jij hebt wel iets oké's" tegen je zegt?
Dit ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het een man is wil hij in je broekje, maar probeert hij het een beetje nonchalant te brengen.
Sowieso wil iedere man die tegen je praat in je broekje, dat lijkt me best lastig als vrouwquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het een man is wil hij in je broekje, maar probeert hij het een beetje nonchalant te brengen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
Sowieso wil iedere man die tegen je praat in je broekje, dat lijkt me best lastig als vrouw.
Kant en klaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst gemaakt. Lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Neggingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:56 schreef Juminelle het volgende:
Als dat een versierpoging is ben je wel een idiootAlsof een vrouw zich doorgaans gevleid voelt als ze "wel oké" genoemd wordt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kant en klaar?![]()
Ik maak het ook vaak zelfNee, gewoon op de 'normale' manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Wat is de normale manier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de 'normale' manier.
Je bent er nu wel mee bezig, it's working.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:56 schreef Juminelle het volgende:
Als dat een versierpoging is ben je wel een idiootAlsof een vrouw zich doorgaans gevleid voelt als ze "wel oké" genoemd wordt.
Daar heb ik me in een grijs verleden wel ziek aan gegeten, ja. Heerlijk pittig.quote:
Je neemt wat bestanddelen en maakt een gerecht klaar.quote:
Heel handig als je verkouden bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik me in een grijs verleden wel ziek aan gegeten, ja. Heerlijk pittig.
Klinkt aannemelijk wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je neemt wat bestanddelen en maakt een gerecht klaar.
Hehe, dat klopt ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel handig als je verkouden bent.
Gaat ineens je neus wel lopen
Heb je doodsverachting ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt ja.Ik deed er weleens een dubbele portie gemalen peper in.
Ja vooral nu ik honger heb.quote:
Wel wachten tot het klaar is dit dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vooral nu ik honger heb.
En dan toch je mond verbranden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel wachten tot het klaar is dit dat.
So so truuuquote:
Zo pittig was het nou ook weer niet met 1 zo'n zakje toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je doodsverachting ofzo?!
Nou ja, met twee wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo pittig was het nou ook weer niet met 1 zo'n zakje toch?
Ik gebruik ijsklontjes om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan toch je mond verbranden.
Jij denkt ook aan alles.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik gebruik ijsklontjes om dat te voorkomen.
Ik kreeg die zakjes van alle collega's in de supermarkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, met twee wel.![]()
Ik weet het eigenlijk niet.. nog nooit gedaan
chanterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Wat zou je doen als je wist dat je vader vreemd gaat, maar ook dat je moeder dat niet weet?
Een volledig gourmetstel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan alles.
Ben je een tefalpan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kreeg die zakjes van alle collega's in de supermarkt.
Niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Wat zou je doen als je wist dat je vader vreemd gaat, maar ook dat je moeder dat niet weet?
Praktischquote:
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Hehe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vroeger gingen de wat jongere collega's uit de supermarkt breezers stelen.
En toen werden ze betrapt.. wat een sukkels..
Iedereen doet wel alsof het lame is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praktisch![]()
Nu heb ik zin om te gourmetten
NEEquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ik heb ook best gelachen toen ik een jongen alle boontjes in krat recht liet leggen.
Ik zou zorgen dat m'n moeder dat zo snel mogelijk te weten komt. Hetzij door met m'n vader te praten, hetzij door het m'n moeder te vertellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Maar ondertussen is het gewoon mofo lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen doet wel alsof het lame is.
Gewoon raam open, lekker fris.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ondertussen is het gewoon mofo lekker![]()
Het huis gaat alleen wel een beetje stinken..
"Kerst 2010."quote:
Achteraf is het wel een goede collega geworden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE![]()
![]()
Er was hier trouwens iemand van z'n kratje ( ik moest er natuurlijk zowat twee gebruiken ) afgedonderd zo recht met z'n hoofd op een andere krat![]()
Lompo's zonder evenwichtsorgaan![]()
Maar toch even een punt maken over de geur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Kerst 2010."
Mja schijnt dat als je kaarsen laat branden tijdens het gourmetten die lucht ook een stuk minder wordt.. nou ja boeiend, ik stoor me er niet zo aan.
Binnen een dag weg.
OHMY, en wie mocht het opruimen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Achteraf is het wel een goede collega geworden.![]()
Er is wel eens een stelling met ongeveer 80.000 wijnflessen ingezakt, denk aan een waterval maar dan met wijnflessen.
Hou op over etenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik twijfel. Naar bed gaan of een ei bakken
Ja, vrouwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar toch even een punt maken over de geur.
Naar bed gaan dusquote:
Ik heb mijn tanden al gepoetst, dus eten wordt het sowieso nietquote:
Bak een ei in bed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik twijfel. Naar bed gaan of een ei bakken
Ik niet in ieder geval, ik was te druk met in een deuk liggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OHMY, en wie mocht het opruimen?![]()
Ik heb met twee collega's nog steeds goed contact, eentje is zelfs een van mijn betere vriendinnen geworden![]()
Was jij dan ook vakkenvuller?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:26 schreef YOLO het volgende:
[..]
Bak een ei in bed.
Of ben je geen echte man?
Mja, die twee zaten ook op dezelfde school, dus je bleef elkaar tegen komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, ik was te druk met in een deuk liggen.
Apart. Collega's zijn bij mij nooit blijven hangen.
Ja. Maar ik was stiekem de neef van de manager, en door een andere achternaam wist niemand van niks. Best makkelijk baantje was dat.
Oh oh oh, wat heb je nog veel te leren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?!
Ze moeten gewoon hun plek kennen, idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En de mannen om ze bij te sturen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:28 schreef YOLO het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat heb je nog veel te leren.
Ik ben niet zo'n vechter, heb je Pokémonkaarten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:28 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Als je boos bent, kom vechten dan knul
Vroeger, homoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:30 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vechter, heb je Pokémonkaarten?
Ik was totaal nieuw daar in die winkel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, die twee zaten ook op dezelfde school, dus je bleef elkaar tegen komen![]()
Echt een gouden tijd was dat![]()
Ik had gewoon zin om te werken, omdat sociale contacten__
Ja, het was makkelijk, maar soms ook wel zwaar.. die dozen waren soms niet te tillen met mijn kippenkracht. Heel snel daarna moest ik kassadraaien en ik snap niet waarom ze mij daarvoor moesten hebben__
Ja ik kende daar ook niemandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was totaal nieuw daar in die winkel.Dat heb ik achteraf ook wel, het was wel klotewerk maar door de mensen was het wel te verdragen.
Ik werkte in een kleine winkel, als een vrouw iets zwaars moest tillen werden er jongens bij gehaald.
Ik ook niet, maar dat maakte ook niet uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik kende daar ook niemand![]()
Maar het zijn idd de mensen die het werk leuk maken.
Uiteindelijk nog 6 jaar blijven hangen, echt wat jaren teveel, maar goed.![]()
Wel galant hoor![]()
Hier moesten we alles zelf doen en het was een redelijk grote winkel.
Eerst Spar, toen iets anders, toen Super de Boer en nu is het een Jumbo.
Die naam ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat maakte ook niet uit.![]()
Van het werk zelf hoefde je het niet te hebben nee.Waar ik werkte werd op een gegeven moment overgenomen door Nettorama, alsof Nazi-Duitsland onze winkel ineens bezet had.
Ik ken die Aldi wetten ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die naam ook..![]()
Soort aldi wetgeving?
Berg je dan maar..
Heb ooit eens een docu gezien over de Aldi.. je bent daar niet bij als medewerker, want ze rekenen de tijd die de klant nodig heeft om te betalen met pin als korte pauze!!
Goeie reden welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken die Aldi wetten ja.Maar bij Nettorama is het denk ik wel erger.
Toen ik daar werkte is een jongen ontslagen omdat zijn shirt niet goed zat.
Uit zijn broek achter zijn schort, hij kwam vragen waar een product stond om een klant te helpen. En toen die manager zei dat hij ontslagen was, keek hij me aan alsof het een grap moest zijn. En dat dacht ik ook. Die hele situatie sloeg echt nergens op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeie reden wel!
Had ie em rebels uit z'n broek hangen?
Ik laat ook wel eens iets rebels uit mijn broek hangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeie reden wel!
Had ie em rebels uit z'n broek hangen?
Ja ja, wij allemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik laat ook wel eens iets rebels uit mijn broek hangen.
Rebel rebel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik laat ook wel eens iets rebels uit mijn broek hangen.
Ik wilde ook wel ingrijpen maar de Gestapo hield me tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat slaat inderdaad echt he-le-maal nergens op!!
Mijn baas zat wel eens dronken achter de kassa's, gewoon voor zich uit te staren en iedereen deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was!
Gestapoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel ingrijpen maar de Gestapo hield me tegen.![]()
Ik deed altijd alsof ik niet dronken was.Of ja, zo half, want ik werkte op zaterdag en ik was vrijdag op stap.
Ja, zo deden ze.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gestapo!
Ik werkte expres niet op de zaterdag, omdat dat dat een van de helle dagen waren (lees; druk)
Gewoon dinsdag, donderdag en vrijdag
Vrijdag was wel een relaxte dag om te werken btw.
Had je dan ook altijd van die klanten die dan vroegen waar het was en dat het product altijd achter ze bevond?zo lame altijd
Oh god.. 'de vage bekenden.'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, zo deden ze.![]()
In de winkel waar ik werkte was het nooit druk, dus kon ik die avond stappen er wel bovenop hebben.
Ik had elke week dezelfde stuurloze bejaarden bij openingstijd, een vage man die altijd alcohol kocht, en een hele rits aan mensen die ik 'vaag ergens van kon'.
Ja, dat zo'n vrouw vraagt waar de tapenades staan en ik weet dat dit de moeder is van iemand die ik ken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god.. 'de vage bekenden.'
Ergste zijn nog degenen die je niet eens echt kent en je toch bij je voornaam gingen noemen, omdat naamplaatje.![]()
Dat naamplaatje natuurlijk ergens ter borsthoogte dus dat was redelijk akward als ze lang naar mijn naam gingen staren.
Op het laatst had ik alleen maar last van 13 jarigen die een krat bier wilde kopen.
Kregen ze het niet mee, dan strikten ze een 16 jarige om het voor hun te kopen__Mofo's
Herkenbaar, want dorp.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat zo'n vrouw vraagt waar de tapenades staan en ik weet dat dit de moeder is van iemand die ik ken.![]()
Ik was daar niet zo moeilijk in, in de winkel waar ik ben gaan werken heb ik mijn allereerste fles alcohol gekocht.
Want dorp inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, want dorp.
Iedereen kende mij ook.. en dan moest ik weer een praatje maken, standaard![]()
Ja, maar wij hadden hele protocollen.. je moest kassa 9 (bestond niet) omroepen als bepaalde jongeren in de winkel waren. Dan ging er een oudere collega standaard naar de alcohol afdeling!
En als we de id-kaarten niet controleerden dan zwaaide er wat..
Heel roddelcircuitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want dorp inderdaad.![]()
Dat hadden wij ook, 'kassa dertien'als er iets aan de hand was.
Och, dat beleid was bij ons niet zo streng.
Iets grootschaliger, dat ze allemaal bekend zijn, maar toch ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel roddelcircuit![]()
"Weet je dat...? "
Ja, want die kassanummers vielen niet zo op![]()
Mja, dat was bij ons eerst ook niet zo, enkel de laatste jaren
Het nazi-regime beviel toch niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets grootschaliger, dat ze allemaal bekend zijn, maar toch ook weer niet.
Voor mij in het laatste jaar, toen de Nettorama kwam, toen ben ik er maar mee gestopt.
Het was verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het nazi-regime beviel toch niet?![]()
Je kon het niet iedereen aanbevelen dusquote:
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kon het niet iedereen aanbevelen dus
Ben je morgen vrij btw?quote:
is de supermarkt al open dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ga ik maar naar de supermarkt om boodschappen te doen,
hopelijk is het niet zo druk
Oh dat is wel een goeiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de supermarkt al open dan?
en goeiemorgen 4ebe
geen idee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh vanaf 8.00 uur al.
Vroeger toen ik in de supermarkt werkte was ie ook al zo vroeg open
Mijn god.quote:
Haha, bummerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
ik weet dat ik wel eens lekker vroeg boodschappen wilde doen, toen ging de winkel pas om 9 uur open.
Ja pas ik wel tussen dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker tussen de rolators je chips en chocola kopen 4ebe
Nou ja, je was vrij laat op en dan nu weer aan het werkquote:
ach die werkeloze oude vellen doen ook gewoon hun boodschappen op zaterdag of om 5 uur smiddags als normale werkende mensen hun boodschappen moeten doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker tussen de rolators je chips en chocola kopen 4ebe
quote:
Alles om de hardwerkende burger dwars te zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach die werkeloze oude vellen doen ook gewoon hun boodschappen op zaterdag of om 5 uur smiddags als normale werkende mensen hun boodschappen moeten doen
Cheesecake in je gezichtquote:
Het is een complot..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles om de hardwerkende burger dwars te zitten
Mmmmm cheesecakequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cheesecake in je gezicht![]()
Alleen moet ik die nog maken, dus even geduld.
Mwa, zo laat was het niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, je was vrij laat op en dan nu weer aan het werk
en dan ook nog voorkruipenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles om de hardwerkende burger dwars te zitten
Inderdaad en voor de mensen die het niet lusten is er appeltaart.quote:
onder de deken was het prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was gewoon koud vannacht![]()
En nu klink ik als een astma-patiënt
Nou ja kort nachtje valt wel te overlevenquote:
Daar zeg ik wel altijd wat van hoorquote:
om nomnomnom.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad en voor de mensen die het niet lusten is er appeltaart.
En als je dan nog niets lust, heb je pech
Wat is dit dan? taartbakvrijdag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad en voor de mensen die het niet lusten is er appeltaart.
En als je dan nog niets lust, heb je pech
Letterlijkquote:
ik rij hun rollator klem met mn winkelwagentjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja kort nachtje valt wel te overleven
[..]
Daar zeg ik wel altijd wat van hoor![]()
Niemand kruipt voor bij 4e
quote:
YEAHquote:
bazinquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
YEAH
taartenbakvrijdag![]()
Een verjaardag en daar maak ik altijd wat van.
Iedereen altijd zo van.. ja maar vet veel werk... bla bla bla
Maar ik vind het gewoon leuk.
Hapjes maken dit dat![]()
Gehaktballetjes met zelfgemaakte satehsaus
Kipstukjes met cajunkruiden
Ik wilde dit jaar gewoon gefrituurde kipkluifjes maken,
want kip
Haha, pv helemaal terugkijken en zoquote:
Ja en terecht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rij hun rollator klem met mn winkelwagentje
Perfectoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
YEAH
taartenbakvrijdag![]()
Een verjaardag en daar maak ik altijd wat van.
Iedereen altijd zo van.. ja maar vet veel werk... bla bla bla
Maar ik vind het gewoon leuk.
Hapjes maken dit dat![]()
Gehaktballetjes met zelfgemaakte satehsaus
Kipstukjes met cajunkruiden
Ik wilde dit jaar gewoon gefrituurde kipkluifjes maken,
want kip
Nope, oktober pasquote:
Kip met chilisaus of satehsausquote:
Dit is de derde volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja kort nachtje valt wel te overleven
Het was een hele klus, die stond zeker 10 posts naar boven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, pv helemaal terugkijken en zo
Wejoow..quote:
Ben je er moe van geworden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was een hele klus, die stond zeker 10 posts naar boven.
ALLESquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kip met chilisaus of satehsaus
Ja, maar dat komt door gisterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je er moe van geworden?
Daar ben ik wel blij mee ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wejoow..![]()
Nou ja, morgen weekend
Ja, mensen moeten gewoon een keuze hebbenquote:
Chilisaus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kip met chilisaus of satehsaus
Party hardy?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt door gisteren.
Mijn wekker staat morgen om 6.40quote:
Uitstekende keuzequote:
Pijnlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wekker staat morgen om 6.40
Pittige satehsausquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten gewoon een keuze hebben
Na twee jaar raak je er aan gewend om vroeg op te staan op de zaterdag.quote:
Peperssssquote:
4,5 uur hier.. voel me lichtelijk watterig..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo kun je het wel stellen. Heb maar 2 uur geslapen. Vanavond skip ik.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na twee jaar raak je er aan gewend om vroeg op te staan op de zaterdag.
Ja, ik ook zoiets.quote:En ik kan toe met weinig slaap, zo blijkt maar weer,
vandaag was het 4 uur voordat ik ging slapen.
Zo rollen we nu eenmaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, ik ook zoiets.
Of plassenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Peperssss![]()
En dan in je oog gaan zitten wrijven of je vingers per ongeluk in je mond steken
Auwa.quote:
heb je gister niet gezienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4,5 uur hier.. voel me lichtelijk watterig..
Dat is ook weinigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4,5 uur hier.. voel me lichtelijk watterig..
Rond acht uur zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo rollen we nu eenmaal![]()
Alleen zegt iets me dat jij vroeger opgestaan bent
Ik jou ook nietquote:
Ik ken die werkweken, zelf een half jaar gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is ook weinig. Vanavond op tijd onder de dekens, want morgen moet ik nog werken bij het bedrijf waar ik werk als bijbaantje. Leuk zo'n werkweken van 48 uur
.
Ietjes vroegerquote:
Het is vies weer buiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
idh, ga je dan vandaag ook als een ninja op werk slapen?
Weet ik.quote:
Ik ga toch niet in de regen liggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.
Niet die antwoord op mijn vraag
huhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in de regen liggen?
plantsoenendienstquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huhwist niet dat je buitenwerk deed.
Nee, er is hier een kekke tuin achter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huhwist niet dat je buitenwerk deed.
Oh lol, ik doelde meer op achter je bureau.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, er is hier een kekke tuin achter.
quote:
Nee, vanavond toch voor 12 uur erin dat ik 8 uur kan slapen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken die werkweken, zelf een half jaar gedaan![]()
Dan moet je gewoon doorgaan, anders knal je gewoon vanzelf ineens in slaap
Oh dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh lol, ik doelde meer op achter je bureau.
en tot ziens maar weerquote:
huilen hoort volgens de tegel bij de mooiste dingen??quote:
Een beetje gay is okee.quote:
Dit is daar inderdaad perfect weer voor. Hopen dat het zondag weer zo'n weer is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een weer vandaag btw. ik wou in bed blijven liggen.
Vind het heerlijk om met zulke dagen soms vrij te nemen en dan tot minimaal 16:00 in mijn boxer en badjas rond te hangen
yaaaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is daar inderdaad perfect weer voor. Hopen dat het zondag weer zo'n weer is.
Spaart u ook zegeltjes?quote:
Mijn MI, wat doe jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een weer vandaag btw. ik wou in bed blijven liggen.
Vind het heerlijk om met zulke dagen soms vrij te nemen en dan tot minimaal 16:00 in mijn boxer en badjas rond te hangen
Dit is ook zo'n weer waarbij je niet direct kunt opstaan. Dat je de neiging hebt om de blijven draaien tot het echt onmogelijk is om nog te slapen.quote:
Ik was gelijk klaarwakkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n weer waarbij je niet direct kunt opstaan. Dat je de neiging hebt om de blijven draaien tot het echt onmogelijk is om nog te slapen.
niet iedereen heeft de luxe om om dit tijdstips te kunnen gaan winkelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was trouwens best rustig bij de winkel
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Het aankoopbedrag niet overigens
IK WELquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de luxe om om dit tijdstips te kunnen gaan winkelen
zoals met alles wordt de hardwerkende mensch het hardst genaaidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEL![]()
En alle bejaarden, werklozen en mensen die vrij zijn wel.
Komende paar maanden ben ik elke vrijdag vrij
Ik wil altijd blijven liggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was gelijk klaarwakker![]()
En als ik vroeg op moet staan heb ik daar op de een of andere manier toch meer moeite mee![]()
Fml
Ik werk altijd hartstikke hardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals met alles wordt de hardwerkende mensch het hardst genaaid
Toen ik nog jonger was, lag ik gerust tot 1 uur in bed te slapenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil altijd blijven liggen. Slapen is echt een van mijn hobby's.
neger alsjeblieft, je werkt bij de postquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk altijd hartstikke hard
Dat is zo lekker hèquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEL![]()
En alle bejaarden, werklozen en mensen die vrij zijn wel.
Komende paar maanden ben ik elke vrijdag vrij
Dat doe ik weer niet. Ik dwing mij altijd om 12 uur op te staan, anders krijg ik de lunch om half 1 niet door m'n nek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog jonger was, lag ik gerust tot 1 uur in bed te slapen![]()
Nu is het wat minder
Valt tegen hoorquote:
Taaie libie man..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neger alsjeblieft, je werkt bij de post
Mja.. als ik verder toch niets te doen had..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doe ik weer niet. Ik dwing mij altijd om 12 uur op te staan, anders krijg ik de lunch om half 1 niet door m'n nek.
Brownies en theequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is zo lekker hè. Ik heb volgende week zaterdag vrij. Dan ga ik ook shoppen.
Mijn MI, wat doe jequote:
Voetballen met pakjes is inderdaad best vermoeiend ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Taaie libie man..![]()
Gewoon 6 zakken post sjouwen met mijn kippenkracht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. als ik verder toch niets te doen had..
[..]
Brownies en thee
[..]
Mijn MI, wat doe je
Die komen dadelijk weerquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voetballen met pakjes is inderdaad best vermoeiend ja.
Dat neigt meer naar boksen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sowieso is het een sport om sommige pakketjes door de brievenbus te krijgen.
Al dan niet heel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voetballen met pakjes is inderdaad best vermoeiend ja.
Je moest me eens tekeer zien gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moest me eens tekeer zien gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is toch zo dat wanneer iets niet door de brievenbus past je het toch op een andere manier moet verzenden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dan zou het normaal de taak zijn van de pakketjesdienst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is toch zo dat wanneer iets niet door de brievenbus past je het toch op een andere manier moet verzenden?![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is toch zo dat wanneer iets niet door de brievenbus past je het toch op een andere manier moet verzenden?
Gaat er een sticker op en wordt het door de pakketservice bezorgd.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Helemaal loesoe. Heb je je handen niet vol aan ze?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuiset de kinderen vandaag [ afbeelding ]![]()
Moet je maar geen kinderen nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuis met de kinderen vandaag [ afbeelding ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zou het normaal de taak zijn van de pakketjesdienst.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja dat dus. Beetje raar dat je dan zooi hebt die niet door de brievenbus past.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Gaat er een sticker op en wordt het door de pakketservice bezorgd.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Moet trouwens nog een kadootje halen voor het zoontje van mn vriendin.
Helemaal geen zin in alleen.
compact en kleverig.![]()
Lekker strak wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee, ze zijn 10 en 11, geen 3 en 4quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Helemaal loesoe. Heb je je handen niet vol aan ze?compact en kleverig.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat dus. Beetje raar dat je dan zooi hebt die niet door de brievenbus past.Dus de standaardmaten passen niet overalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je bent zelf wel lekker strak.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh dan kom ik zo wel even langs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, Ado is wegDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf wel lekker strak.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Oh ja, klopt. Er zijn mensen met een brievenbus waar net een overschrijvingskaart oid doorheen past.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus de standaardmaten passen niet overal
Dat is tegen rotjes met oud en nieuwquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Er zijn mensen met een brievenbus waar net een overschrijvingskaart oid doorheen past.![]()
Aanbellen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. sommige mensen hebben gewoon een hele kleine brievenbus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze zijn 10 en 11, geen 3 en 4quote:![]()
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat, er kwamen twee soldaatjes aan, die vielen op hun gat.compact en kleverig.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is tegen rotjes met oud en nieuw![]()
![]()
Dan van die babypijltjes naar binnen schieten, die zouden nog door een kijkgaatje passen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Die brievenbusformaten haat ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Er zijn mensen met een brievenbus waar net een overschrijvingskaart oid doorheen past.![]()
Want dergelijke mensen krijgen altijd hele grote enveloppen
Ohnoesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, Ado is wegdacht dat je wel een sterke independant woman was.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mensen moeten eens een keer normaal leren omgaan met hun brievenbussen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die brievenbusformaten haat ik![]()
Want dergelijke mensen krijgen altijd hele grote enveloppenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
o, nou, dat valt dus vies tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnoesdacht dat je wel een sterke independant woman was.
![]()
Nee, ik vind het gewoon leuker als hij er wel is
Jezelf aanpassen aan brievenbussenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen moeten eens een keer normaal leren omgaan met hun brievenbussen inderdaad.
Sowieso als iets niet pastquote:
En dan razzia-stylo anders sta ik er over 3 minuten nog voor de deur.
Is het trouwens zo dat jij zelf een beetje bepaald hoe lang je werkt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Sowieso als iets niet past
En dan razzia-stylo anders sta ik er over 3 minuten nog voor de deur.![]()
Hier worden weleens brieven verkeerd bezorgd omdat de buurman zijn brievenbus bij een zijdeur heeft in plaats van de voordeur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Sowieso als iets niet past
En dan razzia-stylo anders sta ik er over 3 minuten nog voor de deur.Dat is er zo één met van die haren die ervoor zorgen dat er niks fatsoenlijk doorheen kan.
Ja, behalve mijn penis, maar dat lijkt me niet de bedoeling.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Alleen maar langs he, kom niet binnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet zeker wat hij daarvan gaat vindenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Daar zou hij ook niet blij mee zijn, als je bij haar binnen zou komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen maar langs he, kom niet binnen.![]()
De hond vindt dat vast wel leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier worden weleens brieven verkeerd bezorgd omdat de buurman zijn brievenbus bij een zijdeur heeft in plaats van de voordeur.Dat is er zo één met van die haren die ervoor zorgen dat er niks fatsoenlijk doorheen kan.
Ja, behalve mijn penis, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Geeft zo'n rommel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar zou hij ook niet blij mee zijn, als je bij haar binnen zou komen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik begin nu gewoon om half 8 (eerder was dat 9 uur, maar dan was ik ook rond 4 -5 klaar)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is het trouwens zo dat jij zelf een beetje bepaald hoe lang je werkt?
Nu ben ik rond 2-3 klaar
Dus wel redelijk vaste tijden, maar als ik eerder weg moet of later moet beginnen kan dat altijd wel.
Ze zijn erg flexibelBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, die vrouw van die kerel ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De hond vindt dat vast wel leukWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ok ^^quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen maar langs he, kom niet binnen.compact en kleverig.![]()
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Precies, kan ze even boven de wc gaan hangenquote:.
Als je rent ben je nog sneller, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begin nu gewoon om half 8 (eerder was dat 9 uur, maar dan was ik ook rond 4 -5 klaar)
Nu ben ik rond 2-3 klaar
Dus wel redelijk vaste tijden, maar als ik eerder weg moet of later moet beginnen kan dat altijd wel.
Ze zijn erg flexibel![]()
Ik ken dat soort brievenbussenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier worden weleens brieven verkeerd bezorgd omdat de buurman zijn brievenbus bij een zijdeur heeft in plaats van de voordeur.Dat is er zo één met van die haren die ervoor zorgen dat er niks fatsoenlijk doorheen kan.
Ja, behalve mijn penis, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Meestal moet ik mijn hele hand erin proppen, voordat de post erin past.![]()
Also!! @ laatste zin
Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van die kerel ook.
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef Potloodvis het volgende:
Als je rent ben je nog sneller, toch?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Jij krijgt die dagelijks?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbus![]()
Ik welquote:!!!
Weet ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook idd altijd wel prettig, vreemde penissen in mn brievenbusWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
"Vegetable."Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hehe, zie je van binnen uit zo'n grijpende hand die probeert een envelop er doorheen te forceren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken dat soort brievenbussen
Meestal moet ik mijn hele hand erin proppen, voordat de post erin past.![]()
Also!! @ laatste zin
Vegetable, hier ook wel bekend als "kasplantje".quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vegetable, hier ook wel bekend als "kasplantje"..
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, zie je van binnen uit zo'n grijpende hand die probeert een envelop er doorheen te forceren.![]()
Beter zit er geen kat met overactieve jachtinstincten aan de andere kant van de brievenbus.
Heerlijk, waar kan ik zoiets bestellen?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:!
Dat is gezonder voor de kat inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Beter zit er geen kat met overactieve jachtinstincten aan de andere kant van de brievenbus.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is gezonder voor de kat inderdaad.
Meisje (13) verdacht van ontucht met kinderen
Waarom heb ik niet zulke buurtkinderen?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Meisje (13) verdacht van ontucht met kinderen
Waarom heb ik niet zulke buurtkinderen?Op de radio zeiden ze kinderen van tussen de vijf en acht.quote:maar hoe oud ze precies zijn, wil een zegsman van de politie donderdagavond niet zeggen.
Kut ik ben te oud.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Op de radio zeiden ze kinderen van tussen de vijf en acht.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
te hard?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Inb4 L_B die pedo-rechten komt verdedigen en zelf absoluut geen pedo is maar toch!With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
LB?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
Inb4 L_B die pedo-rechten komt verdedigen en zelf absoluut geen pedo is maar toch!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wie is L_B?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
Inb4 L_B die pedo-rechten komt verdedigen en zelf absoluut geen pedo is maar toch!![]()
Wil er iemand een ziek filmpje zien? Ik waarschuw je, deze gast breekt alles in de buurt van zijn ribbenkast.
http://www.vkmag.com/maga(...)ushkin_is_niet_meer/![]()
Sodeju.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
Wil er iemand een ziek filmpje zien? Ik waarschuw je, deze gast breekt alles in de buurt van zijn ribbenkast.
http://www.vkmag.com/maga(...)ushkin_is_niet_meer/
Ik vind het niet gek als je 185 kg op je borstkas krijgt. Alle ribben gebroken, middenrif gebroken en de buikholte gescheurd. Dan vallen je darmen en alles eruitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is ook dood staat erbij. Niet gekeken btw..
![]()
Damnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ushkin_is_niet_meer/
Ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb hem fijn zonder geluid gekeken.
Ik heb het met geluid bekeken.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
En net m'n duim verbrand.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Kraakt het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het met geluid bekeken.![]()
Ik vond het niet zo speciaal
niet zo slim hequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik heb nu een mooi grillstreepje op mijn duimquote:
wat wilde je grillen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooi grillstreepje op mijn duimReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niets, maar ik raakte het ovenrek aanquote:![]()
De cheescake staat in de oven nu
Ik had dat met zo'n bbq van paar euro die je daarna weg moet gooien. Aanmaakblokje proberen door het gaas te duwen, uitschieten en zo je duim in gaas planten van zoveel graden heetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooi grillstreepje op mijn duim
Mooi motiefje was het wel.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Smaakt dat ook naar kaas?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, maar ik raakte het ovenrek aan![]()
De cheescake staat in de oven nu![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had dat met zo'n bbq van paar euro die je daarna weg moet gooien. Aanmaakblokje proberen door het gaas te duwen, uitschieten en zo je duim in gaas planten van zoveel graden heet
Mooi motiefje was het wel.![]()
Dat zou ook iets voor mij zijn
Ik verwond mezelf ook aan brievenbussen![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad dat ik in de weg liep bij mijn bijbaantje.
Mooi motiefje van het patatmandje tegen je arm
Nee, het heet zo omdat er roomKAAS doorheen zitquote:
Ik heb het nog nooit gehad, dus ik ben onwetend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het heet zo omdat er roomKAAS doorheen zit![]()
Door de kwark.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het heet zo omdat er roomKAAS doorheen zitWith my pack on my back, down the road I will stray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: