Dat is een compliment, maar natuurlijk wel een creepy compliment van een enorme freak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als in, een random iemand stuurt je dat op facebook
Als het een man is wil hij in je broekje, maar probeert hij het een beetje nonchalant te brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:52 schreef Juminelle het volgende:
Zien jullie het als een compliment als iemand "jij hebt wel iets oké's" tegen je zegt?
Dit ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het een man is wil hij in je broekje, maar probeert hij het een beetje nonchalant te brengen.
Sowieso wil iedere man die tegen je praat in je broekje, dat lijkt me best lastig als vrouwquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het een man is wil hij in je broekje, maar probeert hij het een beetje nonchalant te brengen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
Sowieso wil iedere man die tegen je praat in je broekje, dat lijkt me best lastig als vrouw.
Kant en klaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst gemaakt. Lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Neggingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:56 schreef Juminelle het volgende:
Als dat een versierpoging is ben je wel een idiootAlsof een vrouw zich doorgaans gevleid voelt als ze "wel oké" genoemd wordt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kant en klaar?![]()
Ik maak het ook vaak zelfNee, gewoon op de 'normale' manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Wat is de normale manier?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de 'normale' manier.
Je bent er nu wel mee bezig, it's working.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:56 schreef Juminelle het volgende:
Als dat een versierpoging is ben je wel een idiootAlsof een vrouw zich doorgaans gevleid voelt als ze "wel oké" genoemd wordt.
Daar heb ik me in een grijs verleden wel ziek aan gegeten, ja. Heerlijk pittig.quote:
Je neemt wat bestanddelen en maakt een gerecht klaar.quote:
Heel handig als je verkouden bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik me in een grijs verleden wel ziek aan gegeten, ja. Heerlijk pittig.
Klinkt aannemelijk wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je neemt wat bestanddelen en maakt een gerecht klaar.
Hehe, dat klopt ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel handig als je verkouden bent.
Gaat ineens je neus wel lopen
Heb je doodsverachting ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt ja.Ik deed er weleens een dubbele portie gemalen peper in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |