Ik moest heel nodig vanavond, en er was er géén.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:18 schreef Salatrel het volgende:
Gibt es auch eind restaurwnt in zug? Is ook een veel gestelde vraag. Man wees blij dat er een wc in zit
Jij zelfquote:
Ik zit nu letterlijk te lachen en ik weet niet hoe ik dat moet uitdrukken in een post op FOK!quote:
De.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:19 schreef Salatrel het volgende:
Niet in de sprinters. Ook niet in alle intercitys zit wiefie
Ik vind dit een goede poging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zit nu letterlijk te lachen en ik weet niet hoe ik dat moet uitdrukken in een post op FOK!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede poging.
Treinen met WIFI hebben een scherm "Straks meer reisinformatie" (komt NOOIT) en "gratis internet".quote:
"Redactie Frontpage"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:21 schreef Fascination het volgende:
WAHRHEIT heeft eindelijk eens gewonnen met wordfeud van mij. Wees hier blij voor hem.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Treinen met WIFI hebben een scherm "Straks meer reisinformatie" (komt NOOIT) en "gratis internet".
En airco.
Is ook sinds gister.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
"Redactie Frontpage"
Was me nog nooit opgevallen.
Oh, vertel, hoe ging het en waarom ben je gestopt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Feli
Heb ooit genieuwspost (en incidenteel eigen nieuws verzonnen) voor FOK
Hehe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Feli
Heb ooit genieuwspost (en incidenteel eigen nieuws verzonnen) voor FOK
Was ff leuk, en omdat 't irritant was dat iemand steeds newsposts moest approven. (Was toen zo, kweet niet hoe 't nu is)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, vertel, hoe ging het en waarom ben je gestopt?
En daarna tyft mijn telefoon uit elkaar. Verkeerde pincode ingevoerd (2x die ik dacht dat het was en dacht dat ik de eerste keer fout had in getypt, 3e x de code die op zo'n simkaart ding stond) en nu blijkt het juiste simkaart ding spoorloos te zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Chai het volgende:
Vandaag voor het eerst laptop weer gebruikt na het barsten van het beeldscherm. Zit ik rustig te fokken, beeldscherm wordt ineens helemaal wit en blijft dat na herhaaldelijk opnieuw opstarten.![]()
Gvd, kan dat ding weer naar Tsjechië voor reparatie.
Dit alles doet me een beetje aan een kakelende kip denken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarna tyft mijn telefoon uit elkaar. Verkeerde pincode ingevoerd (2x die ik dacht dat het was en dacht dat ik de eerste keer fout had in getypt, 3e x de code die op zo'n simkaart ding stond) en nu blijkt het juiste simkaart ding spoorloos te zijn...
Ook kan ik ineens blijkbaar niet meeri nlogen op tmobile, er zou al een simkaart onderweg zijn nieuw ivm nieuw abonnement, maar dat weet ik nu dus niet.
Hele huis uitgekamd midden in de nacht voor niets.![]()
[/borderline]
Verse eierenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit alles doet me een beetje aan een kakelende kip denken.
Oquote:
Maak het voor mequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom maar, dan gaan we het halen.
Haan33 die verdwaald is zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:43 schreef Chai het volgende:
Liever een kakelende kip dan een kraaiende haan 's ochtends onder je raam.
Wel gebakken, want gekookt vind ik er niet zo veel aanquote:
En dat terwijl ik deze avond echt vetgemest benquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft hier zin om te nachtsnacken
Ik heb trouwens juist als ik veel eet (en ontbijt) veel meer zin in etenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dat terwijl ik deze avond echt vetgemest benVreetkicks als een malle.
Inb4 zelfgemaakte saus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je.
Ja, haha, flauw.
Mwhehe, die was onverwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 zelfgemaakte saus.
/ flauw
Je vleit me.quote:
Ja. Ik ben je personal feeder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij vindt het grappig dat ik nu een pizza in de oven moet gooien omdat ik honger krijg?
quote:
Hangt van de context af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:52 schreef Juminelle het volgende:
Zien jullie het als een compliment als iemand "jij hebt wel iets oké's" tegen je zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |