Pvv hoop ik ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
PVV bovenaan, daarna VVD en als derde PvdA. Die laatste gaat het sowieso niet worden.
En die eerste misschien wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
PVV bovenaan, daarna VVD en als derde PvdA. Die laatste gaat het sowieso niet worden.
Ligt eraan hoe lang Den Geert nog de confrontatie kan vermijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
Je kunt beter PvdA stemmen dan PVV.
Doe dan VVD.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.
Ok. Succes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maar nadenken wat ik moet gaan stemmen
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.
Hahaha, ik heb geen idee wat mijn ouders stemmen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.
Bij de SP vind ik dat ook wel een stuk logischer. Die zijn zo extreem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
Zoals het er nu uitziet D'66.quote:
Mijn moeder levert haar stem in bij mijn vader en mijn broer is PvdA denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb geen idee wat mijn ouders stemmen eigenlijk.
Mijn ma VVD denk ik, net als mijn stiefpa.
Dat wil hij maar niet begrijpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de SP vind ik dat ook wel een stuk logischer. Die zijn zo extreem.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat niet weet he man, onthoudt dat.
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:
Hmm, even voorspellen wat er bij WAHRHEIT uitkomt. Ik denk iig iets links. PvdA gok ik op.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gaan jullie bij het boodschappen doen aan de kassa van het knapste kassameisje? Dat lees ik namelijk nog weleens, maar daar kijk ik helemaal niet naar. Interesseert me ook weinig eigenlijk.
Ja precies, dat lange haar, he.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.
Bij het snelste kassameisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gaan jullie bij het boodschappen doen aan de kassa van het knapste kassameisje? Dat lees ik namelijk nog weleens, maar daar kijk ik helemaal niet naar. Interesseert me ook weinig eigenlijk.
Neuh, daar let jij niet op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Als er alleen maar lelijke zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Of je gaat gewoon naar de kassa waar het het minst druk is.
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.quote:
Partij voor de Dieren op 4.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
SP
PvdA
PVV
Partij voor de Dieren
Piratenpartij
ChristenUnie
50Plus
GroenLinks
CDA
D66
SGP
VVD
Als het zo'n beginnend kassameisje is schiet dat niet op. Dan kan een andere rij alsnog sneller zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Of je gaat gewoon naar de kassa waar het het minst druk is.
Oh god, SP, nog erger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
SP
PvdA
PVV
Partij voor de Dieren
Piratenpartij
ChristenUnie
50Plus
GroenLinks
CDA
D66
SGP
VVD
Dat kan ik je haarfijn uitleggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.
Alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kan ik je haarfijn uitleggen.
Je bent een beetje aan het vissen, ik zie het wel.quote:
En ik was nog niet eens klaar met mijn uitleg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef Fascination het volgende:
Zul je natuurlijk zien dat ik een 16-jarig meisje leuk ga vinden.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:09 schreef Salatrel het volgende:
ff poepen en dan verder met band of brothersHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sala ik was @ DH CS vanavond
Ik heb je niet gezien![]()
En waarom is het al zo laat___
FuuuuuBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Allemaal PVV ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hmmm
Zal ik posten wat ik denk dat iedereen hier stemt?
Ja, doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hmmm
Zal ik posten wat ik denk dat iedereen hier stemt?
Saaie uitslag wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Allemaal PVV ja, dat dacht ik ook.
Ja mij, toen ik nog 16 was dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef Fascination het volgende:
Zul je natuurlijk zien dat ik een 16-jarig meisje leuk ga vinden.
Heb je mooie handen?quote:
Okequote:
quote:
Whaha, met Bert Cramer. Wat denken ze wel niet.quote:
quote:
En tevens achterhaald.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is de SP toch al :S beetje dubbel
Oké, afgeknapt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Potentiële.Ik heb wel vaak van die wondjes van van die velletjes er naast
nee altijd de lelijkste jongenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Ja, bijna goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vaseline: CDA
Fascination: D66
4ebe: Groen-Links
Zosk: PVV
Id_do_her: VVD
Juminelle: D66
QB: PVV
Wolvendagen: PvdD
Tli: D66
Dqod: SP
Nick-Gizm0: CU
Chai: d66
Ado + JB: PvdA
gianni: 50+
Gers: SGP
Vas CDAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hehe, leuke lijst.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Nope, had de laatste keer PVV op 1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Toevallig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, had de laatste keer PVV op 1
Maar dat ga je toch niet echt stemmen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, had de laatste keer PVV op 1
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]. QB stemt op de PvdD, dat weet ik wel.
Gaat ze weer hoor, laat mensen lekker PVV stemmen als ze dat willen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat ga je toch niet echt stemmen?
Hoezo datquote:
Wie weet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat ga je toch niet echt stemmen?
Ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat ze weer hoor, laat mensen lekker PVV stemmen als ze dat willen.
Ik kwam haar tegen bij een partijdag.quote:
Zo werkt dat in een democratie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam haar tegen bij een partijdag.!
Je moet de dommen een beetje bijsturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
En heel veel mensen kunnen het niet handelen als iemand erop stemt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd.
En heel veel mensen krijgen dat eruit terwijl ze dat niet gaan stemmen.
Ik ook niet, instant schuimbekparty.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
En heel veel mensen kunnen het niet handelen als iemand erop stemt.
Sowieso zijn de mensen die niet willen zeggen waarop ze gestemd hebben PVV-menschen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
"Alle buitenlanders eruit".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de dommen een beetje bijsturen.
Ik kan het alleen niet handelen als mensen eigenlijk niet weten waarom ze ergens op stemmen en er eigenlijk niet over nagedacht hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou me er echt niet voor schamen, interesseert mij het nou wat een ander denkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zijn de mensen die niet willen zeggen waarop ze gestemd hebben PVV-menschen.
Ja ik ook dikquote:
Gelukkig kunnen we stemmenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wen er maar aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet handelen als mensen eigenlijk niet weten waarom ze ergens op stemmen en er eigenlijk niet over nagedacht hebben.
Daarom stem ik dus eigenlijk nooit, het boeit me allemaal niet. Ik doe die test wel maar dat papiertje gaat hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet handelen als mensen eigenlijk niet weten waarom ze ergens op stemmen en er eigenlijk niet over nagedacht hebben.
Ja ja. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou me er echt niet voor schamen, interesseert mij het nou wat een ander denkt.
Machtig mij danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom stem ik dus eigenlijk nooit, het boeit me allemaal niet. Ik doe die test wel maar dat papiertje gaat hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in.
Ik ben niet allemaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ja. Dat zeggen ze allemaal.
Heb hem nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom stem ik dus eigenlijk nooit, het boeit me allemaal niet. Ik doe die test wel maar dat papiertje gaat hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ook dik
[..]
Gelukkig kunnen we stemmen
Ik al een tijdje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem nog steeds niet binnen. Wel die lijst, maar daar heb je weinig aan dan
Kan zeteltechnisch niet echt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
Coalitie van VVD, D66 en PvdA lijkt mij wel wat.
Waarschijnlijk niet, nee.quote:
Luie flikkah..quote:
Oh alwetendequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denken ze ook al allemaal.
Je laat me in herhaling vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denken ze ook al allemaal.
Is dat mijn methode?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Luie flikkah..
Vandaag trouwens de Zoskmethode in praktijk gebracht: M'n wekker een half uur vooruit. Beviel goed, maar zat nog steeds 20 min niets te doen... >.>
Sowieso moet je niet over politiek beginnen bij mensen die je mag, en al helemaal niet als er alcohol in het spel is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar is toch handig om er over te praten dan?
Jij mij ook, beetje awkward dit en alles.quote:
Okéquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij mij ook, beetje awkward dit en alles.
Half jouw methode dan. Normaal: 7.15, nu: 7.45 ... kan best een kwartiertje bij vind ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat mijn methode?Ik kom er 5 min te laat uit.
Ohhh, zo. Ik dacht vroeger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Half jouw methode dan. Normaal: 7.15, nu: 7.45 ... kan best een kwartiertje bij vind ik
Nou, nee. Ado en ik allebei niet en waarom zet je ons samen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ben je er al uit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, nee. Ado en ik allebei niet en waarom zet je ons samen?
Jullie zijn een stelletjuuhhh, die passen toch alles op elkaar aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het ook nooit zeggen omdat ik geen zin heb in discussies daaroverquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zijn de mensen die niet willen zeggen waarop ze gestemd hebben PVV-menschen.
Omdat jij gehoorzaam bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Omdat jullie een stel zijn en alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oké.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar PvdA en PVV sowieso niet
Ah, een PVV'er.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het ook nooit zeggen omdat ik geen zin heb in discussies daarover
Garisson72.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar PvdA en PVV sowieso niet
Kennis van me stemt PVV en verkondigt dat andErs vrij luid altijd, op t irritante afquote:
Dan is hij de titel 'kennis' niet eens waardig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennis van me stemt PVV en verkondigt dat ands vrij luid altijd, op t irritante af
Ohhh met z'n pijpUI toch? Ik herken users alleen aan UIquote:
Man van mn beste vriendin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is hij de titel 'kennis' niet eens waardig.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fluitblazer, moet wel een SP'er zijn.
Die krijg je er dan altijd bij. Ben ik nooit zo blij mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Man van mn beste vriendin.
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
E hij is niet eens ongeschoold of dom ofzo![]()
Hm ja, die heb je niet voor het kiezen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Man van mn beste vriendin.
En zij zijn het ook vaak oneens
Ik mag m wel verder, sowieso knap dat ie nog met haar samen isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die krijg je er dan altijd bij. Ben ik nooit zo blij mee.
Ja dus. Wtf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
M'n stemverleden:
NCPN
GL
SP
SP
SP
SP
SP*
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.
Mijn mond heeft nooit zo wijd open gestaan van verbazing.
Red Alert heeft me juist net weer de andere kant opgeduwd.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iemand heeft Redtube aangeknalt hoor.
Je speelde graag allied?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Red Alert heeft me juist net weer de andere kant opgeduwd.Wat is deze.
Dat vind ik niets zeggen over algemene kennis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.
De man van de desbetreffende dame was zelfs arts. Dus ja, het zeg in principe vrij weinig over je intelligentie, die religie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.
Want je kan niet én studeren én geloven in God?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.
Mijn mond heeft nooit zo wijd open gestaan van verbazing.
En iedereen die Soviet koos had spijt gek.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
het zeg in principe vrij weinig over je intelligentie
Ik zeg net dat dit wel kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Want je kan niet én studeren én geloven in God?
Maar wel dat je dat vreemd vindt. Apart.quote:
Ik heb echt nerd competities RA gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En iedereen die Soviet koos had spijt gek.
Daar had idh het over, vandaar dat ik het noemde.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik niets zeggen over algemene kennis.
Omdat ik het toen voor de eerste keer meemaakte, terwijl ik dacht dat het niet kon. Ik had wat geleerd die dag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar wel dat je dat vreemd vindt. Apart.
Jammer dat ik je nooit ben tegengekomen dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb echt nerd competities RA gedaan
Ongeslagen
Succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, en nu ga ik Ado lastigvallen![]()
Oftewel 90+% van de kiezers. Democratiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Yesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Fleur Agema eigenlijk best heet, ondanks dat ik haar een beetje dom vind.
Als het dan toch een vernedering moet zijn, dan het liefst een korte..quote:
http://stemwijzer.seksualiteit.nl/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie de SpeldWijzer ook al gedaan?![]()
http://speldwijzer.sysfix.eu/
So so true.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het dan toch een vernedering moet zijn, dan het liefst een korte..
Ook maar even doen dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
http://stemwijzer.seksualiteit.nl/
Alleen de seksstemwijzer.
Fijn dat je het met me eens bent.quote:
Mensen die het met je eens zijn, zijn niet zo vervelend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die het met je eens zijn, zijn niet zo vervelend.
Uitslag:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie de SpeldWijzer ook al gedaan?![]()
http://speldwijzer.sysfix.eu/
Bij mij staan CDA en PvdD bovenaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:00 schreef YOLO het volgende:
[..]
Bij mij stonden de ChristenUnie en D66 samen bovenaan, dus ik twijfel aan de betrouwbaarheid.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
See what I did here?
Zo droogquote:
D66quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij staan CDA en PvdD bovenaan.
VVD en SP oneensquote:Nederland zou geen financiële steun moeten geven aan regeringen van landen waar homoseksualiteit strafbaar is.
ik ben het niets eens met deze stellingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die het met je eens zijn, zijn niet zo vervelend.
Vervelend kindquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben het niets eens met deze stelling
quote:
ik ook niet in de meest extreme zin, soms maakt de politieke mening niet uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben het niets eens met deze stelling
quote:
De Hond Counter Strike?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Was je trouwens vandaag @ DH CS?
In een keer goed.quote:
nee wel HSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Was je trouwens vandaag @ DH CS?
Die vermijd ik sowieso in de avondquote:
CDA en VVDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
ik ban bekend van teeveequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Post eens een pica dan zodat ik je herken wanneer je mn kaartje controleert
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Post eens een pica dan zodat ik je herken wanneer je mn kaartje controleert
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef Meloewa het volgende:
Mijn opa zegt altijd als het kassameisje vraagt of hij de kassabon wil hebben. " nee ik heb het aan mijn rug "en hij denkt ook nog serieus dat de kassameisje het grappig vinden
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jaof als hij vrouwen tegenkomt met een fietstocht " dames moeten jullie niet naar huis om de aardappelen te schillen?" En die oude vrouwen kijken dan ook nog zo boos
en hij vindt zich serieus heel grappig.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Meloewa het volgende:
Raad je aan om bij mijn opa in de straat te wonen als hij je kat meer dan zat is verzuipt ie hem in een ton met water.
dqod cker weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet hoe sala eruit ziet in uniform
Ik moest heel nodig vanavond, en er was er géén.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:18 schreef Salatrel het volgende:
Gibt es auch eind restaurwnt in zug? Is ook een veel gestelde vraag. Man wees blij dat er een wc in zit
Jij zelfquote:
Ik zit nu letterlijk te lachen en ik weet niet hoe ik dat moet uitdrukken in een post op FOK!quote:
De.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:19 schreef Salatrel het volgende:
Niet in de sprinters. Ook niet in alle intercitys zit wiefie
Ik vind dit een goede poging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zit nu letterlijk te lachen en ik weet niet hoe ik dat moet uitdrukken in een post op FOK!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede poging.
Treinen met WIFI hebben een scherm "Straks meer reisinformatie" (komt NOOIT) en "gratis internet".quote:
"Redactie Frontpage"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:21 schreef Fascination het volgende:
WAHRHEIT heeft eindelijk eens gewonnen met wordfeud van mij. Wees hier blij voor hem.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Treinen met WIFI hebben een scherm "Straks meer reisinformatie" (komt NOOIT) en "gratis internet".
En airco.
Is ook sinds gister.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
"Redactie Frontpage"
Was me nog nooit opgevallen.
Oh, vertel, hoe ging het en waarom ben je gestopt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Feli
Heb ooit genieuwspost (en incidenteel eigen nieuws verzonnen) voor FOK
Hehe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Feli
Heb ooit genieuwspost (en incidenteel eigen nieuws verzonnen) voor FOK
Was ff leuk, en omdat 't irritant was dat iemand steeds newsposts moest approven. (Was toen zo, kweet niet hoe 't nu is)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, vertel, hoe ging het en waarom ben je gestopt?
En daarna tyft mijn telefoon uit elkaar. Verkeerde pincode ingevoerd (2x die ik dacht dat het was en dacht dat ik de eerste keer fout had in getypt, 3e x de code die op zo'n simkaart ding stond) en nu blijkt het juiste simkaart ding spoorloos te zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Chai het volgende:
Vandaag voor het eerst laptop weer gebruikt na het barsten van het beeldscherm. Zit ik rustig te fokken, beeldscherm wordt ineens helemaal wit en blijft dat na herhaaldelijk opnieuw opstarten.![]()
Gvd, kan dat ding weer naar Tsjechië voor reparatie.
Dit alles doet me een beetje aan een kakelende kip denken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarna tyft mijn telefoon uit elkaar. Verkeerde pincode ingevoerd (2x die ik dacht dat het was en dacht dat ik de eerste keer fout had in getypt, 3e x de code die op zo'n simkaart ding stond) en nu blijkt het juiste simkaart ding spoorloos te zijn...
Ook kan ik ineens blijkbaar niet meeri nlogen op tmobile, er zou al een simkaart onderweg zijn nieuw ivm nieuw abonnement, maar dat weet ik nu dus niet.
Hele huis uitgekamd midden in de nacht voor niets.![]()
[/borderline]
Verse eierenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit alles doet me een beetje aan een kakelende kip denken.
Oquote:
Maak het voor mequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom maar, dan gaan we het halen.
Haan33 die verdwaald is zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:43 schreef Chai het volgende:
Liever een kakelende kip dan een kraaiende haan 's ochtends onder je raam.
Wel gebakken, want gekookt vind ik er niet zo veel aanquote:
En dat terwijl ik deze avond echt vetgemest benquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft hier zin om te nachtsnacken
Ik heb trouwens juist als ik veel eet (en ontbijt) veel meer zin in etenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dat terwijl ik deze avond echt vetgemest benVreetkicks als een malle.
Inb4 zelfgemaakte saus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je.
Ja, haha, flauw.
Mwhehe, die was onverwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 zelfgemaakte saus.
/ flauw
Je vleit me.quote:
Ja. Ik ben je personal feeder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij vindt het grappig dat ik nu een pizza in de oven moet gooien omdat ik honger krijg?
quote:
Hangt van de context af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:52 schreef Juminelle het volgende:
Zien jullie het als een compliment als iemand "jij hebt wel iets oké's" tegen je zegt?
Als in, een random iemand stuurt je dat op facebookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |